Proměny života

Proměny života

Anotace: Láska, vztahy, sex

Je možné, aby se dva lidi, tedy přesně řečeno muž a žena přátelili tak, že si rozumí co nejvíce na světě, podporují se, každý den jsou spolu v kontaktu, vědí o sobě hodně, jsou si napsat naprosto vše, aniž by se nemilovali, jen měli rádi?
Tuto otázku si pokládám už půl roku...
Podle mě to jde jen ve vztazích, kdy alespoň jeden z nich cítí něco více. Možná i doufá v něco více. Proč bychom jinak ztráceli čas s marným kamarádstvím? A je vůbec přípustné, aby se takové kamarádství zrodilo z partnerství?

Někdy si říkám, proč se povídá a píše o tom, že hodné holky mají rády zlobivé kluky a opačně.. Neboli v naší novodobé češtině, proč holky milují hajzly a hodné mají jen jako kamarády a to samé platí opačně..
Z hlediska mé báječné přítelkyně Heleny je toto pravda. Většinou když se jí muž líbil, tak bylo vše úžasné, byla zamilovaná až po uši, on jí pak opustil nebo podvedl. Když proživala vztah s báječným Josefem, zlomil jí srdce, když se zamiloval do jiné ženy a ještě celý rozchod provedl dost chladnokrevně, jelikož Helena na něm byla docela emočně závislá a on jí ze svého života okamžitě odřízl. Bolelo jí srdce půl roku, zhubla 6 kg, každý den probrečela a trvalo jí další rok, než se z toho dostala, přitom v té době ho milovala, i když zdaleka nebyl dokonalý.

Většinou když byl kluk hodný a měl jí rád, nebyla zamilovaná, nepřipadal jí dost atraktivní nebo chytrý. Nejhorší byl asi vesnický typ Luboš, který měl zvláštní kachní chůzi, neomaleně a bez dovolení vlezl do jejího bytu bez pozvání, nebo si na návštěvě vzal z ledničky cizí pití, aniž by se zeptal, a v důsledku toho všeho Heleně připadal hloupý. Ale byl hodný. Ovšem vztah bez lásky z jedné strany nemohl vydržet. Rozpadl se, kvůli Josefovi...Který se k ní vrátil a pak jí zase opustil.

Po pár přešlapech a pár žhavých nocích se zoufalci, sice hodnými, ale neatraktivními, někdy hloupými, se jí více potvrzovalo toto pravidlo..

A když už potkala lásku svého života, dalo by se říci, že ten muž byl ztělesněním dokonalosti pro ni, vůbec nemusel být atraktivní pro ostatní ženy, ale měl charakter, který každá žena hledá, a zároveň to byl ten hodný typ, o kterém si myslela, že jí nemůže ublížit.
Tak i ten jí ublížil...

Tím se pravidlo porušilo. Jak hodný, tak i zlý, každý vám může zlomit srdce, když ho milujete.A to stejné platí pro muže. Pokud muž miluje ženu, může být hodná a úžasná bytost, ale prostě se to nemusí povést.
Autor Taya, 16.09.2014
Přečteno 659x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

V první větě jsi zřejmě měla na mysli "aniž by se milovali," tedy "a při tom se nemilovali," nikoliv naopak. Dále: "...jsou si napsat naprosto vše," patrně chybí slovo "schopni," nebo tak něco.

17.09.2014 15:22:13 | pedvo

Tak občas vypadnou nějaká slůvka a co.

20.09.2014 20:23:15 | Taya

Tak občas vypadnou nějaká slůvka a co.

20.09.2014 20:23:15 | Taya

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí