Ne až tak zamilovaný příběh 2

Ne až tak zamilovaný příběh 2

Kapitola druhá.

Kat nás na recepci mezitím přihlásila, a tak už na mě mávala ať si pohnu, že se musí nachystat na večer. „Asi to nebyl tak špatnej nápad sem jet Kat“ prohodila jsem ve výtahu a v hlavě se mi jen honila otázka jak tenhle výlet asi dopadne.

Kat na mě jen s úsměvem mrkla a chytla mě za ruku. „to si piš kočičko.“

Jen co jsme zabouchly dveře našeho pokoje, odhodily jsme kufry bokem, koukly jsme na sebe a zaráz jsme se rozběhly na balkón, kde nás zastavilo až zábradlí. „WHÚÚÚÚÚ!“ zakřičely jsme do placu. „To je nádhera Kat. Co víc si přát?“

„No ten chlast zdarma a ti dva fešáci v okně na pravoboku, se mi zamlouvají trochu víc než ten výhled a pokoj.“ nemohla si Kat odpustit poznámku při které na chlapce upozornila zamáváním a jak říkáme my- šukézním úsměvem. Pomalinku zašla do pokoje, před odchodem se na ně nezapomněla otočit. A pak nastala hysterie. „Co si jako mám oblíct? Nemám co na sebe! Zoe dělej něco sakra!“ „Kat v klidu máme ještě několik hodin a já bych ráda chvíli psala. Mám tuhle akci povolenou, ale mám uzávěrky a ten článek o módní evoluci Miley Cyrus mám mít už za 2 dny.“ samozřejmě mě nepřekvapilo, že Kat to nechápe „No to je obdivuhodný a já se už nemůžu dočkat, ale tohle je nouzový stav.. SOS..terminální stádium.CHÁPEŠ TO?“
„FAJN! Ukaž mi co tu máš.Já ti poradím a ty mě pak necháš pracovat. Je tolik lidí co musím na tomhle gala večeru oslovit a udělat si kontakt. Vybrat někoho zajímavýho a pozvat ho na rozhovor, udělat pár fotek. Já sem tady pracovně, když už si mě přemluvila. Potřebuju plno kontaktů a tobě by se tahle příležitost mohla taky hodit.“
„Jo jo jasný, podle mě je důležitý si to užít.“ převrátila Kat nad mým názorem oči.

Věděla sem, že bude všechno špatně, protože jakmile Kat cítí mužské tělo v blízkosti. Zešílí. „Kat tyhle šaty už máš na sobě potřetí!“
„Jo, ale pokaždý jiný boty a dopňky!“ Nechápu jak to ta holka dělá, ale já musím pracovat, takže nastává taktická manipulace.
„ Ty modrý krátký šaty si na sobě už na gala večeru měla, takže ty jsou pasé, ty červený bych si nechala na zakončení týdne a dneska bych si vzala ty koktejlky s průsvitnými boky pod který nenosíš kalhotky.“
„To je moc dobrej nápad, ani nevím, že sem si je vzala.“ tajně si vyvrátím oči a zapínám počítač. Musím dotáhnout pár detailů u fotek Miley ať je můžu poslat editorovi, a pak se také můžu nachystat. Já jsem měla všechny outfity vymyšlené už když jsem se o té akci dozvěděla, a to jsem na ni ani nechtěla. Jako redaktorka pro módní časopis musím udávat trendy, takže nikdy nesmím nechat nic náhodě.
Po pár hodinách jsem dokončila svou práci, nachystala si věci na večírek a šla se nachystat. Kat si mezitím stihla nalít víno, umýt vlasy a zasekala se na instagramu, kam nasdílela už snad milion fotek. Jako modelka umí zaujmout lidi na sítích, teda i mimo ně, ale nepochopím jak to dělá že NIKDY nestíhá! Je tím proslulá a dokonce i návrháři a ostatní fotografové si na to zvykli.
Pro dnešní look mám dlouhé černé šaty, které padají do áčkového střihu samozřejmě s rozparkem až bůh ví kam. Záda jsou ozdobena jen tenkými překříženými ramínky. A prsa jsou překryta pouze lehkou trojúhelníkovou látkou. Vlasy jsem si natočila do velkých loken a na jedné straně sepla velkou perlovou sponou. Červená rtěnka, jemné bronzové kouřové líčení s kočičími linkami a trochu bronzu do tváří. Potom si jen obuji červené páskové lodičky a vezmu červené psaníčko a můžu vyrazit. Teď si ale sedám na terasu za Kat a ona mi nalívá víno. Koukáme jak zapadá slunce , popíjíme víno a mlčíme. Tohle miluju, být s ní a nemuset mluvit. Její přítomnost bohatě stačí. Věděla jsem, že myslí na to samé a potvrdila to tím že mě chytla za ruku. Samozřejmě myslela i na něco jiného. Na ty stovky chlapů, kteří se dole hromadí v sále a kterýho si asi vybere.
Dopily jsme druhou skleničku na kuráž a vydaly jsme se na večírek. Už u vstupu jsme se rozdělily. Daly jsme si letmou pusu a já šla zdravit známé lidi. Udělat pár fotek a domluvit si schůzky a různé módní doplňky k focení. To Kat šla na věc a hledala vhodného kandidáta s kterým skončí dnes večer.

„Ahoj Zoe, vypadáš božsky.“ kompliment od redaktorky z Vogue mě potěšil, celý večer mě lidé mile oslovují. „Určitě ti musím poslat nějaké žhavé novinky na vyzkoušení.“ houkl na mě Michael z Vanity Fair . Nebudu lhát, miluju když si mě asistenti návrhářů předchází. Proplouvám večerem jak se dá. „Tvoje poslední dílo. WOW. Nemám slov.“ nestačím se otáčet v tom návalu známých. Konverzace jde díky uvolněné náladě sama a fotek už mám taky dost, dobře možná ještě poslední. Támhle v rohu je perfektní světlo, jen pár krůčku dozadu ať zachytím perfektní úhel. V tom se o něco zarážím a padám. Už se připravuju na tvrdý dopad, když v tom ucítím ruce, co mě chytily. „Moc se omlouvám.“ vydám rychle ze sebe. Když mě neznámý cizinec postaví, zjistím že je to ON! Najednou nemůžu popadnout dech, od konečků prstů se celým mým tělem prolilo teplo a mně se podlomily kolena. Upnu zrak do jeho očí a nemůžu se odtrhnout, stejně jako on. Z nenadání prolomí to ticho.
„Když už jsi mi spadla do náruče, nedáme si skleničku?“ prohodí stále mi zírající do očí. Já ze sebe vyplodím jen tiché jasně a už se spolu blížíme k baru. Po chvíli nervozita opadá, drinky mizí a lidi postupně taky. Smějeme se spolu, vedeme dlouhé řeči, když v tom nám barman oznámí, že musí zavřít. Bylo to jako v klasickým romantickým filmu. Přerušenou konverzaci už se nesnažíme napojit. Lehce sklopím zrak, dopiju skleničku a ještě jednou mu kouknu do očí. On na mě zahleděně kouká. Já se usměju a nervózně si zastrčím vlasy za ucho. Dotknu se jeho ruky a slezu z barové židličky, v ten moment se nacházím tak blízko něj, že při každém jeho nádechu se dotkne jeho hruď té mé. Oči mu zajedou na moje rty a rychle zase zpátky. Strašně mu chci dát pusu, začnu se přibližovat, když v tom mi hlavou proběhne myšlenka, že mu nesmím dát ochutnat hned, aby měl zítra ještě zájem. A tak se odtrhnu z "transu", mile se na něj usměju „už bych asi měla na pokoj, zítra je plno práce.“
V ten moment se chytám za hlavu. Výhru za nejtrapnější rozloučení vyhrává.. tak mě dovol tě alespoň doprovodit.“ Souhlasím a pomalu jdeme k mému pokoji. Tentokrát už potichu, jakoby opuštění baru navodilo zase tu stejnou nervozitu. U výtahu se naše ruky střetnou na vypínači k přivolání výtahu, oba jsme se na sebe podívali a jako puberťáci jsme se zachichotali. A pak nastalo další nekonečné ticho.

Pamatujete jak jsem říkala, že chlapovi se nemá dát ochutnat hned první večer?

Tak to odvolávám. Jen co se zavřely dveře výtahu, tak se ke mně přiblížil, pohladil mě ve vlasech a pomalu sjel k mojí ruce za kterou mě chytil. Každá buňka cítila jeho přítomnost a jakoby chtěla splynout. Jeho parfém mě omamoval a já začala ztrácet pevnou zem pod nohama. V moment, když jsem na tvářích ucítila jeho dech jsem věděla, že vůbec nejsem silná emancipovaná žena, ale že jediný co potřebuju jsou jeho rty na těch mých! A tak jsme se začali vášnivě líbat. Užívala jsem si toho jak voní, jak chutná, že jsem ho v tom zápalu lehce kousla do rtu. On se udiveně odtáhl, ale hned se zase vrátil k mým rtům. Byli jsme k sobě tak blízko, že jsem ve slabinách cítila to šimrání chtíče. Strašně jsem to chtěla, ale věděla jsem, že nemůžu. Takže jen co se výtah zastavil, odtrhla jsem se.
„Moc jsem si to užila. Třeba se zase potkáme.“ Letmo jsem mu políbila líce a sebevědomě se vydala do svého pokoje. On na mě zůstal udiveně koukat, to jsem zjistila když jsem se naposledy ohlédla než jsem vstoupila do pokoje.

Jen co se zabouchly dveře, opřela jsem se o ně a přemítala celý večer. „ÍÍÍÍÍ“ radostně jsem si poskočila. Moje myšlenky ale přerušil Katin hlas vycházející z ložnice.
Beru si víno, cigára a mizím na balkón, tudíž nemusím rozebírat o jaký zvuk se jednalo ne? Stejně bych neusnula. Už se těším až řeknu Kat co všechno se stalo.
Sedím tedy na terase, chvilkama mi hlavou proletí průběh večera a já se culím jako malá holka a nechce se mi jít vůbec spát. Ne proto, že bych nebyla unavená, ale proto aby to nebyl jenom sen. Sakra, ale od rána mám samé schůzky, musím do sprchy a aspoň na tři hodinky si lehnout. Jelikož Casanova neopustil naši ložnici, tak se vyčerpaná skácím na gauč. Jen se převaluju sem a tam, skrz závěsy už totiž prosvítá slunce. Na chvíli se mi ale podařilo proniknout do říše snů, ale moji pohádku brzy přerušil zvonící budík. V ten moment se proklínám, že jsem šla vůbec spát. Jdu se do koupelny trochu osmělit studenou vodou, kterou si kropím obličej. Dneska si vezmu jen černou krajkovou bralletku, a k tomu ladící krajkové kalhotky. Celkově bych dneska potřebovala něco komfortnějšího, takže volím černé poloharémky. Soukám se do červeného trika s větším výstřihem do u a k tomu nahazuju dlouhé elegantní černé sáčko s velkými zlatými knoflíky. Házím jen lehký tónovaný krém. Matnou nude rtěnku a pročesávám umělé řasy kartáčkem. Vlasy jsem hodila do "messy" drdolu a můžu vyrazit na schůzku. Cestou už píšu svoji asistence o dvojité presso extra silné a nějakou snídani.

V zasedačce už jsou všichni nachystaní na prezentaci. Takže se snažím co nejtišeji zavřít velké prosklené dveře a jako myška usednout na své místo. Samozřejmě, když si přejete jak se říká splynout s davem, tak ty zasraný dveře prostě musí bouchnou. Ve středu pozornosti se jen s úsměvem omluvím a se všema očima v zádech se vydávám na své místo. Jen co se usadím, neunikne mi, že sedí přímo naproti mně. Bože a já vypadám jak troska po mé neprobdělé noci. Když se spojím s jeho očima, tak mi rty naznačí pozdrav a usměje se. Já mu nervózně odpovím a strkám si volný pramínek za ucho. Celou dobu na sebe pokukujeme. Cítím se jako puberťačka. Lea už mi donesla kafe, takže se snažím dobít baterky tím, že ho "exnu".
„Prosím tě dones mi ještě jedno.“ podávám prázdný kelímek Lee a otáčím se zpátky k prezentaci, jež jsem do teď nevnímala. Zaposlouchám se do debaty a nestačím se divit svým uším. „Over size modelky protentokrát vyškrtneme. Nechceme se přece dívat na ty hrošice, který se považují za "pravé" krásné ženy. Proto oslovíme modelky od Victoria secret.“
„To ale nemyslíte vážně že ne ?“ vypadlo ze mně tak rychle, že už bylo pozdě to vzít zpátky.
Zase na mě všichni zírají.
Doprdele.
„Můžete to nějak rozvést paní..?“
„Když už tak slečna. Zoe Stevenson a opomenu, že si nedokážete zapamatovat moje jméno." odmlčím se. "No ale k věci. Podle mě, je to totální omlouvám se za výraz-bullshit. V dnešní době, kdy prosperuje motivování žen, vedou se boje proti body shamingu a všude se reklamuje selflove mi přijde naprosto ujetý dát na molo modelky které právě vylezly z tiskárny. Jsou krásný, vypracovaný, ale my chceme ohlas. Chceme velkou sledovanost, stoupající čísla a toho docílíme pouze s modelkama všech tvarů, barev a třeba i nějakou drag queen. Ne jen že nejednotvárnost oživí celou atmosféru, ale probudí to konverzaci, plno sdílení, ohlasu.“ rozhlížím se po místnosti a hodně lidí souhlasně kýve hlavou a něco si šušká.
„No jak vidím, tak to bude muset rada probrat. Ale dobré postřehy slečno Stevensonová.“ kývne na mě ředitel Mason.
Po skončení porady mám pár hodin čas, a tak se vracím do pokoje pro Kat. Při vcházení do výtahu, mě zarazí mužský hlas, který žádá ať podržím dveře. Rychle natáhnu ruku pro zastavení výtahu. Byl to zase ON. „Máme to na sebe ale štěstí.“ šibalsky se usměje o mrkne na mě.
„ Spíš si začínám myslet, že mě sleduješ. Ale to je jenom moje domněnka.“ oba se začneme smát.
“Hele moc dobrej proslov na radě, myslím, že by to mohlo být pro časopis
přínosné. To se ti vážně povedlo.“ celá se červenám a doufám ,že si toho nevšimnul.
Už jsme v mém patře „Tak se měj.“ Než stihnu odejít chytne mě za ruku a rychle prohodí „ Hele Zoe včera to bylo super.“ čekám jestli nedodá něco dalšího. Třeba by mě mohl někam pozvat nebo něco, ale on mě pustí, usměje se a zajde zpátky do výtahu. Já běžím do pokoje abych všechno řekla Kat. No ta holka si ze mně dělá srandu. Ještě pořád spí, ne že bych ji hluboce nezáviděla, ale já ji mám tolik co říct a ona si jako spí?! TAK TO NE!
„Vstávej semínko olalá, bude z tebe fiala.“ zpívám pořád dokola a při tom odhrnuju závěsy.
„Nech mě spát, vždyť je strašně brzo.“ mumlá rozespalá Kat z pod peřiny.
„Je pul jedenácté. Nachystej se a jdeme na oběd. Potřebuju ti něco říct.“ chvíli se ještě převaluje, ale potom se zlomí „BOŽEEE faaajn. Ale jenom proto, že mě zajímá co se včera stalo a mám hlad. Viděla jsem tě s tím krasavcem u baru. Radši mi objednej mimózu na spravení. Dík puso.“ Že mě to nepřekvapuje. Volám Lee o dvě mimózy a převlékám se do šatů s černými balerínami.

Mimózu jsme vypily raz dva a už jsme si to kráčely na oběd. Po cestě mi říká průběh jejího večera. „Tancovala jsem na "how deep is your love". Nechala jsem se unýst okamžikem, že jsem úplně zapomněla proč jsem tam přišla. Nahazuju svůj okouzlující pohled a spozoruju krásnou holku co na mě hází očkem. Tak jsem si řekla proč si neužít trochu zábavy. Dotancovala jsem pomalu k ní, koukala jí hluboko do očí a ani jsem se nenadála a její jazyk jsem měla až v krku. Toho si všiml Mike... Miles..ehm.. no nevím, prostě ten se kterým jsem večer skončila. S tím už jsem byla do konce večera, chlastali jsme, dali jsme si kolo na záchodech.“
„Počkej to jsi byla ty? Já si říkala, že mi ten zvuk někoho připomíná.“ vysmívám se Kat do tváře.
„Zas tak přehrávaný to nebylo jako.“ koukla na mě jakoby mě chtěla přesvědčit, ale pochopila, že ji to neprojde, tak pokračovala ve svém příběhu.
„No každopádně, jsme se líbali, tancovali jsme. Oba jsme byli "high", a já měla pocit že si toho kluka vezmu ale po "prošukané" noci, kdy to opadlo sem si řekla ať už táhne doprdele. Takže konec. Ale byla sranda, jen ta kocovina mě zabíjí.“
Než Kat dopověděla její love story došly jsme do restaurace. Usadily jsme se na zahrádce abychom si u toho mohly zapálit cigaretu. Objednaly jsme si mimózu a oběd a Kat už mi bez mrknutí hledí do tváře s úsměvem psychopata. „Tak co kočičko. Ty a ten frajírek? Nějaký bam bam baby bam bam?“ samozřejmě musela upoutat pozornost na sebe když začala vyřvávat text písničky o sexu. Chlapi se na ni otáčely a ona si to užívala.
„Země volá Katherine. Teď se věnujeme mně puso. Tak se soustřeď.“
„Jooo promiň nechala jsem se unést.“ toho jsem si vůbec nevšimla vám povím.
„No takže většinu večera jsem dělala rozhovory a fotila jsem. Jo a pamatuješ na Stellu?“
„Asistentka Laurena?“
„Jo přesně tu- tak je v tom. Zbouchl ji nějaký kámoš Lourena na jachtě.“
„Nevím jestli to je špatnej drb nebo dobrej, tak či tak je ta holka za vodou.“ „Byl starší než tyronasaurus.“
„Ou chudák holka. Chápu-ewww. Fuj. Teď jsem si to představila.“ začaly jsme se smát. A na sekundu přesně jsme to utnuly a vrátily se k důležitějším věcem, ke mně.
„No a už sem si řekla že na to seru, že budu jednou jako ty a trochu si užiju.. Nooo ale zaujala mě jedna scenérie a tak jsem hledala správnej úhel až jsem mu spadla do náruče.“
„Oh sassy. Dobře taktizuješ.“ začala se mi Kat vysmívat.
„Vážně to byla náhoda, ani jsem nevěděla že tam je. Ale to je jedno. Pozval mě na skleničku a šly jsme si povídat. Kat to bylo něco neskutečnýho. Mluvily jsme jak kdybychom se znali celej život. Smáli jsme se upřímně. Když se mě dotkl, tak jsem cítila ohňostroje. Prostě neumím pořádně popsat co jsem cítila, ale bylo to neskutečný.“
„No to je sice krásný, ale bylo něco sakra?“ prohodila mírně znuděná Kat.
„Jo líbali jsme se.. byla jsem tak nadržená, že bych z něho to oblečení ve výtahu strhla, ale to bych mu dala ochutnat moc brzo. Teď třeba bude chtít lovit dál. Navíc víš že jsem z toho vždycky nervózní. Ale jak voněl, ještě teď když si vzpomenu tak se mi celá rozechvěje.“ kat se zarazila „Myslíš..ehm“ a očima naznačovala moji vaginu. A nebyla by to Kat kdyby nevlezla pod stůl a nezačala vyřvávat „Ona se chvěje. Fakt že jo.“ vždycky se cítím tak trapně, když něco takovýho udělá. Ale i tak ji miluju.

Pomalu jsme dojedly oběd, kterýho jsme se přežraly k prasknutí. Napadlo mě zajít pro víno a sednout u nějaké vody. Přece jenom víno je dobré na trávení nebo ne? Volné odpoledne jsme tedy strávily na nábřeží. Díky sluníčku nám alkohol rychle stoupal do hlavy a my jsme byly veselé čím dál víc. „Seru na to Kat. Dneska se opiju a nebudu se držet zkrátka, třeba bych si i něco dala. Uvidím jestli mi třeba Linda něco zase nabídne.“ Kat na mě udiveně hledí a nevěří svým uším.
„Whůůůů..Yes! Takhle se mi líbíš holka.“

Pomalu jsme se vydaly do hotelu. Omámené jsme se ploužily ulicemi, až jsme došly do pokoje. Díky množství alkoholu nám šlo chystání samo. A my se na večírek dostaly dřív než u nás bylo ve zvyku. Na párty jsme se vydaly rovnou na parket, tancovaly jsme o stošest a užívaly si ten "positive vibe" kolem nás. V kabince jsem si od Lindy vzala extázi. Jednou za čas se uvolnit mi nepřijde jako zas tak špatnej nápad. A tak se plná euphorie vracím na parket za Kat. Když už jsem úplně vyprahlá vydávám se k baru pro sklenici vody. Vypiju ji najednou a objednávám si vodku s džusem. Při čekání na můj drink si všimnu, že se ke mně někdo blíží.
„Teda to bych do tebe neřekl. Za celou dobu jsi z toho parketu neslezla.“ plná sebevědomí a lásky do života MU odpovím: „Kdyby ses přidal, tak bych si to užívala ještě víc.“ a koketně na něj zamrkám řasama.
„To věřím, ale já netancuju. Ale rád se na tebe zase kouknu.“ oba se lehce zachechtáme.
„Můžu tě pozvat na skleničku?“ nesměle se zeptal.
„Díky, ale já pití objednané mám.“ mrknu na číšníka co mi nese moji vodku. Bylo vidět, že se chce vzdát a vzít to jako odmítnutí, já ho ale zastavím.
„Ale moc ráda s tebou posedím.“ usměju se na něj.
Vydali jsme se spolu do soukromého boxu, kde si zase vykládáme jako staří známí. O našich snech, zážitcích, minulosti a já se cítím tak živá jako nikdy. Jestli víte co tím myslím. Byli jsme tam jakoby jen já a on v celým širým vesmíru, ale v ten moment nám to stačilo.
„Mám strašně ráda, když se můžu cítit volná. S neustálým sebe kontrolování miluju vypnout hlavu tím, že se vydám někam do přírody, někam vysoko. Jakoby nad všechny problémy.“ koukal na mě a nic neříkal. „Promiň kecám kraviny.“
„Ne neomlouvej se. Mám to stejně.“ usmál se na mě a pokračovali jsme v konverzaci. Povídali jsme si o našich snech a cílech. Smáli se nad historkami z minulosti. Ze smíchu jsme se uklidnili vždycky jen na chvíli, ale tentokrát to bylo jiné. Podívali jsme se na sebe.
Zrychlil se mi dech, srdce se mi snažilo prodrat z hrudi, celé mé já se třáslo vzrušením a já myslela jen na to jak ho políbit. Pomalu jsme se k sobě přiblížili já cítila jeho teplý dech a moje buňky si začaly vzpomínat na chuť jeho rtů. Konečně mě políbil. V ten moment jakoby se zastavil čas a jediné co mě zajímalo bylo to jak chutná. On se neostýchal a začal mi sahat na prsa. Byla jsem z toho tak rozžhavená, že kdyby nepřišel číšník a trapně by nás nezaskočil asi by byl překvapen co tam provádíme.
„Ehm nerad Vás ruším, ale budeme zavírat.“ oznámil nám nervózní číšník červený až na prdeli. Myslím, že já jsem byla červená milionkrát tolik. Vzala jsem ale Nicka za ruku a očima mu naznačila ať jde se mnou. Zatáhla jsem ho do výtahu a ještě než se zavřeli jsem ho zatlačila na zeď a začala vášnivě líbat. Když jsem se na něj natlačila víc, pocítila jsem jak moc po mě touží. Odtrhnout se nám podařilo až u dveří mého pokoje. A já už byla malý kousek od toho, ho pozvat dovnitř a nechat se oddat té touze, ale strach mi to nedovolil a já se stáhla. Asi to čekal, že skončíme u mně, ale když se stále nic nedělo začal si se mnou prostě zase povídat. Bylo vidět, že ho to zaskočilo a situace mezi námi se změnila. Po chvíli jsme to ukončili a rozloučili se posledním polibkem na dobrou noc.

Při zavírání dveří jsem si všimla, že potkal Kat. Nedalo mi to a zavírala jsem hoooodně pomalu, abych zjistila zda se není čeho bát. Samozřejmě se zakecali a někam spolu šli. A mě bylo jasné o co jde.
Naštvaná jsem si šla lehnout a doufala, že svůj vztek brzo zaspím. Ráno jsem zjistila, že moje naštvanost nezmizela. Najednou slyším tlukot na dveře.
„Dále, je otevřeno“ křičím z gauče.
„Tak jak si se vyspala?“ překvapivě přišel Nick. Že mu to není ani trochu blbý. Strašně láskyplně se mě dotazoval a u toho si sedal na gauč.
„Určitě ne tak dobře jako ty.“ řekla jsem nasraným tónem abych mu naznačila, že vím že píchal moji nejlepší kámošku. On si asi všiml, že nejsem v moodu, tak už jen prohodil, že snad mi bude brzo dobře a vypařil se jak pára nad hrncem. Byla jsem zase tak vytočená, že jsem musela vstát, i když mi nebylo vůbec dobře. Když jsem se s Kat potkala v koupelně, ani jsem se na ni nemohla podívat. Chtěla se se mnou začít bavit, ale já se neudržela a prostě vyhrkla.
„Tak co zašukala sis?“ Kat na mě zůstala zírat. „Viděla jsem jak spolu odcházíte, jak jste se spolu chechtali.“
„Zoe děláš si prdel?...Jako vážně si myslíš, že bych ti to udělala?“ než jsem stačila něco říct, Kat naštvaně odešla. A já se nedivím, v ten moment jsem se cítila hrozně.
„Doprdele“ vyhrkla jsem a chytla se za hlavu. Já sem taková kráva. Moje nejlepší kámoška je nasraná a na kluka co se mi líbí sem byla jak na psa. „Doprdele.“
Autor Bambi17, 13.11.2023
Přečteno 127x
Tipy 3
Poslední tipující: mkinka, Ondra
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí