život v jedné partě

život v jedné partě

Anotace: příběh party náctiletých

Sbírka: ,,,

Anděla Retopová, Adéla Ramynová, Eva Ytaková a Karel Anraf to jsou třídní šprti. Nemají to lehké nikdo se s nimi nebaví a když jo tak jen kvůli opsání úkolu nebo opisování při testu. Karel je zamilovaný do Evy, ale nedokáže jí to říct. Co kdyby ho odmítla? Co kdyby s ním nikdy nepromluvila? Je to moc dobrá kámoška než, aby ji ztratil. Áďa je zase naprosto proti lásce a všemu kolem. Zato Ange pro lásku žije a veří, že potká lásku na celý život...a ten vyvolený do kterého je Ange bláznivě zamilovaná je Kryštof Awend. Áďa to moc dobře ví a za to si ji dobírá(samozřejmě že z legrace).
Pondělí

Áďa je ve škole jako první tak musí poslouchat výsměch od ostatních, když konečně dorazí Karel někteří zmlknou jelikož z něj mají trochu strach už nejednomu vrazil. Áďa je smutná, snaží se aby to na ní nikdo neviděl, ale Karel je dobrý pozorovatel.
Áďo co je?
Ale nic. odsekla
Jo? a proto tu sedíš jako hromádka neštěstí?
Ty a ta tvoje přirovnání začni s něčím jiným! snaží se Áďa odpoutat pozornost od jejího problému. Karel, ale nepřestane.
No tak mi řekni co ti je a já tě nechám být. Když Áďa mu chce všechno vyžvanit tak dorazí Eva. Áďa hned vyskočí a přiběhne k její lavici. Po chvíli se za Evou doloudá i Karel. Eva je naprosto nadšená dnes odpoledne si jde vybrat koně, kterého si přála už od první třídy. Karel ji poslouchá jako kdyby nikdo kromě jí neexistoval A Eva pořád mluví a mluví. Ange dorazí do třídy s výrazem jako by viděla boha a Áďe je hned jasné že potkala Kryštofa. Ange hledí před sebe a Áďa se jí snaží vyrušit, když se jí to konečně podaří tak zase začne mluvit o Vendy z nižšího ročníku jak spoli strávili včerejší odpoledne. Ange cítí bodavou bolest u srdce a je jí do pláče jak její nejlepší kámoška den co den mlluví jen a jen o Vendy. Ange Utííká na záchod říká si že nesmí brečet jinak se jí všichni budou smát jejím červeným očím. Uklidní se a pomalu se loudá do třídy oči sklopené k zemi.
Áďa se, ale vůbec netrápí a křikne na Evu ať zavře hubu a zase začne mluvit o Vendy té holce co bydlí vedle jejich baráku. Ange dorazí do třídy těsně před zvoněním. Sedne si do lavice a neví co dělat. Áďa už chce zase začít mluvit o Vendy, ale naštěstí zazvoní.
Po poslední hodině razí všichni na oběd. To je Karel ve svém živlu a pochutnává si na kuřeti, všechny na něj hledí, ale nic mu nezazlívají aspoň něco na té škole je fajn. Po obědě razí Áďa domů a jde s Vendy do kina. Karel, Eva a Ange mají společnou cestu tak jdou spolu, ale Ange se necítí na na chození po městě tak se radši vydá domů sedne k počítači a začne mastit hry. Eva Karla pozve k nim domů, jelikož je uchozená. Když dojdou k Evě domů tak zjistí, že nikdo není doma ostatní se vydali k tetě. Tak Eva sedne na postel a Karel si stoupne k oknu chvíli mlčí, ale po chvíli si Karel sedne vedle Evy a povídá víš Evííku už je to dlouho co se známe...
No...a??? Eva nechápe kam tím karel míří.
No...a...já...totiž....no.
Co? ptá se Eva netrpělivě.
Miluji tě! řekl polohlasem Karel, a v tom zrovna zazvonil telefon tak ho Eva musela jít zvednout. Volala jí maminka jestli se jí něco nestalo, jestli nemá hlad nebo jestli se sama doma nebojí ... Když Eva konečně zavěsila zjistila, že Karel je pryč.
Áďa se zatím už vracela z kina a s Vendy se chtěly stavit na zmrzku. Ange už nebavilo hrát hry, poslouchat songy, koukat na televizi no prostě vůbec nic. Pořád přemýšlela o tom jak zítra zase bude Áďa mluvit jen o Vendy. Na ICQ se naštěstí přihlásil Kryštof, tak Ange zapomněla na Áďu i Vendy. Kryštof potřeboval pomoc, potřeboval sehnat partnerku na společenské tance. Ange se mu hned nabídla a Kryštof byl tak šťastný, že ji za to pozval do cukrárny. Ange na jednou obživla měla o tolik blíž k vysněnému cíli získat Kryštofa.
Autor Danulitko, 24.12.2009
Přečteno 289x
Tipy 2
Poslední tipující: Aaadina
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jen bych tě chtěla poprosit, když něco zveřejňuješ, dej si pozor na správnou diakritiku, čárky ve větách a uvozovky. Opravdu se mi nechce celé to opravovat.

24.07.2010 14:48:00 | Princezna.Smutněnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí