Polibek na rozloučenou (30)

Polibek na rozloučenou (30)

Anotace: Další dílek jen a jen pro vás =) Enjoy

Krátce po svém propuštění z vězení absolvoval Samuel velmi nepříjemný rozhovor s Brunem. Byl protkán výhružkami, urážkami a výčitkami. Skončil tím, že se oba vzájemně poslali do hajzlu. Spolupráci spolu ale neukončili.
Samuel se rozhodnul, že prodá dům a přestěhuje se do jednoho z malých bytů v centru. Už dva dny po podání inzerátu na prodej se ozvalo několik uchazečů. Sam kývnul na nejvyšší nabídku, peníze uložil na konto a nastěhoval se do malého dva plus jedna.
Gabriela pomohla Samovi se zařizováním. Jediné, čemu se vyhnula, bylo umístění terária s Áresem vedle okna v ložnici.
,,Jestli si myslíš, že tady budu s tím pavoukem spát, tak se pleteš," řekla Samuelovi. ,,Buď on, nebo já."
Samuel se zasmál. ,,Opravdu si mezi vámi dvěma musím vybrat?"
,,Jo," kývla.
,,Tak v tom případě si sbal svoje saky paky, kotě, a jdi."
Věděla, že to řekl jen tak z legrace, proto se nenaštvala. Ale nenechala si ujít příležitost k tomu skočit mu na záda a štípat ho do krku. Začal sebou cukat a zajíkal se smíchy.
,,Nech mě," zaprosil se smíchem. ,,Už budu hodný."
Naposled ho štípla. ,,To bych ti radila." Následně mu zarudlé, poštípané místo na krku políbila.
,,V koupelně jsem ti nechal místo na poličce," řekl náhle. Gabriela se na něj zaraženě podívala. Nervózně se usmál a řekl: ,,Na kartáček na zuby. A na šminky. Na parfémy. Prostě na co budeš chtít."
To, co teď řekl, pro ni hodně znamenalo. Zářivě se na něj usmála a nechala se obejmout. Řekla si, že teď je vhodná chvíle na to, zopakovat Samueovi ta dvě mocná slova.
,,Miluju tě, Samueli."
Kolem srdce pocítil hřejivé teplo a na jazyk se mu drala ta stejná slova, ale zarazil se dřív, než je stačil vyslovit. Přitisknul k sobě Gabrielu blíž.
,,Proč?" zeptal se tiše. ,,Proč mě? Proč zrovna mě?"
,,Protože jsi takový, jaký jsi." Odtáhla se od něj a líbla ho na dva dny neoholenou bradu, takže pocítila na rtech jemné škrábání. ,,Nikdo není jako ty. Jsi odtažitý i vstřícný, nebezpečný i milý. Dokážeš být drsný, ale také jemný. Vášnivý i něžný. Jsi plný tajemství. Častokrát mě napadlo, jestli jsi mi nenamíchal nějaký nápoj lásky."
Vypoulil si tvář jazykem. ,,Ne, to jsem neudělal. Ale jednou jsem ti do kafe přidal cyankáli. Vzhledem k tomu, že jsi stále živá, soudím, že příště budu muset obětovat vyšší dávku, abych se tě konečně zbavil."
Plácla ho dlaní po hrudi, což ho rozemálo. ,,Budeš do mě dneska jenom rejpat?"
Zakroutil hlavou a ukradl si polibek. ,,Ne. Teď mám v plánu na tebe být moc hodný."
,,Ano?" povytáhla obočí.
,,Ano," odpověděl tiše, vzal ji do náručí a mířil s ní k posteli.

Po zdárném ukončení zkouškového období strávila Gabriela tři týdny v kuse v Brně. Hodně se věnovala Kláře, chodila ven s Tonym a se Zuzkou. Byli v Zoo, v krytém bazénu, na několika malých koncertech a v neposlední řadě společně prolezli víc jak polovinu brněnských kaváren.
Jednoho rána se Gabriele, jen co oči otevřela, zvedl žaludek. Tak tak stihla doběhnout na záchod. Vyzvracela celý obsah žaludku. V ústěch cítila kyselou pachuť, potila se po celém těle.
,,Gábi?" ozvalo se za dvěřmi. ,,Je ti dobře?"
,,Ne," vysoukala ze sebe s obtížemi. Pažemi obejmula záchodovou mísu.
,,Můžu?"
,,Hmm."
Klára opatrně otevřela dveře. ,,Bože. Ty jsi celá zelená."
,,Děkuju," špitla Gabriela. ,,Je mi hrozně."
,,Něco špatného jsi snědla," řekla. ,,To bude dobré."
,,Snad."
,,Nemůže to být syndrom toxického šoku? Menstruaci nemáš?"
,,Ne," zakroutila hlavou. ,,S tím si starosti nedělej. Estéeško to není. A navíc, měla jsem to dostat už před dvěma týdny."
,,Aha." Klára si prohrábla vlasy. ,,Nevykládej si moji otázku špatně, ale tak mě napadlo...Nejsi těhotná?"
,,Nestraš," vyděsila se. ,,To by mi tak scházelo."
,,No jo, ale..." Pokrčila rameny. ,,Máš hned dva příznaky."
Gabriela se na ni podívala, v očích jí plápolaly vyděšené plamínky. ,,Prokrista."
Autor Sushino, 18.04.2008
Přečteno 347x
Tipy 20
Poslední tipující: Bernadette, Sarai, jjaannee, PrincessOfTheNight, Procella, Princezna.Smutněnka, Tasha101, Ihsia Elemmírë, Escheria, Aaadina
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pls co nejdřív pokráčko =)

18.04.2008 21:11:00 | Aaadina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí