Věčnost (10)

Věčnost (10)

Anotace: Něco málo...Snad se vám to bude líbít. Enjoy =)

,,Nevím, jestli děláš dobře," řekla Darina upřímně. Sáhla po dálkovém ovládání a pustila televizi.
Erik pokrčil rameny. ,,Teď už s tím nic nenadělám. Marina už ví hodně věcí, ví, že nejsem člověk."
,,Pořád nechápu, proč jsi jí dovolil, aby na to přišla," řekla a dala si do pusy dva solené oříšky.
,,Nechá si to pro sebe, až přijde na to, kdo doopravdy jsem."
,,Jo, to jo," kývla. ,,Protože jinak by strávila zbytek života ve vypolstrované cele."
Zasmál se. ,,To je asi pravda." Úsměv mu pomal zvadnul, vzdychnul si. ,,Je mi s Marinou dobře."
Darina přestala sledovat televizi a zadívala se svému bratrovi do tváře. ,,A je to tady."
,,Co?" zatvářil se zmateně.
,,Konečně tě zajímá něco jiného, než tvá stávající situace."
,,To není stávající situace," řekl drsně. ,,To je konečná situace."
,,To je fuk. Jsem ráda, že se ti Marina líbí."
,,Hmm. Možná až moc líbí."
,,To je dobře. Já být tebou, tak si užívám. Líbilo by se mi žít tak, jako ty," řekla.
Zamračil se. ,,Žít na věky a přitom nežít...To by se ti líbilo?"
,,Zůstat na věky mladá a krásná. To by bylo úžasné. Jakže jsi toho docílil?"
Vrhl na ni ošklivý pohled a jí bylo hned jasné, že měla raději mlčet.
,,Jdu spát," řekl po chvíli.
,,Nepotřebuješ spát."
,,I tak ale jdu," řekl a zvedl se z gauče.

Až do písemných maturit neprojevila Marina zájem o další palbu otázek. Erik jí za to byl docela vděčný. Rád se s ní bavil o milionech jiných věcí, rád se s ní smál, rád ji tahal za vlasy, protože přitom vždycky rozkošně nafoukla tváře a začala soptit. Propadal jejímu kouzlu, aniž by si to pořádně uvědomoval. A ona na tom byla stejně.
Jakmile Marina odevzdala slohovou maturitní práci, vyklouzla tiše ze třídy a na chodbě počkala, až z vedlejších dveří, v němž pracovala druhá polovina třídy, vyjde Erik. Stalo se tak během deseti minut.
,,Ahoj," přiskočila k němu vesele.
,,Čau," odpověděl s úsměvem a konečně si rozepnul vrchní knoflíček košile. Škrtil ho přes tři hodiny.
,,O čem jsi psal?"
,,Vybral jsem si úvahu na téma Posmrtný život."
,,Fakt?" vykulila oči. ,,U nás si to nevzal nikdo."
,,Co sis vybrala ty?" zeptal se raději.
,,Taky úvahu, ale na téma Mé vnitřní já."
,,Hmm," zamručel. ,,A povedlo se?"
Mávla rukou. ,,To není podstatné. Chtěla jsem se tě na něco zeptat."
,,Jsem jedno velké ucho."
,,Přijdeš dnes večer ke mně domů? Rodiče mi odjíždí na služební cesty."
Zarazil se. Okamžitě ho napadlo to, na co neměl ani v nejmenším pomyslet. Podle výrazu jeho obličeje Marina pochopila, že se jeho myšlenky ubírají k sexu. Zasmála se a řekla: ,,Mám doma skoro pět set filmů. Moli bychom nějaký dát, ne?"
Rty se mu roztáhly do úsměvu. ,,Fajn. V kolik?"
,,Co třeba v sedm?"
Kývnul. ,,Dobře. Teď ale musím jít, táta mi volal z práce, že pro mě Darina chystá překvapení. A to jsem říkal, ať moje narozeniny ignorují."
Plácla se po čele. ,,Bože, ty máš dneska narozky. Tak to moc gratuluji."
Vzala ho za ruku, silně ji stiskla a pogratulovala mu ještě jednou. Potom si stoupla na špičky a vlepila mu pusu na mrazivé rty. Okamžitě se jí po těle rozeběhla husí kůže.
,,Díky," řekl zdrvořile. ,,Ale příště už to nedělej."
Sklopila pohled a do tváří se jí vlila horkost. Nejradši by se propadla. ,,Omlouvám se. Jednala jsem úplně automaticky."
,,Tak si pro příště pamatuj, že mi k narozeninám přát nemáš. Nehodí se to."
Zvedla překvapeně oči. ,,Přát?"
S pokřivěným úsměvem kývnul. ,,Jistě. Tu pusu bych si totiž ještě někdy klidně zopakoval."
Potom se otočil a pomalu odcházel.

,,Tak tys mu to prozradil!" vyčetla Darina svému tátovi. Bojovně si založila ruce v bok. ,,A já se s tím tak dělám."
Erik se usmál. ,,Děkuju, Darino. Ale opravdu si nepřeju, abyste v příštích letech slavili moje narozeniny."
Darina kývla. Zadívala se na dvoupatrový dort ve taru kytary, na němž vévodila marcipánová poleva, a řekla: ,,Až teď mi vlastně došlo, že se tady celé dopoledne peču s dortem, který stejně neochutnáš."
Smutně pokrčil rameny. ,,Ale určitě voní překrásně."
,,Voní," kývnul táta. ,,Za to, jakou práci ti, Darino, dal, ti ani nevynadám, že jsi byla za školou."
Andělsky se usmála. ,,Tohle byla mnohem užitečnější a hlavně zábavnější činnost."
Táta převrátil oči v sloup a rozhodnul se změnit téma. ,,Tak, rodinko, co budeme dělat večer?"
Darina pokrčila rameny, a tak Erik řekl: ,,Já jdu večer k Marině."
,,To jsi se školou tak pozadu, že tě musí doučovat i v den tvých narozenin?"
Darina vyprskla smíchy.
,,Víš co, tati," zareagoval rychle Erik, ,,ochutnej ten dort."
V žádném případě nechtěl, aby se mu táta pitval v osobním životě.
Autor Sushino, 20.05.2008
Přečteno 399x
Tipy 26
Poslední tipující: Leňula, Sarai, Bloodmoon, River, Darkkitty, PrincessOfTheNight, smokie, Escheria, Tasha101, Princezna.Smutněnka, ...
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobrý.. už se těšim na další dílko:-)

20.05.2008 18:29:00 | Ulri

Teda normálně se těším na každý další díl......a jsem děsně napnutá, co z toho vyleze......;o)) Každopádně je to velmi zdařilé dílko, tak pokračuj a ať je tady brzo pokračování......ráda věděla co je teda vlastně zač.....;o))) Pořád nad tím přemýšlím a nějak na to ne a ne přijít.......:o)) což je ale vlastně dobře, protože pak by se člověk na to tak netěšil..... Tak psaní zdar a fantazii.

20.05.2008 17:27:00 | jjaannee

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí