Začátek

Začátek

Anotace: Dlouho jsem ukládala do šuplíku, snad publikace jedné knihy spatří aspoň záhleskem ochotu jej číst.

Jak málo stačí k tomu, aby ze slova všechno, se během minuty udělalo nic. Co všechno tomu musí předcházet? Kde všude musí člověk udělat chybu, aby k takovému konci došel? A proč k tak veliké změně paradoxně stačí tak málo? Tak málo - jen jeden maličkatý krok, co dokáže vzít veškerý vítr z plachet, uloupit zbytkové štěstí pevně svírající v dlaních a udusit veselé pění barevného skřivana. Ne, tohle nemůže být pravda. Svět nemůže být takhle krutý, aby tandemově okrádal můj život o lidi, které miluji. Nemůže mávat mými základy až tak, že všechen optimismus vyklepe z posledních spárů mezi cihlami a zanechá jen zoufalý pocit prázdnoty. Vždyť přece – život je pes, ale žít ho je psina. Tedy, aspoň se to říká. Ale kam se síla a přesvědčení z pravdivosti tohoto přirovnání poděla? Kam utekl člověk, jenž ho hrdě hlásal? A kudy vede cesta za jejím opětovným nabitím?
To zůstává stále nezodpovězenou otázkou, stejně jako fakt, zda budu mít po tom všem, co se přihodilo nadále chuť žít…
Autor Melancholic, 08.03.2009
Přečteno 295x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí