Minulost tě dožene

Minulost tě dožene

Anotace: část 43

Samuel pohlédl na Fleita, který stále ležel na podlaze a rukama si kryl svůj drahocenný rozkrok. S tím nepočítali.
„Ani se nehněte!“ Nařídil Samuel.
„To bude nejspíš můj společník. Bylo by mu divné, kdybych nepřišla. Máme schůzku,“ reagovala pohotově Jess.
Samuel se naklonil nad Fleita a chvíli se radili. Mezitím se párkrát opakovalo hlasité dunění, způsobené nárazem pěsti na dřevěné dveře.
„Dobře, ale žádný podraz,“ svolil v její prospěch.
Fleit se pokusil vyšplhat na nohy a opřel se o křeslo. Samuel doprovodil dívku ke dveřím a ukryl se za nimi, než otevřela. Hlaveň nenápadně mířila na živý cíl.
„V klidu a žádné triky, jinak tvůj… bráška příjde k újmě. Těžké újmě na zdraví,“ hrozil Samuel. Jess obrátila pohled k Alexovi a spatřila, jak Fleit drží v šachu celou sedící skupinu. Bála se o ně. Neví, jak to všechno dopadne, ale doufala, že v její prospěch a bez jakéhokoliv zranění. Alex mohl v jejich očích vyčíst: Za chvíli bude konec! Jen nevěděl čí…
Jess se otočila zpět a otevřela dveře.
„Ahoj Miku. Kde jsou ostatní?“ Plynule mluvila s Michaelem stojíc ve dveřích. Očima naznačila, kde se nachází jeden ze zločinců a Mike pochopil, že střeží za dveřmi.
„Asi se potulují kolem domů. Znáš je. Nakukují do oken a čekají, než něco zahlédnou. Jsi sama?“
„Ani ne! Mám menší návštěvu,“ prodlužovala rozhovor, aby Mikovi nahrála a Samuela znejistěla.
Mezitím se Fleit dobelhal k baru a nalil si skotskou na posilnění. Z levého okna proudil do pokoje chladný vánek a vířil místností.
Charlie si všiml nedovřeného okna a vytáhl jej nahoru, aby jím mohl prolézt. Stál za dlouhým závěsem sahajícím až k zemi a vyčkával, dokud se Fleit nedoplazí zpět ke křeslu, aby mohl zmizet za bar. Fleit si nalil druhou sklenici a pomalým širokým krokem se vydal k místu odpočinku. Charlie využil situace a vyklouzl zpod závěsu za barový pult. Odtud viděl na dveře kuchyně, kde se stále ukrýval Dean s Bonie. Dean zbystřil kolegův úspěch a ohlásil to Mikovi.
„Můžu dál?“ Pokračoval Mike v rozhovoru. Místo odpovědí přirazil dveře ke zdi a zmáčknul Samuela do úzkého prostoru. Charlie přeskočil bar a vrhl se na Fleita, který nebyl schopný rychlého pohybu. Fleitova zbraň nyní vystřídala majitele a dostala se do Charlieho rukou, kde byla dobře střežena.
U dveří probíhal boj o svobodu. Mike ztratil zbraň v momentě, kdy Samuel mával rukama, aby srazil vše, co bude v dosahu. Odhodil dveře, které jej drželi v pasti a srazil Jess a Mika na sebe. Vyřítil se ze dveří a naskočil do Mikova vozu. Mike se snažil najít zbraň a zastavit uprchlíka střelbou, ale bylo pozdě a vrah už odjížděl do dálky.
Jess nehodlala ztratit příležitost, kdy Samuela dopadne do vlastních rukou a vyběhla za ním, aby jí nezmizel z očí. Naskočila do svého červeného sporťáku a následovala Samuela z města. Za sebou zaslechla vzdálený šum, ale nebyla schopna rozpoznat Alexovo volání.
„Co to děláš?“ Křičel Alex.
„Svoji práci,“ odpověděl jednoduše Mike, ale viděl, že Alex má určité problémy pochopit situaci, ve které se jeho sestra nachází. Požádal kolegy a skupinu MIB, aby šly dovnitř a posadili se. Všichni kromě Jacka se sešli, aby vyslechli Mikovo vysvětlování od úplného počátku, kdy Jess poprvé potkal. Vylíčil situaci, ve které ji našel přesto, že oběti byly také Alexovi rodiče.
„Po dlouhé době, snad po dvou, třech letech, ani sám nevím, za mnou přišla a žádala mě o pomoc. Proto pracuje pro mě, stejně jako vy,“ otočil se Mike na své kolegy. „Nikdy nezapomněla na pomstu a to byla velká překážka jejího chování. Bylo jí jedno, jestli se ji něco stane,“ Mike celou věčnost líčil situaci, ve které Alexova sestra spočívala.
„Ale proč nic neřekla. Jsem její bratr!“ Alex zůstal nehnutě sedět se zaskočeným dechem. Nechápal sestřin postoj ke své rodině. Zůstali jen oni dva, a přesto byli sami. Jak je to ale možné?
„Nechtěla vás do toho zatahovat a vystavit nebezpečí, ale vrahové si našli svoji cestičku a přesto se k vám dostali, aniž by o tom něco věděla,“ hádal Mike.
K domu se přiřítily policejní vozy a převzali si Fleita do vlastní spravedlnosti. Ve chvíli, kdy pachatel nastupoval do vozu, u příjezdové cesty zastavil Richie.
„Co se stalo?“ Rozhlížel se po policejních uniformách táhnoucích se až do domu Jess.
Alex zahlédl z okna známou tvář. Byl to muž, kterého již viděl, jak si přijel pro jeho sestru. Ano, nějaký plavčík! Párkrát se o něm Jess zmínila. Vyšel z domu, a přesto že nerad, musel vysvětlit Jessiino zmizení.
Autor Jessy5428, 04.03.2009
Přečteno 317x
Tipy 4
Poslední tipující: kourek, SharonCM
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí