Jak jsem se (ne)stal cestovatelem

Jak jsem se (ne)stal cestovatelem

Anotace: Takže, tato kniha je autentickým vyprávěním o putování napříč Indií. Byla to cesta za poznáním- jeli jsme bez cestovky a přespávali všude kde se dalo, včetně přespávání na nádraží mezi bezdomovci... Snad Vám to trochu poodhalí mystickou Indii...

PŘEDMLUVA

Stejně jako životopis hypochondrův končí datem narození, dále pokračujíc pouze chorobopisem, tak i naprosto totožným způsobem končí výčet positivních událostí naší cesty okamžikem, kdy jsme měli na cestu vyrazit. Od oné chvíle se našimi věrnými a věčnými souputníky stala samá negativa...
Ano, vím, člověka musejí v životě potkávat špatné věci, aby si dokázal vážit těch dobrých a plně si uvědomoval jejich hodnotu a vzácnost. Rovněž chápu, že někdy špatnosti přicházejí ve dvojstupech a při zcela mimořádných, takřka katastrofických, událostech dokonce v trojstupech. Avšak v našem případě to nebyly trojstupy nebo čtyřstupy, ba dokonce ani pětistupy zlých příhod. To byly zformované šiky římských legií, postupujících proti vám s vystrčenými hroty kopí, zlověstně se blyštících v paprscích slunce. A vy víte, že i když odrazíte první řadu, čeká na vás řad druhý. Taktéž na vás mířící kopími, stejně ostrými a ne méně nebezpečnými jako v první linii, přičemž ani nedohlédnete konce těch řad...
Autor ALT-ernative, 13.04.2010
Přečteno 287x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí