Giovanni Tino:Cosa nostra (kapitola 5)

Giovanni Tino:Cosa nostra (kapitola 5)

New York,1920
Taková byla první akce Tinova gangu.Druhý den byli toho přepadení plné noviny.Nikdo nevěděl kdo to způsobil a proč to způsobil.Díky tomuto přepadení,si lidé uvědomili,že je tady nový gang,který může způsobit nepříjemnosti.Giovannimu zatím vyhovovalo,že ho nikdo nezná.Byl v utajení a mohl si dělat co chtěl.Pomalu si budoval gang a upevňoval moc.Nejdřív mu stačilo,že jeho muži byli rádi za ty peníze,které ukradli.Dal jim každému podíl a oni ho začali respektovat.V novinách se začaly objevovat zprávy o nových případech přepadení.Po půl roce jich už bylo přes dvacet.Ale veřenjost stále nevěděla,kdo to má na svědomí.Giovanni si potrpěl na to,aby se jeho jméno nikde neukázalo.Po svých mužích přímo vyžadoval,aby přepadení probíhala tiše a hlavně bez mrtvých.Čím bylo přepadení více,tím více bylo v novinách upozornění,že když někdo přinese informace o tomto novém gangu,bude odměněn.Za toho půl roku Giovanniho skupina nashromáždila přes tři sta tisíc dolarů.To si starosta nemohl nechat líbit.Nevěděl však o koho jde,tak jen posílil řady policie ve městě.
New York,1921
Začal rok 1921 a byla tu prohibice.V zakázání alkoholu viděl Giovanni svůj nový cíl.Chtěl sůj majetek posílit o pár tisíc dolarů.Navázal kontakt se starými známými na Sicílii a začal dovážet alkohol do USA.Nepřestal však s přepady obchobů,pošt a jednou vyloupili jeho muži i banku.Ale nikdo nevěděl o koho jde.Tak dobře dělali Tinovi muži svou práci.Jednoho dne se objevil velký titulek na stránkách novin:Fantom odhalen!Jmenuje se Giovanni Tino!
Giovanni byl zrazen.Musel zjistit kdo to udělal,a tak požádal svého už stálého caporegime Marca:
,,Marcu,byl jsem prozrazen.Ty mluvíš s chlapama normálně.Zkus zjistit kdo to byl.''
Za dva dny k němu přišel Marc a řekl,že zrádce byl Fred.Ten Fred,kterého kdysi zachránili z vězení.
,,Špatně se mi odvděčil,''řekl jen Giovanni.
Druhý den byl v novinách titulek:Mladý svědek nalezen mrtvý!Mafie se mstí!
Takhle Giovanni ukázal svým mužům,že zrady se netrpí.Ale veřejnost už znala Giovanniho jméno.Tak se Giovanni rozhodl,že si musí trochu pomoci.Šel za starostou a slušně ho pomocí revolveru poprosil aby za menší úplatek,patnáct tisíc dolarů,stáhnul detektivy,kteří po něm pátrali.Tak měl pokoj i od veřejného sledování.
Giovanni si vytvořil mocné impérium.Na alkoholu vydělával statisíce a pomocí chytrých taktik a dobrých obchodních zdrojů,měl hodně přátel v politice.Nasadil svého muže do nepřátelského gangu a ten ta tři měsíce zabil jeho šéfa.Netrvalo dlouho a každý znal jméno Giovanni Tino.Po pár měsících zbyly v New Yorku jen dva gangy.Tinův a gang dona Dina.
Autor Ičnisan, 17.08.2009
Přečteno 321x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí