Výlevy mé chatrné duše I. Potlačovaná? Už ne ..

Výlevy mé chatrné duše I. Potlačovaná? Už ne ..

Anotace: Skutečné prožitky, ze kterých mám chuť se vypsat ..

To bylo stále dokola jen: "Ne, neposiluj, nelíbí se svalnaté holky ... "

"Co to máš na očích?"
"Fialové stíny, proč .. nelíbí se ti?"
"No .. vypadá to divně .. "

Takových sitaucí bylo požehnaně. A co vždy udělala já? Jen to, abych se ti líbila a nemusel sis stěžovat. Já vím, nikdy jsi vyloženě neřekl, že nechceš, abych tohle dělala, tohle nosila, ale stačilo, aby se ti to nelíbilo a já v touze být pro tebe tou dokonalou slepě dělala vše jen tak, abych se ti líbila a měl jsi mě rád. Plna platonické lásky a snů o šťastném životě až do smrti jsem tak potlačovala své vnitřní já, své touhy a sny podřizovala jen naší lásce.

Byla jsem tak šťastná?

Ani nevím, všechny mé výčitky jsem zalepovala nálepkami: Miluje mě, Líbím se mu , a dál už nic neřešila. Jak dětinské to vše bylo ..

Jenže nic netrvá věčně, naše láska skončila. Takové jizvy na srdci se nikdy nezahojí, ale jedno už vím.

Nikdy se nebudu své chování, vzhled ani touhy podřizovat osobě opačného pohlaví byť jen z touhy zalíbit se.
NIKDY ..

"Nedívej se na to, jak vypadám, co nosím, jak se chovám. Pohlédni mi upřeně do očí a uvidíš, jaká doopravdy jsem .. "
Autor Selene, 24.08.2008
Přečteno 304x
Tipy 6
Poslední tipující: Iňulka, Syala
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tento krátký úryvek z tvého života je velice pravdivě a moc hezky napsán. Jen se příště nesnaž to tolik uspěchat a klidně déle popisuj své pocity zážitky a tak... bude to mít ještě dokonalejší efekt, jinak pěkné!

30.08.2008 09:03:00 | Veronikass

Tento krátký úryvek z tvého života je velice pravdivě a moc hezky napsán. Jen se příště nesnaž to tolik uspěchat a klidně déle popisuj své pocity zážitky a tak... bude to mít ještě dokonalejší efekt, janak pěkné!

30.08.2008 09:02:00 | Veronikass

moc krásný, musím ti k tomu něco napsat, protože mě to vážně dostalo..zažila jsem si něco podobnýho, pořád jsem nebyla dost dobrá, dost hubená, dost odvázaná a pod....od té doby se řídím heslem, že nejlepší je být sama sebou, protože kluk tě může opustit kdykoliv, ale tebe samotnou ti nikdo nevezme...držím palce...

27.08.2008 20:24:00 | Iňulka

úprimné a dobre napísané... POdobne ako podo mnou, aj ja sa s poslednou vetou stotožňujem.... super

24.08.2008 16:36:00 | Syala

Moc hezké, i když hlavně smutné. Jo je to bohužel ze života. Vážně nejvíc se mi líbila ta poslední věta, protože je moc blízká mému srdci!!!

24.08.2008 09:08:00 | SummerNight

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí