Zamilovaní jsou blázni.A blázen je i Zoe.

Zamilovaní jsou blázni.A blázen je i Zoe.

Anotace: 3. Učíme se jezdit..

Ode dne co se naposled Zoe potkala s Rolandem se stalo plno věcí.Hlavně to ,že Zoe i Veronika začaly chodit každý den do skeateparku kde si zanedlouho zamotaly hlavy všemi nádhernými kluky.A právě kvůli těmto klukům se domluvili s ukecanou Petrou.Petra je jedna z nejúžasnějších a nejúznavanějších z dívek,které kdy na škole byli.Nejde ani o to ,že je fakticky dobrá ve všech školních předmětech,ale je i fakticky skvělá kamarádka.Jde hlavně o to ,že jako jedna z mála dívek umí perfektně jezdit na skejtu.Proto Zoe i Verča šly požádat Petru o hodiny učení na skejtu.Zhruba po měsíci co se holky pilně učily jezdit doma,tak aby je nikdo neviděl se rozhodly ,že další den půjdou už jezdit do parku.Všechny se tedy domluvily ,že se po škole sejdou „ u zelené levičky“ ,jako vždy.Avšak ještě tenhle dnes se sebraly do vedlejšího města nakoupit nějaké ty top hadry na zítřek,aby se mohly předvést.Dalo by se říct,že obletěly všechny obchody,až našly úplně nejlepší obchod.Mládež obchodu dalo název Hadrskejt.Divné,že.Jim se to však líbilo.Děvčata vešla do hadrskejtu a strávily tam nejmíň dvě hodinky než našla co chtěla.Podařilo se jim sehnat vše co chtěly.Zoe měla károvanou červenočernou minisukni s bíločernou volnou halenkou a červenočernou kšiltkou.NO a Veronika si vybrala volné zelené kalhoty a krátké tmavé triko,a také zelenočernou mikinu,kterou ji doporučila Zoe.Holky tak zaplatily velký balík za tyto „hadříky“a jeli domů.Cestou si povídaly o tom jak bude asi probíhat zítřejší den.
Autor Kšanda :), 01.06.2007
Přečteno 326x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Chmmm... Na podobný styl psaní jsem vyloženě alergická, takže budu možná trochu zaujatá, tak mě prosím neber příliš vážně...
Přečetla jsem první dvě "kapitoly" tvého románu, a zaskočila mě jedna věc. Začínáš vždycky tím "nudným" popisem okolností (tzv. ab ovo). Neříkám, že je to špatně, ale autor tím podle mého musí sledovat nějaký záměr. A ten jsem, nezlob se na mě, u tebe nenašla... Zkus úvod vždycky víc promyslet, nepsat jen tak "hala bala" a začít přímo vpádem do děje (in medias res). Uvidíš sama, že se to hned bude líp číst.. ;o)
Peace colorka

30.06.2007 19:35:00 | colorka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí