KoNCeta >bz konce-V ústraní-část 1

KoNCeta >bz konce-V ústraní-část 1

Anotace: lidi prosím napište jestli to má pokračovat jestli to má budouctnost ať se zbytečně nenamáhám.

Jmenuji se Končeta.Chodím na Nokiovu základní školu.Mám samé jedničky,ale to je ted vedlejší.Nedávno jsem se přihlásila na hodinu INF.Doma počítač nemáme.Nemáme spoustu věcí,co mají ostatní.Ale to je ted taky vedlejší.Chci si založit svůj profil.Jsem ráda že jsem chodí jen žáci s dobrým prospěchem a hlavně že tam nechodí Simona.Profilově SiMinKa>*,má tam spoustu zmalovaných fotek a myslí si že jí to tam sluší.Takže nejdřív si vymyslím nick.Moderní je napsat to bez háčků a čárek =>Konceta , a také to napsat to s velkými písmeny a značkou=>KoNCeta>,ale nechci se opičit po tý naší nádheře. Nekonečná Končeta =>končeta bz konce. Omylem jsem nenapsala e , ale takle je to lepší. Pak jsem si tam dala předem nahranou fotku. No jo jsem hrozná mám černé vlasy a modré oči , ale nemůžu za to že v naší třídě letí blonďatá a opálená.Ze mě blondýna nikdy nebude, i kdybych se hodně snažila s barvami.Ale aspoň na tý fotce není vidět můj ohoz. Moje máma by se totiž nedoplatila, i kdyby měla koupit tričko v ceně bižuetrie těch našich slepiček.
13 let
bydliště :Praha
jméno:Končeta
číslo:4216030504
ICQ:------------
To jsem já Přátelé-0
Welcome lidi,napište ráda se seznámím kluci ,holky 12-15 let.Mst?
Tak co chcete vědět jak dopadnu.
Autor S-i-mi-s-i-n-k-a, 31.12.2008
Přečteno 382x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já ti seženu nápadníka

05.01.2009 19:31:00 | Já Esther Ruth

Tak fajn. V interpunkci jsi se jakž takž polepšila, ostatní gramatické chyby (vážně tam není jen jedna) komentovat nebudu.
Ale stylistika... víš, co to slovo znamená?
Píšeš zbytečně kusé věty. Někdy to dodá na dramatičnosti, ale tady jich je až příliš.
Bohužel jsi mě předběhla, řekla bych ti, ať nepokračuješ.

04.01.2009 19:26:00 | Arilin

no, slečno H. , co ti na to říct.pokračuje:_)

02.01.2009 12:28:00 | neurobeat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí