Smrt a láska v nepochopitelných souvislostech část 3.

Smrt a láska v nepochopitelných souvislostech část 3.

Anotace: Pište komentáře... prosím...

Sbírka: Smrt a láska v nepochopitelných souvislostech

29.10 1991
Už jsem zoufalý! Nic mi nejde. Nechci, ale nemohu na ni přestat myslet. Nikdy se mi nic takového nestalo. Tedy ano stalo, ale byla jako já! Měli jsme společnou zájmovou činnost a spoustu dalšího! Co mám společného s tou divoženkou z lesa, s listím ve vlasech? Nic, naprosto! Možná, že kdybych pustil Mortimera, že bych ji v lese znovu potkal. Ne to nemohu. Mortimer je pitomec a mohlo by se stát, že by se s ní chtěl seznámit. Žije v jiné době a pak by tvrdil, že se setkal se samotnou Krvavou paní! Ne to rozhodně nemohu dopustit! Měl bych si jít zacvičit. Už dlouho jsem nezkoušel nic ze svého umění! Ano půjdu na svůj palouk a procvičím se v Hwarangdo. To by mi mohlo pomoci. Mohl bych si projít dokonce i jeho filosofii, už dlouho jsem nic z toho nedělal. Když jsem vyšel ven, mě jsem špatnější náladu než předtím. Neboť svítilo slunce a já žil stínem, ne-li dokonce samotnou tmou. Ovšem když jsem se rozkoukal, zjistil jsem, že moje oči nejsou schopny pobrat všechnu tu krásu okolo. Byl to hotový ráj! Nezbylo mi, než uznat, že jsem si zvolil výborné místo k životu. Jistě, chyběla tam krev, ale i tak. Cítil jsem se skvěle a měl jsem dokonce chuť jít si zaplavat, ale vzhledem k mým nesčetným jizvám, by to nebylo nejmoudřejší. Raději půjdu večer. Konečně jsem došel na ten zatracený palouček a stejně nemám klidu. Musím se soustředit! Lotosový sed, nádech a zavřít oči, začít meditovat! Toto bojové umění je výlučně pro boj na život a smrt, není formou sportovního odvětví a ani nejde o sebezdokonalování, i když se dá aplikovaně pro tyto účely využít! Není to ani přímý tvrdý boj! Ani měkký a kruhovitý… Používáme ruční zbraně, máme výcvik v technice oživování. Jak jsem již řekl je to boj na život a na smrt. Nejúčinnější, protože využívá, troufám si říct, že všechny techniky. Jak měkké, kruhovité i tvrdé, přímé údery. Dalo by se říci, že jde o jistý hlavně obraný styl.
Prvky tohoto boje jsou Jing, symbolizující měkkost a tmavost. Jeho síla je silou „měkce dopadající vody“ tvarující kámen. Dále je jeho prvkem Jang. Symbolizuje tvrdost a jasnost. Jeho síla je silou oceli nebo kamene. Když jsem dostal mistrovský pás, černý, tak jsem se začal učit akupunkturu a oživování pomocí stisku prsty. Dosáhl jsem nemalých úspěchů a nakonec jsem byl vyškolen ve vojenském umění a naučil se až 36 různých způsobů zabíjení. Mám na tu dobu krásné vzpomínky. „Tak „ pomyslel jsem si „Teď bych mohl zkusit, jestli si vše pamatuji dobře. Nejlepší bude tenhle kus dřeva“. Vypadá pevně a v průměru má 1 decimetr. Základní postoj, pokusil jsem se spojit svou duševní sílu se silou fyzickou a dechovou. Zhluboka dýchat a jemné pomalé pohyby. Jedním rukou dolů a už jsem sledoval, jak se ten malý kousek rozpadá vejpůl. Je to úžasné, cítím se pročištěn a to po jediném úderu. No musím se vrátit, ale slibuji, že zítra budu pokračovat. Alespoň doufám, že to zvládnu! Zdá se mi, že mě někdo pozoruje. A mám pravdu!
Autor Mahtiel.quicksnake.cz, 07.06.2009
Přečteno 288x
Tipy 3
Poslední tipující: Alasea, jammes
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí