Kam chodí rádkyně

Kam chodí rádkyně

Anotace: 2.díl...Do oddílu se nám hlásí další slečny, tak si je musíme otestovat:-)

„Jsem zvědavá, kolik jich letos přijde“, povídala jsem Hřibkovi po cestě do klubovny. Samozřejmě jsem mluvila o holkách, které se tenhle rok přijdou podívat za námi do klubovny, aby zjistily, jak to v našem oddíle chodí, a popřípadě zůstaly.
„Ahoj Fidži, nazdar Pavoučku“, podávala jsem levačku bývalým světluškám (kdysi jsem byla jejich šestník, což je světluškovská funkce zastávající vedoucího družiny), které letos přestoupily k nám, skautkám.
Tenhle rok nás svou návštěvou poctily hned čtyři dámy. Bohunka, dvanáctiletá sestra jedné naší skautky, které jsme všichni říkaly Maťa. Pak tu byla Jana, Bohunčina spolužačka, slečna, které jsme později začaly říkat Džejný. A nakonec se nám představila Barča, malá a hubená slečna s krásnými dlouhými vlasy, a Ivka, která byla o rok starší než já.
Nejdříve se nám tedy představili nováčci a pak jsme se představily my jim. Chudáci měly z tolika jmen v hlavě asi pořádný zmatek, a tak Koblížek (šikovná pomocnice naší vedoucí Sigi) navrhl, abychom si zahrály seznamovací hru. Ta spočívala v tom, že jsme jednoho nováčka, tuším Bohunku, postavily doprostřed kruhu, který jsme vytvořily ze židlí, na které jsme se posadily. Pak jsme jí daly do ruky noviny srolované do kuličky, vysvětlily jí pravidla a začalo se hrát. Jedna z nás vykřikla Srnčino jméno a Bohunka měla za úkol si co nejrychleji vzpomenout, která z nás je Srnka, a těmi novinami ji bacit po hlavě. Ale aby to neměla tak jednoduché, Srnka řekla jméno někoho jiného, takže Bohunka musela hledat zase někde jinde. A tak pořád zmateně pobíhala a my se mohly usmát. Když jsme viděly, že toho má dost, poslaly jsme dovnitř Barču, tu hubeňouru s krásnými vlasy. Smíchu bylo až až. Barča byla totiž tak zmatená, že novinami praštila každého, kdo jí přišel pod ruku. Proto Sigi, která sama schytla několik ran, poslala dovnitř Ivku. Ta si stejně jako po ní Džejný vedla vcelku dobře, tudíž naše zdraví už ohroženo nebylo.
Musím říct, že nás nováčci mile překvapili. My je zřejmě taky, protože u nás už všechny čtyři slečny zůstaly a my tak měly zase o pár členů víc.
Autor semiramis, 28.08.2007
Přečteno 252x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

teď mě tak napadá... hry jména, no i když trochu pozněněná pasují docela dobře na náš oddíl... Akorá jména jsou u jiných holek, dokonce i přezdívky...Až na srnku a Sigi:-D

30.08.2007 00:30:00 | Tezia Raven

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí