Cesta Lovca (2)

Cesta Lovca (2)

Anotace: Tak a mám tu druhý diel: príjemnú zábavu!,:)

Cesta Lovca II

Zobudil som sa.
Vonku bola tma. Ležal som na posteli.Na sebe som mal to isté oblečenie čo predtým akurát že bolo suché.Nechápal som tomu.Pozrel som sa okolo seba: na lavo odo mňa boli 2 police a skriňa a na pravo veľký balkón.
Všade boli pavučiny a prach.Cítil som sa hrozne slabý..Posadil som sa na posteľ a chcel sa postaviť ale ked som sa zaprel o ňu celá posteľ,áno CELÁ posteľ sa zlomila na polovicu,a ja som spadol na zadok.,,Čo sa tu do pekla robí?"
Zrazu som si uvedomil pálenie na krku akoby mi tam niekdo priložil žeravé železo.Dotkol som sa prstami krku a zistil som že mám okolo omotaný uterák.Pozrel som sa von oknom.,,Nie, nie nie nie len to nie!!" spomenul som si na včerajšiu noc. Utekal som rýchlo k zrkadlu,kde sa moje obavy potrvdili:
Moje svetlo-modré oči boli preč! Preč..NAVŽDY PREČ!!! Oči ktoré na mňa pozerali boli tmavočervené. Rozplakal som sa. Asi 10 minút som takto stál a plakal pred zrkadlom. Ked som sa ukľudnil išiel som k oknu.O upiroch som veľa čítal a chcel som sa presvedčiť či je to pravda. Tak som vyliezol na kraj okna a pustil som sa.
Pád s takej výšky by človeka zabil ale ja som dopadol tak ladňe a vyvážene akoby som iba išiel dolu schodmi.
Začal som sa smiať s plných pľúc.ÁNO! ÁNO! Konečne!! A s úsmevom na tváry som sa ponoril do tmy New Yorku...

Túlal som sa temnymi uličkami. Žiadne osvetlenie,žiadne obchody a hluk áut..Iba tma a ticho, tu som sa cítil najlepšie..aspoň teraz.
Ked som tak došiel za roh uvidel som skupinku chlapov sediacich okolo ohňa.Ked si ma všimli obkľúčili ma:,,Naval prachy"! Zhúkol icb vodca s bejzbalovou palkou.
Nevšímal som si ich a ako vždy išiel ďalej.Ale ten obor ma chcel udrieť zozadu.
Neviem ako proste som to vedel.
Chytil som mu dlaň a stlačil.Nevedel som že mám až takú silu ked som mu ju rozpučil. Jeho 2 poskoci pustili vreckové nože a dali sa na útek,ale ďaleko neušli keďže som bol rýchlejší a silnejší.Chytil som ich pod krk,každého 1 rukou a zdvihol do výšky tak že kopali nohami.Nie! Prosím nie nie! Žobronili ale odpoveďou im bol len môj ľadový smiech.Zmačkol som ich krky a padli na zem mŕtvi.Aké jednoduche! Pomislel som si.
Potom som si uvedomil že som práve zabil 3 ľudí,musím niako zakryť stopy.

Mám pozretých dosť detektývok na to aby som vedel že stopy najlepšie zakryje oheň.Mal som šťastie:Ked som vyšiel z temných uličiek objavil som neďaleko benzínovu pumpu na ktorej som si kúpil kanister naturalu 95. Keďže mám 18 predavač s tým chvála bohu nemal problém.Vrátil som sa na miesto kde boli 3 mŕtvoly.Dal som ich na kopu polial benzínom a zapálil ohňom zo suda ktorý som prevrhol.Tak a je to! Pomislel som si ked plamene pálili mŕtvoly a odišiel som do noci..

POKRAČOVANIE NABUDÚCE
Autor WhiteRayne, 04.10.2013
Přečteno 415x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí