Hlava

Hlava

Anotace: Kryptofašistický román na přání:D Rozdíl mezi hněvem a šílenstvím spočívá jen v době trvání "Marcus Porcius Cato starší" zvaný Censorius

6:50 - 7:30
„Dnes mě štveš, kvůli tobě vstávám tak brzy a ke všemu mi bolí hlava“. Strašně bolí, že by začátek vyjímečného dne? Jdu do koupelny.... „ kruci prášky nikde, kvůli tobě mi pořád bolí hlava“. Stojím nasraně před zrcadlem obdélníkového tvaru a tak místo prášku si dopřeji nad bílým ne moc čistým umyvadlem trochu onanie. Onanuji, jen kvůli tobě. Představuji si jak má milovaná se vášnivě a dlouze líbá se svou kamarádkou, svými krásnými ňadry se lepí na ty její. Vůbec jim nevadí, že se dívám...ba naopak ještě je to více vzrušuje a mě taky. Onanování trvalo necelých 32 sekund, tedy přesněji 19,21s. Překonal sem osobní rekord ve výdrži. Zelené dlaždičky byly hodně zaflákané,, bohužel i z předchozího dne. „Ale co“ říkám si „až přijdu z práce umyji to“. Bolest hlavy utichá. Do levé ruky beru dlouho nedotknutou zubní pastu s příchutí mentolu. V pravé ruce držím připravený vibrující kartáček falického tvaru. Nanáším pastu na kartáček a ten pomalu přikládám k zubům a kartáčuji. Vyplivávám do umyvadla směs pasty a slin....podezřele červená směs. Oblíkám se a náhle mobil ohlašuje příchozí smsku. Bylo tam napsáno: Krasne ranko milacku, vyspinkal ses hezky, me se spinkalo docela pekne, zdál se mi krasny sen a ted sem moc vzrusena, moc te chci, chci abys me libal vsude. Za chvili se potkame, tesim se na tebe. Mej krasny den lasko:-*
Sem trošku rozhozen, ale nemám moc času nad tím přemýšlet, jelikož spěchám do práce.

7:45 - 8:06
V busu stále přemýšlím nad smskou. Naproti mě sedí tři krásné slečny, ale jen jedna z nich je nádherná. Představuji si co bych s lásenkou dělal: Vidím ji..je celá v černém, černé přiléhavé tričko s véčkem a s delší sukýnkou, sladce se usmívající. Hledím na její ňadra která nejsou malá ani příliš obrovská tak akorát pěkně do ručky. Ukazuje na mě prstem, ať jdu blíž a jak se přibližuji, mé srdce čím dál více pumpuje. Chytne mě za koule pevně a přitom tak něžně, že jsem hned vzrušen. Svými ústy se dotýká mého ucha a povídá „ahoj lásko, ráda tě konečně vidím“. Stále mi ho drží a masíruje „hmm...cítím, že i ty mě rád vidíš“ mile se usměje a začínáme se dotýkat špičky jazyků, zároveň mi rozepíná kalhoty a už jen masíruje přes trenýrky „pěkné moc pěkné“ řekla. Stále se líbáme a zajede rukou pod trenýrky, mé srdce buší neuvěřitelnou rychlostí. „juknem na něj“ tiše řekla. Začala si klekat a z pod trenek vytáhla penis a začala jej pusinkovat. „líbí se ti to?“ povídala „ano líbí“ odpověděl sem. Pokračovala, nádherně pokračovala. Jazýčkem přejížděla celého stopořeného a vzala si ho do úst a nasávala, někdy až po kořen, trvalo to dlouho…..slast kterou sem nikdy před tím nezažil. Náhle vstala a znovu mne vášnivě líbala. Sundal sem ji tričko a potom podprsenku, která byla z polovic krajková bílé barvy a dotýkám se její krásných prsou, má je božské. Masíruji je…žužlám pravé ouško a pak líbám něžný krček. Mé rtíky jdou níž až k ňadrům, jazýčkem přejíždím její vzrušené bradavky. Vychutnává si mé doteky. Slyším jak vzdychá a věnuji se ňadrům čím dál více a měním rytmus. Sklání hlavu dozadu a říká „ještě, ještě“, na přání stále pokračuji. Sedá si na stůl a sundavám ji sukni, mezi tím si olizuje rtíky. Hladím ňadra a opět se líbáme, tentokrát více živočišněji. Pusinkuji její celé chtivé žhavé tělo níž a níž až k podbříšku ke stehnům, lehá si a já se věnuji důkladně a dlouze její voňavé růžičce. Jazýčkem mrštně kmitám stejnoměrně, tak jak to má ráda…úplně vášnivosti hoří, moc se jí to líbí a hlasitě sténá i mě se to líbí.. Cítím pižmovou vůni, vlhkost. Byla hotová, ale chtěla stále víc. A tak sem se narovnal a pomalu do ni vnikal, splynuli sme v jedno tělo. Trošku to zabolelo, ale s každým dalším pohybem její tělo přijímalo tu rozkoš až nakonec mírná bolest úplně přestala a vychutnávala pocit, že……..
Snění přestalo, protože sem musel vystoupit a opět mi začala bolet hlava, kvůli tobě. Přibližuji se pomalým tempem ke dveřím kde pracuji. S úžasem zahlédnu něco co sem ještě nikdy neviděl, čemu nemohu uvěřit…z čeho se mi dělá špatně. Vidím jak dva bezdomovci, aspoň tak vypadali, znásilňují nevidomou dívku. Mnoho lidí kolem jen prochází a dělají jako by nic se nedělo, též patřím k nim. Jsem v práci sice o pár minut pozdě, ale přeci.

8:15 – 9:00
Stále mi bolí hlava, kvůli tobě. Sedím a v domnění, že přestane bolest, piji šálek horkého šípkového čaje. Jaktak stále piji, zaměřuji se na barvu čaje. Připomíná mi barvu krve a vzpomenu si na ty dva bezdomovce, uvažuji zda tam jsou pořád a užívají si. Jdu se podívat. Jsou tam. Potichu k nim přicházím blíž a blíž až co nejblíže jak jen to jde. Vůbec mě nezpozorovali, i když sem omylem kopnul do plechovky. Jeden přece otočil hlavou doleva, ten který měl penis zabořený v jejím zadku. Měl dlouhý penis. „co čumíš, zmiz“ nafoukaně pověděl, druhý se jen smál. Bohužel pro ně neviděli co si za sebou vleču. Napřahuji a velkou sekerou odděluji romantický pár, o druhém bezdomovci ne třeba mluvit..je mrtev, umřel na šok. Penis zůstal v její rozkošné prdelce, litoval sem ji a tak jednou ranou sem ji přeťal hlavu. Opravdu mi jí bylo líto, musel sem to udělat, nedalo se dívat jak je zničená a to utrpení , které ji bude do budoucna tížit. Byl sem přesvědčen, že jsem udělal správný čin. Bohudík mne nikdo neviděl, alespoň sem si to namlouval. Vracím se zpátky v klidu si dopít šálek vlažného šípkového čaje.

10:00 – 10:05
Stále mi bolí hlava, kvůli tobě.

12:00 – 12:30
K obědu si dopřávám jablečný džus a dvě celozrnné houstičky.

14:00 – 14:05
Zvoní telefon….nezvedám

16:30 – 17:30
Konečně mám po pracovní době, konečně můžu jít Houm. Procházím kolem místa, kde se stala neobvyklá příhoda na kterou stále myslím a cítím krev na rukách, i když je mám čistě umyté. Došel sem k závěru, že asi opravdu dychtím po krvi a po milování. Touha po milování je veliká…vzpomněl sem si na svou milovanou „radši ji napíšu“ hlasitě sem si pomyslel. Chopím se mobilu a píšu: Krasny den Lasenko, moc mi chybis, uz brzy se uvidime, pockej na mne doma a vezmi si na sebe něco vyjimecne krasneho, pa libam te:-*
Došel sem k zastávce plné lidí, hnusných lidí co odhazují na zem nedopalky. Ve vzduchu byl cítit chlad a strach ( potom i smrad když si prdnul člověk stojící u mne) Nastupuji do busu č.150, naštěstí tato linka je většinou liduprázdná a mohu si sednout kam chci. Nejraději sedím vzadu kde mě nikdo nesleduje, jen vždy jedna osoba, která sedí u okna. Teď tu seděla dívka s dlouhými vlasy, byla mi podezřele povědomá. Měla trošku více natržené tričko a tvářila se chladně jako by někdo něco provedl. Přisedl sem si. Měla božské ženské křivky, nestíhal sem polykat, ale něco mi říkalo, že sme se někde už potkali, ale kde?....A vzpomněl sem si, byla to nevidomá dívka, kterou znásilnili. V duchu si říkám „to není možné, musí být přeci mrtvá…jak je to jen možné!“ Raději se na ni nedívám, ale stále cítím dech a věřím tomu, že i vyplazuje jazyk, kterým se dotýká svých rtíků. Nadechnu se a s velkým napětím, nervozitou a zvědavostí se k ní otáčím v domnění, že stále na mne hledí. Nebyla tu. Ulevilo se mi.

19:00 –
Stále mi bolí hlava, kvůli tobě. Odemykám dřevěné polorozbité dveře se zavěšeným zrcátkem feng shui, které má ochraňovat můj krásný byteček před zlými duchy. Podívám se na zrcátko a vidím nejen sebe, ale i nevidomou dívku opět olizující své rtíky a usmívající se. Rychle se ohlednu a nikde nikdo, asi mé přeludy jsou ze stále bolesti hlavy. Vcházím a cítím krásnou čerstvou vůni. Takto voní jen má nádherná milovaná. Poznám ji všude i mezi tisíci různými vůněmi. Hlasitě promluvím „miláčku jsem doma“ a ticho, nebývalé ticho. Cítím se unaveně natolik, že si půjdu ihned dát sprchu, abych se osvěžil, byl čilý a zahnal konečně bolest hlavy.
Svlékám se a hned vlézám do sprchy. Pouštím proud horké vody…jak nádherné..ta úleva. Všude mokro, hodně páry, přes kterou není nic vidět. Nevšímám si jak se otvírají plastové závěsy a s mírným leknutím cítím dotek ruky. Otočím se..s lesklýma očima a otevřenou pusou vidím před sebou svou milovanou, oblečená do přiléhavého tílka černé barvy s obrázkem kočičky na hrudníku a v černých tangách. Chci něco říci, ale ukazováček mi položí ke rtům. Chce abych nemluvil. Oblečená vkročí do sprchy a upřeně na ni hledím, nenacházím slov a tak ji chytnu za zadeček a přitisknu ji k sobě abych cítil její prsa na mém těle. Líbáme se dlouze a vášnivě. Opřena o zeď si před ni klekám, nožku si dává na mé rameno a přes tanga líbám zakázané ovoce. Sundavám ji tanga, vstávám a milujem se v poloze SLOUP, stále má na sobě tílko zkouším všechny možné polohy od sloupu, medvěda, pštrosa až po nadhoz, na steč. Po něžném místy trošku tvrdším milování,zvedá si tanga a mizí. U dveří kde ji nevidím povídá „čekám v ložnici“. Celý natěšený se rychle osprchuji, usuším, vyčistím si zuby a pospíchám do ložnice. Do cesty se mi připlete pejsek a bohužel ho s chutí nakopávám abych se co nejrychleji dostal tam kde mě čeká slast. Krásná slečna úplně nahá leží na břiše a “spinká“. Hezčí pohled neexistuje. Nanáším olejíček a vmasírovávám jej na její zádička. Masíruji celé tělíčko, zadeček, nohy. Mírně ji roztahuji nožky, pomalu si lehám na její zadeček a opatrně vnikám, Pocit je nádherný, jsem nejšťastnější člověk, pokračujeme v milování a zkoušíme různé polohy: 69, Lotosový květ, Krab, Houpačka, Antilopa, Kámovo kolo, poloha z vonné zahrady 2, lžíčky, sladké zvony, hodiny, dvoják, divoký sen atd…při poslední milostné poloze na koníčka sme dosáhli současného orgasmu a malinko ještě zakroužila boky. Oba sme uspokojeni. Bolest hlavy přestala, otevřu oči, podívám se na milovanou a vidím nevidomou dívku………probouzím se „uf, byl to jen sen“. Po levé straně nahmatám božské tělo mé milované. Překulím se a povídám „krásné ránko Poupátko“. Překulím se na pravý bok a dávám pusinku na její rtíky, na rtíky nevidomé dívky.
Autor Sinister, 25.04.2008
Přečteno 379x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí