III.

III.

Anotace: Tentokrát - o lásce

Miluj...

Když někdo
někoho miluje tak,
že by pro něj vraždil,
je to moc smutný.

Protože pak,
se srdce lámou
o své ostré hrany.

A láska brečí,
že nikdo neumí docenit
její krásu.

Jo, láska.S tou je to těžký, prostě číhá na každém kroku.V televizi, na ulici, na billboardech… skoro se stala až…. komerční.Ale o tom jsem mluvit nechtěla.Zrovna dneska se mně kamarádka ptala:,,Ještě jsi do něj zamilovaná?“ Zakroutila jsem hlavou, ale samozřejmě jsem lhala.Během jednoho pohledu se zamiluje každý, ale za tři týdny se zase odmilovat?Kdepak!Jí se taky líbil, a taky ji nechtěl, jako mě.Tak jsem se jí zeptala, jestli ho taky ráda pořád.Odpověděla rozhodným, okamžitým, ne… ale lesk v jejích očích ji usvědčoval z nepravdy.Tak to prostě je.
Někdo říká, že je láska krásná, někdo, že krásná, ale bolí, jiný že prostě jen bolí.Co z toho? Stejně jsem tvořeni pro to, abychom milovali.A ať nás láska tisíckrát zklame, ať nás tisíckrát bodne do zad - stejně jí znova a znova propadneme.Srdce si dělá co chce – není nám pomoci.Básník si myslí, že je to krásný a já nevím, jaký mám mít názor.Je to šílenství.Ale člověk je tvořen proto, aby miloval.A tahle jediná věta je vysvětlením pro všechna šílenství, který zamilovaný člověk dělá.
Autor .K.r.i.s.t.y., 04.03.2008
Přečteno 357x
Tipy 9
Poslední tipující: La Suneteto, Lisa.Ginmi, Bíša, Dračičák
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

máš recht, divče!!
:-)

06.03.2008 11:50:00 | La Suneteto

Mladičká, ale jasnozřivá - moudrost není limitována věkem :-) Jedna z nejlepších úvah o lásce, kterou jsem četla - přiznávám se bez mučení - nechápu, jak to děláš, že vždy dokážeš tak neomylně vyhmátnout podstatu věci. Smekám, mladá spisovatelko ;-)

05.03.2008 20:32:00 | Lisa.Ginmi

Jsi ještě mladičká...

05.03.2008 18:46:00 | Bíša

Jo já jsem závislák, přiznávám to bez mučení.

04.03.2008 20:49:00 | Dračičák

člověk lásku potřebuje...je na ní skoro až závislý:)

04.03.2008 18:20:00 | rry-cussete

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí