Plavovláska II.

Plavovláska II.

Anotace: prolog-II. část... vím, že jsem si dala dost na čas, ale teď už mám alespoň ponětí o tom, kam by měl celý příběh směřovat, tak snad bude stát za to. nic neslibuju.

„Jsi překrásný. Voníš letním dešťem a roztouženým dechem tanečnic. Chci tě mít blíž...“ šeptala do ucha mladíkovi, zatímco se jí před zavřenýma očima honily šarlatové obrazy temnoty.
Pohladil ji nejistou rukou a jako by nevěděl, co dál, opět se stáhl. V duchu se usmála, že ho musí vést, ale to byl vlastně důvod, proč byla v tuto chvíli na tomto místě. V zapadlé uličce nedaleko baru svítila jen jedna omšelá lampa a ona si užívala prchavého okamžiku objetí, dokud byla při smyslech.
Dokud mu v divokém polibku nerozdrtila ret v přicházejícím běsnění divoké zvěře, byla půvabnou dívenkou s nevinným úsměvem. Jakmile se však odhodlal, nečekala dlouho s odpovědí. Měla je ráda naivní v prvním vzplanutí touhy. Sáhla po dlouhé čepeli pod lemem sukně, jež dávala znát dosti o jejích křivkách.
Nenechala mu uniknout jediné slovo. Rudými rty ho umlčela, zatímco si třicet centimetrů ostré čepele vychutnávalo dotek blahodárné tekutiny, která mu neúnavně prchala v nekonečných pramíncích z dlouhých šrámů.
Jen sám Bůh ví, zda si uvědomoval, co se dělo. Až z posledního dechu mu dal sílu nelidsky vykřiknout v bolesti nepoznaných tajemství. Donutil ji dokončit její dílo co nejrychleji a prchnout do stínů nočního města dříve, než někdo přijde hledat původce toho pozdvižení.
Autor Kristine Clary-Aldringen, 21.06.2010
Přečteno 308x
Tipy 1
Poslední tipující: slečna.závist
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí