Mlčení jehňátek trochu jinak 3.díl

Mlčení jehňátek trochu jinak 3.díl

Anotace: Pokračování..

Clara Careyová se oblékla a vešla zpátky do ordinace.
,, Tak co, jak to se mnou vypadá?" zajímala se. Asi čtyřicetiletý doktor vzhlédl od monitoru.
,, Gratuluji vám, slečno Careyová, jste v devátém týdnu," řekl s úsměvem. Pod Clarou se podlomila kolena, takže byla nucena se posadit na jednu z kožených židlí.
,, To jako..," vykoktala po chvíli zmateně, ,, že jsem těhotná?" Gynekolog přikývl.
,, Ale to nemůže být pravda," Claře se draly slzy do očí. ,, Je mi dvacet, chci studovat a něčeho dosáhnout. A navíc kvůli víře, které věří má rodina od pradávna, nemůžu na potrat!"
,, Já vám rozumím, slečno," pokusil se ji doktor uklidnit. Tyhle případy se mu v ordinace děly několikrát týdně. ,, Mohla byste dát třeba dítě k adopci," navhrl. ,, Dnes je spousta rodin, které to uvítají, protože samy děti mít nemohou!" Mladá žena se na něj podívala uslzenýma očima.
,, Promyslím si to," slíbila.

,, Nevím, proč tuhle práci musím dělat pokaždé já," brblal Anthony, zatímco auto svižně postupovalo po dálnici na sever. ,, Šéf ví, že to nemám rád!"
,, Někdo to té nebohé rodině oznámit musí," namítla Sára a ještě přidala plyn. Seržant to nečekal a tak káva, kterou držel v ruce, skončila na jeho zbrusu novém saku.
,, Zatraceně," mumlal vztekle, zatímco se snažil skvrnu setřít papírovým kapesníkem. ,, To je dneska den!"
,, Dějou se horší věci," podotkla jeho kolegyně. ,, Představte si, že byste teď ležel někde v příkopu s ránou z dvaadvacítky v hrudi!" V tu chvíli Anthonymu zazvonil mobil. Když se podíval na displej, docela se mu ulevilo.
,, Ahoj Sarah," řekl a na tváři mu vyběhl úsměv. Asi půl minuty zaujatě poslouchal, načež se rozesmál.
,, Tak dobře," souhlasil a dodal: ,, No, stím bude asi trochu problém, ale jestli je to tvé velké přání, pak by to nějak zařídit určitě šlo. Tak fajn, měj se!" Zastrčil mobil zpátky do kapsy a na okamžik se pátravě zadíval na řidičku. Ta znervózněla.
,, Co je?" zajímala se. ,, Mám špatnou barvu trička?"
,, No, právě jsem dostal pozvání na večeři," přiznal seržant. ,, Ale potřebuju doprovod. Co děláte večer?"
Autor Lady Alexiss, 26.08.2007
Přečteno 315x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí