Dvojka na zabití 5/?

Dvojka na zabití 5/?

Anotace: Škyt!

"S tátou si potřebujeme něco zařídit Báro,tak asi už nepočítej s tím,že se dneska vrátíme.Ještě ti napíšu."řekla máma mezi dveřma.Pak oba odešli a zabouchli za sebou dveře.A já zašla do mého pokoje.
Sama v baráku.Nikde nikdo,ani brácha.Bez něj to tu nemělo smysl.Aspoň mamka by mi mohla napsat,jestli přijednou zejtra nebo až pozejtří.Ale ani od ní jsem se smsky nedočkala.Smutně jsem se povalovala na posteli a doufala,že mě někdo vysvobodí ztýhle nudy,ale asi marně.
Už bylo okolo půl osmý,když mi začalo bejt divný,kde je vlastně brácha.Když se měl vrátit dýl,tak to vždycky oznámil,ale tohle..
Dole náhle bouchly dveře.Brácha,napadlo mě hned a seběhla jsem dolů."Ahooj,...."zarazila jsem se."Brácha?"Na Kubovi mi něco nehrálo."Ahoj Bárinko!Jak ses vyspin-kala?"promluvil a škytnul.Bárinko?Takle mi teda ještě neřekl.Tady je něco v nepořádku.."Ne-nebudeš tomu věřit,a-ale u Adély byla ta-taková menší o-oslava......"zase škytnul.No teda!On se tam normálně opil!"Hele,mě je ně-nějak blbě..,"stačil ještě říct a skácel se na zem."Kubo!!"vykřikla jsem a běžela k němu."Kubo?!Je ti něco?Kubo?"Zatřásla jsem s ním.Pomalu otevřel oči."Brácha.Proč jsi to udělal?!Cos blbnul prosimtě?!"Posadila jsem ho.Kounul se na mě a zaťukal mi na čelo."Ťuky ťuk,je někdo to-doma?Tdy policie České re-republiky..."Achjo.Tohle neni dobrý.Budu se o něj muset postarat.Stoupla jsem si.Jeho jsem chytla pod paží a vytáhla na nohy.Jednu jeho ruku jsem si hodila okolo krku.Vzala jsem ho kolem pasu."Pojď Kubo.Musíš se mnou spolu pracovat,jinak mám problém."Brácha mě ale neposlouchal.Za tu dobu,co jsem ho táhla po schodech,mi pořád šahal na zadek.Nahoře už jsem to nebydržela a plácla ho.Jenže on se rozbrečel."Pro-č mě mlá-mlátíš?JÁ tě má-mám rád..."Dovlekla jsem ho k němu do pokoje na postel a začala ho utěšovat."Nikdo mě nemá r-rád,.."říkal pořád dokola a breče mi do trička.Hladila jsem ho po zádech.Už se trochu uklidnil.Přestal brečet.Bylo už kolem devátý.Sundala jsem mu kalhoty a košili."Lehni si,"řekla jsem mu a přikryla ho dekou."Víš,co bych si dal?"mluvil na mě zkomolenou češtinou."Ne,co?" "Borůvky s kečupem,"odpověděl a podíval se na mě.Zakroutila jsem hlavou."No jasně,a zapil bys to míkem,viď?"Kývnul a usmál se.Chudák.Úplně mimo."Už půjdu Kubo,tak dobrou noc,"pronesla jsem a zvedla se z postele."A musíš?" podíval se na mě smutnýma očima.Kývla jsem."Miluju tě,"snažil se mě chytit a dát mi pusu.Ucukla jsem a vyšla z jeho pokoje.Zalezla jsem k sobě.

Neděli jsme přežili jakžtakž.Máma naštěstí nepoznala,co se v sobotu stalo.
Nastalo pondělí.Pro mě nic moc.Pro bráchu super.Jak jsem zjistila,s těma klukama si úplně skvěle rozuměl.
Autor Punky_, 10.05.2009
Přečteno 208x
Tipy 2
Poslední tipující: kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí