Předmluva

Předmluva

Anotace: Ještě nemám název....ALE UŽ MÁM PŘEDMLUVU :D

PŘEDMLUVA
Jednou jste byli se školou na muzikálu kapely Gen Rosso.Byl reakcí na násilí, které se událo na počátku 90. let v Německu, při kterém zemřeli dva lidé v následku psychického a fyzického týrání.Bezpochyby velmi těžké téma.Tady ale nejde o muzikál Streetlight, já si dokonce ani nepamatuju, co se dělo na podiu, ba ani jména hlavní postav.Utkvěla mi jen jedna věta z jejich písně:,,Je jen na tobě, jaké stopy po tobě zůstanou.“
Naráz jsem cítila hroznou chuť žít, ne jenom být.Žít, žít pro někoho, pro něco...někomu dávat.
V tu chvíli mi to došlo.Napíšu knihu, aby po mně vůbec nějaké stopy zůstaly.Aby nezbyl jen prázdný hrob.Věřím, že to dokážu.Nebude to lehké, ve dvanácti psát knihu, co?Zní to vlastně směšně, ale doufám, že si tu knížku třeba někdo koupí, přečte si ji, bude se mu líbit, tak ji doporučí kamarádovi a tak dále.Nebo se mu nebude líbit, ale bude mu stát alespoň za to, aby ji pomluvil.Dobrý začátek.
Nečekejte žádnou kvalitu.Velmi pravděpodobně se to zvrhne v sentimentální žvásty o životě, ale někde se začít musí, viďte?Taky začněte, třeba právě teď a tady.Jako já.
Autor .K.r.i.s.t.y., 01.03.2008
Přečteno 396x
Tipy 9
Poslední tipující: Truckle, Adrianga, Zasněný básník, Dračičák, Bíša
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Myslím,že na tomhle fakt nezáleží..mně je čtrnáct a taky píšu knihu,kterou bych chtěla vydat,až bude hotová,a samozřejmě,je tu pár lidí,kteří se mi vysmívají,chtějí mi překazit můj sen,ale já to nevzdám.Věřím,že dokážu stvořit něco,co by stálo za přečtení i pro ostatní,a nikdy tento sen nevzdám,dokud ho nedosáhnu..budu bojovat,dokud se mé přání nenaplní,..a tobě přeju to samé,paní kolegyně:)

12.07.2008 11:25:00 | dreamer.

Vůbec se neboj. Jo a stopy už zanecháváš, a jaký.
Držím ti palečky.

02.03.2008 21:38:00 | Dračičák

Tak tebe fakt obdivuju. A to jako fakt. Taky jsem před pár měsicí chtěla napsat knihu, ale cha, nemám výdrž. Odkládám na později a Tvou knihu si jistojistě koupím. I s podpisem;)

01.03.2008 16:40:00 | Grafomanická MIA

Zrovna u tebe bych se opravdu nebála, že kniha psaná ve dvanácti letech bude směšná. Máš svůj styl (což mnohdy nebývá zvykem ani u profesionálních spisovatelů) Ten styl má základ v upřímnosti a čistotě prožitku. Možná je naopak dobře, že jsi tak mladá. Nejsem si bohužel vůbec jista, jestli může něco takového vydržet člověku až dosmrti. Ale jestli to dokážeš, pak máš naději na to stát se skutečnou spisovatelkou ;-)

01.03.2008 11:17:00 | Lisa.Ginmi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí