Polibek na rozloučenou (39)

Polibek na rozloučenou (39)

Anotace: Samuel a Tony se poprali....

Samuel pomalu vystoupil z auta a změřil si Tonyho s Gabrielou nebezpečným pohledem.
,,Samueli," vydechla Gabriela překvapeně. Srdce jí bušilo až v krku. ,,Co tady děláš?"
Přistoupil k ní, dveře od auta nechal otevřené. ,,Máš něco, co je moje."
Zatvářila se zmateně. ,,Cože?"
,,Moje cédéčko Aiden."
,,Ty sem jedeš z Prahy jenom proto, aby sis vzal cédéčko?"
Vypoulil si tvář jazykem. ,,Dejme tomu."
,,Aha." Vstala a zklamaně řekla: ,,Hned ti ho přinesu."
Jakmile zmizela v domě, potáhnul si Tony z cigarety a řekl: ,,Jednáš dost uboze, jsi si toho vědom?"
Samuel se křivě usmál. ,,Nemáš ani ponětí o tom, proč jednám tak, jak jednám."
,,Opravdu? Mě přijde naprosto čitelné, proč jsi tady. Myslíš si, že když za Gábinou přijedeš, pod záminkou vrácení cédéčka, tak ti odpustí a dáte se zase dohromady, co?"
,,Vedle jak ta jedle," pronesl Samuel suveréně.
,,No jo, je mi jasné, že to nepřiznáš," řekl Tony. Vstal a přistoupil k Samuelovi. ,,Vlastně chápu, proč se snažíš získat Gabrielu zpátky. Je dost dobrá."
Samuelovy ztvrdly rysy kolem úst. ,,Co prosím? Dobrá v čem?!"
,,Moc dobře víš, o čem mluvím."
Pochopil téměř okamžitě. A zešílel vzteky. ,,Vy jste spolu...?"
Tony kývnul. ,,Včera. A věř mi, že já nebyl ten, kdo to začal."
Přistála mu od Samuela tvrdá rána přímo do zubů. Zapotácel se, instinktivně se chytil za bolavou tvář a poodstoupil o pár kroků dozadu. Než se stačil vzpamatovat, uštědřil mu Samuel další ránu, tentokrát do spánku. Tonymu se zatmělo před očima, přesto se stačil třetí ráně vyhnout.
Během chvíle se vzájemně častovali jednou ranou za druhou. Samuel byl bez sebe žárlivostí. Ať se Tony snažil, jak chtěl, neměl nad ním šanci. Úder, který dostal Tony do krku, ho zklátil k zemi. V tu chvíli ucítil ostré, velmi bolestivé kousnutí do ramene.
Když Samuel slyšel, jak zařval bolestí, povytáhnul obočí. Chvíli pozoroval, jak se Tonyho tělo svíjí na zemi, potom si všiml, jak kousek od něj pochoduje Áres. Vykvetl mu na rtech spokojený úsměv, udělal pár kroků a mistrně zvedl pavouka ze země. Rychle ho zanesl do auta, kde ho pečlivě uzavřel do přenosné klece. Zrovna v tu chvíli vyšla před dům Gabriela.
,,Samueli!" zařvala po něm, když si všimla Tonyho. ,,Co jsi mu to udělal?!"
,,Já?" zatvářil se nevinně. ,,Zasloužil si to."
Přiběhla k Tonymu. ,,Tony! Tony, jsi v pořádku?!"
,,Au," syknul. ,,Něco mě kouslo."
,,Cože?" podivila se.
,,Dej sem to cédko," řekl Samuel chladně.
Propálila ho pohledem a švihla cédéčko po něm. ,,Idiote."
,,Prosím?"
,,Neměl jsi právo Tonyho zbít."
,,Tak promiň, že se mi nelíbila představa, že tě včera klátil."
Zarazila se. ,,On ti to řekl?"
,,Kdo jiný?" štěknul po ní. ,,A jakou radost z toho měl, že mi to mohl říct. Asi to s tvou láskou ke mně nebylo tak žhavé, co?"
,,To není pravda."
Samuel pokrčil rameny. ,,Mě je vlastně šumák, co je pravda a co ne. Měj se."
,,Samueli, počkej!"
Dělal, jako by ji neslyšel. Nastoupil do auta, nastartoval a se zlověstným kvílením pneumatik vyrazil.
Gabriela cítila, jak ji v očích pálí slzy. Přesměrovala pohled ze vzdalujícího se auta na Tonyho.
,,Tony, můžeš vstát?"
,,Jo," hlesnul. Posadil se a dotknul se pravého ramene. ,,Něco mě tam kouslo. Hrozně to v tu chvíli zabolelo."
,,Co tě kouslo?"
,,Nevím, nevšiml jsem si," zakroutil hlavou. ,,Chvilku jsem se nemohl pohnout, celé tělo jsem měl rázem v křeči. Možná to byl nějaký brouk."
,,Asi." Gabriela ho pohladila po vlasech. ,,Pojď. Ošetřím ti doma to natržené obočí."

,,Sakra, Áresi," smál se Samuel. ,,To bylo geniální. Já věděl, že vylezeš z auta, ale myslel jsem si, že půjdeš po Gabriele, protože znáš její hlas a její pach. Ale tys kousnul toho kreténa. Smekám, pavoučku, to byl senzační tah. Gabriele se sice nic nestalo, ale asi to tak chtěl osud, tak už ji nechám být. Co říkáš?" Střelil pohledem po chlupaté stvůře. ,,Necháme ji být, ano?"

Do dvou hodin dostal Tony vysoké horečky, zvracel a přestal vnímat okolí. Gabrilin otec okamžitě vytočil číslo záchranné služby, která přijela téměř okamžitě. Naložili Tonyho na nosítka a pospíchali s ním do nemocnice. Gabriela, Sebastian, Ema a Zuzka jeli autem za nimi.
,,Co se mu mohlo tak najednou stát?" divila se Ema.
,,Že by ho Samuel zřídil až tak?" napadlo Sebastiana.
,,To je blbost," řekla Zuzka. Celá se třásla a v očích se jí třpytily slzy. Měla příšerný strach. ,,Bude za tím něco jiného."
,,Říkal, že ho něco kouslo," řekla Gabriela. Šlápla na plyn a projela křižovatku na červenou.
,,A co?" zajímala se Ema. ,,Mravenec?"
,,Třeba nějaký jedovatý brouk," ozval se Sebastian.
,,Nejsme v Africe," podotkla Ema.
Gabriela mlčela. Pomalu jí začínalo docházet, kdo Tonyho pokousal. Vnitřnosti se jí sevřely strachem.
Autor Sushino, 26.04.2008
Přečteno 382x
Tipy 20
Poslední tipující: Bernadette, Sarai, jjaannee, Escheria, River, Princezna.Smutněnka, Ihsia Elemmírë, Tasha101, Procella, Aaadina
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já vím, že se opakuju, ale prostě se mi to líbí a vždycky jsem zvadavá na další kapitolu!!! No nic už nebudu psát trapné komenty>:( Tak zatím a už se těším na další kapitolku!!!

26.04.2008 17:38:00 | SummerNight

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí