Nový život - 8. kapitola

Nový život - 8. kapitola

Anotace: ...

8. kapitola

Položil mě na postel, byla jsem tak slabá, že jsem mu nedokázala odporovat, natož se zvednout. Sedl si vedle mě na kraj postele. Z jeho smutného zamyšleného pohledu jsem usoudila, že mi chce něco říct, ale neví jak.
Chvíli bylo ticho, ale nakonec se však odhodlal.
„Anne?“
„Ano.“
„Víš, chci se tě omluvit za Iris.“
„Nemusíš, nejsi přece odpovědny za její chování.“
„Ne, ale…“ To mě naštvalo, skočila jsem mu do řeči.
„Neomlouvej se mi už prosím tě.“ Radši jsem obrátila list. „Proč si mě zase odnesl do svého pokoje?“ řekla jsem udiveně.
Když jsem znovu vzhlédla, viděla jsem jeho pohled plný lásky a něhy. Možná tam bylo i trochu strachu?
„Nechvátě nechávat samotnou, slyšela si Iris. Chce se mstít a ona dokáže být hodně krutá, když chce.“ Zamračil se a já při tom jsem se zachvěla.
„Není ti zima?“ Milé měl o mě starost.
„Není jenom....“ znejistěla jsem.
„Pokračuj.“
Nevím, kde se to ve mně vzalo ale prostě jsem se neudržela a řekla to.
„Mohl by sis vedle mě lehnout?“ No co může udělat – odmítne, naštve se a už nikdy se mnou nepromluví.
Nic neřekl, usmál se a lehl si vedle mě. Sotva to udělal přitulila jsem se k němu a on mě objal.
Cítila jsem se bezpečně takže jsem v klidu zavřela oči a upadla do hlubokého nevědomí.

Kolem půl šesté ráno.

Vzbudila jsem se velmi časně ráno. Al mě pořád držel v náručí a spal. Snažila jsem se mu vykroutit z náruče aniž bych ho probrala, ale sotva jsem se pohnula, otevřel oči a přitáhl si mě k sobě.
„Utíkáš mi?“ zeptal se smutně
„Ne jen se musím jít vykoupat.“ Udělala jsem na psí oči a doufala že mě pustí.
„Tak běž.“ Usmál se a ukázal na dveře své koupelny.
Neotočila jsem se a odcupitala do jeho koupelny, kde jsem si dala příjemnou horkou sprchu, která mi uvolnila všechny svaly, vyčistila jsem si zuby a obmotala si tělo ručníkem. Potom jsem si uvědomila že všechno oblečení mám ve svém pokoji.
Sakra. No tak třeba na chodbě nikdo nebude a já v klidu přeběhnu do pokoje. S tím jsem vyšla z koupelny.
Al stále ležel na posteli, jakmile na sobě ucítil můj pohled otevřel oči. Ztuhnul tak, že vypadal jak socha, mlčel, a jen se na mě upřeně díval. Ten pohled mě rozechvěl a já se nemohla ani pohnout. Díval se na mě toužebně? Podlamovaly se mi z toho kolena.
Vstal, pohledem se mi stále vpíjel do očí, když ke mně přišel obmotal mi ruce kolem pasu a začal mě líbat. Začala jsem mu polibky oplácet a položila mu ruce kolem krku.
Jeho ruce se přesunuly níž a chytil mě za zadek a nadzvedl mě, já mu automaticky obmotala nohy kolem pasu.
Přešel se mnou k posteli a položil mě na ni aniž by přerušil spojení našich rtů. Strašně mu to slušelo na sobě měl černé kalhoty a tmavě zelenou košili. Nemohla jsem si pomoct a začala mu rozepínat knoflíček po knoflíčku jeho košili. On nelenil a jeho ruce prozkoumávaly mé tělo. Sunul ruce po mých zádech až k hornímu okraji ručníku. Byla jsem však rychlejší a stáhla mu košili, spolupracoval a zvedl ruce.

Začala jsem ho hladit po jeho vypracovaném hrudníku, pod mým dotykem se zachvěl a začal mě vášnivě líbat na krk. Vzal cíp ručníku, trhl s ním a sundal ho ze mě. Ležela jsem vedle něj úplně nahá a začervenala jsem se. On se jen usmál a celou si mě toužebně prohlížel, když jsem si toho všimla, zrudla jsem ještě víc.
Cítila jsem nesnesitelnou touhu, překulila jsem ho na záda a sedla si obkročmo si na něj sedla, sklonila se k jeho rtům a začala ho vášnivě líbat. Při tom jsem rukama přejela po jeho prsních svalech na vypracované břicho. Zasténal a chytil mě za zadek a přitiskl si mě víc k sobě, cítila jsem jeho narůstající touhu která byla doslova hmatatelná.
Přestala jsem ho líbat na ústa sunula se dolů. Líbala jsem ho na krk, potom jsem se přesunula na hruď. Moje ruce se přesunuly k jeho kalhotám, když jsem je rozepla, naše pozice se v mžiku změnily, ležela jsem pod ním.
On nelenil a zase mě líbal na ústa a jeho ruce putovaly po mém těle, chytil mě za ňadra až jsem se zachvěla potom mě na ně přesunul a začal je líbat. Moje mělké vzdechy se začaly měnit ve sténání. Když jsem si myslela, že exploduji, přibližoval se k mému klínu, to jsem však nevydržela a pobídla ho vzhůru. On se nenechal dvakrát pobízet a líbal mě na ústa, chytila jsem ho za boxerky a roztrhla je. Na nic nečekal a jemně do mě vnikl. Vykřikla jsem vzrušením. Z pomalého něžného tempa přecházel do rychlejšího vášnivějšího. Když jsme oba dva ve stejné chvíli dosáhli vrcholu zhroutil se na mě a těžce oddychoval. Když se dostatečně uklidnil lehl si vedle a vzal mě do náruče.

„To bylo úžasný.“ Řekla jsem udýchaně.
„To bylo.“ Odpověděl a políbil mě do vlasů.
Položila jsem mu ruku na břicho a blíž se k němu přitiskla.
„Miluji tě.“ Zarazila jsem se. Vážně to řekl?
„Promiň co jsi řikal?“ nadzvedla jsem se na loktu abych mu viděla do obličeje a nevěřicně na něj koukala.
Jen se usmál. „Anne Carterová MILUJI TĚ.“
„I já tebe.“
Usmál se a políbil mě.
V tom okamžiku vtrhla dovnitř Sar.
„Jak si to představuješ! Kruci proč myslíš že má svůj pokoj??“ začala naštvaně a když si všimla jak ležíme zakoktala se. „Jé… no to jsem netušila… hmmm…. Já….. teda.. .. radši půjdu…“ Chystala se k odchodu. „Mimochodem dneska tady nebudeme, jdu s drahouškem na lov. Mějte se.“ Zmizela.

Já se neudržela a začala se smát. Al se na mě chvíli díval a pak se ke mně přidal. Pak se mě zeptal.
„Nechtěla by ses se mnou vykoupat.“ Culil se a jeho ruka klouzala dolů po mých zádech.
Dělala jsem že přemýšlím a chtěla ho trochu potrápit.
„Hmm, nevím ještě se musím rozmyslet.“
Začal mě líbat a mezi polibky žadonil.
„Prosím, prosím napustím svou velkou vanu.“ Přesunul se na mě a ruce mi zkřížil nad hlavou.
Nasadila jsem neutrální výraz.
„No tak.“ Přesunul svoje rty na krk.
„To je vydírání vzdychla jsem.“
Přestal a šibalsky se na mě usmál.
„Vzdávám se běž napustit vanu přijdu za tebou.“
Seskočil a skoro běžel do koupelny. Cestou si broukal byl to nádherný pohled, do koupelny šel nahý a já si ho prohlédla.
Byl nádherný a můj. Usmála jsem se a následovala ho za zvuku tekoucí vody.
Když jsem vešla do koupelny, uviděla jsem krásnou vanu plnou pěny a on nikde.
Tak on se mi chce schovat.
Na nic jsem nečekala a skočila do vany až se lekl a vynořil se. Nasadila jsem výraz typu já nic já muzikant a vyhoupla jsem se na něj.
„Ty mě mučíš.“ Postěžoval si
Jen jsem se potutelně usmála a zakroužila pánví na těch správných místech. Zasténal chytil mě za zadeček a rychle do mě vnikl. Celé to bylo velmi krátké a vášnivé.
Potom jsme se svalili vedle sebe a prudce oddychovali. Zdál se mi nějaký nervózní.
„Co je?“ zeptala jsem se něžně.
„Chtěl bych ti něco říct, ale nejdříve mi slib, že mě vyslechneš a nebudeš mě přerušovat.“
Začínala jsem se bát, vypadal trochu vystrašeně, vzdychla jsem a kývla.
„Vím, že se neznáme moc dlouho, a může se ti to zdát ukvapené….. Miluji tě, jsi moje slunce, od té doby co jsem tě potkal jsem si uvědomil, že jsem nebyl kompletní. Proto se tě prám:
Anne Carterová vezmeš si mě?“
Autor Sidonie89, 14.08.2009
Přečteno 261x
Tipy 2
Poslední tipující: Aaadina
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí