Polibek na rozloučenou (41)

Polibek na rozloučenou (41)

Anotace: Taková malá hádka...Slibuji, že příští díl bude delší =) Enjoy a díky za komentáře

Jakmile vešla do bytu, hnala se rovnou do ložnice. Tam vší silou mrskla taškou po Áresově teráriu. To se celé otřáslo a horní víko se posunulo. Pavouk nadskočil a okamžitě vystartoval proti sklu. Samuel po Gabriele vyjel:
,,Jsi normální?! Vždyť jsi to sklo mohla rozbít!" Okamžitě šel vrátit víko do původní pozice.
,,No a co?" prskla. ,,Nejradši bych teď toho zpropadeného pavouka zašlapala do země. Nebo spláchla do hajzlu!"
,,Nemluv o něm tak."
,,Proč?" štěkla. ,,Je to jenom obyčejný pavouk!"
,,Není," reagoval okamžitě. ,,Je to můj nejlepší přítel."
Rozesmála se. ,,Kristepane, Samueli, je to jenom hmyz."
,,Pavouk není hmyz," opravil ji. ,,Ale nejsme tady kvůli Áresovi."
,,To si teda piš, že tady jsme kvůli Áresovi. Protože ty jsi ho s sebou přitáhnul do Brna a přinutil jsi ho, aby pokousal Tonyho. Nevím, jak jsi to udělal a radši to ani vědět nechci."
,,Gabrielo," pronesl klidně. ,,To, co mi tady teď říkáš, jsou kraviny. Uvědomuješ si to?"
Bojovně si založila ruce v bok. ,,Vyvrať mi to."
Odkašlal si a posadil se na postel. ,,Tak za prvé. Áres nesnáší otřesy. Tudíž bych mu sám ublížil, kdybych ho vzal na tankodrom, který někteří naši politici tak odvážně nazývají dálnicí. Za druhé. Jak bych asi tak dokázal přinuti Árese, aby Tonyho pokousal? Za třetí. Tony nevěděl, co ho kouslo. A takového macka, jakým Áres je, by si snad všiml, ne?"
Gabriela chvíli mlčela, z tváří jí nemizel hněv. ,,Říkej si, co chceš. Ale já věřím, že to ty jsi odpovědný za Tonyho smrt."
Samuel se křivě usmál. ,,A za co ještě jsem odpovědný? Za ozónovou díru? Za hladomor v Africe? Za to, že jsi nabouraná?"
Vykulila na něj oči. ,,Prosím? Co jsi to teď řekl?"
,,Kdybys brala prášky, tak by žádné děcko nebylo."
,,Já brala prášky! Za to, že jsem těhotná, jsme odpovědní oba."
,,Hmm," trhnul ramenem. ,,Co už s tím teď naděláme."
,,Radši nic," prskla.
,,Co to jako teď mělo být?" Vstal a přistoupil k ní. ,,Proč jsi to řekla takovým tónem?"
,,Jakým?"
,,Jako kdyby jsi mi dávala za vinu, že musíš na potrat. Dovol, abych ti připomenul, že jsem to byl já, kdo ti nabízel, že se o tebe i o to děcko postará."
,,Hele, tohle s tebou už řešit nehodlám," pronesla otráveně.
Rozhodil rukama. ,,No jak chceš."
Vzdychla si. ,,Já radši půjdu. Jen jsem ti chtěla říct, že vím, že to ty jsi zabil Tonyho. A že ti to do smrti neodpustím."
,,Proboha, přestaň už s takovými řečmi, Gabrielo!"
Cítila, že lže. ,,Dobře."
,,Děkuju."
,,Samueli, můžu se tě na něco zeptat?"
Vrazil ruce do kapes kalhot a kývnul.
,,Když jsi mi na Florenci řekl, že mě miluješ...Myslel jsi to vážně?"
Ztěžka polknul a cítil, jak se v něm něco sevřelo. V mysli mu vyvstal obrázek nahého Gabrielina těla, jak se tiskne k Tonymu. Nadechnul se a chladně odpověděl: ,,Řekněme, že víc než tebe jsem miloval to, že se o mě někdo stará, že za mě někdo řeší problémy. Viz to zatčení."
Ztuhla. Brada se jí začala třást a v očích se jí nahromadily slzy hořké bolesti a zklamání. Věděla, že musí rychle něco říct, jinak se rozbrečí. ,,Aha. Jsem ráda, že tomu konečně rozumím."
,,Gabrielo, vztah mezi námi byl založený v podstatě pouze na sexu."
,,Já nevycházím z údivu," zašeptala. ,,Říkal jsi, že ti na mě záleží, že mě máš rád."
,,Jo," kývnul. ,,A ty jsi mi to oplatila tím, že jsi skočila s Tonym do postele. Hned pár hodin poté, co jsi se se mnou rozešla."
,,S Tonym to byla chyba."
,,Hmm," zamručel. ,,Byl aspoň dobrej?"
,,Samueli, přestaň," převrátila oči.
,,Jen mě zajímá, jestli byl lepší než já."
,,Ach, to chlapské ego," pronesla opovržlivě.
,,Byl?"
,,Ano, byl." Věděla, že lže, ale v tuhle chvíli jí to bylo jedno.
,,Nevěřím ti," řekl se sebejistým úsměvem.
,,Máš trochu nahoru nosánek, ne?"
Zakroutil hlavou. ,,Určitě nemohl být lepší, než budu já teď."
Udělal dva kroky k ní, vzal její hlavu do dlaní a vášnivě ji políbil.
Autor Sushino, 28.04.2008
Přečteno 386x
Tipy 20
Poslední tipující: Bernadette, Sarai, jjaannee, PrincessOfTheNight, Escheria, River, Aaadina, Procella, Tasha101, Ihsia Elemmírë
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ty jo já mám nervy na drátkách už jako =D ...fakt boží moooooc...máš velkej talent jen tak dál...sem dneska ráno nestíhala ale musela sem si toto pokráčko prostě přečíst bych to ve škole psychicky nevydržela s pocitem že sem si to nepřečetla...už se nemůžu dočkat pokráčko doufám že to bude brzo =)

29.04.2008 19:39:00 | Aaadina

Napnuta jak ksandy... teda..jako.. sem zvedava na konec...teda nee jako, ze musis koncit:D je to super;)

29.04.2008 18:54:00 | PrincessOfTheNight

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí