Skládačka III:

Skládačka III:

Anotace: Naomi se setkává s třemi nejinteligentnějšími členy Wammy´s House ...

Naomi procházela celým sirotčincem. Vedle ní kráčel Roger, který ji pomáhal se zavazadly. Mířili do jejího pokoje. Naomi si nadšeně celý dům prohlížela. Všechno bylo tak neuvěřitelné. Wammy´s House byl obrovský. Hrozně se ji na první pohled zalíbil. Nemohla se dočkat, až ho celý prozkoumá. Ta obrovská zahrada je taky úžasná. Umožňuje to dětem svobodu a větší výběr činností. Aby si nepřipadali jako v kleci. Naomi si byla jistá, že tenhle dětský domov je dokonalý.

Ale to hlavní …. Pousmála se. Ti lidé …. Dětský domov pro nadané děti …. Opět ji v hlavě zněla Rogerova slova.

Stejný intelekt jako L ….

Naomi to připadalo neuvěřitelné. Je to skutečně pravda? Skutečně se setká tváří tvář s tím géniem který se může rovnat ohromnému detektivovi L? Naomi polilo vzrušení. Tak se těšila!

Vždycky obdivovala inteligentní lidi. Měla pocit, že žádných lidí si neváží víc. Připadali ji nejsilnější ze všech. Inteligence je všechno, říkala si. Nejsilnější zbraň. Kam se hrabou nějací namakaní sportovci …. Inteligence je silnější než hrubá síla. Chytrý zůstane člověk navždy, fyzická síla slábne.

Naomi byl do tajemného detektiva L až zblázněná. Všechny její kamarádky obdivovaly slavné herce nebo zpěváky, měli jejich plakáty vyvěšené na zdi. Kdyby to šlo, Naomi by si nad postel vyvěsila L …. Vždycky byla přilepená k obrazovce když se o něm někdo jenom slovem zmínil. Několikrát si představovala jak asi vypadá. Je hezký? Mladý nebo starý? Ale zase si nedělala příliš velké naděje. Věděla, jak to s těmito prudce inteligentními lidmi je. Téměř vždy jsou to do sebe uzavření, společensky neschopní, do normálního života nepoužitelní lidé ….

Nevěděla proč, ale z nějakého důvodu si tohoto kluka idealizovala. Měla pocit, že bude určitě skvělý. Že určitě nebude takový podivín. Nevěděla proč. Možná proto, že byl na dosah. Panebože, ať už ho uvidí! Šla klidným krokem, ve tváři měla seriózní výraz, ale nejraději by se rozeběhla, rozrazila dveře a konečně ho uviděla!

Připadala si jako trapná puberťačka. Jako nějaká posedlá infantilní fanynka. Musela se v duchu pousmát. Fanynka .... A koho? Vždyť jsi ho ještě ani neviděla, pomyslela si. Už opravdu blázní ….

Hned jak prošli dlouhou chodbou, konečně se objevili před dveřmi jejího nového pokoje. A v tom se Naomi zarazila. Najednou dostala strach. Stačilo jenom zatáhnout za kliku a uvidí je. Ale …. Začala být nervózní. Byla tak omámená svým nadšením, že úplně zapomněla normálně myslet. Musí se uklidnit. Ti lidé budou určitě velmi vyspělí a vážní. Nemůže se před nimi uvést jako nějaká hloupá dilinka. Musí se kontrolovat.

"Tak jsme tady." Pronesl Roger s trochu unaveným výrazem.

Zaklepal na dveře. Naomi bušilo srdce.

Blbko! Okřikla se.

Oba vstoupili. Rozhlédla se. Všechno to trvalo zlomek vteřiny.

Naomi viděla celkem normální pokoj. Hned ji do očí plesklo velké okno. Jako prvního si všimla hnědovlasého kluka s cigaretou a poněkud výstředními slunečními brýlemi na hlavě. Sjela ho pohledem. Slušné oblečení, hrozný nepořádek …. Prostě normální kluk. Podle fotky usoudila, že je to Matt.

Poté ihned zaregistrovala blonďáka, který také kouřil a kolem sebe měl tabulky čokolády. Všimla si jeho pronikavých očí, které ji hned jak do pokoje vstoupila sjížděly pohledem. Trochu ji to znervózňovalo. Ale na první pohled nevypadal nějak extra podivně. Tipla si, že je to Mello.

A teď zbývá jedině Near. Naomi se v duchu pousmála. Ten nejinteligentnější.

Noo, tak se ukaž, říkala si natěšené a rozhlédla se po pokoji.

Near, Near, Near, mlela si.

Podívala se do levého rohu a v tom ztuhla. Ten pohled ji udeřil do obličeje.

Na zemi ležel kluk v oblečení, které vypadalo jako kus hadru. Kolem sebe měl spoustu figurek a plyšáků. V ruce držel malé letadýlko a ve tváři měl radostný úsměv. Něco si mumlal pro sebe.

Naomi tam stála jako opařená.

Tohle má být ten génius ??

Podívala se na toho kluka ještě jednou.

Proboha, vždyť vypadá jako malé dítě !!

Naomi si najednou připadalo jako v ústavu. Představovala si ho úplně jinak. Pocítila obrovské zklamání.

Ihned jak vstoupila s Rogerem do pokoje, Matt i Mello zvedli hlavu. Dívali se na ní. Near stále páchal atentát na plyšového krokodýla …

"Kluci, máme tady nového člena. Tohle je Naomi." Představil ji Roger.

Matt i Mello na ni upřeně zírali. Near ji věnoval jeden nepatrný pohled. Naomi se nejistě usmála.

"Pro dnešek tu bude spát, protože jsme ji ještě nestihli zařídit pokoj." Vysvětloval majitel dětského domova.

Ticho. Všichni na ní zírali a Naomi cítila jak ji rudnou tváře.

"No …Tak se s ní hezky seznamte …" Roger to chtěl co nejrychleji ukončil.

Položil Naomi kufry k posteli a v tu ránu se za ním zavřeli dveře.

Dívka byla hrozně nervózní. Jenom tak na ní koukali a nic neříkali.

"Ehm … Ahoj." Špitla.

Mello ji sjel pohledem. Byla docela hezká. Černé vlasy pod ramena, černé triko, černá sukně, černé boty … Hned na ni poznal, jak je nervózní. Nedivil se jí. Sám si moc dobře pamatoval, když do Wammy´s House přišel on.

Tak nějak byl rád, že se konečně něco děje. Takové malé zpestření jinak nudných dní.

Naomin pohled stále cukal k Nearovi. Pořád tomu nemohla uvěřit. I když věděla, že géniové jsou většinou podivíni, stejně si onoho kluka představovala úplně jinak. Ale nemůže dělat unáhlené závěry. Třeba je fajn …Že si hraje s hračkami ještě nic neznamená ….

"Ty jsi Near, že?" pronesla směrem k němu.

Kluk se zastavil uprostřed pohybu. Položil své letadýlko na zem. Měl mírně sklopenou hlavu, jenom zvedl oči a na dívku pohlédl. Naomi udeřily velké modré oči.

"Jo."

Naomi trochu udivil jeho chladný tón. Roger ji varoval. Věděla, že to s těmihle lidmi není lehké.

Near dívku pozoroval. Nevěděl proč, ale všiml si jejich očí. Takové …. Měla zvláštní pohled, i když se ostýchala. Raději se ihned vrátil ke svých hračkám, aby na ni nekoukal moc dlouho. Něčím ho zaujala, ale musel si udržovat odstup.

Mello tu situaci pozoroval. Nic zvláštního, ale přeci si na Nearovi něčeho všiml. Nedokázal to popsat, ale přesto …

"Wammy´s House je obrovský. Mám pocit, že se tu každou chvíli ztratím." Pronesla k němu a k Mattovi.

"Já to měl stejné když jsem sem přišel poprvé." Řekl Mello a neodpustil si pohrdavý pohled na Neara. "Chvilku mi trvalo, než jsem se tu pořádně vyznal."

Naomi se trochu uklidnila. Tenhle kluk vypadal milejší i když měl takový tvrdý pohled.

Mello se začal s dívkou se zájmem bavit. Nikdo nadšeně nezačínal konverzaci, ale potřeboval se nějak zabavit. Navíc se s ní dobře povídalo, byla chytrá. To Mello poznal už po pár minutách. Možná proto ji poté nabídl, že ji provede celým sirotčincem.

"To by bylo skvělý." Naomi se na něj zářivě usmála.

Alespoň nějaká hodná duše, pomyslela si. Podívala se na Neara. Ne všichni jsou tak nepříjemní, jako by mu v duchu vyčítala …

Mello to ale nedělal kvůli své výjimečně hodné povaze, to rozhodně ne. Zaprvé se nudil a za druhé měl opět pocit, že má navrch. Ta holka v něm viděla zachránce, tak se toho hned chytil. Zase si připadal, že vede jakýsi vnitřní souboj s Nearem.

Naomi byla za Mellovu nabídku ráda. Už se aspoň necítila tak trapně. Byl na ni milý a ochotně ji dětským domovem provedl. Naomi jenom zírala. Wammy´s House je opravdu neuvěřitelný. Všechno ji připadalo úžasné.

Zrovna procházeli zahradou. Mello ji ukazoval všechny části.

"Díky, že mi to všechno ukazuješ." Usmála se na něj.

"V pohodě. Alespoň nemusím pořád trčet v pokoji."

"Hele … Ten Near … Je docela zvláštní, co?" začala Naomi. Chtěla se o tom klukovi dozvědět víc.

Mello se najednou zamračil. Near ?! Proč ji sakra vůbec zajímá ?! Naomi se jeho naštvaného výrazu až lekla. Znala ho jenom chvilku, ale byla si jistá, že tenhle kluk určitě umí vyděsit.

"Jo, to je …" zavrčel Mello.

Naomi se ale jeho nezájmem se o Nearovi bavit nenechala odradit.

"Když jsem ho uviděla poprvé, dost mě to zarazilo. Někdo takový se nevidí každý den …"

"Hm."

"Je vždycky tak chladný? Řekli jsem si sice jenom seznamovací větu, ale i tak mi přišlo, že je skoro naštvaný, že na něj mluvím …."

Mello pocítil malinké vítězství. Teď je Near ten špatný.

"No, už je holt takový. Někdy dokáže být hodně uzavřený. Nevyznáš se v něm."

Naomi byla ráda, že alespoň tenhle kluk je otevřenější. Hrozně dobře se mu s ním povídalo. Mello byl velmi chytrý, to poznala ze způsobu, jakým mluvil. Také si ale nemohla nevšimnout jeho nechuti k Nearovi. Ti dva se asi nemají moc v lásce. Pokaždé, když se o něm zmínila a chtěla se o něm něco dozvědět, Mello nasadil ten svůj zlý výraz a tak Naomi už potom raději změnila téma. Ty zlé oči ji děsily.

Do pokoje se potom vrátily celí rozesmátí. Near k nim překvapeně vzhlédl. Skoro Mella nepoznával. Nikdy se s lidmi moc nebaví, většinou je odtažitý a bez zájmu. Ale teď … Raději dál skládal své kostičky. Někdy si připadal, že všechno moc řeší ….

Naomi sebou vyčerpaně pleskla o postel. Prohlídka celým tím obrovským domem byla vyčerpávající. Chvilku si něco četla, ale pak se na okamžik zamyslela.

"Můžu se vás na něco zeptat?" pronesla ke klukům.

Všichni tři k ní pozdvihly hlavu, včetně Neara. Zase se na ní na chvilku zadíval, ale pak ihned odvrátil pohled. Zvláštní, pomyslel si ….

"Je pravda, že tu kdysi býval L?" zeptala se plná napětí.

Myslela si to, ale chtěla mít jistotu. Navíc má možnost se o něm něco dozvědět. Zase cítila, že jí tělem prochází to nadšení.

Všichni tři se zarazili.

"Ano." Ozval se Near.

Mello se na něj trochu překvapeně podíval. Udivilo ho, že vůbec reaguje.

Naomi se najednou rozzářila. "Opravdu ?!"

Tatam byla vážnost a sebekontrola. Prostě to nedokázala. Tělem ji přímo pulzovalo nadšení. To snad není pravda … L, nejslavnější a nejinteligentnější detektiv sem chodil … Chodí do stejného sirotčince jako génius světa! Ó bože …. Ihned se narovnala na posteli a v očích ji přímo zářilo.

"A jaký byl? Řekněte mi o něm něco!"

Near se na ni opovržlivě podíval. Co si ta holka vůbec myslí? Asi je úplně hloupá ….. Ví vůbec o kom mluví?

"Nebudeme ti tu o něm podávat soukromé informace." Pronesl Near chladně tónem jako že se Naomi asi úplně zbláznila a přiložil další kostičku do svého městečka.

Naomi se zarazila. Opět ten chladný tón. Near ale pokračoval.

"Obzvlášť ne takovému idiotovi. Jsi jenom obyčejná zblázněná fanynka, kterých má L tisíce. Proč zrovna tobě bychom měli o něm něco říkat?"

Naomi seděla na posteli úplně omámená. Co to s tím klukem je? Proč je na ni tak hrozně nepříjemný? Vůbec nic mu neudělala. I Mello se podivil. Ne že by někdy Neara považoval za přívětivého člověka, ale byl vždycky tak mimo, že se ani nenamáhal někoho urážet. Proč tak najednou …. Co proti té holce má?

Naomi se na chvilku odmlčela. Vstřebávala, co právě uslyšela. Idiot! Co si ten malý parchant o sobě vůbec myslí? Naomi byla vzteklá … Tak se těšila, že pozná toho geniálního kluka a přitom se jeví jako nafoukaný rozmazlený fracek! Ale nenechá se jen tak shodit ….

"To bylo dost ubohé, nemyslíš?" pronesla na jeho adresu.

Near k ní překvapeně vzhlédl.

"Bezdůvodně mě urážet, když o mě vůbec nic nevíš." Pokračovala, "Víš, slyšela jsem, že jsi dost chytrý. Ale sotva jsi řekl pár vět, už v mých očích vypadáš jako naprostý idiot!"

Mello vytřeštil oči. Ta holka tu není ani jeden den, ale už si nebere servítky … Nearův výraz ale zůstával vyrovnaný jako obvykle. Uvnitř byl však mírně překvapený. Ta holka …. Ještě jednou se na ni zadíval. I když její hlas zněl klidně, v jejích očích viděl vzpurnost. Nechtěla se nechat jen tak urážet. Ale nebyla jako Mello, který by hned vylítl … Šla na to rafinovaněji .... Začínala se mu líbit ….
Autor xxTlouie, 06.08.2008
Přečteno 269x
Tipy 2
Poslední tipující: Bloodmoon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí