The Town - Little devil Gabi

The Town - Little devil Gabi

Anotace: Kiss me party nabrala zkrátka na obrátkách... (navštivte také pinkypanthie.blog.cz)

Sbírka: The Town

Přeju dobrý ránko, zvědavci! Právě jsem se vyhrabala z postele, jelikož jsem tu noc musela dospat. Vrátila jsem se až kolem půl paté. Tak co, jste hladoví po informacích ze včerejší party? Chcete vědět, kdo s kým, kde, kdo ne, kdo se nejvíc sťal a kdo se postaral o největší poprask? Tak jdeme na to!
Viki s Andrejkou byli přesní jak hodinky. Přesně v půl 12 na mě čekali před domem ve stříbrném volvátku. Měla jsem na sobě červenou tuniku s tlustým černým páskem, černé legíny,bolerko, kabelku i střevíčky. Viki se nastrojil do bílé košile a džín, Andrejka do modrých šatiček s pekelně odvážným výstřihem, noc, když do toho má co dát...=P Ve třičtvrtě na 12 už jsme stáli u vchodu do Dominikova domu. Jedná se o honosnou budovu o dvou patrech, prosklednou halou a nespočtem prostoru. Uvnitř se nacházel každý, kdo tu něco znamená. Dominik nám do ruky vrazil již zmiňované balíčky. Tentokrát jsem se zbavovala černých náramků se sponou z chirurgické oceli s motivem tří malých playboyů=D(Když jsem je počítala, vyšlo mi číslo 163, což znamená, že přibližně 90 kluků se na party vyskytovalo=P. Musím ale podotknout, že skoro dvojnásobek tretek navíc mívají jen holky, protože Dominik si zkrátka potrpí na lesbický porno.) Andrejka dostala tlusté ocelové prstýnky, taktéž s playboyema, a Viktor řetízky z bílého zlata s růžovým srdíčkem a malým králíčkem uvnitř. Ano, tipujete správně, tématem pro tento rok byl Playboy! Dokonce i dům byl v tomto duchu vyzdoben=D! Plyšové polštářky, sklenky, ozdoby do koktejlů, zkrátka vše, na co si jen vzpomenete se neslo v duchu známého králíčka a v odstínech bílé, růžové a černé. Dokonce i barmani a barmanky museli mít jistý kostýmky=D! Dominik zkrátka nezklamal. Úderem dvanácté se začal odpočítávat limit dvou hodin, kdy jste se měli všeho zbavit a tak jsme se líbali, líbali a líbali, k tomu do sebe klopili chlast, tančili, vymněňovali si drobné pozornosti,... Všichni jsme si to náramně užívali. Kolem jedné hodiny už měli kluci odbyto a začala zajímavější část večera, kdy se začínají holky líbat s holkama. Nebudu to rozvádět, jen napíšu, že mi zbylo jen 5 náramků=D. Co všechno jsem dostala, to vám tady nebudu vypisovat - 180 věciček vypsat je vážně trochu problém=D. V půl druhý vše skončilo. Teda spíš začalo. Líbací soutěž vyhrávají jen dívky a víte, kdo to byl letos? Naše malá, zdánlivě nevinná Gabriela. Dostala krajkové spodní prádlo, lahvinku šampaňského, kterou musela sama vyjet na ex, a striptéra, který se náhle objevil na schodišti. Gabi přivázali k židli (asi si už dokážete představit, jak vypadala po té lahvince) a striptér si ji vzal do parády. Být na jejím místě, jsem červená hanbou, ale ona si to užívala. Nechávala ho na sobě rajcovat, líbat ji, ten kluk mi připomínal skoro gigola=D! Po skončení programu vášní jsme to začali rozjíždět ve vlastní režii. Jenže Gabi si asi prostě řekla, že tohle bude její večer a začala se tam na parketu sama svlíkat, u toho tancovala s Dominikem a Kristiánem (!) a tak se nemůžeme divit, že Beata nakonec musela zasáhnout. Vlepila jí pořádnou facku a tím odstartovala souboj. Ty dvě se tam rvali hlava nehlava. Jedna napranější jak druhá, kluci nadšení a ostatní holky se buď smály nebo je okamžitě s kamarádkami pomlouvaly. Nakonec se však Dominik asi začal pořádně bát o pořádek v domě, takže ty dvě od sebe odtrhl. Beata se okamžitě sebrala a zmizela, zatímco malá Gabi se odebrala do jednoho z pokojů. I s Kristiánem. Rádoby nenápadně, jenže vaše Pinky má oči všude... Do konce večera už však ti dva k nenalezení=D Dominik si našel novou oběť - Tinu, která se přistěhovala asi tak koncem února, pravděpodobně ho tedy ještě moc nezná=D A my ostatní, prostí lidé? Dopili jsme, dotančili jsme, dovlekli se k autům a jeli domů... Teď si jdu užít vanu a pak pravděpodobně zajdu s kamarádkama protřít ještě jednou tuhle šílenou party, budem popíjet kafe, snažit se dostat z šílený kocoviny, abychom večer vyrazily zase do nějakýho klubu a oblbovaly obyčejný kluky a obyčejný holky přiváděly k šílenstv svou dokonalostí, takže...


La Pay!!
Autor Panthie, 03.05.2009
Přečteno 235x
Tipy 2
Poslední tipující: kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí