Pád na dno ....2

Pád na dno ....2

Anotace: Co všechno je mladá dívka ochotná udělat kvůli nedostatku peněz? pokračování....pište komentáře

Celý víkend byla Daniela zpomalená. Nic se jí nechtělo dělat. Cítila se ospalá a otupělá. Nevolnosti se zbavila až v neděli ráno. Přesto se cítila divně. V pondělí brala školu jako osvobození. Osvobození od nudy, stereotypu víkendu a hlavně od myšlenek, které jí stále hryzaly. Věděla že už nic nemohla vrátit, ale přesto se cítila divně. Tak nějak nečistě. Nebyla panna. Už před tím ne. Ale stejně. Poprvé se milovala se svým přítelem. Znali se dlouho. Dovolila mu to asi až po třech měsících. Před měsícem se rozešli. Po půl roce chození. Nějak jim to neklapalo. Často se hádali. A teď. Ona se jen tak vyspí s borcem, kterého zná tak dvě hodiny? Sama na sebe byla naštvaná.
Ve škole ale neměla čas se k těmto myšlenkám vracet. Kamarádi se ptali kam potom zmizela. Vymluvila se na nevolnost. Nikdo ji z ničeho nepodezíral. Lucky se zeptala kam odešla. Nebylo jí nejlíp a tak se vydala domů. Vojta jí jen doprovodil. Daniela se cítila malinko provinile, že nikomu nic neřekla. Potom ale došla učitelka a na výčitky nezbyl čas.
Celý týden byl úplně normální. Nic zvláštního se nestalo.Žádné odchylky od normálu. V Pátek se zase děcka domlouvali kam zajít. Nedostatek finančních prostředků by normálně Danielu donutil zůstat doma. Teď ale nechtěla. Přišlo jí jednoduché dostat nějakou skleničku. Domluvila se spolu s ostatními kdy a kde si dají sraz.
Po příchodu domů našla Daniela zase prázdný byt. Poslední dobou se její matka stýkala s nějakým doktorem. Na jednu stranu jí to přála. Konečně si někoho našla. Na druhou stranu jí vadilo, že na ni už nemá vůbec žádný čas. Ne že by chtěla každý den s maminkou probírat svůj život. Ale tím že byla doma pořád sama, cítila se opuštěná. Nepotřebná. Skoro vždy když přišla domů, našla jen vzkaz kde její matka je a v kolik přijde. Bylo dobře že si teď mohla dělat co chtěla. Nikdo jí nic nezakazoval, ale přišlo jí, že o ní matka nemá žádný zájem. Že jí je jedno kde vlastně je. Napsala pár řádků že přijde domů až zítra. Chtěla být dneska pryč co nejdéle. Potom asi přespí u Lucky.
Nachystala se. Vzala si krátkou minisukni. Chvilku přemýšlela, jestli už to nepřehání. Nakonec se převlékla do riflí. Když se pro ní spolužáci stavili byla už připravená. Společně se vydali do klubu. Tentokrát už zde bylo dost lidí. Přišli taky později. Dalo jim problém najít nějaký stůl u kterého by zakotvili. Nakonec jeden objevili v zadním rohu místnosti. Zde si ale Daniela připadala moc zastrčená. Jako šedá myška v koutku. To nechtěla. Tak by její plán nevyšel. Šla tedy tancovat. Několik let chodila do moderního tancování, takže jí to nedělalo problém. Milovala hudbu a dokázala se do ní vžít a nevnímat skoro nic kolem sebe. Vlnila se v rytmu písniček s nadšením a s úsměvem. Najednou se u ní objevil kluk. Tak asi 20. Vypadal docela dobře. Pozval jí na drink. Souhlasila. Proto sem taky šla. Všechno jde podle plánu. Povídali si spolu a on jí sponzoroval. Po chvíli si přisedl až těsně k ní a začal jí hladit. Nechala se. Nevadilo jí to. Jednu ruku měl pod jejím tričkem a druhou se blížil ke kalhotám. Daniela nezůstala moc pozadu. Mezi polibky jí nabídl „vycházku“ směrem WC. Šla s ním. Když se za nimi zavřela kabinka, přestal si na něco hrát a začal z ní strhávat oblečení. Ona mu mezitím stihla rozepnout pásek a sundat kalhoty. Za chvíli už byl v ní. Netrvalo moc dlouho než se udělal. Pak na sebe naházeli oblečení a vydali se zpět. Rozloučil se. Musel už jít do práce. Daniela zase zůstala bez sponzora. Přemýšlela. Tento se jí docela líbil. I sex s ním si docela užívala. Škoda že musel odejít. Začala se rozhlížet po dalším objektu. Jenže teď v tuto hodinu už zde moc přijatelných lidí nebylo.Kluci se váleli někde na zemi užralí a to minimum co zbylo se opravdu nedalo použít. Daniela začala hledat Lucku. Nikde nebyla. Asi už odešla. Přemýšlela kde dneska přespí. Nechtěla jít domů. Jak to ale viděla, nic jiného ji pro tentokrát nezbylo. Zklamaně se vydala směrem k jejich panelákovému sídlišti. Alkohol v sobě ještě cítila. Doufala že to matka nepozná. Nakonec se nemusela strachovat. Matka zůstala přes noc u doktůrka.
Autor Petrushka, 14.06.2007
Přečteno 302x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí