Třída slečny Gwendy

Třída slečny Gwendy

Anotace: Tohle je první kousek z mého připravovaného díla - nezděste se toho textu:)

Ředitelka školy, Beatrice Snappová si povzdechla. Když paní Hollidayová odešla do důchodu, tiše doufala, že se o její místo přihlásí nějaká zkušená kantorka. Místo toho, se o místo ucházela jen nějaká 27-letá všechno vím, všechno znám a od všeho mám klíče. Bylo jisté, že ji bude muset přijmout. Najednou její neveselé myšlenky přeťal nápad. Ta nová přece nemohla mít s dětmi moc zkušeností a mohla by se ošklivě spálit, kdyby její třída nebyla zrovna vzorná… Zapátrala v paměti… Před prázdninami se slečna Robinsonová se zmiňovala, že s několika studenty jsou problémy, dokonce jí možná předávala nějaký seznam… Slečna Robinsonová si v papírování opravdu libovala - typická byrokratka. Netrpělivě prohrábla papíry na svém prastarém nádherné vyřezávaném stole. Bohužel naprosto pokrytém papíry. Konečně hledaný papír našla! Důkladně si seznam pročetla a nevěřícně zakroutila hlavou nad některými prohřešky. Byly to hlouposti, ale pod nezkušeným vedením se to rychle zhorší, bude to naprosto tragické… a ona vyhraje, protože už od začátku říkala, že na to nemůže člověk bez dostatečných zkušeností stačit.
Jak jen ale zamaskuje novou třídu před přílišným zájmem rodičů? Ač se Beatrice lhaní opravdu velmi příčilo, ( Tedy… lhaní ostatních - ona jen opomíjela jisté detaily… ) rozhodla se, že rodiče nejlépe stráví nějakou malou lež. Něco ve smyslu:Vaše dcera/syn má tu čest zapojit se do nového vzdělávacího experimentu bla bla bla…

Usmála se sama pro sebe a sáhla po listu čistého papíru…
Autor Mitzi, 04.11.2007
Přečteno 372x
Tipy 3
Poslední tipující: Moara Sheridan, Angie:), Elesari Zareth Dënean
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí