Dora 3

Dora 3

DORA
Doma se svlékám a jdu rovnou do sprchy, kde mě proud horké vody hezky uvolní a má mysl začíná střízlivět. Maxim, tak tenhle chlápek by stál aspoň za jednu noc. Zavírám oči a začínám se hladit, až má ruka dorazí mezi nohy a vniká dovnitř. Mé pohyby se zrychlují, za zavřenýma očima vidím Maxima, velkého, svalnatého a nahého s přirozením tak velkým až jsem z něj nervózní, vniká do mě a já zažívám naprostou extázi. Nahlas vykřiknu v křeči spásného orgasmu. Bože, jsem fakt marná. Místo abych se o něco pokusila v reálu, utíkám a dělám si to sama ve sprše. Holka, ty jsi fakt zoufalec.

Z kabelky se ozývá Ed Sheeran. To bude Hana, chce odejít z klubu a všimla si, že tam nejsem.

„Kočko, kde jsi? Já už pofrčím domů s Danielem. Jsi v pohodě? Našla sis doprovod domů?" Ptá se.

„Jasně zlato, už jsem doma, zrovna ulehám. Tak si to užij a zítra se mi ozvi." Loučím se s ní.

Tak aspoň jedna to dneska bude mít reálně. Oblékám si Tomovo triko a lehám si. Jakmile zavřu oči, vidím Maximovu tvář. Tak tohohle chlapa se jen tak nezbavím. Sexuální objekt osamělé ženské. Kdyby jen věděl, co se mnou udělal. Chvíle vedle něj, pár pohledů a lehkých doteků a jsem v tom až po uši. S myšlenkou na něj usínám a mé sny jsou stejně žhavé jako moje večerní sprcha.

Ráno se budím zpocená a unavenější než když jsem si šla lehnout. Jasně, ten chlast se musí dostat z těla ven. Ale mám pocit jako bych celou noc doopravdy prosouložila. A sakra a možná taky jo, masturbace ze spaní, jsem fakt zoufalka. Nacházím v posteli ještě svítící vibrátor. Vypínám ho, vstanu a šourám se do kuchyně, kde zapínám kávovar.

Nepřestávám myslet na modré oči a plné rty a jeho hlas. Zvorala jsem to. Sám přece řekl, že zřejmě ex přítelkyně, taková narážka a já co? Uteču. Bych si nafackovala. Ale co, stejně by z toho jistě byla jen jedna noc a to ještě kdoví jestli. A pak bych zase zůstala sama a rozhozená ještě víc než z Toma a jeho nečekaných příchodů a odchodů.

Piju kafe a vzpomenu si na Hanu, jak asi ta dopadla? Mrknu na mobil kolik je a zjišťuji, že už jedna po poledni. Teda to jsem si pospala. Tak aspoň můžu Haně hned volat. To už bude taky vzhůru, pila méně než já.

„Haničko, dobré ránko," švitořím, na druhé straně se ozve rozespalý Hanin hlas.
„Zlato je brzo.... teda sakra není brzo, Doro díky žes mě vzbudila. Jsem pozvaná na oběd k našim a mám zpoždění. Prosím tě včera, jak jsem odcházela, narazila jsem na nějakého týpka, který chtěl tvůj telefon, tak jsem ho odpálkovala."

Úplně se mi sevřou vnitřnosti. Maxim, a ta husa ho fakla.

„Hano a jak vypadal ten týpek?" Ptám se zděšeně.

„Co já vím, takový tmavý, vysoký, něco jako Ital, prostě typ, který bys obešla bez povšimnutí, jako fakt vypadal dobře, ale tobě se takoví kluci nelíbí a tak jsem si řekla, že asi nestojíš o to, aby měl tvoje číslo."

„Jasně," hlesnu a je mi do breku. Jistě, není to zcela můj typ, ale přesto mě naprosto okouzlil a teď je to definitivně v háji.

„Hani nebudu tě zdržovat, pak se mi ozvi, musíš mi do podrobností vyprávět o Danielovi. Pa."

V mobilu do vyhledávače naťukám Maxim a teda páááni na první fotce je on. Srdce mi bije jak splašené. Otevírám fotku a pročítám článek.

Maxim - potomek dávného rodu z Itálie trvale žijící v Čechách. Český původ má po své matce Marii Urbanové. Maxim se uplatnil jako zdatný obchodník, po smrti otce mu připadlo dědictví, od své rodiny v Itálii se však distancoval a do vedení podniku neusedl. Založil své firmy v Čechách, které mu hezky vynášejí a nyní se již živí především jako koordinátor svých firem, které předal do rukou výkonných ředitelů a akcionářů.

No teda, tak velké zvíře. Zvláštní, že jsem o něm nikdy neslyšela. Ital. Tak to je jasné, proto ty černé vlasy a snědá pleť. Takoví chlapi se mi přece nikdy nelíbili, ale tenhle má v sobě noblesu a eleganci a přitom je tak živočišně přitažlivý a mužný, že mě tato kombinace dostává do kolen. Ale je to asi naprosto jedno, protože ho už neuvidím. Taková náhoda se může stát jen jednou za život a já tu svou příležitost naprosto zkazila. Dobře mi tak. Kdybych pořád nebyla jen ustrašená holka z maloměsta, mohla jsem se třeba dnes ráno probudit vedle něj. Jo, tak to by se mi líbilo.

Moje představivost už jede zase naplno. Bílá postel s vysokým dřevěným čelem v tmavé barvě. Naducané a hebké polštáře a tenoučká, hladká deka. Pod ní my dva nazí a propletení ve spánku. Probudím se jeho polibkem na čelo. Otevřu oči a Maxim na mě s láskou shlíží.

„Doro, krásné dobré ráno. Jak jsi se vyspala?" Dívám se na jeho svalnatou paži s tetováním a propadám se někde hluboko. Nedokážu mu odpovědět, začínám ho líbat. Nenasytně, hladově, žádostivě. Přitom mu rukou přejíždím přes široké ramena.

Maxim se mi poddává a svou rukou začíná hladit můj krk, prsa, břicho až dojde dolů, kde moje vášeň naplno propukne a z úst mi vyjde zachrčení. Cítím se jako bych sex neměla snad rok. Užívám si každý jeho dotek a cítím, že i jeho tato něžná hra vzrušuje.

Chytnu jej do ruky a jemně hladím, Maxim vydechne rozkoší. Už to nevydržím, jak moc ho chci. Chytám se šance, kleknu si a on hned pochopí, lehne si na záda a nechá své tělo mně. Ráda bych na něj hned nasedla a rychle ukojila svůj chtíč, ale to by nebylo tak vzrušující, jako ho pomalu líbat na jeho jemně ochlupený hrudník, přejíždět jazykem přes jeho ztvrdlé bradavky a pak svými rty slíbat kapičky vzrušení z jeho penisu. Ten je přichystaný k akci a tak už to neprotahuji.

Nasedám a tvrdými přírazy se uvedu do extáze. Padnu vedle něj a rychle dýchám s otevřenou pusou. Maxim na nic nečeká a vnikne do mě, taky mu stačí pár přírazů a vyvrcholí i on. Sleduji, jak se mu napíná pulzující žíla na krku, jak se jeho ústa otevírají a vychází z nich slastné vydechnutí.

No teda. Tak tenhle orgasmus byl něco, ani si nepamatuji, že bych kdy s chlapem dosáhla něčeho takového. Škoda, že jsou to jen představy a místo jeho rukou a penisu pracovaly na mém těle mé vlastní ruce. Jdu do sprchy. Ta moje představivost mě jednou zničí. Kdybych byla chlap, klidně bych mohla dostat infarkt při sexu sama se sebou. Ty jo, to je představa, která mě rozesměje.
Autor Dorota, 24.08.2022
Přečteno 161x
Tipy 1
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí