Osudy jedné smutné princezny...

Osudy jedné smutné princezny...

Anotace: Z potřeby napsat román, jsem s pomocí mé drahé kritičky, začala pracovat na knize, která má autobiografický ráz. Můj život nebyl veselý, ale kniha se snad bude líbit. A zde je předmluva...

Když jsem byla malá, ráda jsem si vymýšlela. Vzpomínám na své dětské hry s fantazií, kdy jsem v myšlenkách splétala příběhy, které bych chtěla prožívat. Příběhy plné lásky, kouzel a barev. Do svých snů jsem vkládala celé své srdce, naděje a přání. Čím jsem starší, tím více můj vnitřní svět ztrácí na kráse, drtí se pod drsnými koly reality. Mnoho se zničilo, nelze to již obnovit a dát zpět. Některé sny se rozplynuly jako pára nad hrncem a jiné přetrvávají byť na malém, opravdu malinkém kousíčku naděje.
A jak jsem procházela životem a snášela různé porážky, ponížení a překážky, stávala jsem se silnější. Nevím čím to bylo, že jsem ve svých třinácti letech uvažovala nad složitějším smyslem života a záhadami lidské existence. Proto jsem byla pro ostatní ta zvláštní anebo, v horších případech, ta divná. Časem jsem si zvykla, že zapadnout do kolektivu je pro mě mnohem složitější a zůstávám sama. Přijala jsem samotu, jako něco, co je nerozdělitelnou součástí mé osobnosti.
Vždy mě udivovalo, jak zvláštní druhy mužů přitahuji. Neohrabané typy, egoisticky zaměřené jen na sebe a své potřeby. Jistě ženy budou souhlasit, když řeknu, že přesně tito egoističtí náfukové jsou nejvíce sexy a dokonale si získají naše srdce šarmem a sebejistým chováním ochránce. To princeznovské pudy nás nutí vyhledávat tyto muže. A oni vyhledávají nás, aby mohli dokazovat svou mužnost, odvahu a sílu. A proto dámy, obdivujte je, chvalte a myslete při tom na své vlastní potěšení, které vám ochotně poskytují.
Obdivuji ženy, které tohle dokáží. Já osobně jsem příliš emancipovaná na to, abych pěla ódy na muže. Jsem ráda opěvována, ale přechvalovat partnera to mi nikdy nešlo. Možná proto jsem měla takové problémy. Ačkoliv zpočátku mužům připadám neuvěřitelně sexy, časem svým stále odmítavějším chováním je od sebe odrazuji.

Tato kniha pojednává o mém životě, který se zatím může zdát poněkud krátký na to, aby stál za sepsání, ale myslím, že nezáleží na prožité délce,ale na zkušenostech. Ačkoliv se to zdá nepravděpodobné, tak můj život je hodně pestrý a v jistých ohledech i poučný. Mnohdy jsem musela snášet různé rozmary osudu a bylo jen na mě, jak se s nimi vypořádám. Celý můj dosavadní život byl zkouška jak moc jsem silná či slabá.
Teď je jen na vás, abyste posoudili, jak to ve skutečnosti je…
Autor Ameely, 06.12.2008
Přečteno 305x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí