žadny

žadny

Anotace: moje kniha popisuje první letní lásku z které se pak vivine velky krásní vztah.

Sbírka: žadny

VELKÝ SEN V MALÍCH PRAZDNINÁCH
Na začátku prázdnin zamnou přišel táta a zeptal se mě jestli bych sním nejela na prázdniny k moř i. A pro to že věděl že tam chci , tak my to slíbil za dobré známky.
„ Lenko máš na to týden si z balit a pak jedem. Ano táto, jen se rozloučím s pár kamarády. A co máma? Ta s námi nepojede? Vždyť znáš mámu. Furt má plno práce. Olgo pojď sem. Co je Lenko? Zavolej Zdeně, Věře, Martině, Blance a dalším mim a tvým kamarádkám a přijďte do parku dík víc se dozvíš. Čau zatím. Čau holky. Ahoj Lenko. Co chceš nám říct? Já pojedu z tátou k moři. Ty se máš. gratulůjem. Jo a uděláme si mejdan.dobrá dík ale děláte my to těší. Mi ti to přejeme tak si jeďte. Měj se tam moc dobře. Dík holky. Ahoj! Lenko si doma? Ano tatí. Jak šlo loučeni? Dobře tatí. Ahoj mami co je k večeři? Francouzké brambory. Dýk už mám hlad. Tady máš Leničko. Moc ti děkuji mami ta večeře byla moc dobrá. Dík Leničko. Dobrou mami a tatí. Dobrou Leničko. V stávej Leničko! Co je mami? Už je ráno Pátek. Je já za poměla, dík že jsi mi to při poměla. Pojď sem ty má holčičko. Já se tak těším.Tak jedem? A no pojedeme. Máš veš!? Ano tatí. A hoj mami. Kam vlastně jedem? to má byt překvapení. Já tedy budu vzadu spart. Jo můžeš. Leničko v stávej už jsme tu. Hele koukej Patrik. Jaký? No přeci z Kelly Family. Tatí zastav prosím. Tak jo.
( Dobrý den. )
Greet já být Lenka. Greet já byt Paddy. To zdravíte nás? No zdravím. Já vás totiž znám. Jak byste mě mohla znát? Když jsme se nikdy neviděly? Ano viděla vy jste to tiž Paddy Kelly. A no to jsem. Dáte my podpis prosím? Ano. Děkuji. Není zač. Aouch vydrzén Paddy. Aouch vydrzén Lenka. Táto máš tisíc korun? Ano proč. Já bych se chtěla jít bavit? Jo. Dík táto moc. Sakra co si mám oblíknout? Už vím ty černé kalhoty a tričko nad Pupek, gínovou vestu. Rty si natřela rtěnkou na růžovou oči si také namalovala ale na modro. Jé ty jsi ale kočka. Kdo je tu? Zatraceně to si ty tato. Co tu dělá? Dívám se na tebe jak ti jde malovaní a pozoruji že ti to jde moc dobře. Dík tatí. Já už musí jít ahoj. Ahoj Lusi. Ahoj Lenko. Jak ses měla přes celí ten rok? Jak se dalo. Jsi tu sama? Ano. Tak půjdeme spolu jo? Tak dobrá. Hele Petře co je to za kočku s Lusi? Jo ty myslíš tam tu? Jo myslím. Lusi pojď sem! Co je? Kdo je ta slečna co sní povídáš? Lenka. Přijela s tátou na prázdniny sem. Dík. Není zač. Lenko smím si s tebou zatančit? Ják znáš mé jméno? Zkrátka znám neptej se. A ty se jmenuješ jak? Aleš, ale Lenka je hezké jméno. Ty moc hezky tančíš. Dík. Není zač. ještě čtyři ploužáky a nechám tě odpočinout. Jo dobře. Doufám že mě nechceš jen do postele? To ne Lenko, takoví já nejsem abych holky zneužil a pak je odkopl. Jak se vlastně jmenuješ ty? Aleš a kamarádi my říkají Aliku. Mě už zná já sem Lenka. Leničko nechceš se chvíli s tratit? Proč? Jen tak. Tak dobrá. Lusi já půjdu chvíli pryč jo! Dobrá! Leničko ty si tak hezká. Dík. Leničko hele vidíš tam to dřevo. Jo a co, půjdeme tam. Jo. Sedni si lásko. Dobře kotě. Ach ano sedni si mi na nohy. To je příjemné když mě líbáš a hladíš po těle. Aleši vyslékní my to tričko. Vždyť se sotva známe. To nevadí vždyť si říkal že mě máš rád a že mě neopustíš. To ví že jo zlato. To snad ne ty si tak krásná. Co tak koukáš Aleši, jako bys vyděl Anděla. Právě sem ho spatřil. Co? No tebe. Takovou krásu sem ještě nikdy nevyděl. Leničko ještě ne. A proč ne? Nechci tě ztratit po ne jakém čase kdybych zjistila že si těhotná tak bych si to potom vyčítal že sem tě oplodnil, tak až za nějaký čas, ano? Tak jo. Ale to tričko si nech vyslečené a tu podprsenku ti vysleču taky. Tak to je moc dlouhá a hezká. Líbej mě na ústa a hlaď mě po těle. A na prsou. Aleši ty si první kluk kterého líbám a políbila jsem. Tvé ruce jsou tak něžné a tvé oči jsou tak sladké. Dík Aleši. Leničko vždyť já sem tě pozval. Co bys chtěla a co bys si přála. To nevadí Aleši. Už musím jít domů vždyť je 4:00 hod. ráno. Nechoď beruško. Ne já fakt musím jít. Tak čau lásko! Ahoj tatí. Čau Leničko kdes byla tak dlouho? Co se tak červenáš Leničko? Ty s tam z balila kluka? Ano tatí a zítra přijde pro mě. Ty myslíš dnes odpoledne? Tr! Už jdu! Ahoj Leničko. Dobrý den. Ahoj. Já se jmenuji Aleš. Já sem táta Lenky. Lenička včera přišla domů a celá se červenala. Co jste dělali? Nic jen se líbali, proč? Ona mi nic neřekla a ani neřekne. Tatí mi už půjdeme! Jo běžte. Nashledanou! Ahoj tatí! Co ti vykládal prosím tě? Nic jen se ptal co jsme včera dělali. A co si mu řek? Nic. Nic jsme mu neřekl. To je dobře. Proč? Pro to že sem nic neřekla. Aha. Kam půjdeme? Třeba na pláž. Dobrá. A máš plavky? To se víš že jo.
/ o pár dní později. /
Ty Leničko víš já se tě chci zeptat. Jestli si už připravená. Jo ty myslíš na sex? Ano sem připravená. Cos povídala? To je fajn. jdeme do toho. Ale u plně nesmíš se vyslíct. Jen jako včera. Fajn lásko.
( o rok později. )
Já si tě Leničko chci vzít za ženu. Ano vezmu.
konec
Autor Milagros Poslusná, 29.06.2010
Přečteno 566x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí