Mlčení jehňátek trochu jinak 11.díl

Mlčení jehňátek trochu jinak 11.díl

Anotace: Tak a je to tady..Poslední díl....

Sarah začínala pomalu ztrácet vědomí. Vzduchu už nebyl takový dostatek, aby se mohla zhluboka nadechovat. Dýchaní pro ni bylo komfort. Víčka jí klesala a ona je zas násilím otvírala. Věděla, že už dlouho nevydrží. A proto se modlila o pomoc.

,, Jak tě napadla zrovna ta voda?" Turner se při těchto slovech snažil překřičet hrom, který zrovna udeřil do nedalekého lesa. Sára si odhodila z čela mokré vlasy a pomocí baterky zkoumala nejbližší okolí. Její podezření se potvrdilo. Asi deset metrů od nich se nacházela nevelká vodní nádrž.
,, Myslím, že to bude támhle," řekla hlasitě a rozběhla se po rozbahněné louce. Když ji Turner dohnal, stála už na betonovém okraji a kužel baterky přejížděl po kalné hladině.
,, Není tam tolik vody," mínila seržantka.
,, Začali to napouštět teprve nadávno," odpověděl její kolega. Sára se k němu otočila.
,, Najdi přívod vody a vypni ho!" Už se chystala do nádrže vlézt, když ji zadržela jeho ruka. Obrátila se.
,, Co se děje?" Pohlédla do tmavých očí, v nichž se odrážela starost.
,, Buď opatrná," řekl Turner. ,, Ten druhý se může kdykoliv vrátit!" Kývla. Pak si urychleně zula boty a stáhla sako a během několika málo sekund už se prodila po pás ve studené vodě.

Anthony začínal mít toho nesmyslného rozhovoru plné zuby. Stáli tu už skoro půl hodiny, zatímco Sarah někde trpěla.
,, Tak si to shrneme," prohlásil nakonec muž. ,, Jste tu, abyste získal zpátky svou lásku. A ta taška, kterou tak urputně svíráta v pravé ruce je jistě prázdná!" Seržant naprázdno polkl. Ozvalo se tiché cvaknutí.
,, Co to má....," Poslední slova nevyřkl. Pochopil, že na něj míří hlaveň pistole.

Něco jí donutilo znovu otevřít oči. Nevěděla, co to bylo a tak chvíli čekala. Pak to ucítila znovu. Studené kapky jí dopadaly na holé paže. Prozkoumala vnitřek svého vězení a skutečně objevila několik vlhkých míst. Náhle kdosi zalomcoval zvenku víkem.
,, Sem tady!" zakřičela ze všech si Sarah. ,, TADY!"

Když Turner doběhl zpátky k nádrži, několik blesků najednou proťalo temnou oblohu. A federálovi se naskytl nezapomenutelný pohled. Kousek od něj se pomalu pohybovaly dvě postavy. Jedna z nich, žena v košili s krátkými rukávy a džínové sukni, byla shrbená, rukou si svírala břicho. Druhou ruku měla přehozenou přes ramena bývalé agentky FBI. Sára vypadala vyčerpaně, mnohem hůř na tom však byla Sarah Scottová.
,, Můj bože," zamumlal Turner a rozběhl se jim vstříct.

,, Tady zastav!" Anthony poslechl a přišlápl brzdy. Pak vystoupili z auta do chladné noci.
,, A co teď?" zajímal se seržant. Několik desítek metrů před sebou zahlédl nejasný obrys velké tmavé budovy. Tak tohle bude ten jejich úkryt, došlu mu.
,, Doprdele," uniklo náhle jeho únosci. Anthony sledoval jeho pohled. Pak mu došlo, že hledí na auto, zaparkované opodál u křoví. Zaostřil. Zbrusu nový mercedes, barvu však v té tmě nemohl určit. Poskočilo mu srdce. Tímhle vozem jezdili federálové. Vtom náhle ticho prořízl ostrý zvuk policejních sirén. Přibližovaly se. Muž sebou trhl, strčil si pistol do kapsy a dal se na útěk. Athony okamžitě vyrazil za ním.

EPILOG

,, Nevíš náhodou," zajímala se Sára, ,, jakotže jsem tušila že to přesně takhle skončí?" S těmito slovy se opřela o lokty a věnovala Turnerovi dlouhý polibek.
,, Znáš to, ne?" řekl s úsměvem. ,, Příběhy mívají šťastné konce!" Přimkla se k němu ještě blíž a ovinula ho kolem krku.
,, Představ si," povzdechla si zamyšleně. ,, Že tě asi miluju!" Znovu ji políbil.
,, Já tebe taky!"
,, Vrátím se k FBI," slíbila. ,, Nerada bych tě ztratila teď, když sem tě našla!"

Znovu jí starostlivě přikryl dekou. Vypadá jak anděl, napadlo ho, když obdivoval její profil ve spánku.
,, Sarah," zašeptal tiše Anthony. ,, Miluju tě. Strašně moc!" Usmála se a upřela na něj své šedivé oči.
,, Myslel jsem, že spíš," namítl chabě.
,, Kdepak," ujistila ho. ,, Chci ti totiž taky něco říct!" Přehodila si deku přes ramena a vstala z pohovky.
,, Taky už ti to chvi říct delší dobu," Políbila ho. A ještě dlouho poté tam stáli uprostřed obývacího pokoje a on ji pevně svíral v náručí. A vduchu přísahal, že jí nikdy nikomu nedá.

...
Autor Lady Alexiss, 05.09.2007
Přečteno 277x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

celé to bolo fakt vydarené, a tá posledná časť bola veľmi veľmi pekná :))

10.09.2007 12:28:00 | Procella

No, te´d si dám tak na pár týdnů s detektivkama určo pauzo, budu psát něco jinýho, ale pak zas nějakou vytvořím..Tak za dva měsíce..:)))..jinak dikkec

07.09.2007 21:28:00 | Lady Alexiss

Moc krásné! Mlčení jehňátek mi bude chybět. Doufám, že napíšeš něco podobného a ještě napínavějšího. Jinak mnoho zdaru v budoucnu. Elesari

07.09.2007 20:41:00 | Elesari Zareth Dënean

jj, veeeelmi pekne :)

06.09.2007 13:49:00 | Tasha101

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí