Sluchátka

Sluchátka

Anotace: ..druhá část mého pokusu o román..

,,Tak co, Lindi, kdy se můžu stavit?" doráží na mě Milan a cpe mi ruce do zadních kapes kalhot. Mačká mi zadek a líbá zezadu krk a mně se to líbí, vzrušuje mě to jako vždycky, ale musím být silná a dát mu to pořádně sežrat. ,,Dneska ne, sem unavená..." zákeřně se usměju, zavřu za sebou dveře a jeho nechám stát na chodbě, ikdyž tisíckrát radši bych ho vtáhla do bytu s sebou a rozdala si to tam s ním na mojí velké měkké posteli.
Milana miluju a jsme spolu už dva roky. Občas mám pocit, že je to jen ze setrvačnosti...jindy ale nevím, co bych dělala, kdybych s ním už nebyla. A tak s ním jsem. S ním, nebo možná už jen tak nějak vedle něj. Někdy jenom sedíme, koukáme každý někam jinam a přemýšlíme...nudíme se vedle sebe a nemáme si co říct. Aspoň já to tak vidím...a jak to vidí on, to mi nikdy neřekne. O pocitech mluví hrozně málo...a já o nich mluvím zase až moc.
V posteli už je to s ním ale na nic. A pro tyhle případy mám Dana.
Autor chollyy, 26.08.2008
Přečteno 276x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí