I.

I.

Anotace: První....část

Byla sobota ráno a já jsem s rodiči snídala.Jako obvykle, táta četl noviny, mamka televizní program, já knížku a brácha ještě spal.Pili jsme jasmínový sypaný čaj a všechno bylo tak ospalý a hřejivý a krásný.
Potom taťka dojedl, odložil prázdný hrnek po čaji a řekl:,,Tak, a co teď?“ a máma odpověděla:,,Teď přece chceš jít na záchod.“ V tu chvíli jsem se tomu musela usmát.Tohle je prostě ta rodina – už se navzájem známe do té nejprťavější slabůstky nebo rituálu a to mi právě pocit, že jsem doma.Že jsem tam, kde bude vždycky čekat rezatý kocour stočený na gauči, tam, kde bude vždycky vrzavá lednička, červený ošoupaný koberec a můj oblíbený hrneček s prasátky, zhnědlý od čaje.
Začala jsem točit se zbytkem čaje v hrnku (zatímco byl táta na záchodě), až se vytvořil malý vír, který rozparádil čajové lístky do bláznivého tanečku.Potom jsem hrnek položila a zbytky jasmínu se stočily do úhledné hromádky uprostřed hrnku.Zkusila jsem to ještě a ještě… a lístečky čaje se vždycky seběhly k sobě.Tak jako se mi lidé k sobě tiskneme, abychom nebyli sami v tom pustým světě.Tak jako já se vracím a vracím domů.
Autor .K.r.i.s.t.y., 01.03.2008
Přečteno 404x
Tipy 12
Poslední tipující: Anitta, Adrianga, Dračičák, ona, Bíša, Lisa.Ginmi
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkný,to s tím záchodem se mi líbí,ježiši,to je dobrý:D

12.07.2008 11:26:00 | dreamer.

To je tak nádherný. Nemám slov.

02.03.2008 21:36:00 | Dračičák

...domov je domov ;-)

01.03.2008 22:44:00 | ona

Krásné. A živé:)

01.03.2008 16:41:00 | Grafomanická MIA

Máš skutečné štěstí, že jsi směla poznat v životě něco tak krásného. A víš, v čem to vězí především? V tom, že ty si to uvědomuješ. Protože potenciálně dobrý život má každý, ale ne každý to ví.

01.03.2008 11:26:00 | Lisa.Ginmi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí