Beautiful,Sweet,Sexy blonde-1.část

Beautiful,Sweet,Sexy blonde-1.část

Anotace: Krásná,sladká,sexy blondýnka bude romantický příběh.Bude vymyšlen z mé hlavy a trochu inspirace.Příběh je bohaté krásné,sladké a sexy 16 dívce Bree Olsenové.Která je kapitánka roztleskávaček je jedna z nejlepších a taky nejhezčí dívka na škole,královna pl

Ahoojky jmenuju se Bree Olsenová je mi 16 let. pocházím z Californie,kde bydlím s rodiči ve velké vile.Chodím na střední,kde dělám kapitánku roztleskáváček,k tomu dělám i modeling.Jsem prý nejhezčí holka na škole.Jsem barbie a vypadám povrchně,ale určitě mám dobré srdce a nejsem hloupá,vím co od života chci.Mám svýho kluka Erika,kterýho miluju a sem sním štastná.Moje nejlepší kamarádka se jmenuje Jess Cuprová,a další moje dobrá kámoška Jenna.Jinak se bavím snad na škole ze všema.Všichni chtějí semnou kamarádit.Mám velmi bohatý rodiče.To je snad tak o mě všechno.


Jako každé ráno vstanu a jdu se nachystat do školy,vždycky mi to trvá než já se vyšlechtím,Až vypadám úžasně vyrazím z domu.Sednu do krásného růžového auta a jedu pro svoje kámošky Jess a Jennu.Holky už na mě čekají na zastávce.


Já: Ahojky holky tak co jdete?


Jess: Jasný kotě.


Nasedli do auta a už jedeme do školy.


Jenna: Vymýšlela si novou sestavu?


Já: Jj celou noc.


Jess: Já myslela že si byla s Erikem.


Já: Ne nebyla musel se učit.


Jenna: Hmm..(ale semnou)


Já: Co je Jenn?


Jenna zrudla a řekla.


Jenna: Nic.


Dorazili sme do školy a vystupujem z autíčka.Všichni po nás pískají.Hned jak vidím Erika jdu za ním.


Já: Ahooj lásko moje.


Erik: Čau kočičko.Jak si se měla?


Jess: Bree mi půjdem do třídy uvidíme se tam ahoj.


Jenna se ani nepodívala jen řekla ahoj.


Já: Jj oki..No nic moc chyběl si mi jak si se měl ty?


Erik: Jj celkem to šlo,ale taky si mi chyběla kotě.


Začali sme se líbat.Pak sem šla do třídy.Po hodině sme se s holkama sebrali a šli nacvičovat nový sestavy.


Já: Takže holky,zanedlouho tu máme soutěž,kterou prostě musíme vyhrát jde o všechno jasný?


Jess: Budem v telce?


Já: No jasný.


Lana: No to bude hustý.


Já: Jj takže musíme bejt prostě nejlepší.Vymyslela sem novou sestavu a nový kroky pojdte ukážu vám.


A začala sem jim ukazovat co sem vymyslela.Všem se to moc líbilo.


Jenna: Hm hustý,ale já chci taky něco vymejšlet.Všechno je jen na tobě.


Jess: Jenn sklapni.Bree je kapitánka.


Jenna: Njn naše bárbínka má ochránkyni.


Tak to,už sem se naštvala v poslední době se chová Jenna divně.


Já: Cože? Hele co ti vadí? Co je to v poslední době stebou.


Jenna: Nic hele neřeš to pokračujem ju?


Já: No oki.


Zanedlouho sme se sebrali a šli domů.Holky sem odvezla a přijela domů.Najednou vidím jak je u naší vily sanitka.Rychle a udiveně spěchám domů.Tam vidím ubrečenýho tátu jak si tam povídá s doktorem.Rychle vlítnu ustaraně za tátou.


Já: Tati co se tu stalo??


Pokračování příště...
Autor BaRbÍnkA, 02.09.2009
Přečteno 353x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí