Nevěsta 9.díl

Nevěsta 9.díl

Anotace: Poslední..pokud budete chtít pokračování, ale uz bez scottové, piste komenty

,, Bene Thomasi, zatýkám vás za vraždu slečny Katty Stingové a za únos slečny Betty Hughesové. Máte právo nevypovídat. Cokoliv řekněte může být následně použito proti vám,“ Scottová zacvakla želízka a kývla na přihlížejícího policistu.
,, Je váš,“ řekla a zatímco policista s vězněm nastoupil do auta, zamířila seržantka k nedaleké sanitce. Bylo něco málo kolem jedenácté, tma byla taková, že nebýt světel z aut, nebylo by na krok vidět. Anthony seděl uvnitř záchranného vozu a lékař mu ošetřoval paži. Seržant křivil obličej bolestí.
,, To je to tak strašné?“ zeptala se kolegyně se smíchem.
,, Ještě horší,“ přikývl Anthony zasmušile.
,, Ale nerad slyším, že můj nejlepší člověk je zraněný!“ Šéfinspektor se objevil tak náhle, že to vypadalo, jako by se vynořil ze země.
,, Slyším dobře nebo má to zranění vliv na můj sluch?“ zajímal se Anthony a pokusil se potlačit syknutí, jak lékař začal ránu dezinfikovat.
,, Váš sluch vás neklame, seržante,“ ujistil ho šéf. ,, Sarah totiž počínaje zítřkem nastupuje na mateřskou, takže vy jste se stal pravou rukou naší spravedlnosti!“
,, Gratuluju, Sarah,“ zazubil se kolega, ale hned se vrátil k původnímu tématu: ,, Hele, šéfe, a dostanu přidáno?“

Na policejní stanici bylo živo. Tentokrát však nikdo neseděl u telefonu, ani nenadával na nepracující počítače. Všichni měli v ruce skleničku se šampaňským a zářivě se usmívali.
,, Skvělé, Sarah!“
,, Užij si to!“
,, Už víš, jestli to bude holka nebo kluk?“
,, Ty se máš. Taky bych měl otěhotnět!“ Po Anthonyho hlášce vybuchlo osazenstvo smíchy.
,, Typický seržant Mark Anthony, co?“ Šéfinspektor se protlačil davem a stiskl Scottové ruku.
,, Taky gratuluju. Ať se to narodí zdravé. A nezapomeň, držíme ti tady fleka. Za čtyři roky máš nástup!“ Další výbuch smíchu.
Než Sarah Scottová opustila policejní stanici, ještě se otočila a všem zamávala. Věděla, že se jednou vrátí. A právě to ji činilo šťastnou.
Autor Lady Alexiss, 23.08.2007
Přečteno 339x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Mno, tak to moc dík. Ale taky už je to nějakej pátek, co jsem to psala. Teď bych potřebovala chytnout inspiraci na něco podobnýho:-)))

18.11.2007 16:35:00 | Lady Alexiss

Všechny díly jsem četla jedním dechem, tohle se vážně povedlo.

17.11.2007 23:53:00 | Červená a černá

Dík za pochvalu:)) Dobře, budu pokračovat:-)

23.08.2007 19:45:00 | Lady Alexiss

pravda je to, píš ďalej, je to vemľi zaujímavé :)

23.08.2007 11:10:00 | Tasha101

rozhodne píš ďalej... už dlho tu neboli podobné detektívky a ty ich píšeš fakt dobre ;))

23.08.2007 10:07:00 | Procella

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí