Nevěsta 1.díl

Nevěsta 1.díl

Anotace: Je to jen takový pokus, bude to mít víc dílů...Je to taková detektivka..

,,Jak dlouho, že ji v téhle podzemní kobce věznil?" zeptala se tiše seržantka Scottová. Soudní patolog zamyšleně pokrčil rameny.
,,No, mrtvá bude měsíc určitě, ne-li pár týdnů navíc." S těmito slovy se pustil do ohledávání těla. Scottová chvilku přihlížela, načež se začala rozhlížet kolem sebe. Malá místnost, bez oken, tak tři metry na dva. Podle stavu těla nelze poznat, o jakou ženu jde, identifikace zhola nemožná, zaznamenávala si systematicky do paměti. Má na sobě svatební šaty, závoj, vedle těla leží uschlé květiny. Mrtvá nevěsta. Seržantce se oči zalily slzami. Vzpomínky byly ještě příliš čerstvé. Taky jsem se měla vdávat, pomyslela si. Ale teď už je s tím konec. Soustřeď se na práci, říkalo jí podvědomí. Proto tu přece seš. Rychle zamrkala a násilím se donutila dál rozhlížet po místnosti. Malá kovová postel, zašpiněné zrcadlo, oprýskané umyvadlo, záchod. Kamenná podlaha. Kamenné zdi. Pancířované dveře.
,,Neměla šanci se odtud dostat živá. Nikdo by ji neslyšel, kdyby křičela sebevíc," zamumlala Scottová.
,,Máte pravdu," přisvědčil patolog. ,, Musela už předem znát svůj osud!" Seržantka přikývla a zaměřila svůj zájem na zrcadlo. Bylo značně zanešené a při bližším zkoumání se dala přečíst slova, nehtem vyrytá do špíny:
Lásko, promiň mi to.

,,Lásko, promiň mi to? Chápete to někdo?" Vrchní inspektor se rozhlížel po pěti podřízených, kteří seděli na každém volném místě v kanceláři.
,,Asi byla zabouchlá, pane," ozval se líně konstábl Martin.
,,Než vám zase něco příde na jazyk, dvakrát si to promyslete konstáble," sjel ho šéf. ,,Mám spíš na mysli tu druhou část s tím prominutím!"
,,Buď to svému příteli něco provedla, anebo se mu omlouvala za to, jak byla vězněna a co jí únosce všechno prováděl," navrhl další přítomný, seržant Anthony. Vrchní inspektor uznale přikývl.
,,Myslím, seržante, že je vás tady v kanclu škoda. Půjdete do terénu se seržantkou Scottovou!" oznámil.
,,Ale pane," Anthony se vymrštil hbitě ze židle a hleděl svému nadřízenému přímo do očí. ,,Myslím, že potom, co se jí stalo,..."
,,Seržante," mrazivý tón Anthonyho usadil zpátky, ,,myšlení přenechte raději mně. Já se se Scottovou domluvím!"
Autor Lady Alexiss, 09.08.2007
Přečteno 403x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

začíná to zajímavě, to ano....no, uvidíme, co se z toho vyklube:-)

09.08.2007 23:03:00 | Lisa Kloboučková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí