Zůstaneš sama 3

Zůstaneš sama 3

Anotace: Je to povídka... napadlo mě to během pár minut. Je to samozřejmě na pokračování.

Sbírka: Zůstaneš sama

Než si uvědomím co dělám, tak se něžně líbáme a já si vyslíkám mikinu. Odtrhne se ode mne a položí mě na gauč. Já se jen nechávám svádět. Chick se ke mně nakloní a vášnivě mě líbá na krku a jde stále dolů…

Když se ráno probudím, tak se Chick na mě kouká. "C-co to děláš?" zeptám se vyděšeně. "Nic, jen se koukám na moji princeznu. To nesmím?" opáčí mi a nakloní se, aby mě políbil. Vyděšeně se odvrátím a pokouším se vstát, ale pak zjistím, že jsem nahá…. "C-co jsi … Co se stalo? Vykoktám. Nic si nepamatuji, ale odpovědi se děsím.. Jen aby… "Spali jsme spolu, ty si to nepamatuješ?" Rychle si dám kolem sebe deku a seberu svoje oblečení… Chick mě zastaví: "Kam jdeš?" "Pryč, protože tohle byl omyl. Velkej omyl" a mám slzy na krajíčku. Vlezu na páchnoucí záchod a převlíkám se. Smrdělo to tam jako kdyby se neumýval nejmíň 100 let, ale nereaguju na to. Chci vypadnout.

Chce se mi z toho brečet. Jak jsem se nemohla ovládnout. Sednu si na lavečku a pozoruji vzdálenou postavu, která se neslyšně přibližuje. Zavřu oči a nechávám slzy stékat po tvářích. "Proč pláčeš?" zašeptá mi někdo těsně u ucha a já vyjeknu. "Ty jsi…" začnu, ale on mě utiší. "Včera jsem jí dal kopačky" oznámí mi potichu Nicolas. "Podváděla mně a tak se tu procházím. Ale neřekla jsi mi ještě, co se ti stalo a proč pláčeš" a podívá se mi hluboko do očí. Jako kdyby chtěl, abych se mu vyplakala na rameno a svěřila se mu… V jeho očích jsem viděla zklamání a bolest, ale i trochu lásky, kterou mi chtěl dát. V tu chvíli jsem zapomněla na všechny předsudky, které mám proti stylu EMO a řekla jsem mu úplně všechno. Do slova jsem si vedle něho připadala jako EMO girl. Seděli jsme tam celé hodiny a pořád jsme o něčem diskutovali. Připadalo mi jako kdybych ho znala od dětství a byly jsme nejlepší přátele nebo i něco víc (já jsem řekla něco víc?).

"Nicolasi!" zazněl tichem pištivý hlas. "Jak-k se opovažuješ tu sedět s touhle courou?" zařve Jess, když k nám přiběhne celá rudá a naštvaná. "Pokud vím, tak ti dal kopačky, tak co ho pořád otravuješ? Máš kluků málo?" vytasím na ni a vstanu, abych ji vrazila. "Co si ty myslíš? Ty jsi oproti mě totální nicka a coura. S takovou špínou se nebudu zahazovat. Bráchové udělali špatně, že Vám dali tu zkušebnu. Ta měla bejt moje!" Já jsem na nic nečekala a vrazila do ni, až spadla na zem do bláta. "A kdo je teď špína, hm?" zařvu na ni " jediná coura jseš tady ty, tak se vrať zpátky do bordelu a nech nás na pokoji." Ale to si Jess nenechala líbit a skočila na mě zezadu, když jsem se otočila. Chytla jsem ji za vlasy, aby mě pustila a kopla jsem ji do rozkroku. Spadla znova na zem. Tentokrát hned vyskočila a začala mě škrtit. Já jsem o5 chytla za její vlasy a dala jsem jí do hlavy hlavičku jako při fotbale. A pak jsem jí dala ťavku přímo do nosu a podkopla jsem jí nohu, když ztratila nad sebou kontrolu. Nicolas se mě ani nesnažil zastavit a jen přihlížel. "Myslím, že jsi jí zlomila nos a způsobila otřes mozku. Měli by jsme zavolat záchranku" potichu řekne a vytáčí číslo…. Jak se dívám na Jess, tak mi dochází, co jsem udělala. Než jsem se stačila rozhlédnout jestli nás někdo viděl, tak na okraji parku zastaví velký luxusní tourbus a z něj vyskočí Bill s Tomem. "To mi tady ještě chybělo. Do prdele!" řeknu a čekám až na mě začnou křičet, co jsem udělala jejich malé hodné sestře. Chtělo se mi z nich blejt.

"Co se stalo, Nicolasi?" vykřikne vyděšeně Bill a sehne se k Jess. "Něco, co se mělo stát už dávno" řekne a dívá se do země. "Počkat, vy se znáte?" užasnu. "A proč by ne? Vždyť je to náš nejlepší kámoš!" odsekne Tom a dívá se na přijíždějící se sanitku. Po té jí naloží a odvezou do nemocnice. Tom a Bill jedou za sanitkou a já jen přihlížím.

"Proč jsi mi to neřekl? Proč jsi mi zalhal?" naštvu se…. "Protože by ses chovala jako teď. Nechtěl jsem přijít o tvé přátelství!" Zamyslím se. "Nechceš jet za nimi?" vyruší mě. Po chvilce váhání nastoupíme do taxíku.
Autor Anges, 21.07.2008
Přečteno 256x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí