Mlčení jehňátek trochu jinak 2.díl

Mlčení jehňátek trochu jinak 2.díl

Anotace: Prosím o komentáře...:))

,, Je šéf uvnitř?" Sekretářka překvapeně vzhlédla. Energická černovlasá žena se opírala o její stůl a měřila si jí nevtíravým pohledem.
,, Ano," odpověděla sekretářka. ,, Jenže má teď důležitou poradu s....,"
,, Výborně," přerušila ji žena. ,, To se mi akorát hodí!" Než mohla nebohá sekretářka jakkoliv zareagovat, žena rázně zaklepala a aniž čekala na vyzvání, vstoupila do kanceláře.
,, Říkal jsem kčertu, že mám schůzku," vylítl šéfinspektor z otáčecí židle. Žena na něj výmluvně pohlédla.
,, Stárneš, tati," pronesla, potlačujíc smích. ,, Dřív si takový cholerik nebýval!" Šéf na okamžik ztuhl, načež se pousmál, obešel stůl a se ženou se objal. Pak se obrátil na sedícího Anthonyho.
,, Tohle je moje dcera Sára Bennetová," řekl. ,, A tohle je seržant Mark Anthony!" Sára mu mlčky podala ruku. Trval mezi nimi několika vteřinový dotek, ale on měl pocit, jako by ho zasáhl blesk.
,, Nechám vás o samotě," Seržant se zvedl. ,, Jistě si máte co povídat!"
,, Ano, to máme," přikývla Sára, ale hned dodala: ,, A s vámi vlastně taky. Takže se, prosím, nezvedejte!"
,, Ale," Šéfinspektor zpozorněl. ,, Měl bych se bát?"
,, No, jak se to vezme," pokrčila žena rameny. ,, Dala jsem výpověď u FBI a ústředí mě teď poslalo sem k vám. Prý vám chybí lidi!"
,, To je fakt," souhlasil Anthony. ,, Navíc jsme po nějaké době zas našli další mrtvolu, takže se nám bude každá pomoc hodit. Tak vítejte v partě!" Rozesmála se.
,, Dobrá, tak mi objasněte všechny okolnosti, co znáte, a taky bych se ráda podívala na tělo!"
,, Někoho mi velmi připomínáte," Anthony výmluvně mrkl na šéfa. ,, Fajn, tak jdeme na to. Co takhle to probrat u kafe?"
,, Proč ne," řekla Sára. Společně vyšli z kanceláře, kde zanechali jenom udiveného šéfinspektora.

,, Zajímavé," Sára si zamyšleně prohlížela tělo na márničním stole. Občas položila nějakou otázku patologovi, který jí ochotně odpovídal. Anthony se podivil. Jemu samotnému se častokrát při tak blízkém zkoumání rány dělalo zle, Sára to však brala jako běžnou rutinu.
,, No," pronesla, když se asi po ddeseti minutách narovnala. ,, Myslím, že jestli máme co dočinění se sériovým vrahem, jakože asi máme, řekla bych, že se jeho styl bude postupně zlepšovat!"
,, Tohle zranění by odpovídalo první oběti," kývl Anthony. ,, Ale postupně budou rány dokonalejší!"
,, Typický sériový vrah," řekla Sára a přikryla oběti hlavu bílým prostěradlem. ,, Co bylo příčinnou smrti?"
,, Útočník oběť nejprve praštil něčím tupým do zátylku, což způsobilo bezvědomí," začal patolog. ,, Když se jí pak hrabal v hlavě, ještě žila. Pak se nejspíš probudila a jestli ve svém práci pokračoval, během deseti minut musela nastat smrt. Jo, myslím, že by vás mohlo zajímat ještě něco...!" Seržanti výmluvně povytáhli obočí.
,, Ta žena," řekl patolog ztěžka, ,, byla v osmém týdnu těhotenství!"
Autor Lady Alexiss, 25.08.2007
Přečteno 470x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí