Mlčení jehňátek trochu jinak 8.díl

Mlčení jehňátek trochu jinak 8.díl

Anotace: ..-..

,, Můžeš mi vysvětlit, co to má znamenat?!" Šéfinspektor se snažil ovládat, ale v hlase mu zaznívala zloba. Sára trucovitě pohodila hlavou.
,, Tak jsem zavolala federálům," řekla. ,, No a co?"
,, To mi chceš tvrdit, že náhodou měli cestu kolem?!" Šéf nesnášel, když se mu někdo hrabal v práci. Zvláště pak jeho dcera.
,, FBI mám kontaktovat já a jen v případě největší nouze," dodal. Seržantka si ledabyle přehodila nohu přes nohu a ironicky se usmála.
,, V nouzi jsme," začala. ,, Claru Careyovou jsme našli mrtvou a přitom už jsme byli takhle blízko!" S úšklebkem ukázala mezi prsty sotva centimetrovou mezeru.
,, Navíc to jsou mí bývalí kolegové. Jsou ze všech nejlepší. Doprčič, já vím, co dělám!" Posledních pár slov doslova vykřikla.
,, To máš možná pravdu," přikývl šéfinspektor. ,, Ale děláš důležité věci bez mého vědomí!" Jeho dcera pohodila vlasy a oči se jí nebezpečně zaleskly.
,, Tys na mě deset let kašlal," připomněla mu. ,, A teď po mně chceš, abych ti důvěřovala?" Slova dopadla na úrodnou půdu. Šéfovi pobledla tvář a musel si sednout.
,, Sáro, já....,"
,, Už je pozdě," zarazila ho. ,, Nikdy nebudeme jako otec a dcera!" Ona si to uvědomila už dávno. Jemu to došlo až teď.
,, Dobrá tedy," řekl po chvíli, když se vzpamatoval. ,, Pak ti jako tvůj nařízený říkám, že tohle je tvůj první a poslední případ u nás!"
,, Jak chceš," Sára se zvedla a chystala se odejít, když vtom do dveří vpadl jeden z konstáblů.
,, Další únos," dostal ze sebe mezi rychlými nádechy a výdechy. ,, Šéfe, měl byste se na něco připravit!"
,, Co se děje?" V tu chvíli vešel do kanceláře Anthony, následovaný dvěma federály. ,, Zaslechli jsem křik, tak....," Konstábl ho nezdvořile přerušil.
,, Unesli Sarah Scottovou!"
,, Cože?" vykřikli šéfinspektor a Anthony současně.
,, Jak to víte?" zajímala se Sára. Konstábl jí mlčky podal rozlepenou obálku. Byla na ní adresa policejní stanice. Seržantka vytáhla přeložený bílý papír a tiše začala číst:
,, Nový život, je na tom něco špatného? Život dá nový život. Zákon přírody. Totéž se dá říct i o vaší kolegyni, slečně Sarah Scottové. Tik tak. Tik tak. Hodiny bijí. Ručičky se blíží svému cíli. Čas se neúprosně krátí. vy máte v rukách život, který dá nový život. Tik tak. Tik tak. Poslední správa. Asi vám právě přišel e-mail!"
,, Bože," Harold Turner odstrčil šéfinspektora a zasedl k jeho počítači. Něco naťukal do klávesnice, načež mlčky ukázal na obrazovku. Ostatní se tam zvědavě zadívali.
,, Máte čtyřicet hodin, ani o minutku déle," četl Anthony polohlasem. ,, Milion dolarů, ani víc, ani míň. Ozveme se!"
,, Ozveme?" zeptala se Sára. ,, To jako, že je jich víc?" Šéfinspektor zamračeně kývl, načež začal rozdělovat úkoly:
,, Agente Turnere, budete tak laskav a zajedete se Sárou do bytu naší bývalé seržantky? Ok. Vy, konstáble, se ujměte rozmístění policejních hlídek v okruhu padesáti mil. ostatní zůstanou tady a budou koordinovat pátrání. Já zajedu na ústředí a zkusím je ukecat alespoň na část těch peněz!"
Autor Lady Alexiss, 31.08.2007
Přečteno 263x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí