Zústaneš sama 1

Zústaneš sama 1

Anotace: Je to povídka... napadlo mě to během pár minut. Je to samozřejmě na pokračování.

Sbírka: Zůstaneš sama

"Ty jsi rozkvetlá růže, co se svlíkáááá z kůže!" pokouší se Chick zpívat mi do ucha a přitom se po mě válí ožralej. "Hele, kámo, už nechlastej a běž domů, vole" řeknu mu a napiju se z flašky. Na Chodka je vždycky spolech. Sežene všechno, prostě všechno. Od chlastu přes drogy ke sketjům atd. Né že by jsem já brala drogy, ale chlast nedomítnu. A hlavně pro mě by sehnal všechno, co by mi na očích viděl. On mě totiž miluje, ale já jeho ne. "Krásko, já tě chci. Proč jsi ke mně tak chladná?" zařve přes celý sídliště a Alisha, CoolM a FurQ.se válejí po zemi smíchy. Vypadáme asi komicky. "Ty vole, neřvi. Přijdou fízlové a najdou nás, ne?" řeknu mu a přitom ho držím, aby nespadl. "Víš, já tě nemiluji a taky nechci, aby partu přetrhala láska, chápeš?" a sednu si na bedínku, když domluvím. Máme to tady docela útulný. Na zdech vynikají naše grafity, které jsem z velké části dělala já (jak jinak, když vedu tuhle bandu?) a máme tu pár skokánků na naše skejt cviky, abych si je procvičili.

"Myslím, že by jsem to měli asi už zabalit. Je skoro půlnoc a Chick je totálně na sračky." Kluci zvednou Chicka a odvedouho domů. Já z Alishou se opíráme o sebe, abyjsme nehodili držku. "Hej, ségra, schod!" Pozdě, Alisha leží na zemi u bytu. Jak se na ni tak dívám, tak mi neunikne, že to asi nevydržela… "Mno, myslím, že dovnitř to zvládneš už sama, tak čau" a odejdu dom. Před dveřmi se naposledy nadechnu a odemknu.. Naštěstí není nikdo vzhůru, takže potichounku vlezu do pokoje, ale tak trochu mi to překazil skejt, kterej bezdůvodně ležel uprostřed cesty. Málem jsem hodila držku.

"I don't believe in meracles. I never did. Nothing ever happends here. So sick o fit…." To je už ráno? Pomyslím si a vstanu, když vypínám budík na mobilu. Vlezu do koupelky a ve vaně leží matka. Kráva… usne, když se koupe. Vylezu před barák a tam už na mě čeká Alisha. "Tak co? Mělas mokrý sny včera, když jsi přišla domů?" zeptám se a začnu se řezat. "Jak mokrý sny? To maj snad kluci, ne?" odvádí řeč Alish, ale když se na ni juknu, tak vidím jak se červená.

"Odprejskni, blbečku!" křiknu na nějakého prvňáka, kterej je u našich skříněk. Vyděšeně vykřikne a začne utíkat. Asi sem ho vyděsila, jelikož zakopl o vlastní nohu. To mi docela zvedlo náladu. "Trtej, máme ještě pět minut. Já se chci ještě nasnídat!" křičí na mě Alish.

Vlezem do třídy a hned zpozoruji Jess. Třídní šprtka a barbie v jednom. To, že má slavný 2 bráchy, tak ze sebe dělá kdoví co. Pizda. "Ahoj Jess, máš opravdu krásný tričko. Takový jsem viděla prodávat u Ťamanů za 150 kaček" řekne Alish Jess a celá třída se řeže smíchy. "Ahoj, Alisho, já tě taky ráda vidím. Ale jestli se chceš dostat na hudební špičku, tak ti bráchové nazevolají" pohotově odpoví šprtka. "A máme vůbec jejich čísla? 0-800 buzeranti?" vykřiknu, když se přidržuji stolu, abych smíchy nespadla na zem.

"Lastrengová a Delacuarová ke mě! Rozdejte testy a papíry. Bude tady hrobové ticho" zařve Beckhamová, když vejde do třídy.

Po škole

"Co budeš dneska dělat, Alex?" zeptá se Chick s nadějí v očích. "To nevím, ale nejdřív se asi pobliju. Podívejte se kdo přijel vyzvednout Jess." a kývnu na dva nezvané hosty. Teda aspoň pro mě, když se dívám na Alishu, která září štěstím. "Se z nich nerozteč!" vykřiknu a málem spadnu ze zábradlí, když si všimnu, že stojí u nás. "Čau krásko, nevidělas Jess?" zeptá se Tom a snaží se mě sbalit. "Za prvé, nehlídám vaši ségru kdy právě zvrací na záchodech a kdy se líčí. Za druhé se mě nepokoušej sbalit tak levnými triky a za třetí by ses měl vrátit spátky na červený koberec zapozovat fotografům říct něco o svým milostným životě, aby se nám tady mohla Alisha roztíct sama láskou k tobě. A za třetí na mě tak blbě nečum. Jdete lidi?" zeptám se, když jsem setřela toho buzáka. Místo odpovědi na mě všichni čuměj. "Počkej Alisho!" a rozeběhnu se za ní. "Alex, zapomněla jsis baťoh." "Díky" a vlepím mu hubanec na xicht.

"Alex to trochu přehnala, nemyslíš?" řekne CoolM ostatním. "Trochu?" Tohle bylo docela ostrý… Je všem známo, že je dost drzá rebelka, ale tohle fakt přehnala" odpoví FurQ a podívá se na dvojčata, kteří čekují na Jess.

Večer

"Dobrý večer, je Alish doma? Potřebuji s ní nutně mluvit" vyvalím na její mámu. "No jistě, drahoušku." Vejdu do jejího pokoje, který je celý polepený plakáty TH. Obdivuji její odvahu, že dokáže odpálkovat každého antifans. Já by jsem byla asi vyřízená, kdyby mi to řekli.

"Co tady chceš? Nadávat na TH? To ti nestačí, že je ponižuješ ve škole? Musíš je ještě ponižovat předemnou?" vykřikne a já na ní vidím, že brečela. A to mě bolí ještě víc. "Plomiň mi.. já jsem se tě nechtěla dotknout a ani nevím co to do mě vjelo… Mohla by jsi mi to odpustit? Prosím.." a sednu si proti ní. "Pod jednou podmínkou," začne… ten pohled moc dobře znám, má něco za lubem, "že založíme hudební skupinu" pokračuje ve svým šíleným nápadu….
Autor Anges, 04.06.2008
Přečteno 318x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

I don´t believe!!? CB? Chci se se seznámit!

21.11.2008 19:28:00 | Aki

Mno,tak to je hezký teda:D...ne,ale mohlo by být zajímavý pokračování

18.07.2008 10:44:00 | dreamer.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí