Polibek na rozloučenou (36)

Polibek na rozloučenou (36)

Anotace: Už se nám to pomalu chýlí ke konci, uvítám každý komentář. A moc děkuji Péti, díky ní jsem se v tomhle románu neutopila =)

Naprosto vydeptaný rozrazil dveře svého bytu a zamířil rovnou k teráriu s Áresem. Pavouk, jakmile zpozoroval prudký pohyb, vyskočil ze svého hnízda.
,,Ahoj," pozdravil Samuel svého věrného přítele. ,,Uděláme si procházku, chceš?"
Pavouk, jako by mu rozumněl, se začal snažit vyšplhat se po sklu terária k víku. Samuel se spokojeně pousmál.
,,Slib mi, pavoučku můj, že mě nekousneš."
Opatrně sundal víko terária a pomalu, jak nejpomaleji mohl, vsunul ruku dovnitř.

Jelikož se Gabriele příčilo zaplatit potrat Samuelovými penězi, rozhodla se, že je utratí jinak. Pozvala Kláru, Zuzku, Tonyho, Sebastiana a Emu do baru na pořádnou kalbu. První tři byli pro okamžitě. Sebastian se chvíli přes telefon vymlouval, že má na zítřejší večer už plán, ale nakonec slíbil, že přijede. Gabriela byla spokojená, že ho nakonec přesvědčila. Spokojeně se usmála a vytočila číslo Emina mobilu.
,,No že se taky ozveš," vyčetla jí okamžitě. ,,Člověk čeká na nějakou informaci a ty mlčíš jak hrob. Jak to dopadlo? Jsi těhotná? Ví to Samuel?"
,,Emo, přijedeš zítra do Brna?"
,,Co?" ozvalo se zmateně. ,,Proč? Co potřebuješ?"
,,Chci se opít."
,,Takže nejsi těhotná?"
,,Jsem."
,,Jsi? Tak jak se můžeš jít opít?! Vždyť..."
,,Emo," skočila jí rázně do řeči. ,,Poslouchej mě. Zítra se dozvíš všechno. Prosím, přijeď. Moc tě potřebuju, moc si s tebou chci promluvit."
,,Přijedu. To víš, že přijedu. Kdy?"
,,Zítra jdeme do baru. Jsme domluvení na osmou."
,,Dám ti vědět, kdy přijedu. Už teď jsi jdu zjišťovat spoje."
,,Dobře." Cítila se najednou nějak líp, když věděla, že za ní Ema přijede. ,,Těším se na tebe."
,,Já na tebe taky, zlato. Pa."

Áres byl slíděním po bytě doslova nadšený. Prolezl každé zákoutí, šplhal po nábytku a chvíli zápasil s prázdnou plechovkou od piva, na kterou narazil pod postelí. Samuel ho ani na chvíli nespustil z očí. Pohled na něj ho uklidňoval, pomáhal mu zapomenout na to, co se dnes přihodilo s Gabrielou.
,,Tak, Áresi," zešeptal. ,,Je čas vrátit se zpátky do terária."
Zkušeným pohybem pavouka chytil tak, aby mu znemožnil pokusy o kousání. Vrátil jej do terária, pečlivě uzavřel víko, zašel si do obýváku pro batoh se zbožím a odešel.

Gabriela uspořádala pařbu přesně tak, jak chtěla. Opila se tak, že nedokázala jít rovně, vše jí vypadávalo z rukou, měla mírné problémy s artikulací a vše jí bylo jedno. Věděla, co dělá, ale nepřemýšlela nad tím, jestli je to dobré nebo špatné. Proto se naklonila k Emě a řekla: ,,Je hezkej."
,,Kdo?"
,,Tony."
Ema se zadívala na druhou stranu stolu. Tony zrovna vyprávěl Kláře nějaký vtip, strašně se smála. Ema si ho detailně prohlédla, obrátila pohled zpátky na Gabrielu a řekla: ,,Tak ujde, no."
,,Samuel je hezčí."
,,Samuel není hezký," řekla. ,,Samuel je strašně zajímavý. Něčím přitažlivý. Tony hezký je, ale nijak extra."
,,Hmm." Gabriela do sebe kopla panáka. ,,To mi stačí."
,,K čemu?"
Gabriela vstala, zavrávorala, takže ji musela Ema pohotově zachytit, jinak by upadla. Když nabyla relativní stabilitu, vydala se k Tonymu.
,,Hele, Tony," pošeptala mu do ucha. ,,Pojď se se mnou provětrat."
,,Já?" podivil se. ,,Myslel jsem si, že na záchod tě doprovází Ema a Zuzka."
,,Ale," mávla rukou. ,,Já nechci na záchod. Chci na čerstvý vzduch. Doprovodíš mě?"
Kývnul, s čímž počítala. Jakmile opustili bar, objala Gabriela Tonyho kolem pasu.
,,Budeš moje podpora, ano?"
,,Když po tom toužíš," řekl spokojeně. ,,Prý jsi byla v Praze. Za Samuelem."
,,Už s ním nejsem," zakroutila hlavou.
Zpozorněl. ,,Vážně? Co se stalo?"
Zastavila se a obrátila ho obličejem k sobě. ,,Je to důležité? Potřebuješ to vědět? Nechce se mi o tom mluvit."
,,Tak o tom nebudeme mluvit," řekl jednoduše. Beztak už něco zaslechl od Zuzky. ,,A co budeme dělat?"
Místo odpovědi ho k sobě přitáhla a přisála svoje rty na jeho. Nebránil se. Ba právě naopak.
Autor Sushino, 22.04.2008
Přečteno 372x
Tipy 16
Poslední tipující: Bernadette, Sarai, jjaannee, Escheria, Procella, Tasha101, Aaadina, Ihsia Elemmírë
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

teda, super! :) som zvedava ako to dokoncis urcite to bude nieco necakane a genialne :D

23.04.2008 15:58:00 | Escheria

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí