King's field IV.- Dívka s křídly

King's field IV.- Dívka s křídly

Anotace: V některých kapitolách není žádný děj, jen popsané pocity, které někdy cítím...a ty k životu patří!

Byla pozdní noc. Všichni členové rodiny pokojně spali a zdáli se jim krásné noc. Jen já jsem sešel po kamenných schodech k babičce Dashe a dědečkovi Honzovi, kteří byli tou dobou na své chaloupce v Křenůvkách, a sedl jsem si k počítači.

Bylo mi smutno. Takové to šťastné smutno, kdy víte, že je všechno krásné a přesto pláčete. Pustil jsem si soundtrack z Foresta Gumpa, kterého jsem před chvílí poprvé shlédnul a pustil jsem se do psaní. Vždycky, když je mi úzko, neznám nic lepšího, než si v tichu a potaji sednout a psát a psát a psát.

Na stěně vedle mě visel můj obraz, obraz mého brášky a mé sestřenky Šárky. Díval jsem se tak na sebe a se slzami v očích jsem si sám pro sebe říkal, jak krásný život mě to potkal.Nedokázal jsem se ubránit slzám, které mi v zápětí zatopily celý obličej. Upřeně jsem zíral na sebe ve svých asi pěti letech a mluvil jsem k sobě:,, Kdybys tenkrát věděl, kolik krásných a šťastných chvílí tě potká...Kdyby jsi tenkrát věděl, jak budeš mít pěknou a milou dívku...kdyb jsi tenkrát věděl, jak skvělé potkáš kamarády."
Nemohl jsem si přát nic lepšího...nestál jsem o peníze... o půlku království...o nesmrtelnost. Byl jsem šťastný ze života takového, který mi byl dán, který mi vytvořili rodiče a následně já sám.

Hlavou mi běžely všechny ty krásné vzpomínky a na papír padaly stříbrné slzy, které se na mě z něj usmívaly. V tu chvíli jsem byl nejšťastnější člověk na světě, protože jsem věděl, že mám okolo sebe lidi, kteří mi pomůžou, kteří mě mají rádi, kteří mě nenechají na pospas.

A pak...pak zazvonil můj mobil a já jsem si přečetl jednu z nejkrásnějším zpráv, kterou jsem kdy dostal. Psala mi má slečna, moje milá Florentinka, která byla na dovolené v Chorvatsku. Byla to ta nejmilejší dívka, kterou jsem potkal. Pokaždé, když jsem usínal, zdálo se mi, že ke mně přichází nádherná postava s křídly a...anděl to nebyl. Políbila mě na mé rty, popřála sladké sny a pak zase pomalinku odešla. Celou noc mě pak hřálo srdíčko, protože vědělo, že ta dívka leží vedle něho...pod jednou peřinou. Byl jsem zamilovaný a věděl jsem, že lepší pocit nemůžu zažít.

Každý den jsem stál u otevřeného okna a čekal, až ke mně zase přiletí z Chorvatska ta krásná postava a políbí mě...
Autor Muta cum liquida, 25.07.2007
Přečteno 285x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí