To sa občas stáva 5.kapitola- Z policajného zápisu

To sa občas stáva 5.kapitola- Z policajného zápisu

Anotace: Prominte že sem preskocil 4. kapitolu ale tuhle sem dopsal dríve takze 4. bude doplnena:))

Výpoveď svedka č. 12:

Meno: Ivan
Priezvisko: Jakubčík
Vek: 38

Čo ste robili na mieste činu v dobe incidentu?

Čo by som tam asi tak robil?! To, čo každý normálny človek robí pondelok doobeda, pracoval som. Viete, práca v tak veľkej banke je náročná... Tam vám veru neodpustia žiadne meškanie... Tam nie...

Ako dlho pracujete v spomínanej pobočke?

Sakramentsky dlhý čas som tam veru! Takých desať, jedenásť rokov... Možno aj viac... Keby som to mal rátať, tak by mi šiblo. Viete, už dávno som s tadiaľ chcel odísť, ale nejako nebolo kam... Keď sme už pri tom, nenašla by sa tu u vás nejaká robotka? Ja som šikovný, zvládnem všeličo.. Môžem napríklad prijímať telefonáty... Ja viem poriadne dobre telefonovať. Mária, so mnou by telefonovali ľudia aj hodinu, tak dobre sa im so mnou kecá.

Poprosili by sme vás, aby ste neodbáčali od témy a uvedomili si kvôli čomu ste tu. My tu nie sme od toho, aby sme vám zabezpečovali prácu. Poznali ste obeť zločinu?

Si robíte teraz prdel? Samozrejme že som ho poznal! Tak každý pozná každého... A navyše, tento chlapík bol poriadna celebrita... Teda, medzi nami, ktorí sme vo firme hovno znamenali. Tan mal právo azda na všetko. Mohol nás poslať do riti, kedykoľvek sa mu zachcelo. Stačilo, keby čosi povedal starému a už aj letíme .Taký to bol veru zamestnanec. Čo si zmyslel, to mal. A ešte sa bude sťažovať, zasran jeden...

Aký bol váš vzťah k nemu?

Znova.... To tieto primitívne otázky vymýšľate sám, alebo vám niekto našepkáva? V akom sme podľa vás boli vzťahu? Do kedy som niečo neposral, ani nevedel že existujem. On sa nezahadzoval s takými nulami ako som vo firme ja Samozrejme, inak som veľmi šikovný a už by ma aj povýšili ale tento spor nejako situáciu zmenilo... Viete, ja som na prácu stvorený... A u vás by som mal rozhodne ešte väčšie úspechy! Som veľmi prispôsobivý....

Pane, po druhýkrát vám vravíme, že my vás nemôžeme zamestnať. Opíšte nám deň, kedy sa zločin odohral.

Akože od začiatku, hej? Noo vstal som s postele na zvonenie toho prionďaného budíka a išiel som sa vysrať. Potom som si umyl ksicht a samozrejme aj ruky. Vidíte, nie som žiaden hulvát... Čistota pol života... Pre prácu na polícií ako stvorený!!! Potom som sa obliekol, vyšiel von a pol hodinu som sa sral s autom. Ten buzerant z vedľajšieho bytu zasa zaparkoval tak, že mi skoro ošuchol zadok. Darmo mu ja budem vravieť, nech sa neondí tak tesne pri mňa, bude to furt ro...

Vráťte sa prosím k odpovedi na našu otázku.

Ale dobré... Čože ste takí podráždení... Ja mám času dosť... Teraz nám dali v banke týždeň dovolenku, aj tak nemám čo robiť. Tak tu s vami môžem takto kecať a kecať a vy si môžete zapisovať do toho notesíku a ja bu...

Pane!!!

Okej, no tak nie, no.... Tak som sa konečne vyondil z toho parkoviska a išiel som do roboty... Mimochodom, keď ste už takí vážení policajti, mohli by ste urobiť aj niečo s tými cestnými zápchami, komu sa chce stáť pol hodinu na jednom mieste a čakať, kým prejde celá kolóna hentých namyslencov...
Noo za pol hodinu som bol v robote. Išiel som hore do kancelárie. Všetci tí namyslenci sa na mňa usmievali jak prihriati... Neviem čo si mysleli...Išiel som do svojej kancelárie a tam som bol zalezený až dokedy nezačala Jana z deviny jačať a utekať von. Som sa pozrel teda cez okno a všetci tí kreténi už boli nastúpení vonku. Tak som išiel aj ja. A tam mi povedali že odbachli zástupcu šéfa. No povedzte... Také čosi...

Takže ste v čase incidentu nepočuli žiaden výstrel?

Nie, nepočul... Asi ho odbachol niekde ďaleko od mojej kancelárie...

Zabili ho vo vedľajšej miestnosti...

Ako prosím?!! To nie je možné!

Chcete sa s nami hádať?

Nie, nie... To rozhodne nie... Ale akoto že som nič nepočul? To je zvláštne...

To veru je zvláštne. Mám pocit že si vás tu budeme
musieť nechať.

Prosím??!! Ale ja som predsa nič neurobil! To len kvôli tomu, že som nepočul výstrel?? Možno som zaspal alebo čo!

Prepáčte ale myslím, že taký tvrdý spánok nemáte. Výstrel počuli na všetkých poschodiach, všetci vypočúvaní.

Ale.... Ale..... Chcem svojho právnika!!! Kde je môj právnik!!! Mám na neho nárok a vaša povinnosť je zabezpečiť mi ho!! Počujete?! Chcem svojho právnika!

Pane, upokojte sa. V tejto chvíli ešte nie je právnik potrebný.

Upokojiť sa?! Ako sa mám upokojiť keď ma podozrievate z vraždy?!

Svedok číslo 12 bol zadržaný pre podozrenie z vraždy. Motív je zatiaľ neznámi. Zadržaný kládol pri zatýkaní odpor a pokúsil sa napadnúť jedného z policajtov.
Autor Maty-ass, 02.07.2008
Přečteno 282x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí