Mlčení jehňátek trochu jinak 10.díl

Mlčení jehňátek trochu jinak 10.díl

Anotace: ještě tak dva díly..

,, No," přiznala Sára, když stáli před ztemnělým, vylidněným zdravotním střediskem. ,, Nedovedu si představit, který gynekolog by pracoval v půl osmé večer!" Harold Turner se lišácky pousmál. Seržantce to došlo.
,, Ok, tak jdem na to," souhlasila. Vrátnému se prokázali služebními odznaky a on je pak zavedl do ordinace doktora Hopkinse, ke kterému chodily Laura Hughesová i Clara Careyová. Turner ihned zasedl k počítači, zatímco seržantka systematicky prohledávala šuplíky a přihrádky.
,, Jak vůbec žiješ?" zajímal se agent, aniž zvedl oči od monitoru. ,, Dlouho jsme se neviděli!"
,, Znáš to. Furt jen samá práce a pomalu mi začíná připadat, že stárnu. A co ty? Pořád pověst chladného mrazáku?" Hořce se pousmál.
,, Silně zamrzlého mrazáku," řekl a tvář mu potemněla. Sára zbystřila pozornost.
,, To je to tak zlé?" zeptala se opatrně.
,, Ještě horší," potvrdil Turner. ,, Od té doby, co mě opustila Marie to jde od desíti k pěti. A přitom už je to skoro půl roku!" Seržantka zaraženě mlčela. Věděla, že nikdy nebyla dobrou posluchačkou ani utěšovatelkou, tudíž se bála, aby neřekla něco nevhodného. V tu chvíili počítač zapípal.
,, Myslím, že to mám," ozval se fedrál. ,, Jedna z mnoha podřazených složek s názvem VIP pacientky. Jaký může mít gynekolog heslo?" Sára se zvědavě prohrabovala telefonním seznamem.
,, Zkus třeba hannibal," navrhla.
,, Zamítnuto," odpověděl Turner. ,, Kannibal?" Znovu zavrtěl hlavou.
,, Myslím, že to mám," ozvala se po několika minutách mlčení seržantka. ,, Zkus tohle: Dr. Stein třicet dva, osmdesát šest!"
,, Bingo," pousmál se agent, když mu počítač heslo potvrdil. ,, Jak jsi to dokázala?" Sára přejela prstem po podtržených slovech uprostřed telefonních čísel.
,, taky mám problémy zapamatovat si heslo," přiznala. ,, A nejideálnější místo, kde určitě nikdo hledat nebude je telefonní seznam!"

Athony sklesle položil sluchátko.
,, Co se stalo?" zeptala se tiše konstábl Johnesová a položila na přeplněný stůl kelímek s kávou. ,, Napadlo mě, že byste si dal!" Seržant se ani nepokusil o úsměv. Oči měl strhané smutkem a starostmi, hluboké kruhy prozrazovaly silný nedostatek spánku a nadměrný přísun kofeinu.
,, To byl šéfinspektor," odpověděl Anthony s hlasem přetékajícím zoufalstvím. ,, Ústředí zamítlo jakékoliv vyjednávání a peníze zavrhlo úplně!" Schoval si hlavu do dlaní. Johnesová měla pocit, že se pokouší skrýt slzy. Obešla stůl a nejistě mu položila ruku na rameno.
,, Chápu co asi prožíváte, pane..," promluvila polohlasem. ,, Ale takhle slečně Scottové nepomůžete!"
,, A co mám teda dělat?" zahuhlal, aniž zvedl hlavu.
,, Vzchopit se," řekla policistka. ,, A pokračovat v pátrání. Jen tu neseďte a nepropadejte smutku. Zkusíme prohledat všechny záznamy ještě jednou, slovo po slově, milimetr po milimetru. Někde musí být něco, co nám uniklo!" Tentokrát ruce spustil zpátky do klína a v jeho pohledu svitla naděje.
,, Máte pravdu," připustil. Vtom dovnitř vrazil jeden z konstáblů. Oba na něj tázavě pohlédli.
,, Další email," Tahle dvě slova stačila, aby se seržant dostatečně probral a tryskem vystřelil z kanceláře.

Sára úzkostlivě svírala mobil, zatímco Turner přišlápl plyn téměř k podlaze. Prokličkoval mezi auty, které zastavovaly, aby policistům uvolnily cestu, projel křižovatku na červenou a najel na dálnici.
,, Haló, Anthony?" Sáře se neuvěřitelně ulevilo, když uslyšela hlas svého kolegy. ,, Myslíme, že víme, kde Scottovou drží. A pokud nebude tam, najdem tam určitě ty zločince. On totiž náš pan doktor Hopkins není jeden, ale má utajované dvojče. Mají to na svědomí oni!" Pak zhruba deset sekund poslouchala, přičemž silně zbledla.
,, Dobrá, vyraž tam a nám sem pošli pár policajtů," řekla nakonec a rozřesenou rukou si zasunula mobil do kapsy.
,, Co se děje?" zajímal se Turner. Sežantka se zhluboka nadechla.
,, Za patnáct minut chtějí převzít peníze. Jenže my žádné nemáme!"
,, Bože můj," uniklo agentovi a ručička na tachometru se posunula na sto dvacet kilometrů.
Autor Lady Alexiss, 02.09.2007
Přečteno 281x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí