Mlčení jehňátek trochu jinak 1.díl

Mlčení jehňátek trochu jinak 1.díl

Anotace: Slíbené pokračování, Scottová ale už chybí:))

Když přišlo hlášení na dispečink, chystal se Mark Anthony zrovna opustit policejní stanici a vydat se na cestu do tichého, ponurého bytu. Nález mrtvoly mu přišel vhod. Alespoň se mohl šéfovi vymluvit, proč zase zůstal v práci až do pozdní noci. Seržant si uvědomoval, že to poslední dobou trochu přehání, ale nemohl si pomoct. Cítil nutkavou potřebu pochytat všechny zločince v okolí dvě stě kilometrů. Vlastně to všechno začalo před dvěma měsíci, když jeho bývalá kolegyně Scottová odešla na mateřskou dovolenou. Ze začátku to vypadalo zcela nevinně, ale postupem času se z něj stal učiněný workoholik. Šéfinspektora jeho snaha ze začátku těšila, ale i on si povšiml, že už to začíná zacházet do extrémů.
,, To je tím, že pracuju sám," namítal Anthony na jeho námitky. ,, Mám na krku skoro sedm případů, potřebuju parťáka!" Centrála sice slíbila, že někoho v nejbližší době pošle, ale jak znal seržant úřady, věděl, že to může trvat měsíce.
Policejní zátarasy mu prozradily, že je na místě. Zaparkoval opodál a sotva vystoupil, pocítil neskutečný chlad, zalézající až do morku kostí. Přitáhl si sako blíž k tělu a zasmušile se rozhlížel kolem sebe. Opuštěná silnice uprostřed lesů, polorozpadlá autobusová zastávka. A kolem žluté pásky a spousta policistů.
,, Tak co máme?" zeptal se jednoho z konstáblů. Mladík na něj nejistě pohlédl.
,, Nějakej chlap, co jel kolem na kole tu mrtvolu objevil. Myslím, že si někdo hrál na Hannibala Lectra," Při těchto slovech konstábl nervózně polkl a raději se sklonil k vysílačce. Anthony podlezl pásku a nahlédl do malé budky. Okamžitě ho jako pěst udeřil mrtvolný zápach. Mrtvole napůl seděla, napůl ležela v rohu. Světlo baterek, které jí ozařovalo, odhalovalo hrůznou skutečnost. Dlouhé, ryšavé vlasy zpola zakrývaly hrůznou krvavou ránu na čele. Šaty byly potrhané, vyzuté boty ležely vedle těla.
,, Zdravím, Marku," zazubil se soudní patolog, aniž by se zvedlod oběti.
,, Jak to vypadá?" zajímal se seržant.
,, Podívej se sám," řekl patolog a odhrnul vlasy z čela. To, co se původně zdálo jako velká rána se objevilo v pravém světle. HELP.
,, Pomoc? Jak někdo může vyrít ženě do čela pomoc?!"
,, A to ještě není všechno," Patolog sklopil ženskou hlavu a ukázal na další rozšklebenou ránu na kosti temenní. Teď Anthony pochopil, o čem konstábl mluvil.
,, Vyndal z hlavy něco?"
,, Nevím, to se ukáže až po pitvě," pokrčil patolog rameny. Seržant si povzdechl. Další hrůza udeřila.
Autor Lady Alexiss, 23.08.2007
Přečteno 359x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí