Labyrint II: Sářin návrat - Prolog

Labyrint II: Sářin návrat - Prolog

Anotace: Pamatujete filmovou pohádku Labyrint z roku 1986 s D. Bowim v hl. roli? Tohle je menší pokus o pokračování z dnešní doby...Jen jsem nějak nevěděla, kam to zařadit... Tak snad se to bude dát číst ;-)

Labyrint - snová země na rozhraní fantazie a všedních dnů...

Jareth - Král skřítků a pán celého jejich městečka ukrývajícího se právě uprostřed Labyrintu...

Sára - 15-ti letá dívka posedlá pohádkami...

Toby - Sářin nevlastní bratříček, vlastně miminko, které ona musí hlídat a to nenávidí snad ze všeho na světě nejvíc...

Sára je obyčejná 15-letá dívka, která je ovšem posedlá pohádkami a nade vše miluje, když si sama pro sebe může hrát své oblíbené scény ze svých oblíbených knížek. Na druhou stranu nesnáší hlídání svého mladšího nevlastního bratříčka Tobyho, ještě miminka.
Jednoho večera, kdy je obzvláště naštvaná, že jej musí hlídat, neuváženě vyřkne zaklínadlo ze své nejoblíbenější knihy Labyrint a král skřítků Jareth jej odnese na svůj hrad uprostřed Labyrintu.
Sára se rozhodne Tobyho zachránit, má na to však jen 13 hodin. V Labyrintu však získá několik přátel a navzdory Jarethovým úskokům Tobyho s jejich pomocí zachrání.
Jareth je poražen...
Jenže... Na jak dlouho..?
Co by se mohlo stát... dejme tomu... o nějakých skoro 20 let později...?
Autor Xsa_ra, 22.01.2009
Přečteno 469x
Tipy 4
Poslední tipující: Princezna.Smutněnka, jammes
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí