X CConspire X

X CConspire X

Anotace: Titul ještě není manifestován, bude vydán zítra...dnes jej presouva do ro

...Paleta nápadů:
 
  Miniatura na pokračování: konspirativní thriller se snovými pasážemi,
                                       mimozemský, nevěrohodný vypravěč,
                                        alespoň jedna postava na látce,
                                         halucinatorní realita bez zábran,
  
                                          vybírá barvu, měnavci, převtělovači,
                                           něco mezi lesem, cestou a ravem,
                                            zábavní park je poblíž, futuroscope,
                                             taneční pavilon robotů, firmativní eso,
 
                                               finále na hydraulickém ramenu,
                                                světelný designér v raketovém vlaku,
                                                 je náhle zavražděn, rozjíždí se hra vodítek,
                                                  mezi dvěma exponencionálními pracovišti,
 
                                                   ukáže se, že důkaz má povahu zvuku,
                                                     a je v jeho kanceláři, dvě brilantní mysli,
                                                      představy pohlcující dialogy

Vzdalene volaji pronika komorou v zadu v kupe raketoveho vlaku leticim nad vrcholky pohorelickych lesu. Ozve se exploze ze zdvojenym zvukovym efektem, ktera protrhne cast trupu, z ulicky se vynori jen zmet predmetu a jedno muzske telo, zabalene do folie, vypadne dirou ven, sedm set metru nad Zemi.

Dva muzi si pripravuji kyanidovou kapsli ve vlaku hyperloop, Moravia signals, chystaji se eliminovat subjekt, nic netusici za oponou jidelniho vozu. Je azurove poledne, na nebi se formuje jen uzka paleta mraku, ptaci letici vzduchem se rozprchnou pred ujizdeji,ci lokomotivou s fuznim enginem.

Cerny vak na mrtvoly vlaje volnym padem sedm set sedmdesat metru dolu. Dopadne pobliz ohniste nedaleko sou.d systemu, potucku a par zaparkovanych aut na prave probihajicim rave free tekno festivalu v pohorelickem kempu. Nelegitimni mrtvola na nelegalni techno party. Je z vyssich vladni kruhu nebo se snazila vystupovat proti levicove orientovane opozici? Zapletl se do hodne dulezitych veci. ,

Uvolneni a sjeti mladi teknari si podupkavaji do repetitivniho rytmu, chytaji chomacky prave komihajicich mraku o tri vteriny zpozdenych v budoucnosti. Temer nehybne borovice se obraceji za zvuku temnych zabich skrupani. Pytel na mrtvoly se vznesenou mrtvolou se melodramaticky zmita u ohne. Dlouho jej nikdo neresi. Prichazi pamatny soumrak, veverky bubnuji na orisky, spacci obkruzuji kolem, sojka ani neduta.

Pote prijde jeden technomaniak zapalit si jointa o ohynek a trochu se ohrat, az se v tom rozpolozeni neohledne a prisedne mrtvole par prstu, ta sypave vydechne "pritomni se leknou, co delas vole?" Ono tady neco je, ja nebudu volat benga, zasili by mne. Lidi zacnou panikarit, mysli si ze nekdo zpanikaril a zacil se do pytle.

Po pul hodine prichazi soumrak, prijizdi dodavka vysetrovaci sluzby, temne modra bez majacku, vsichni v kempu se na sebe divaji podivne, podezrivave, otaceji tvare, nikdo netusi kde se tady ten pytel vzal, nikdo ani netusi, ze by mohl byt z nebe.

Z dodavky vystoupi dva muzi, jeden ma na sobe odznak kriminalky a druhy v hnedych kamasich a povisle kuzi na tvari. Jeden prihlizejici na houbach si pomysli, ze to urcite musi byt mimizemstan. Obhlrdaji putel, telo se jeste teple pohne, lidi se leknou,
Nalozi pytel a odjedou s nim do lesa. Dotycna skoro mrtvola ma misto oci prapodivne vejce, to je znameni ze chce zpatky na materskou lod. Ozve se hlas vypravece, ze raketovy vlak vubec nemusel byy pozemsky. Sledujeme vevercaka, uzky proud konickeho svetla, pada noc, dunive stacato acidove repetitivnich beatu stale zvoni.

Telo opousti areal, na misto prijede skutecna policie, pta se kde je to telo, nikdo z pritomnych neni verohodne schopen odpovedet. Kontrakce jedna, lide maji cerveny svetylka misto zornicek. "to telo se vratilo na materskou lod, rekne ten zhoubovanej" to nemyslite vazne. Odvezli jej delat na nem pokusy, vyskytuji se tu casto, ty dva uz nenajdete. Jestli v tom mladiku taky nemate prsty. Ne prisel jsem za hudbou, ale neco mi rikalo ze tady neco nehraje. Slyseli jsme jen,zvuk dopadu.


                                                        nejisté rozřešení, dramatické obraty, 
 
                                                          svět jako divadlo intrik a rovnice vědomí. 
Autor Happyyz, 24.08.2015
Přečteno 449x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí