Věrná vzpomínka 2

Věrná vzpomínka 2

Anotace: tento román je o divce na vozíku která stratila svou lásku. Zemřela ji je ji životní láska. a když už byla v největší soufalosti potkala mladíka který ji pomohl a pomáha v životě. omlouvám se ale tento díl neni dopsán tak se neděste.

Jak už víte tento román je dávce ze zlomením srdcem. Chlapec s kterým se měla brát tak ji umřel. Ten den ale potkala jiného může a do něj se pak opět zamilovala. Prožívají spolu spousty legrace a starostí. Ale teď už dost a vážně vraťme se kde jsme skončily…. Ona vlastně z jistila že ten muž o kterém se baví je ten samí člověk z krém ona chodí
„ Renatko co se děje? Ze ses zarazila? N – i – c m – a –m – i j – e – n ž – e t – e – n m – u – ž o –k –t - e – r - é – m t – y m – l – l – u – v – í – š? J – e m – ů – j s – o – u – č – a – s – t – n – y k – l – u – k. Co ? a – n – o m – a – m – i j – e – t – o t – a – k. Ten Janko je teď tvá součastná láska?? A – n – o p – o – č? pro to že my je sympaticky. A fandíme ti s tátou. D – ě – k – u – j – i. Nemáš zač.“ Mama se otočila a rozloučila, odešla. „ A – h – o j m – a – m – i. Ahoj moje dceruško.“
Janko seděl doma v houpacím křesle. A četl si knihu. DIVOCÍ A ZLÍ. Když přijela zjistila že Janko nikde není a že je všude zhasnuto. V tom si všiml že se co si houpe v křesle. Šel za roh a za rohem spatřil Renatu v houpacím křesle. Renata se houpala v křesle a četla si knihu. To byl román pro ženy. Renatě se strašně líbil a proto každou kapitolu četla asi dvakrát. Janko stal nad ni pohladil ji, ona se otočila ale nikoho neviděla. A tak zaklonila hlavu a spatřila za sebou jeho. A Janko ji pohladil a začal ji intenzivně líbat. Líbali se když to trvalo díl než hodinu. V tom ji Janko vzal do náruče a odnesl ji do ložnice. Tam ji posadil na postel. A sedl si vedle ni. Chvíli ji tak pozoroval ale pak vzápětí ji políbil. Líbal ji a rukama ji hladil všude. V tom se Renata zvedla ale nějak ji to nešlo. Janko ležel na jejich prsou a líbal je ji krk. Takže Renata neměla vůbec šanci se sté hry vyvlíknout. A tak leželi na sobě a jen se spolu líbali. V tom praskly dveře a najednou přišel dovnitř Ríša. Janko se zvedl až se málem zřítil dozadu.
„Co děláš vždyť si mě málem z hodila na zem a na hlavu. Promiň ale jetu brácha Richard. Aha proto si domě musela strčit? Ale proč jsme nemohly dokončit ten polibek. Promiňte ale já tu také bydlím. Tobě normálně hrabe Richarde. To si odneseš segra. Počkej Ríšo nebiji jo. tak dobře že jseš to ty Janko tak protentokrát ji nebude byt ale příště ji to vrátím.“
Ríša se sněmy rozloučím a šel ke dveřím které byli po otevřené a za nim bylo schodiště a vedle výtah. Ty schody vedly také na půdu. Kde měl Ríša pokoj. Zavřel za sebou dveře za sebou od schodiště a šel po schodech nahoru. V pokoji měl střešní podkroví okno na něm měl vylepené hvězdy z měsícem. Lustr ve tvaru slunce. A na nábytek měl světlej. V tom si pustil rádio a poslouchal Rudé kostry. Zapálil si svíčky a sedl si na zem a na zemi měl rozházené květy z tulipánu a kolem sebe samé svíčky. V mističkách které byli moc romantické. Pomalu hořeli a Riša ležel na zemi a měl zavřené oči. Zachvěly vstal a rosvitil si lampičku. Svoukl všechny svíčky a uklidil je do kouta. Posbíral všechny tulipánové květy a sedl si k počítači a začal si psát ze svou dívkou.
Ríša: Ahoj miláčku.
Jana: Jé nazdar Ríšo.
Ríša: Zrovna snídám.
Jana: Co máš dobrého k snídani.
Ríša: Nívu.
Jana: Hele nepůjdeme ven?
Ríša: Jo.
Jana: V kolik?
Ríša: Hned teď
Jana: Tak dobře Ríšo.
Ríša: Tak zatím.
Jana: Zatím Pá!
Když dívka zavřela za vřela Skayp a vypnula počítač a šla se namalovat a obléknout. Když už byla hotová tak obula a napsala mámě lístek.
„MAMI JDU ZA PŘÍTELEM.“
Poté lístek dala na v kuchyni na stul. A odešla. Šla k Ríšovi a Renatě. Když došla ke dveřím tak zazvonila. TR! Renata šla otevřít z doménám že je to Janko. Když otevřela dveře jaké ji tu čekalo překvapení.
„C – o t –u d – ě – l – á – š? Zeptala se Renata. Přišla jsem za Ríšou. A j – a – k s – e j – m – e – n – u – j – e – š t – y? A ty máš byt ta slavná Renata? A – n – o. těší mě. M – ě t – é – ž. C – o p – o – t – ř – e – b – u – j – e – š? chtěla bych mluvit s Ríšou. R – í – š – o! R – í – š – o! Co je Renato?? Co tady tak hulákáš! Jé promiň. Ahoj Jano. Nazdar Ríšo. Co ty tady? Přišla jsem za tebou. Co se děje z tvojí sestrou? To víš nedávno přišla o kluka. A nemůže se s toho s pamatovat. V pokoji má vylepené všude jeho fotky. Co že? Fakt. Co že? Ano. a kdo je ten kluk který za ní pořád chodí? Janko. Co? Ten co má koně? To nevím ale chodí oblékaní jako kovboj. To máš pravdu. Ale k vůli tomu jsi určitě nepřišla. To ne. Chtěla jsem tě vidět. A proč? Já tě miluji. Cóóó!!! Ano Ríšo. Ano miluji tě.“ Ríša tam stál jak přibity. Ale Jana ho políbila. Ríša s toho bil vyvalen.
„ Jani j – á j – á. C – o t – y? ty se bojíš? Ne – ne to – to ale – ale. Ale co? Z – a – s – k – o – č – i – l si – si mě – mě. To jsem Ríšo nechtěla.“
Jana sklonila hlavu rozloučila se a odešla. Šla směrem domů. Ale než odešla tak ji Ríša zastavil.
„ Stůj!!“ ¨
Jana se usmála a chtěla odejít ale Ríša ji chytl za ruku a zastavil ji.
“ Nikam ne půjdeš. To dle my vysvětlíš.“
A políbil ji. Líbal ji a ona cítila je ho teplo. A nikam se ji nechtělo.
„Co teď?“
Řekla si v duchu a přemýšlela o tom jaké by to bylo z Ríšou. Ríša ji držel za ruku a vedl ji do pokoje kam ji posadil do křesla a klekl si přední. Janičko nechceš se mnou chodit? Já sem se také zamiloval do tebe. Ano, to se ví že ano. Tak co zlato půjdeme na procházku? Jo. tak to je hezky. Kam? Do parku. Dobře.“
A tak se Ríša obul a Jana také a šly spolu do parku. Richard ji chytl je mě za ruku a šli směrem do parku. Ona ucítila své prsty v jeho dlani. V tom si všimla že ji Ríša drží za ruku. V tom se Ríša sklonil a utrhl ji nějakou květinu ze záhonu. V tom ji ju dal do ruky a ona jen řekla. Dik.“ V tom se otočila a spatřila ve své ruce Růži. Až když si ji pořádně prohlídla tak mu poděkovala a mu takovou pusu že se Ríša málem skácel na zem.
„ Za co to bylo? Za tu růži. To si nemusela. Ale já chtěla. Stejnak jsem to už byla příležitost. A pro to že teď naskytla tak sem tu příležitost využila. To sem ráda. Pust mě. Prosím, prosím pust mě. Co se děje Jani. Co je se tě bojím protože bojím aby si mě neublížil. Neboj se Jani. Já tě mám rád a chci tě. Já bych chtěl s tebou chodit. Co? Ano. Co to mu říkáš? Nic jen se bojím a stydím se. Proč proboha? Pro to že vždy když se znělým seznámím tak to dopadne zle. Proč proboha Jani. Protože buď mě opustí nebo umře. To se neboj já nikam neodejdu. To jsem ráda že sem tě našla. Hele Jani co budeš dělat? Nechceš jít se mnou do kyna nebo ven do parku?? Já nevím. No tak pojď. Já fakt nevím. No tak pojď. Tak dobrá. ale jen na chvíli. Dobrá. Ríša chytl Janu za ruku a vedl ji ven. Tam ji opřel o zeď a začal ji líbat. chtěl ještě víc ale Jana se mu vytrhla z oběti a šla směrem k parku. Ríša ji doběhl a chytl ji za ruku. Chtěl ji políbit ale nepodařilo se mu to. V tom si Jana sedla pod strom který se ji líbil a pak ho chytla za ruku a stáhla ho k sobě na zem. Ona si sedl vedle ní chvíli se díl do očí. V očích našel strach.
„Co se děje zlato?“
Zeptal se Ríša.
„ Nic Ríšo. Tak čeho se tak bojíš? Tebe a jiných kluku.“
Ríša se usmál pohladil Janu po tváři. Jak ji tak hladil ona se chvěla strachy. Pak po hodině z ní stud spadl a ona ho chytla a políbila ho. V tom Ríša vstal a šel k záhonu plny růží a tulipánu. Na trhal jích šest růži a šest tulipánu vytvořil pukéty a svázal je stéblem trávy. Pak vzal a odnesl ju Janě po velikánskou lípu. V tom šel ale zezadu tak že si ho Jana ani nevšimla. Když se k ni blíž tak se opatrně lehl na zem a plížil se jako by něco provedl. Když si Jana prohlížela z dálky smějící se děti a nedávala pozor na to co se děje kolem ni. V tom na ní skočil plížící Ríša a zadělal ji jednou rukou oči a druhou ji podal po dal květinu kterou svázal druhou květin a stéblem trávy.
„Hele kdo to je?“
ozval se za ní hlas.
„Nevím. Ale myslím si že je to Ríša. Správně jsem to já. Co se děje? Lásko neplakej. Lásko neplač tu máš.“
Ríša si jí obrátil čelem k sobě a strčil ji do ruky kytici a ona se usmála, poté políbila Ríšu tak že se Ríša málem skácel.
„Za co byla ta pusa? Za tu krásnou růži. To si nemusela. Ale ano. chci si tě Janičko za ženu vzít. Vezmeš si mě? A – a n – o.“
Vykřikla a chytla Richarda a políbila jej. V tom se tam objevil Janko a objevil Richarda s Janou v obětí jak se objímali a líbali. Promiňte, promiňte. Řekl Janko a odešel.
„ Kdes byl Janko? V pokoji a kertak moje sestra s Ríšou. S kým?? S Ríšou. Od kdy? Nevím.“
Renata si sedla na křeslo a seděla. V tom ji Ríša chytl za tvář a naklonil se nad ní. A políbil jí. Líbal jí tak dlouho jak jen mohl. Jana se smála a seděla jen Ríša jí držel za ruku. Když se konečně dolíbali tak přišel znovu bratr Janko a tentokrát zaklepal.
„ Dále! “
Řekl Ríša. Renata vešla do pokoje z Jankem a zeptali se.
Smíme tu byt svá my? Ano a proč ne ještě tak rozesmátě?? Ríša mě totiž to tiž požádal o ruku. Co?? Ano. Ríša mě požádal o ruku. To ti Jani gratuluji. Máš pěkný prsten. Děkuji ti Janko. Tak my zas půjdeme. Ne choďte pryč buď tetu. Tak dobrá.“
A tak zůstali spolu s Jankem a Renatou v pokoji. Seděli v křesle a Jana seděla Ríšovi na klíně. Líbali se a Ríšu ho ladila po zádech. V tom se na ní Ríša usmál a chytl Janu kolem pasu a jazykem ji lízal krk.
„ Co to děláš Ríšo?“
Zeptala se Jana.
„ Já tě chci líbat. doufám že nejen spát a pak mě zas opustit. To bych si přeci nedovolil Jani. Promiň Ríšo ale já bojím. Čeho se bojíš? Nevím ale je to silné než já. Já tě chápu.“
Řekl Ríša a znovu ji políbil chvíli se líbali a pak ji chytl a vzal ju do náruče a odnesl ji do křesla. Posadil ji a dřepl si ji v náručí. Chvíli ji choval a díval se jí do očí. Já už chci jít. A tak se rozhodly že každý odejde Jana si stoupla a obula si tenisky. Pak se rozloučily a Ríša s Janou odešly Jana si sedla do pokoje a Ríša šel do kuchyně k lednici. Vzal z lednice “SYR, SALAM, KEČUP, ROHLÍKY, UTOPENCE A SPOUSTY JINÍCH JÍDEL.“
Dal si to stul a seděly si za stul a jedli. Jedl a plakal a v tom tam přišla Renata s Jankem.
„ Ježiš marja co tom stole? Jídlo to vidíme. To všechno s porcuješ? Ano. Tr! Tr! Já jdu otevřít. Dobře Renato. “
Renata šla otevřít a za dveřmi stál Martin.
„ Ahoj Martine. Nazdar Renato. Neviděl jsi Peťa? Co? Peťu. Aha tak ta je v bazéně a šla tam s Anetou. Jako Langerovou? Ne ty jo. Zvenčákovou. To je kdo?? To je její kamarádka z devítiletky. Tak to jo. kdy se vrátí? Zachvěly. Už někdo jde. Jé to jsi ty Aneto. A kde je ten kluk? Prý se stydí a bojí se jít. to nemusíš. Najednou se Petra zvedla a šla do koupelny. V tom vrazila do Martina. Martin spadl na zem. „ co tam děláš? Co bych tam asi tak dělal. Ty si mě z hodila. To nic.“
Martin se zvedl ze země a políbil Petru.
„ Co blbneš?? Já tě miluji. Co? Ano. Miluji tě nechceš sennou chodit? Co? Slyšela jsi dobře. Ano mám volny kvartýr. Mužem to zkusit. Martin si klekl a chytl ji za ruce, díval se ji do očí. Pak ji posadil na své stehna a začal ji líbat. seděli na zemi a Petra myslela na to jaké jeto mýt kluka. Tiše se smála a v duchu si říkala.“
Ten Martin je ale sladký. Kde se tu vlastně tu zalže mě tak vzrušuje. Kde se u vůbec vzal že je tak nádherný. A jak to že já jsem ta co ji miluje? A proč mě líbej? Ale co já chci ještě. Já chci ještě!!!!“
Vykřikl Martin kterého líbala jeho budoucí dívka Petra. Co ještě? Nic. Vždyť si mě co syk řekl že chceš ještě. Chci aby si mě líbal. To jsem řekl. Tak dobrá jak chceš. V tom ji Martin políbil tak že se Petra s kácela s jeho klína. A lehla si na zem. Martin si je mě lehl na ní a líbal ji. V tom tam přišla Sára a vyvalila oči.
„ Co se to děje? Peťo? On tě šuká? Co, kde jsi to slovo slyšela? Od tebe. Já to neřekl. Ano ty. Ty si to jednou použil když si byl opilí. Ty si mě někdy vyděl opilého? Ano tebe. Jdi spát ty rozumbrado. Péťo přijdeš my přečíst pohádku?? Tak jo ale je malou chvíli. Miláčku vydrž. „
Petra odstrčila a zvedla se. Šla číst pohádku od waldiznee. KAČEŘI S KAČEROVA A MALOU MOŘSKOU VÍLU. Vtom do pokojíku ke dveřím přišel i Martin a pote ji chvíli sledoval Petru jak čte pohádku Sarince. „ U ni. Jeto seš ty Zuzko? Co tu chcete vy dva? To je můj pokoj a mé sestry Sáry. Já vím Peťa tu uspává tvou sestru Sáru. To je moje práce, ne?? A vypadněte.
“Vyhodila je Zuzka. Petře hrkly slzy do očí a začala brečet. Co je miláčku? „
Ona mě nemá ráda.
“ S toho si nic nedělej ona nato časem přijde. A budete kamarádky. Peťo! Peťo! Petruško kde si?! To je Sára. C - o – c – o p – o – t – ř – e – b – b – u – u – j – e – š L – á – s – k – o??? pojď dočíst tu vílu. Poším. Tak jo ale jedeme ke mě. Dnes budeš spát ví jmečně u nás ale mezi náma. Vy už spinuškáte spolu? Ano a proč? Pro to že jsi tu ti tak ví jmečně tu Martinek hajá. Hn. Marti pojď sem. Co chceš Saruško? Dáš my pušu jako Péti. Tak dobře.“ Sára si vzala židlička vilečku vylezla si na ni a Martin se sklonil. A políbil ji na tvář.
„To není ono. Dnes spát a hybaj do pelíšku. „
Sára slezla sklonila hlavu šla si vyčistila zoubky. Když si je dočistila, tak šla si lehnout. Martin si vylezl a líbal ji. Chvíli se líbali pak ona slezl a Petra se upravila a Martin odešel domů. Sára přišla znovu a zeptala se.
„ Peťo kde je ten kluk co tě šukal? Sáry šel domu, proč? Já šem mu naklešlila oblažek. A co?? Tak še kukni. Jů to je ale hezky to je kdo? To šeš ty a my dva? Ano šeteto vy. Co to děláme? Šprchujete se. Co? A este tuz něco mám. A co? Ju. To sem já? Aňo šeš to ti. To je ale hezké. Ale teď už šupej spát Sáro.“
Sára se zvedla a Martin s Petru ti pokračovali v tom co začali. Sára pomaličku usnula a vtom do pokoje vešla Zuzka a vysvlekla si tričko a pochvíli tam vešel nějaký kluk v kožených kalhotách a bundě a na tričku měl lebku a v nose měl kroužek a v pravém uchu pecku a šátek na které měl na hlavě. Řetěz na svých kalhotech a na zádech měl vytetované ho draka, když spatřila Zuzu která byla nahoře bez. Tak se pak k němu přitulila a zvedla mu triko. V tom se Sára otočila a lekla se. „Ču to je?? spi Sáro.“
Zařvala na ni Zuzana. Sára se zvedla vzala peřinu a šla za Janou. Jana tvrdě spala tak že se Sara přikradla. Sara si lehla vedle Jany a usnula ale ty dva vedle se smáli a laškovaly spolu. Zuzana se vysvlekla do naha a oblekla si černé kožené co si k na sebe jen bradavky ji čouhali ven a on byl oblečeny. V tom si Zuzana klekla a Robina vysvlekla. Robin měl na sobě. Ginovou bundu a pod ní tričko s lebkou a koženýma kalhotami. Které mu Zuzana začala vysvlékati. V tom si ona vysvlíkl bundu a triko. Zuza se pomalu zvedla a lízala je mu jak nohy tak i přirození, bříško a nejvíce je ho rty. Když se konečně zvedla tak on se položil na postel a ona si lehl vedle ni a začal se k ní tulit. Rovnou to do ní vrazil a vzdychat. Oh, oh, oh ještě.“ Vtom se Sára vzbudila a začala plakat. Je jí pláč probudil Janu a ona se otočila a zeptala se Sáry.
„ Saro co se děje? Čo – čo še – še p – t – a – s? A co Sáro? Zu – žu mě – mě ne – ne – má – má ra – ďa a – a na – víč se – se su – ká. Co??? kdo oni? Žu – žu š – t – y – m ch – l – á – p – k – e – š – m. Tak si toho nevšímej a spinkej. Sara tedy usnula Peťa z Martinem si zatím hráli. Zuzana s Robinem také a Jana se dívala jak Sara usíná. Pak pak se zvedla a šla vedle do pokoje kde se miloval Robin ze Zuzanou. Vlítla tam aniž by zaklepala a řekla. Vy se neumíte chovat?!! vždyť jste probudily Saru. No a co stejně to není moje sestra a malé škvrně.“ Zuzana vzala polštář a hodila jej po Janě. Jana pak odešla a sklonila hlavu. A šla do kuchyně a v kuchyni si sedla za stul a seděla. V tom tam přišla Jana. Šla si pro vodu. A protože Jana tam seděla potmě tak když Petra rožnula tak se Jany lekla. Co tu proboha děláš sama potmě segra??“
A teď ji to začala vysvětlovat.
„ Asi před hodinou se Zuzana probudila Saru tím jak nahlas vzdychala když se ji ten je ji šukal a tak šla zamnou spát pak po půl hodině to samé a teď spinká ale když sem Zuzu zdrbala tak po mě hodila polštářem a hodila mě z jejího a Sáry pokoje. A tak tu sedím a popíjím právě uvařený čaj. „
Petra si sedla naproti a nalila si také čaj. A tak seděli a spolu popíjeli čaj společně. Když už Sara konečně spala tak ji noc jiného nezbylo. On zatím popíjel čaj. Sára spala ze sestrou Janou. Jana mezitím pila čaj s Petrou. V tom tam přišel Martin a řekl.
„ Co tu děláte?? pijeme čaj. Můžu s vámi? Jo proč ne.“
Martin sedl ke stolu vedle Petry. A Petra mu nalila čaj. A tak tam ti tři seděli a povídali si a popíjely čaj. V tom se Petra zvedla a šla si lehnout.
„Kam jdeš Peťo?“
zeptal se Martin.
„ Jdu si lehnout. Je noc a mě se chce spát. Tak dobrá a dobrou noc.“
tak se rozloučila a šla spát. Lehla si do postele v tom usnula. Spala jako by ji trefily. V tom se ji zdál sen a byl o tom jak se Martinem milovali a s plodili spolu dítě. A tak snila.
„ Martine miluj mě Líbej.“
A tak se Martin sklonil pohladil ji po tváři. A něžně ji políbil na ústa. V tom jej Petra vzala za ruku ale Martin sebou cukl a cukl sebou a vytrhl seji z náruči a políbil ji. Pak vytáhl kondom a ukázal ji jej.
„Ne!.“
Vykřikla Peťa.
„ Co? Co ne Peťo? Ty nechceš? ne. Pro to že jsem ještě panna a to je celé.“
Doufám že to Martin pochopí že se dívka bojí.
A tak se Martin zvedl a šel si sednout jinam.
Když si Petra uvědomila co ,udělala co provedla tak se vrátila a vysvlékla se a stoupla si před Martina.
„Tak co? Tak co bude?“
Zeptala se Petra.
„Jak co? To si přeci taky chtěl.“
A tak se Petra se skrčila a klekla si na kolena a je ji prsa se jemně prověsili. V tom se Martin usmál a pohladil ji je.
Najednou se usmála zvedla ruku a stáhla jej k sobě. V tom si lehli. V tom se Martin vysvlékl do naha a zastrčil ji přirození do ní miloval se sní do rána. Mezitím spolu s plodili díte. V tom Petra vykřikla.
„Jo, co? Už jsem na vrcholu? Já už jsem také vystříkal takže jsem už hotov. Co? Tak kam jdeš?“
Jana zašla do koupelny a vyndala si kondom s pochvy v tom s jistila že vevnitř praskl. Jo v tom tam vtrhl Martin.
„ Co se stalo? Ty to nevíš? Ne. Praskl my kondom v ní a ty jsi mě oplodnil. Co? Ano. Za čtrnáct dní to poznáme. Ale já nechci čekat dny. Tak dobře zítra pujdem na ginekologii s pak ti večer dam vědět. Ale teď si lehni a spinuškej.“
a tak Petra usnula. Spala a Martin se chvíli díval jak Petra spí a pak sám se položil a usnul. A tak spolu spali přituleni k sobě a celou noc ji hřála. Pro to že Martin bydlel v malém domku na pláži tak měl otevřené okno a svěží vzduch je hřál a oni klidně spali. Když se ráno probudila tak Martin ještě spal. V tom ji zazvonil mobil a ona ho rychle zvedla.
„Halo kdo je? Tu Alice. Je tam Martin? Ano. Tak mu vyřiď že ho máma z haní. Dobře. Ahoj. Ahoj.“
Když dotelefonovala tak mobil položila na stul a šla za Martinem. Snažila se jej vzbudit ale nějak se ji to nedařilo. A tak se naklonila a políbila ho. V tom se Martin probudil a ona se usmála. Jen rozespalá řekla.
„ Co potřebuješ?“
ona mu stáhla kalhoty a pohladila ho na přirození. V tom ji tedy chytl a stáhl k sobě. Začali se hladit na v zájem. V tom ji Martin stáhl kalhotky a zastrčil ji své přirození dovnitř. A jak tak se milovali tak se stalo že ji Martin oplodnil. Když byl na vrcholu zařval.
„ Jó jó jó!!! Co jo?“
Pak se zvedl a šel směrem koupelna. A řekl si že nechce nikdy myt děti. Potom potichu.
„ Petro nikdy nechci myt děti. Co??! Ano slyšela si dobře.“
Petra se vrátila po něm ze ze záchodů a usmála se.
„ Petro. Jo je? Hele varuji tě jestly budeš těhotná tak si mě nepřej.“
Petra se otočila a odešla. Když odešla k za dveřmi začala brečet. Potkala Saru.
„Čo sa děje? Nic Saruš. Žekni mi ťo. Tak jo. Martin nechce děti a já mám pocit že jsem těhotná. Čo? Ano. Čo ši pocnes? Nevím ale vím že mu to musím říct. Tajk mo ťo žekny. Dobrá. Petro kde jsi? Tu jsem. Hele potřebuji s tebou mluvit Martine. Víš jak si my před hodinou řekl že nechceš mít děti.? Proč? Já jsem totiž těhotná. Co?!! ty děcko. S kým to ho haranta máš. Né já ti řekl že né!!“
Začal Martin křičet a praštil ju. Praštil ji tak silně že se Petra zřítila na zem. On ji chytl a rval s ni šaty. V tom ona vykřikla.
„ Aů!!!!“
a začala křičet. Když Martin viděl co se stalo z balil si batoh a utekl. Ju nechal ležet na zemi a ona se plazila v bolestech ven. V tom koleni projel na vozíku chlapec kterého zaujala poloha dívky která ležela polonahá na schodech a že byla celá mokrá.
„Slečno vstaňte. Ne – ne mě – mě to – to n – e – j – d – e. Tak počkejte já vám pomůžu j – a – k to – to u – d – ě – l – á – š? Uvidíte.“
Pomalu slezl z vozíku a dívku otočil k sobě. Když zjistil že je Petra nahá tak ji málem upustil na zem.
„Co se vám stalo? M – u – j p – ř – í – t – e – l mě – mě z – n – á – s – i – l – n – i – l . A – a k – d – e m – á – m b – ř – í – š – k – o? Co? Já – já b – y – l – a t – ě – h – o – t – n – á. Bože tak pro to tak křičíte. A navíc jste s tratila moc krve. C – o? Já – já si – si ř – í – k – á – m co – co mě – mě to – to tak – tak b – o – l – í!!!! ne ne ne ne ne!!!!!!!!!!!!!!! Já – já ch – c – i s – v – é d – í – t – ě s – p – á – t – k – y!! Já vím slečno ale ono to už nejde vrátit. A – l – e já – já ch – c – i.“
Kuba ji chytl za ruku a sám si sedl na vozík a jí si posadil na klín. Ona mu ležela na klíně a on ji vezl přes celí Bruntál. U nemocnice málem srazil sestru.
„ Což nevidíš na cestu!!“
vykřikla když se lekla. Ale vtom spatřil malého kluka na vozíku s dívkou ležící na vozíku od krve.
„ Co se děje?? zavolejte doktora! Ona krvácí. Co se sní stalo? On ji znásilnil kluk. Rychle lehátko. A naginekologii sní!!!!“
Oni ji vzali položili ji na lehátko a odvezli ji nasál. A ona jen křičela.
„ já – já ch – c – i b – ý – t t – ě – h – o – t – n – á!! Né – né já – já se – se n – e – d – á – m!!!“
Stále křičela a plakala. V tom ji Petr vzal do náruče z Alešem a Petr vzal injekční stříkačku a píchl ji injekci a s Alešem ji posadili na ginekologické křeslo a Martin ji ošetřil přirození. Když ji ošetřil tak ji s Alešem sundali a položily ji na lehátko a šli ji odvést na pokoj. Martin mezitím napsal správu a recepty které poté vyzvedl v lékárně. Pak se vrátil s lékárny. Vrazil je Alešovi do ruky a šel.
„ Tu máš. Ty léky a zatím tu buď sní. „
a odešel pryč. Aleš se děl u postele a čekal až se Petra probudí. Když se Petra probudila tak se podívala na své břicho a začala strašně křičet.
„ Co – co! Se – se s – t – a – l – o??!!!! Já – já ch – c – i s – v – é dí – t – ě!!!!!! t – a – k s – a – k – r – a já – já ch – c i s – v – é d – í – t – ě!!!!“
V tom se probudil Aleš doktor. A viděl ji stát před úplně nahou zrcadlem a plakat.
„ Co se děje že tak křičíš?? Vy – vy to – to n – e – v – i – d – í – t – e??!!! já – já ch – c – i to – to d – í – t – ě!!! ch – ci to – to!!! poť te spát. Já – já ch – c – i s – v – é d – í – t – ě!!! To už fakt nejde.“
A tak ji dal další iněkci. Na uklidnění oblíkl ji a dal jí do postele z pátky. Když zas usnula tak si znovu sedl do křesla a seděl. V tom usnul znova. Ona se probudila a utekla, utíkala přes celou chodbu až narazila na sesternů na vozíku z lékama uviděla žiletku vzala ji a podřezala si žíly. A upadla na zem. Pak na zemi zůstala ležet a tam ležela asi dobrou hodinu dokud se jedna ze sester nevrátila z obchůzky a svačiny. Když tak šla na tu sesternu v tom si všimla že tam Petra v krvi. V tom se lekla a zakřičela .
„Vééééééééé!!!!! Nééééééééé!!!!! V tom zvedla sluchátko a rychle zavolala lékaře z přízemí. V tom tam naběhly sestry a doktoři. Naložili Petru na lehátko a odvezli ji na ošetřovnu a tam ji ošetřily a pak ji znovu odvezli na pokoj. Pak odešly.
„ Karlo co se stalo? Ale Aleš vám to muže říct. Kde je vlastně?? Ve své ordinaci .“
Aleš seděl ve své ordinaci za stolem a psal správu a recepty.
„Co si dělal když se to stalo Aleši??!!! křičel když spatřil Aleša.
„ Já – já sem – sem s – p – a – l. P – r – o – č?? proto že si Petra podřezala žíly. Co – co??? Jo – jo?? Co – co si – si u – d – ě – l – a – l – a?? Ano. Co – co j – s – t – e s – n – í u – d – ě – l – a – l – i?? je na pokoji a spí.“
Několik dní byla v nemocnici a pak ji probudily. Když ji probudily tak ji lékař předepsal pravidelnou docházku k psychiatrovy do Bohunic do té doby než se uzdraví. A tak Petra odcházela a předpis si brala sebou. A tak odcházela a loučila se všemi. V tom si uvědomila že nemá kam jít. A tak si sedla na obrubník a seděla. A tak seděla a lide chodili kolem ní ani si jí nevšimly až na jednoho. A jmenoval se Kuba.
„ Slečno co se vám stalo?“
Zeptal se dívky sedící na obrubníku.
„N – i – c.“
dívka zvedla hlavu a otcekla. A z klonila hlavu.
„Co se děje? N – e – m – á – m k – a – m j – í – t. A proč? P – r – o – t – o – ž – e m – ů – j mě – mě b – y – l. Co?? tak to tedy není žádný tvůj přítel a je to srab když tě mlátí. T – a – k o – n – ě – m n – e – m – l – u – v k – d – y – ž ho – ho n – e – z – n – á – š. Pojď ke mě spat. Ne – ne!!!!! já tě se tě neptám já ti to oznamuji. T – a – k d – o – b – ř – e ale n – e – j – e – n na – na n – ě – j – a – k – y č – a – s.
Atak z balila ten kufr a šla s tím klukem.
„ Jak se jmenuješ?? Petra. Jakub. Těší mě. Mě – mě – mě t – e – ž t – ě – š – í.
A tak se Petra načas nastěhovala a bydlela z Kubou. Kuba seděl na gauči a četl si knihu od Chalse Bukowského. Pak za nim přišla za nim a sedla si vedle Kuby a seděla s ním. Tiše se dívala na Kubu. Když už uznala za vhodné že to stačilo tak se zvedla a šla si lehnout na gauč když to Kuba zjistil tak ji vzal do náruče a odnes ji do ložnice. Tam ji položil do postele. A přikryl ji peřinou a tiše odešel zavřel za sebou dveře a seděl v obýváku na gauči a tiše se koukal na telku. Když ji šel s kontrovat tak plakala a říkala.
„To není fér.“
kuba vešel do ložnice a spatřil Petru nahou a držet se za břicho.
„ Co tu dělaš Petro?? J – a - k to – to že – že n – e – j – s – e – m t – ě – h – o – t – n – á???!!!! Ty si noc nepatuješ?? Né – né n – e – p – a – m – a – t – u – j – u Co – co se – se s – t – a – l – o?? Ty si potratila. Co – co??!! Ano. A – a k – d – y??? Před měsícem. A – a k – d – e j – s – e – m b – y – l – a t – ě – ch z – b – y – v – a – j – í – c – í – ch d – n – í??? V tomatu. Cóóóóóóóó!!!!! Ano. K – d – e j – s – e – m t – e – ď. Umě doma. A – a j – a – k se – se j – m – e – n – u – j – e – š?? Ty si to nepamatuješ? Ne!. Kuba. A – h – a. Proč se na mě díváš jako bych zato mohl a byl nějaký zločinec? K – d – e m – á – m s – v – é d – í – t – ě??? ty jsi byla těhotná??? Anooooo!!!!!!! chceš mě udeřit? Anooo!!! tak si mě prašti.“
Petra na táhla ruku a praštila Kubu. Kuba se jen otočil a seděl dál. On jen křičela. Já – já ch – c – i s – v – é d – í – t – ě!!! T – a – k co – co b – u – d – e ?? Já – já ch – c – i s – v – é d – í – t – ě!!!!!!!!!Vždyť jsem ti to už jednou vysvětloval. Já – já vím – vím.“
A tak Petra seděla na zemi a plakala. Kuba seděl vedle ni a držel ji za ruku. Ona neustále plakala v tom ji Kuba zvedl a opřel ji o sebe. Petra stála a brečela. Kuba ji tiše vedl za ruku a šel sní domů. Doma ji posadil na gauč a sedl si přední a chvíli se koukal naní. Ona jen ležela a plakala a nemohla uvěřit tomu že nemá své dítě. Když se zvedla sklonila hlavu a šla k oknu. Pak se sklonila a po chvíli si vylezla na stoličku a koukala se z okna. Kuba který sní byl zrovna v kuchyni a chystal jí jídlo tak že nic netušil. Petra vyskočila z okna ale on slyšel jen křik. Vešel do obýváku a když se koukl okna zjístil že Petra leží na zemi pod oknem a nemůže se hnout. Jen zavolal.
„ Vydrž už běžím.“
A tak se rozjel výtahem div nesrazil slepou dívku která zrovna šla vyvenčit svého psa. Byl to Hazky a jmenoval se Rex. Ten ji mírním po vystrčením upozornil. Že kolem ni proběhl muž. Když Kuba doběhl na chodník kde ležela zraněna Petra.
„ Petro zvedni se prosím. Né – né n – e – m – u – ž – u n – e – j – d – e to – to. Počkej já ti pomůžu. Né – né to – to n – e – j – d – e. Au – au to – to b – o – l – í! Bože já s tebou nemohu hnout. Vydrž Peťo. Né – né to – to b – o – l – í! Fakt vydrž.“
A tak Kuba zvedl telefon a vytočil záchranku. Peti podložil hlavu a sedl si za ni. Když sanitka dorazila tak Kuba seděl na zemi a podepíral Petru. A tak lékaři Petru naložily na lehátko a odvezli ji do nemocnice. Kuba si cestou nebyl příbuzní ale jel s níma v tom se Petra probrala a zase ondlela. A tak ji na pojily na kapačky a dýchací přístroj a vezli Petru do nemocnice. Když ji dovezli tak zazvonily na příjem jestli je tam ně jaky doktor. Nikdo nikde v tom se tam objevil muž v zeleno bílem plášti z ceduli na pravé prsu. Byla na ní napsáno :ZD BRATR: Pod tím bylo napsáno jeho jméno. : Petr Poslušný: přišel blíž k těm sanyťákum a zeptal se.
„Hele koho jste to dovezly?? nějakou holku. Co ji je?? nemůže se hnout. A proč? Zeptejte se tady toho to mladíka. Hej vy tam. Ano já? Ano vy. Co potřebujete?? mladíku jak se to slečně stalo? Ona se chtěla zabít. Zachraňte ji život. Dobrá ale neslibuji vám že zas bude chodit. To nevadí ale hlavně že bude žít. Nebojte Kubo bude žít uděláme vše aby byla co nejdříve zdravá. A tak to že odjíždíte proč?? Mám práci.“
A tak tedy Kuba odjel. A doktoři dělali vše aby Petru zachránily. Petra ležela na žíle pýchlou kapačku. Ale stále brečela. V tom se tam objevil Kuba znovu tam sni byl ale přišel v době kdy Petra usnula. Kuba si tedy sedl k je ji posteli a seděl. Vtom usnul. Spal tam celou noc a celí den u ní zas seděl. A tak to celí měsíc. Až jednou on spal a ona se probrala s kómatu a za tahala ho za ruku. On se strašně lekl.
„ Cóóóóóóóó!!!!“
A zvedl hlavu. V tom spatřil Petru jak se snaží zvednout a ono nic.
„ P – r – o – č se – se n – e – m – o – h – u – h – n – o – u – t? Pro to že si skočila a já ti zachránil život. Jo a ty navíc nebudeš moc chodit. Co – co?? to – to né – né! A – a k – d – e mám – mám s – v – é d – í – t – ě? Žádné jsi neměla ve správě máš napsáno že si potratila.“
Petra si začala hadičky kterých byla napojená a strašně po Kubovu křičela. Když si toho Kuba všiml tak zazvonil na sestru.
„ Co se děje??“
Zeptala se. Sestra která zrovna doběhla. Vtom si všimla krve Petry.
„ Ale slečno to nesmíte. Já – já chci u – m – ř – í – t. P – r – o – s – í – m n – e – ch – t – e mně – mně u – m – ř – í – t. Ale prosím vás to nejde. Ale – ale co – co by – by to – to n – e – š – l – o?! Já – já ch – c – i. Mlady muži prosím nechte se ošetři a nejen vy ale i slečna. Pane doktore pojďte!!!!!! Sem!!! Slečna nechce infuzi. Ale slečno to nám nedělejte. Já – já ch – c – i u – m – ř – í – t. P – r – o – s – í – m n – e – ch – t – e mě – mě u – m – ř – í – t. Sestro píchněte ji injekci na uklidněni. Už jdu na to pane doktore.“
A tak sestra píchla Petře injekci a Petra se uklidnila. A usnula. Spala tři dny a tři noci. Když se Petra probudila tak se snažila zas zvednout. Jak se tak zvedala tak vtom a upadla na zem. A začala křičet vtom tam přišla sestra a pomohla
ji se zvednout a posadila ji na vozík. Petro co to nám děláte. Ale – ale já – já ch – c – i u – m – ř – í – t. Proč byste měla umírat? N – e – m – á – m d – í – t – ě a – a t – a – k a – a tak – tak n -e – m – á p – r – o – č ž -í – t. Ale co to povídáte.“
V tom se ozval Kuba který seděl vedle. „Miluji tě. Co – co???!!!! ano slyšela si dobře. Miluji tě. Já – já ch – c – i u – m – ř – í – t.“
Kuba ji políbil a pohladil po tváři. A ona se konečně usmála a povída.
„ Já – já n – e – v – í – m j – e – s – t – l – y si – si to – to s – m – í – m d – o – v – o – l – i – t? K – d – y – ž sem – sem m – r – z – á – k.....!!!!! Ty nejsi mrzák jsi jen nemocná. Ale my to spolu zvládneme. Né – né já – já ch – c – i u - m – ř – í – t!!!! A teď už dost a budeš už spát. A já tu budu sedět. A tak si tedy sedl a seděl. A koukal na Petru a v duchu si říkal. Kdyby ji tak směl políbit. A tak se sklonil a něžně ji políbil. V tom se probudila a řekla.
„ To – to b – y – l – o h – e – z – k – y s – e – n. A co se ti stalo?? že – že mě – mě l – í – b – e – š?? co? A – n – o ch – c – i se – se l – í – b – a – t. Tak dobře.“
A tak se Kuba sklonil hlavu a dlouze ji políbil a ona ho stáhla k sobě a začalo vice líbat. Když se tak líbali tak Kuba na Petře a vtom tam vešla sestra z injekcí od kapačky.
„ Jejda tak to já nebudu rušit. Ne můžete.“
Řekl Kuba. A zvedl se. Sestřička píchla lék Petře a odešla. Kuba ji pohladil a políbil ji. Ona se usmála a jen řekla.
„ Dík.“
pak zas usnula a spala, Kuba se koukal jak spí. Sám se vedle ní uložil a také spal. Spal na zemi. Vedle postele. Když za hodinu přišla sestra objevila na zemi spícího Kubu a tak vzala deku z vedlejší postele a přikryla Kubu. A tak Kuba spal vedle na zemi. Když bylo 16:45 v tom se Kuba probudil a stali u něj sestry a dva doktoři.
„Co – co je – je???“
Zeptal se rozespale Kuba.
„ Nic jen vaše slečna zvonila aby věděla zda je vše v pořádku. Ano sem jen sem si dal šlofíka. Péťo jsi hodná že máš o mě strach ale to nemusíš. Já spíš hlídám tebe zlatí a děsně tě miluji. Co -co?? Ano miluji tě.“
Petra se zastyděla a jen řekla.
„Já – já ne -ne – v – í – m. Z – d – a si – si to – to m – o – h – u d – o – v – o – l – i – t. Ale ano můžeš proč ne Peťo proč bys nemohla?? Já – já j – s – e – m o – š – k – l – i – v – á a – a z – l – á!! To ne to nejsi. Jsi jen smutná. Chci byt s tebou jestli by to šlo. To – to ne – ne j – d – e já – já n – e – m – o – h – u. Proč?? J – s - e – m. To nejsi jen si smutná ze straty svého dítěte. Co – co ty – ty o – t – o – m v – í – š??!! dost abych mohl hýčkat tvé srdce. D – o – b – ř – e. Péťo já tě miluji. M – o – ž – n – á b – y – ch to – to m – o – h – l – a z – k – u – s – i – t .“
V tu chvíli ho Petra vzala za ruku a stáhla ho k sobě. A jak tak byl nakloněný nad je ji postelí tak jej Petra políbila. Líbala ho tak intenzivně že se Kuba nemohl nadechnout.
„ Co – co b – u – d – e – m – e d – ě – l – a – t??“
Zeptala se Kuby.
„ Nechceš si lehnout vedle mě na postel? Mě něco povídat si se mnou? P – r – o – č ne – ne že – že. Výš čeho jsem si všiml?? Ne – ne. Že si přestala křičet. To – to je -je f – a – k – t. „
Petra se zas usmála a znova jej políbila. On se nechal líbat. Políbila jej tak intenzivněji než před tím až mu strčila jazyk do úst. Tak to se líbali dobrou hodinu. On ji při líbáni jemně držel za hlavu a hladil ji po vlasech na uši ona měla dlouhé hnědé vlasy které ji za krývali uši. Měl je moc roztomilé ale ji to nepřišlo. Kuba si hrál s jejíma vlasy a přitom ji líbal. Potom ji položil ji pak na postel a jen řekl.
„ Hele musime přestat nebo zajdem daleko a to snad nechcem, nebo jo? Dobře.“
odpověděla mu na to Petra a lehla si znovu na postel. Potom přišli doktoři.
„ Dobry den krásná divko. Dobry den pane doktor. Slečna nám přestala koktat. A rány sou už zahojené ale stále je ještě psichycky zničena měl by jste nani dohližet. Dobře. Muže jit už domu? Dobrá ale hlidejte ji nebo se zas vrati sem. Dobře.“
A tak Petru propustily z nemocnice domu.
„Kde budu bydlet? Pojď kemě. Co? Ano pojď bude ti fajn. Bobře. Kde máš rodiče?? Se s Přerova. Aha. A líby se ti tam? Ano. Ale naši neví že jsem byla těhotná a že jsem byla v nemocnici. A proč jím to neřekneš? Bojim se. Nebo mi to zvládnem. Dobře.“
+4202776234
Kuba zal vytol číslo. Když ho měli to vytočene začalo to vzvonit.
„ Tr! Tr! Halo! Dobry večer. Skym mám tu čest?“
Zeptala se máma Petry.jsem Kuba je my 26 let chtěl bych svámi mluvit. Bobrá kde se sejdem? Přijďte do parku. Dobrá.„
A tak Kuba zavěsil ale předtim řekl.
„ Nashledanou.“
A tak se Kuba usmálzbalil se a odjel. Petra zustala sama doma. A tak přijel Kuba do parku a objel si kolečko velkého záhonu plných růži. Najednou naproti němu šla paní v klobouku a krásných šatech.
„ Dobrý den jak se vede mladá paní??vy mě znáte?? Ne neznám. Vy jste máma Petry?? co? Kde je Peťa a co je s ní?? Je v pořádku a má se dobře. Je u mě a hodlám si jí vzít, šlo by to?? Ano smíš. Ale přijďte ke mě. Dobrá.“
A tak se rozloučily a šly každý domů.
“Kde jsi byl lásko? Volal jsem s tvojí mámou. A co ti řekla??? že zítra přijde. Co?? ano přijde máma. Tebe to překvapilo? Co? Ano. Sem s tím. Přijde zítra. Tak dobře. Miláčku miluji tě.“
Objal jí a políbil jí a hladil ji na zádech a později i na zadku. Po chvíli ji do náruče o odnesl ji do ložnice. Tam ji vášnivě líbal. A hladil ji všude. Vyhrnul ji tričko a hladil jí záda. Ona se smála když ji rukou zajel až na prsa podprsenkou ji začal hladit na prsou.
„Co to děláš??“
Zeptala se Petra.
„ Chci tě hýčkat a hladit v náruči. Tak dobře.“
a tak ji Kuba objal ji a pomalu ji vysvlékal tričko. Postupoval stále víš a víš. Až se dostal na její prsa chvíli je líbal a po chvíli ji pohladil po tváři a řekl.
„Peťo si strašně nádherná.“
Pera se začervenala. Po chvíli se pak Kuba ji zvedl a políbil ju a jen řekl. „MILUJI TĚ. Co že“
Řekla po chvíli až si uvědomila co jí Kuba řekl.
„ano slyšela jsi dobře. Není to nic nového ne obvyklého. Ale ano. A proč?? protože jsi to dnes řekl od srdce. A jindy snad ne? Ale ano, to jo ale. Co ale? Dnes to znělo tak jemně. Hele výš co? Pojď jsem jo.“
Kuba ji vzal znovu do náruče a položil jí do postele. Chvíli se sní mazlil a pak si nasadil ochranu začali se spolu milovat. Petra měla pocit jako by se vznášela. Za tři hodiny usnuli a objímali se. Když se Kuba probudil pomalu a jemně se vyprostil z objetí Petry usmál se a oblékl a šel do kuchyně. Vzal s police zabaleny toustoví chleba. Šel do lednice a vytáhl zní plátkoví sýr, salám, hořčici a odnesl si to na kuchyňku linku. Sundal si z háčku nad dřezem malé prkýnko a začal chystat tousty. Když už to měl všechno nachystané podal si toustovač a začal dělat tousty. Když to už měl hotové tak se Petra probudila. Měla na sobě jen župan.
„ Jé tady to voní. Dobré ráno miláčku. Sedni si zde.“
a tak si Petra sedla a seděla. A jak byla rozespalá tak zívala. Kuba ji dovez snídani. Petra mu poděkovala a pak ho chytla za ruku on se sklonil a ona ho políbila.
„ Děkuji ji ti miláčku je to moc dobré. Děkuji to sem rád že ti chutná. Moc a víš že od tebe my chutná všechno jídlo. To sem rád. Děkuji ti moc. Není zač lásko.“
A tak se spolu nasnídali a Petra šla do školy a Kuba do práce. Petra se ve škole potkala ze Zuzanou.
„ Ahojky.“
Pozdravila ji pozdravila ji Zuzana a šla dál. Na chodbě se potkala z Robinem. Robin ji chytl a opřel ji o je jí skříňku. Začal ji líbat a rukou ji zajel na záda pod tričko. Líbali se celou dobu než začalo vyučováni. Pak se rozloučily a šly každý do své třídy.
„ Lásko je poslední hodina počkám na tebe u školy. Jo jasně kotě.“
A tak Zuzana šla do třídy. Vtom přišla do třídy učitelka a řekla.
„ Posaďte se prosím a dnes budeme zkoušet. Tak třeba ty Zuzano. Pojď sem a ukaž nám na mapě kde je Francie. Tuhle. Špatně Zuzano. Dám ti ještě jednu šanci. Tak kde je ta Francie? Tady. Néééééé!!! Máš zapět a jdi si sednout. Ty ses vůbec neučila co? ne.“
Zuzana si sedla do lavice a jen dodala.
„ To je ale úča.“
Učitelka ji slyšela a řekla.
„ Zuzano za tohle ti dam poznámku. Dej my žákovskou. Tu máte účo.“
A hodila po ní žákovskou knihu.
„ Za takové chováni ti napíšu ihned dvě poznámky.
( 1 NEMRAVNĚ SE VYJADŘUJE OSVE UČITELCE.
2 HAZI PONÍ ŽAKOVSKOU KNÍŽKOU.
3 NEUČÍ SE LÁTLKU Z KTERÉ MĚLA BYT SKOUŠENA A JE KVŠEMU DRZÁ. )
Když ji vrátila žákovskou knížku byl už zrovna vyučováni. Zazvonil zvonek ona popadla batoh a vyběhla ven ze třídy jako první. Běžela před školu kde naní už čekal Radim.
„ Ahojky kočko.“
Pozdravil ji Radim.
„Co je nového??“
Zeptala se Radim.
„ Celkem nic. Až na to že jsem dnes dostala dvě poznámky za neslušné chováni a jednu pětku za to že jsem se nenaučila látku do Zemáku. To nevadí uděláme to tak aby to bylo vidět že to máš podepsané.“
A tak ji podepsal žákovskou a políbil ji. Pak šli k ní domu a ona si hodila tašku do pokoje a šla za ním ven. Šly spolu do uličky kde byli spolu sami skejáci, skynhedi a feací. Robin si občas po potáhl trávy pak ji ze Zuzanou kouřily. Když se už setmělo. Tak vešly do budovy zapálily staré bedny. Ale předtím jich pár vzali a na ně si pak sedly a jedna z nich sloužila jako stojan. Jedna z jejich holek vždy dělala stryptíz. Potom dostala od svého kluka odměnu. Ve stylu sexu. Tentokrát to vyšle na Zuzanu. A tak Zuzana začala tančit. Na bedně přitom se začala vysvlékati. Prvně si vysvlékal tričko, začala si rozepínat podprsenku. Když i podprsenku měla vysvléklo tak se mírně z ohnula a sukně kterou měla na sobě se jí vykasala. Když to Robin zbystřil natáhl ruku a plácl ji po zadku. Pak se Zuzana narovnala a stáhla si sukni. Ale měla pod ním ještě černé průhledné punčocháče. Ty si také postupně sundávala a smála se u toho. Když už i ty punčocháče měla vysvlékli tak si pomalu a jistě sundavala kalhotky. Když i kalhotky byli dole tak se postavila a řekla.
„ tak co brouci kteří si dáte říct? Já zakřičel Robin.“
Když ubyla vysvlečená tak si každý kluk a každá holka s party mohli sáhnout. Na tu dotyčnou která zrovna dělala striptís. A tak si na ní každý sahal a když byli hotoví tak si ji Robin odvedl v budově o místnost vedle. Kde byla stará madrace. Tam si lehla a začal ji žužlat prsa milovat se sní. Že Zuzana u toho vzdychala nahlas.
„ Och Robine ještě och och, ještě!“
Robin nepřestával naopak přidával na tempu. Zuzana jak byla z hulená tak ztrácela pojem o čase když už bylo k večeru tak se všichni rozešli. A šli si každý po svých. Zuzana s Robinem šly k Zuzaně domu. Když došly tak ani nepozdravily a šly nahoru do pokoje. V pokoji seděla malá Sara a hrála si z Bábinkou. Zuzana ji vyhodila.
„ Prcku jdi pryč a dones nám večeři. Jo??!“
Sara vyběhla z pokoje a plakala. A strašně křičela.
„ Co se děje kočko?“
Zeptal se ji Kuba.
„ Z – u – z – a – n – a mě – mě v – y – h – o – d – i – l – a a – a e – š – t – ě ch – č – e a – b – y – ch j – i – m d – o – n – e – š – l – a v – e – c – e – z – i. Co??!!! A – ň – o. No počkej segra to si schytáš.“
Kuba se rozběhl a vběhl do pokoje kde spávala Sara a Zuzana. Vtom uviděl Zuzanu jak sedí Robinovi na klíně a kouří trávu.
„ Skrá!!“
Vykřikl Kuba když uviděl svou sestru jak sedí a hulí trávu. Zuzana v domněním že je to Sara vykřikla.
„ Ty spratku kde mám tu večeři!!?? No Zuzano jak seto chováš k Sáře??“
Vykřikl podruhé Kuba.
Hele ty my nemáš co rozkazovat jak se mám k tomu malému spratkovi chovat. Stejně to není naše sestra tak co. Je. Jo ale nevlastni. No právě. Ježiši proč se s tebou vůbec bavím vždyť ty si zhulená prosím tě podívej se jak vypadáš. Dej se dohromady a hned. Hele co ho vyhazuješ je to můj kluk a jen já mu můžu říct jestli má odejít nebo ne.“
A tak Petra vzala Saru a odešla pryč.
„ Pojď Sary budeme spát spolu. A je ťu Kuba?? jo jetu. Hulá!! nekřič ať nevzbudíš Janču.“
Jana se vzbudila vylezla a ještě rozespalá mezitím si zívla a zeptala se. A tak ji Petra začala vykládat. Že Sára přišla Sara už podruhé v noci a že nemůže spát protože ji Zuzana budí tím jak se s tím klukem šukají ale ona to řekla slušně. A že ji Zuzana už dvakrát vyhodila. A že sní tam už nechce spát.“
Víte co holky budeme dnes spat všechny spolu jo? A kde bude spát Kuba?? se mnou v posteli můžete spát na zemi na madracích chcete? Jo tak dobře.“
a tak si Jana a Sára si lehli na zem vedle sebe u postele na madracích a spala. A Zuzana s Robinem spali vedle v pokoji a Muchlová se. Robin sní ležel a hulily spolu trávu. Když už dokouřili a byli ve vrcholu orgazmu tak usnuli a spali. Sárinka si v z poměla že v postýlce nechala malého plyšáka Robinka méďu. A tak Kuba ji zašel do pokoji. Když otevře dveře první co ho praštilo přes nos. Byl to smrad jak tam bylo zahulíno. Vzal plyšáka a odešel. Když se vrátil byl rozčílen a měl v ruce plyšáka.
„Co se děje?“
Zeptali se Jana s Petrou.
„ Zuzana zas zahulila a je tam zahuleno. Smrdí to tam z cigaret trávy. Co že? V ždyď si čuchni. A sakra. A to chceš dat Sáru do postele. To tedy ne. Jana z poličky podala plyšového koně a dala jej Sáře.
„ Sáro bohužel budeš spinkat a mim koníčkem. Prostě to nejde. Ťak dobže. Já ši jej vežmu.“
A tak si jej vzala a Kuba jej vynesl ven a položil jej na balkon aby se vyvětral. Pak se vrátil a šly spát. Petra se zeptala.
„ A co teď?? Nevím.“
Odpověděl ji Kuba.
„ Ale já vím.
A co? Sara bude spát s Janou a my dva se přestěhujeme do pokoje místo Jany. Tak dobře ale ale jestli s tím Jana bude souhlasit. A navíc i Jany kluk Dan. Tak se jich zeptej. Hele vy dvě a Dane. Co je? Hele vy tři bude vám vadit když si vezmu váš pokoj i ze Sárou? Ne proč. Aby se tu Saru nerušili. Tak dobrá.“
A tak si Kuba s nimi vyměnil pokoj.
„ Děkujeme.„
Poděkovala Petra. Za chvíli za ni přišel Kuba. Lehl si vedle ni a díval se na ni. Petra si hrála jeho rukou a cítila potřebuje víc než se jen dívat na Kubu ale i je ho srdce nakonec to překonala a dovolila mu víc než jen jeho prsty. A tak Kuba dostal jen ruku dosvých dlaní. Hýčkal ji je a hladil, líbal. Řekl ji „ chci tě lásko.“
řekl ji.
„ To nejde. Tak budeme tiše. Tak dobře.“
A tak ju Kuba líbal a rukou ji zajel do výstřihu županu. Tam ji začal hladit. Petra se nechala unášet jeho polibky. A vůbec nevnímala že ji Kuba pomalu ale jistě vysvléká. Začal ji rozvazovat tkanici od županu a odhrnul ji vrstvu županu. V tom se mu odhalili je jí prsa. Ona ho políbila a on ji na nich pohladil. Když se spolu pomilovali tak usnuli ve svém oběti. Když už bylo k ránu tak se Petra probudila a sedla si a přemístila se na vozík a odjela do kuchyně tam jim nachystala tam jim nachystala snídani a šla vzbudit Sáru a Kubu. Když se ti dva oblékly tak přišly do kuchyně a Petra už pro ně měla nachystanou snídani. Kuba ji pohladil a políbil. Pak se nasnídali a oblékly a také Saru a dovedly ji do školky. Když se rozloučily odcházely potkali po cestě Renatu a Janka.
„ Ahoj. Vy dva ahoj. „
Pozdravili je Janko a Renata.
„ co jste tam dělali?? vedli jsme Saru do školky. Aha“
Renata s jankem se rozloučily z Petrou a Kubou a šly domu.
„ Renato viděla si ty dva jsou s trápení? Jo já sem viděla. Něco se děje? To tedy jo.“
Vtom se tam se Sara otočila a rozběhla se k ním.
„ Co je Sarinko? Jdi za Péťou nebo si byla už ve školce? Byla šom ve školče. Tak se tam urychleně vrať. ně. Proč?“
V tom na cestu vyběhla paní učitelka a vykřikla.
„ Sáro! Dobrý den. „
Otočila se ti dva.
„ Dobrý den. Saro vy že se nemáš bavit s cizíma lidima. Aňo pany celko. Ale ja je žnam. Dobrý den já jsem Janko a to je moje přítelkyně Renata. Těší mě já sem Sářina učitelka a jmenuji se Dana Svobodova. Jejda já vás znám. Ano vy jste mě měla ve školce také. Jo to si ty Renato? Ano sem to já. To je ale náhoda. To tedy je. Ty ses vůbec Renatko nezměnila až na ten učes. Ten máš jiný. Ty roztomilé ďolíčky ve tváři máš stále. Hele chce te něco vědět. Co? Tak se koukejte.“
Renata si vzala berle a šla směrem k ním.
„ Ty jo.“
Vykřikly všichni.
„Ty si to dokázala. Ano chodím ale horko těžko. Dva měsíce mě trvalo než sem to dokázala. A když už to bylo tak sem si zavolala mámu a ona začala plakat a řekla že jsem strašně šikovná holka. No vidíš lásko prosím tě co kdybys mě políbil a trošičku pochválil. A tak ji Janko pochválil a paní učitelka se smála. Teda vy dva já se začínám stydět. No tak paní učitelko nestyďte se.“
Janko se zvedl a políbil ji. Paní učitelka se zastyděla.
„ No tedy Janko. To sem tedy nečekala. No vidíte. To je fakt.“
A tak se rozloučily a paní učitelka šla do školky oni šly domu.
„ Z lati to to bylo od tebe zná jako malé škvrně. Ano. Boje to je ale krásné.“
A tak Jako z Renatou šly domu. Janko si vyzul boty vysvlékl si bundu a žel do pokoje pak si zapnul počítač a začal předělával si webová stránky. Renata mezitím vařila oběd. Občas se Janko zvedl a šel za Renatou. Pohladil ji a řekl děkuji miláčku já tě miluji tě. „
Chvíli se na ní díval a pak se znovu posadil a dojedl svůj oběd. Pak se zvedl a šel za Renatou. Renata zrovna skládala nádoby do myčky a prádlo do pračky. Vtom se za ní objevil Janko a objal ji a líbal ji na krku.
„ co to děláš miláčku? Já mam své sluníčko u sebe. Co? Ano své sluníčko. Myslím tím tebe. Jsi pro mě vším a hlavně hvězdičkou a sluníčkem. „
A tak ji líbal na krku pak ji zajel rukou za výstřih.
„ Co to děláš? Chci tě hýčkat v náruči.“
Poté ji vzal do náruče a odnesl ji do pokoje. Položil ji na koberec. Klekl si a začal ji hladit a líbat. Pak si sní opatrně lehl a ona se nebránila naopak tiše vzdychala. On ji hladil a pomalinku vysvlékal. Renata se smála a Janko si do ni jemně strčil prst a cítil jak Renata pomaličku vlhne pak ji ten prst vytáhl z přirození. Poté do ní strčil dovnitř svůj přirození. A začali se spolu milovat. Chvíli se spolu milovali a pak ji Janko posadil na Vozík. A ona odjela do kuchyně dodělat co načala. Janko na dní stál a a koukal jak ji to jde.
„ Jé tobě to ale jde Renatko. Si ale šikovná. Nepovídej Janko ale ano jsi Renatko já tě strašně MILUJI chci tě a chtěl bych s tebou byt celí život. Jé to je hezké jsi moc milí. Hele já musím jít už spat zítra jdu do školy. A ty také. Souhlasím s tím. Dobrá.“
A tak šly do ložnice a lehli si vedle sebe chvíli se na sebe dívali a pak usnuli. Renata se ráno vzbudila a nachystala snídani a pak i svačiny. A uvařila mezitím kakao. Oba se nasnídaly, rozloučily se a šli do školy. Janko šel na na draží a sedl si na lavičku která byla ze včerejšího deště pro močená. Renata si vzala svou svačinu a jela do školy akorát do jiné školy. Když každí z nich přišly do své školy tak se přezuli a šly každý do své třídy. Renata na gimplu do třídy kde se učily chemii a Janko vysoké škole automechanika. A začali se učit každý svůj obor. Když byl pro každého byl konec vyučováni šly se najíst do místní jídelny. A tak se společně najedli a šli společně domů. Doma si vysvlékly bundy a šly do pokoje pustily si televizi a Renata přesto jela umývat nádoby které zašpinily z večeře. Pak se vrátila do obýváku a slezla z vozíku a lehla si za Jankem na gauč. Tak aby si Renata mohla lehnout a on ji mohl hýčkat ve vlasech. Renatě se to líbilo a pro to nechala Janko. Dívali se společně na Aleksandra velikého. To byl oblíbení film Renaty. Atak se dívali na teto film. Po chvíli se Janko pohnul a otočil Renatu k sobě a začal ji líbat. Renata přesně věděla co bude nasledovat a tak se nechala strhnout k vášnivým polibkům. A tak celou tu dobu co šel ten film se mazlily a i poté. Za hodiny co běžel ten film se jen mazlili a pak se to strhlo k milostné předehře ale Renata to zavčas zabrzdila.
„ co se děje zlati. Nemůžeme je odpoledne. Tak dobrá. Ale večer jsi moje kotě. Dobrá souhlasím. Ale teď už musím jít ale teď už musím jít uklidit a uvařit. A vůbec co chceš k té večeři? Dal bych si ty dvě dobré špagety co umíš dělat s tou dobrou moukou. Tak dobrá máš je myt ale pomůžeš my. Dobrá.“
A tak Renata si vlezla na vozík a šly do obýváku a začali uklízet. Pak Renata začala umývat vše v koupelně. Janko umýval podlahu kuchyni a pak došel za Renatou.
„ Tak a mám to hotovo zlato. Počkej chvíli já přijedu za tebou. Dobrá.“
A tak Janko si sedl do křesla v obýváku. Pustil si televizi a pustil si Romantický film. Jmenoval se. NEBERTE NÁM PRINCEZNU. A tak když měla Renata uklizeno tak i také ona přijela a přesedla si z vozíku vedle něj a dívali se spolu. Jak tak se dívali v tom Renata usnula. Janko se na ní díval jak spí a pomalu a jistě si ji sundal z nohou a opatrně ji položil na gauč a hlavu ji podepřel polštářem a sedl si naproti do křesla. Když to skončilo tak jí vzal do náruče a odnesl ji do ložnice. Když ji položil na postel dovezl židli na kolečkách postavil ji před postel a odešel, tiše za sebou zavřel dveře od ložnice. A zase si sedl do křesla a díval se dál na televizi. Právě tam dávali romanticky film. :Byl to film o dvou sestrách byli to dvojčata. Jeden kluk se do nich zamiloval ale byl tam jeden zádrhel. Byli si podobné tak se stalo že si je pletl a tak se vlastně stalo to že on chodil z objemy.: Jankovi se ten film líbil a tak se koukal dál až do konce. Když ten film skončil tak si Janko šel také lehnout a jak tak ležel v tom se Renata probudila.
„ Co je Janko? Nic zlato.“
Odpověděl ji Janko.
„ Zlati nechceš se se mnou pomilovat? Ne musím ráno vstávat do práce a ty do školy.“
No tak se Renata otočila a dělala že spí. V tom udělala trhaví pohyb a otočila se k Jankovi a lehla si za něj a on se otočil a jen se zeptal.
„Co to děláš?? však ty víš?“
Odpověděla mu Renata a protože to Jankovy dělalo dobře tak se nechal tak se nechal svádět. V tom ji otočil na záda a začal ji líbat. Líbal ji na krku a pomalu ji rukou ji zajížděl pod triko a ucítil je ji horké tělo a hlavně jak se chvěje. Vtom ji vyhrnul tričko a políbil ji na bříšku. Pak ji ho začal vysvlékat tričko. A objevil je ji nádhernou podprsenku v růžové barvě. On ji hladil a Renata se smála.
„Hele kotě teď se připrav na pořádní nářez. Co? Ano.“
A tak si Janko ji začal vysvlékat podprsenku. Jemně ji vysvlékl podprsenku. A hladil ji po zádech. Pak ji otočil na bříško a začal ji líbat na zádech. Jazykem ji olizoval a ona vzdychala. Lízal ji prsa a přitom ji hladil ji záda a ona se usmála. Tak ji mírně pohladil a řekl.
„ Chci to. A dělej si se mnou co chceš. Tak dobře.“
A tak se snížil a začal jí líbat bradavky a i ji žužlal prsa. Ona začala vzdychat.
„ Och, uf, och ,och!! Chci to bože jak já to chci zaber já to chci zlato ještě. Uf, och, och, och!!“ Renata vzdychala. A Janko začal čim dál víc začal na tempu. Ona se smála a více vzdychala. Když už Janko ve vyvrcholením tak se vystříkal do Renaty, Renata vzdychala.
„ Ach, Ach, Ach.“
Když už bylo po všem tak Janko se k ní přitulil a zeptal se.
„ TAK CO MILAČKU? Bylo to moc nádherné. Jsem šťastná chtěla bych mít děti. Třeba se jednou za daří. Třeba jo.“
Atak usnuli a spali. Když se Janko probudil tak Renata ještě spala a tak se Janko zvedl a šel do kuchyně tam nachystal snídani a na podnosu ji odnesl do ložnice kde se právě probudila Renata
„ Ahoj miláčku jak jsme se vyspinkali? Dobře Janko. Za takovou snídani budeš určitě něco chtít? Ne to ne jen tě mám rád. A to my ke štěstí stačí. Ano pravdu. Máš pravdu jsi moc hodny a já si tě ani nezasloužím. Ale zasloužíš. Výš to moc dobře. Jak to? Ty si to nepamatuješ? Ne. Janko, bylo to tenkrát pře třemi lety. Kdy jsem ti pozvedl sebevědomí. Plakala jsi nad s vím klukem. Už si vzpomínám. Děkuji ti za tvou trpělivost. Není zač chtěla bych tě odejmout. Můžeš.“
a tak jej objala a on ji políbil. Chvíli se líbali poté se ona uvařila oběd. Byl to obyčejní guláš který Janko měl moc rád. Z knedlíky dovezla mu to ke stolu a sobě také a začaly jist. Když tak obědvali tak se Renatě udělalo zle a odjela do koupelny. Tam se vyzvracela a šla spát. Jak tak spala tak se Janko na ní díval. Aby ji nevzbudil tak se zvedl a vzal si peřiny a šel spát na gauč. A jak tak ležel na gauči než usnul tak choval v náručí plyšového kocoura. Najednou se usmál. Vtom usnul a spal. Když se probudil když se probudila?? nikdy jak nikdy?? já jsem usnul na gauči. Aha tak to jo. Co budeš dnes dělat? Musím jít do školy. Tak to jo ať se ti daří lásko. Jo Renatko a vůbec miluji tě. Já tě také pojď sem zlatíčko.“
Poté se Janko sklonil políbil Renatu a odešel.. Renata zůstala doma a začala uklízet. Jak tak uklízela tak našla na stole podprsenku a dopis. Začala plakat a do uklízela zbytek pak též šla do školy. A když se vrátila stala to tam stále. Sedla si do kuchyně a plakala. Po třech hodinách přišel Janko do bytu. Renčo kde jsi?! T – a – d – y!! Co tu děláš?? N – i – c. Co je? Ř – í – k – á – m t – i ž – e n – i – c h – e – l – e p – o – j – ď s – e – m a – a v – y – s – v – ě – t – l – i – m – i. C – o t – o j – e? A – a c – o t – o m – á z – n – a – m – e – n – a – t?“
Renata vzala tu podprsenku a ukázala jej a přitom si vzala ten dopis.
„ Co – co si – si m – y – s – l – i – š. Ta podprsanka je tobje a ten dopis byt také pro tebe. Co – co? Ano.“
Renata si utřela slzy a usmála se, poté poděkovala.
„Děkuji Janko. Nemáš zač. Ale no máš a za co je ta květina. Máš přeci narozeniny a ještě k tomu je Valetyna. Aha. Atak dvakrát všechno nejlepšího Renatko. Děkuji ti Honzičku jsi moc milí. Ale to je pro mě maličkost Renatko ale ten hlavní darek na tebe čeká doma. Co – co to – to b – u – d – e? Uvidíš.“
Když tak seděli v obýváku Renata zajela do ložnice a vzala si těhotensky test. Před Janka a předesla si na gauč. Seděla Janko chvíly seděl a když si Janko pořádně prohlídl ten test a pak se ji zeptal.
„ Co že? To je pravda? Tosnad pravda. A vubec jak dlouho to už víš? Dva tydny. To je skvělé. A jak to že jsi my to neřekla??chtěla jsem ti to říct až dnes. Děkuji ti. Tim si mně dostala. A sem rád že tě mám. Já te také.“
Sklonil se objal ji a políbil.
„Renato chtěl bych si tě vzít. Co – co?? ano chci si tě vzít.“
Renata seděla zaražena.
„Co – co že – že?? Ano dobře jsi slyšela. Já – já ale – ale n – e – v – í – m. Neboj se. Já – já se – se n – e – b – o – j – í – m jen – jen s – t – y – d – í – m.“
Janko ji objal a políbil ji.
„Miláčku zítra je Sobota co kdy bychom si zašly do parku. No to bychom mohly. A rovnou bychom mohly oslavit příchod našeho dítěte. Tak fajn.“
A tak šli spolu spát a chvíli se spolu mazlili a pak se k sobje přitulili a spali. Spali až do rána. Ráno se z balili šly do zámku na zahradu do altánu. Tam ji vzal do náruče a posadil ji na lavičku. Poté ji začal ji líbat. Ona se k ně mu přitulila a hladila ho po vlasech a také po hrudi ano ji šmátral pod krásně svůdném tričkem kde na šahal je jí ňadro v podprsence. Ona se jen nechala hýčkat. Také ji začal vysvlékat to tyčko přitom ji hladil a ona přitom nádherně vzdychala.
„ Och to, och to chci.“
Mazlili se a líbaly se tam tak dlouho až tam strávili celé odpoledne. Večer se vrátily domů. Doma se na večeřeli se a šly spát.
( O MNĚSIC POZDĚJI )
: Denisa:
Když Renata z Jankem jeli na chatu tak se jen jež tě stavily v obchodě a tam potkali Denisu.
„ Ahoj Deniso! Ahoj děcka.“
Denisa měla skloněnou hlavu a utekla, začala se smát. Renata se otočila a zvolala za ní.
„Deniso!“
Potkala po chvíli Radka. Zeptala se ho.
„ Hej Raďo. Co se děje Denisou? Nevím ale jen sem se mně zeptal. Kamarád a on my říkal že je zneužívaná se s vím otce.“
( OD JEJICH DVANÁCTI LET)
Denisa chodila do páté třídy. Jednoho dne za ní přišel otec a povídal jí.
„ Ahoj Denisko muži dal a lehnout si k tobje. Ano tati.“
A tak si otec lehl vedle Denisi a leželi vedle sebe. Denisa mněla na sobje jen noční košuli která seji vyhrnovala na sobje. Když si toho otec všiml tak si k ní vice lehl. Začal Denisu hladit po zádech.
„ Tati co to děláš??“
Prosila ho ale on ji pohrozil. Jestli mu nevíhový tak ji zbije. Protože se ho bála tak mu ale přesto řekla ne, a tak její otec vzal pásek a zbyl ju. A odešel. Denisa ležela v posteli a brečela. Po chvíli se Denisa zvedla a z balila si kabelu a odešla do školy. Mezitím se máma vrátila z noční a šla si lehnout. Když Denisa došla do školy. Tak si sedla si na lavičku a seděla tam sama přišla za ní kamarádka Eva.
„ Ahoj Deniso. „
pozdravila ji Eva a šla za ní. Když k ní přišla tak ji zvedla hlavu ji hlavu a uviděla v jejích očích strach a také si všimla že má strašně mnoho mejkapu na obličeji. A také ji jej jemně setřela a objevila pod tou vrstvou mejkapu modřinu.
„ Bože Deniso kdo ti tohle s působil?“
Zeptala se Eva.
„ Nikdo.“
Odpověděla ji nato Denisa a utekla.
Jak tak utíkala. Jak tak utíkala zakopla a spadla. Eva za ní stačila doběhnouti a zvedla ji.
„ Fakt Deniso kdo ti to udělal?“
Zeptala se podruhé. Ona ji stejně neodpověděla. A šla domu. Doma na ní už čekal otec.
„ KDES BYLA TAK DLOUHO!!! TY KURVIČKO!!!“
Křičel na ní a praštil ji . Ona na něj zakřičela.
„Nech mně byt a vůbec a nejsem děvka a vůbec nechci abys mně zneužíval. Ale jsi!!“
Vrhl se na ní a z hodil ji na postel začal sní strhávat šaty. Vtom tam někdo vešel. Byl to její starší brát Dan. Ona se jen ještě stačila rychle obléct. Měla v obličeji slzy a na sob je zakrvavené oblečení. On se jen zeptal.
„ Co se děje sestřičko? Nic Dane!“
Začala křičet na Dana a poté ho praštila a utekla. Utíkala až dobjehla do uličky kde byli samy feťáci a alkoholici většina z nich seděla na zemi nebo na lavičkách další stáli uzdích budovy a osahávaly své holky a nebo v budov je znásilňovali holky. Jeden z těch kluků který seděl na lavici si ji všiml. Zavolal na ni.
„ Hej! Hej kočičko! Pojď sem kočko.“
Ona se otočila a on na ní ukázal prstem. A ona se začala rozhodovat zda má jít za němá. Nakonec šla.
„ Ahoj kočko. Ahoj. Pojď si sednout ke mně blíž neboj se mně.“
ona si sedla blíž a on na ní chvíli koukal pak ji nabídl cigaro ona ho odmítla.
„ Číčo chceš cigo? Ne. Dobrá.“
Ona odešla šla domů. Když došla domu bylo už 22:00 hod. Mezi dveřima se potkala z otcem.
„ Kdes byla Deniso??!! Cos dělala a jak to že jsi přišla tak pozdě???!!“
Křičel na ni a chytl ju za ruku a táhl ji do pojíčka. K ní. Tam sní mrštil na postel začal ju mlátit. Pak vzal pouta a zvedl a táhl ji do své pracovny a přivázal ji k těm kožených poutu. Pak zní strhával oblečeni a když už byl a nahá začal ju osahávat. Ona křičela a on ji u toho osáhaval ju na prsou. Pote ji strčil prst do přirození a po chvíli i penis do vaginy. Denisa začal křičet a po chvíli z ni vytáhl ten penis z je ji vaginy oblékl se a podal si pásek a třískat. Byl ji tak dlouho dokud mu neřekla kde a s kým byla. Přitom ji ještě bití zlomil ruku. Zrovna bylo Pátek ráno když se probudila na zemi v pracovně a také kromě toho také se ovšem zjistila že kromě kousanců na těle má i šrámy. I od opasku jak ji její nevlastni otec znásilňoval a mlátil ji. Jak tak stala před zrcadlem začala plakat. Brečela tak dlouho že málem prošvihla autobus do školy. V koupelně se rychle namalovala oblékla a šla do školy. V očích měla stále slzy. Když v tom se za ni objevil ten kluk z podivné uličky.
„ Ahoj kočko. Jak ses dnes vyspala? Ale jde to.“
Náhodou ji spadlo ramínko z ramene a on si všiml toho šrámu na ramenní. Sáhl ji na rameno a ona zakřičela .
„ Aú, aú to bolí! Kdes k tomu přišla? Nikde. Mně to můžeš říct. Ne vážně ne. Hele fakt.“
A tak si Denisa vymyslela historku.
„ Šla sem potom schodišti kde je tam ten kde je ten žebřík na půdu. Aha tak to jo“
Ale on ji stejně nevěřil. I když mu to řekla. Pohladil ji po vlasech a chytl ji také za ruku. Vedl ju přes chodbu a povídali si a on ji říkal.
„Pojď se mnou.“
A vedl ji dále ven.
„ Kam jdeme? Kam ně to vedeš když máme byt ve škole neboj napíšu nám omluvenky.“
Držel ju za ruku a stále ji vedl ven. V tom na hřišti školy potkaly ředitelku.
„ Ahoj děcka kam jdete?“
Adam zvedl hlavu a povídal.
„ Jdeme na vzduch Denise udělalo zle. Ředitelka zvedla Denisi hlavu a všimla si že má na tváři monokl a škrábanec. Začala byt zvědavá.
„ Kdes k tomu přišla Deniso? Spadla sem a pak mně škrábla kočka. Jo a tu ruk jsi s zlomila kde?? z kála jsem přes plot. Tak to jo zajdi si k doktorovi ať ti to dá dohromady. Dobrá.“
a tak Denisa s Adamem šly k tomu doktorovy ale než tam došla tak se stavila v lékárně a koupila si léky proti bolesti. Protože ji to strašně bolelo. Když došla k doktorovy zaklepala když se ji lékař zeptal co si udělala tak si Denisa něco vy myslela.
„ Dobry den. Dobry den slečno. Co vás trápí? Boly mně ruka. Tak my to já se vám nato podívám. Áu to bolí!tak nic pošlu vás na rengen ruky.“
A tak se Denisa zvedla a šla na rengen. Když tam přišla tak pote později přišla na řadu a oni ji zregenovaly ruku pak chvíli počkala a když už s tím byli hotovy tak ji ten rengen dali do ruky a ona s nim šla spět. Když přišla tak po dvou lidech ji hned vzal a podíval se a povídá.
„ Máte to zlomené tak si to bješte nechat zasádrovat.“
A tak Denisa šla si nechat za sádrovat tu ruku. Když přišla domu čekal na ni a vrhl se na ni ze spousty řečmi a slov jak sní chce šoustat a jaká je děvka. A proto bude dělat to co bude chtít on.
„ Hele vidíš toho chlapa? Ano, a co? Dáš mu jeti to jasný. Né!!“
On ji chytl a přitáhl si jí k sob je a řekl.
„Dělej nebo to bude ještě horší. A teď si laskav je zvedni tu sukni. Né! Dělej děvko! Nebo to bude bolet!“
A tak ji držel nuž pod krkem a jemu řekl.
„ Hele zvednu ti je ji sukni a ty si na ní podívej.“
Atak ji zvedl sukni a kámoš se koukl. Pak ji stáhl kalhotky, ona křičela ale k ničemu ji to nebylo. Stále ji ubližoval. Strkal ji prsty dovnitř a ona křičela. On ji praštil. Poté ji mu dal povel aby ji ho dal dovnitř. A jak řek tak se i stalo. On se ni vrhl a rychle pohybem ji ho do ní zavedl. Ona zakřičela.
„ Aú! Aú!“
On ji praštil. A tak ji nic jiného nezbylo. On ji stále držel muž pod krkem. A kámoš ji stále znásilňoval. Její otec se na ně díval a pozbuzoval. On stále přidával na síle. Ona křičela a nemohla se hnout. On ji stále ubližoval. Pak je to přestalo je to baviti tak ji nechali bít a pusti ly ji. Ona šla pak do ložnice tam se sotva doplazila na postel a ležela. Stále brečela sem tam zasténala bolesti. V tom se tam znovu objevil on. Ona vykřikla.
„ Né!, Né! Nech mě bít už toho mám dost. Jak mně neustále ubližujete! Ty a ten tvůj kamarád. Výš co my říkal? Ne! Já nechci! To tedy budeš chtít. Né! A vůbec já tě prásknu mamce! To si můžeš zkusit a já ji zase řeknu že si mně sváděla. Ty. To není pravda ty parchante.“
Rozkřičela se až probudila svého bratříčka Aleše. Aleš se probudil a začal plakat. Když ho otec uslyšel hned se oblékl a utekl. Aleš ho zahlídl jak utíká po chodbě. Otočil se za ním a jen řekl.
„ co se děje“
Po pul hodiny se zvedla z postele a pomalu se plížila do postele a do pokoje za Alešem.
„ co se stalo??“
Zeptal se smutně Aleš.
„ nic Alešku“
Odpověděla mu nato Denisa. Vzala si rohlík ze sýrem a utekla ven. Vešla do temné uličky kde už byla znovu. A znovu si ji všiml ten tajemny kluk jmenoval se Adam.
„ Ahoj kočko.“
Pozdravil ju a ona jen mávla rukou. Adam se rozběhl a když ji dobjehl tak ji zvedl hlavu.
„ Ahoj kočko počkej co se děje. Nic! Nic! Tak dobrá nech si to pro sebe. Odstrčil ju. Ona se div nezřítila na zem. Naštěstí tam byla zeď ona jen řekla.
„ Kurva to bolelo ty debile.“
On se otočil a řekl.
„ Tohle né to si přehnala. Ty my budeš nadávat?! Jestli my budeš ještě nadávat tak uvidíš ty mrcho!! pust mně já chci jít!!!! Ne ty nikam nepůjdeš!!!“
A tak ji držel a táhl ju dotoho starého domu kde kouřily trávu, chlastali alkohol, šukali děvky a znásilňovali mladé holky. On ji odtáhl do místnosti kde na ní čekala už jeho kurvička.
„ Ahoj bejby. Ahoj kotě. Dovedl jsem ti hračku když máš ty narozeniny. Ale dej si bacha zlobí. Neboj já si ji s krotím a děkuji ti kotě. Není zač bejbi.“
On ji lapl za ruku a táhl ji do místnosti kde byla veliká pouta na stěně. Když to Denisa uviděla tak se rozběhla a chtěla smněrem k velkým železným dveřím ale protože ona byla chytřejší stačila je zavřít a zamknout. Rozběhla se za Denisou a chytla ji pod krkem.
„ Co si myslíš že děláš? Ty malá kurvičko! Mně neutečeš nemysli si!“
A tak ji chytla pod krkem a táhla ji směrem k těm velkým poutům. Tam ji připoutala a nasadila ji na krk velký železný pás a začala ji bičovat. Ona křičela v tu chvílí tam zabouchal Adam. Marcela šla otevřít.
„ Ahoj Bejbi. Ahoj kotě. Tak co bejby jaká je?? takovou kurvičku jsem vždycky chtěla. Kolik ji je let? Kolem 16 až 17 let. A kdes ji splašil? Chodím sní do školy a také jsem sni jako začal chodit ale že ji nemiluji to ona vůbec neví jo a kdysi k zašla sem do naši uličky. Kde jsem byla?? zrovna jsi šukat s Tomášem. Jo to si pamatuji byl to brutální sex ale ale líbil se my. Ale teď si dám záležet a ty se budeš dívat. Tak jo.“
Adam si sedl na zem. A koukal se jak Marcela znásilňuje. Marcela se na ní vrhla a začala sní strhávat šaty. Hodila po Adamovi pohledem.
„ Coje?“
Zeptal se.
„ Ukaž my co umíš a já ti zaplatím a nejen to ale i dám.
„ Dobrá brouku.“
A tak Marcela stala před ní a tahala ji za prsa. A když ji to přestalo bavit sáhla ji mezi nohy. Denisa zakřičela a Marcela ji přitom strkala prsty do přirození. Denisa stále křičela a Marcela ji začala bičovat. Denisa neustále křičela a prosila a přitom brečela a by ji pustily. Marcela stále pokračovala a nepřestávala. Adam ji pak sám chytl a strčil penis do vaginy. Začal ji před Marcelou šukat. Když už bylo po všem. Bylo akorát 21:00 a tak se zvedli a šli se opit do nej blíží hospody. Denisa zůstala připoutaná ke zdí a ze šrámama na těle. Denisa neustále křičela. V tom tam vešel jeden skinhed a začal ji osahávat.
„ Máš hezké kozičky. A teď si ty kurvičko za šukáme.“
Vzal klíče odemkl pouta a povalil ji na zem.
„ Teď se drž a vzdychej. Né, proč bych to dělala! Protože mně to vzrušuje. Né, nechci! Ale budeš kurvičko!“
A tak ji začal ubližovat. A ona začala křičet ale proto že se mu to nelíbilo tak ju praštil. A tak tedy začal vzdychat. V té chvíli se udělal do ní. Pak se oblékl a odešel. Ona se sotva oblékla byla polonahá proto že oblečení měla roztrhané. A tak byla skoro nahá. A utíkala po chodníku a vrazila do kluka o brlých.
„Hej!“
zakřičel na ní.
„ dávej bacha!!“
Zakřičel na ní.
„ No a co, ty dávej bacha!“
Řekla Denisa. Když stala dva kroky předním.
„ Hele nejsi ty tak trochu drzá, nezdá se ti!?
„ Řekl Patrik. Hej otoč se když s tebou mluvím!!“
Zakřičel na ní Patrik a stála naproti němu a měla skloněnou hlavu na sob je roztrhané oblečeni. Patrik si vzal do levé ruky druhou berli a tou pravou ji zvedal hlavu. Vtom když ji zvedl hlavu uviděl modřiny a škrábance na jejich tvářích. Pak se lekl a pustil ji hlavu. A celou si ji prohlížel a z jistil že je polonahá a že má své šaty roztrhané a špinavé. Ona stále měla skloněnou hlavu. On se zeptal.
„ Kdo ti to udělal??“
Ona odpověděla křikem.
„ Nech mně bít!!“
když tak utíkala tak zakopla a rozbila si koleno. Patrik k ní došel a zvedl ji.
„ Nebolí tě to??“
Zeptal se v zapěti. Na to co ji zvedl. Co ji zvedl. Denisa zakroutila hlavou a řek ne.
„ Ne, neboli to né!“
Ale realita byla jiná. Ono ji to strašně bolelo.
„ Počkej já ti to ošetřím.“
řekl Patrik a chytl ji za ruku ale ona se mu vytrhla a utekla. Než se Patrik s pamatoval tak Denisa byla už fuč a jediné co mu v ruce po ní zůstalo byla kabelka.
„Hej počkej!!!“
než se s pamatoval byla fuč. Nic jiného mu nezbylo než si ji nechat. A protože stal uprostřed sám tak mu nic jiného než si ji pověsit na berli a šel domu. Doma si sedl na botník a berle si odložil vedle sebe. Pomalu a jistě si vyzouval boty. V tu chvíli přišla máma.
„ Ahoj Patriku“
Pozdravila ho.
„ Ahoj mami.“
Odpověděl Patrik.
„ Kdes bil zlato?“
Zeptala se.
„Byl jsem se projít.“
Odpověděl.
„ Co to máš na té berli Patriku pověšeného??“
Zeptala se.
„ kabelku“
Odpověděl ji Patrik.
„ Odkud si ji vzal??“
Zeptala se ho.
„ Vrazil jsem do jedné holky a já ji nechtěně vytrhl kabelku z ruky. Když sem ji ju chtěl vrátit byla už fuč.
„ No te da synu. Mami já si jdu lehnout. Tak jo .“
Patrik se zvedl a šel k sobě do pokoje. Ale mezitím se stavil v kuchyni tam si vzal z lednice nutelu nastole nuž a v chlebníku čerství rohlík a šel k sobě. Všechno to jídlo položil na stul. Poté si odložil berle na zem vedle sebe a začal jist. A jak tak jedl přemýšlel o té neznáme dívce. Vtom si uvědomil že má něco jejího. A je to je jí kabelka. Když dojedl šel si sednout na postel. Jak tak seděl vzal si je ji kabelku otevřel ji a a začal se v ní přehrabovat. Pomalu ale jistě zni vyndaval věci co v ní byli. :BYLI TO.: Rtěnka, šminky, pudr, nuž, žiletka, kapesníky, fůra fotek, peněženka, klíče a hlavně fůra kondomu. Jiné věci ale hlavně ty fotky a kondomy. Když si tak prohlížel fotky tak z jistil že to není vše. Sáhl tam ještě vytáhl další jakou si obálku. Když ji otevřel vypadli na něj z ní tisícovka sáhl na ni tedy hloubjejí a vytáhl zní obálku z deseti tisícemy Kč. V tu chvíli začal přemýšlet. Kde tak chudá holka k tolika penězům přišla. Najednou na dveře zaklepala máma.
„ Ťuk, ťuk!! Dále.“
Řekl Patrik. Máma vešla do pokoje a spatřila Patrika jak sedí na posteli, a přehrabuje se v čem si k na posteli a měl to položené na polštáři. Přišla blíž a uviděla že má na polštáři vy sípanou kabelku.
„ Kdes to vzal??„
Zeptala se ho máma.
„ Vždyť jsem ti to už jednou říkal. Aha. Ale stejně se také podívat co tam bylo a je?. Ano mami.“
Atak si máma sedla za Patrikem na postel. Seděli spolu na posteli a přehrabovali se v těch.
„ Hele tu kabelku bys ji měl ale vrátit.“
Řekla máma Patrikovi.
„ Ano mami ale pořád nějak nevím jak se sní sejít abych ji tu kabelku mohl vrátil. Tak to ti fakt neporadím.“
Máma pák odešla a Patrik uklidil ten binec na posteli. Pak si chtěl lehnout ale všiml si že na zemi leží co si k plyšového. A tak to zvedl. Byl to pejsek s mašličkou a kloboučkem na hlavě a bylo tam napsáno. „MÁM TĚ MOC RÁD.“
Patrik medvídka vzal a odnesl si jej do postele. Lehl si a objal jej a jeho vůně ho dráždila v nose. Jak tak jej obímal tak přemýšlel kdo je ta neznáma a proč utekla? Vtom usnul a spal. Zatím co on spal doma, Denise se odehrával boj. Denisa mezitím přišla domů a už na ní čekal otec.
„ Kdes byla ty mrcho.“
Spustil na ní. Ona jen.
„Byla sem venku, proč?? vždyť jsem ti zásadně nařídil ať si včas doma a nikam nechodíš. A co má byt? Nejsem žádní tvůj otrok. Ale si a budeš a budeš dělat co budu chtít já. Nééééé! Ale ano. Chytl ji za ruku a táhl ji zas do pokojíku. Tam sní prásk na postel a ona křičela. Lepicí pasku a zalepil jí ústa aby nekřičela a pak a pak ji připoutal k posteli. Strhal zní šaty a už to bylo. Otec ji ubližoval a když ho to přestalo bavit tak odešel. Denisa chvíli brečela a pak se vymotala s těch pout a z balila se a potají utekla. A šla do té staré budovy u nádraží. Tam si položila spacák a lehla si a usnula. Mezitím se o místnost dal šoustaly. Feťačka s feťákem. Ona spala když vtom najednou se na dní sklonil a chytl ji za rameno. Denisa se lekla a vykřikla. V tu chvíli spatřila to ho divného kluka.
„ Co chceš? Já ti to povím číčo. Chci to. Co? Zašoustat si. To né. Ale ano.“
A tak ji chytl a shodil ji na zem. Táhl ji ke schodišti tam ji opřel o sloup. Zvedl ji sukni sáhl ji na ni a ona zakřičela. Začala kopat. Kopla ho do nohy. On ji chytl a stáhl ji násilím kalhotky. Zezadu ní do vaginy a ona křičela. On jí šoustal a ono jí to moc bolelo. Zatím co ji ten cizí kluk šoustal tak Patrik spal a zdál se mu sen. V tom snu. Byla ale ona. Ale vesela usměvavá. Patrik volal ze spaní je jí neznámé jméno. Vešla do jeho pokoje máma o bjala Patrika. V tom se Patrik probudil a uviděl svou mámu.
„ Co je mami?“
Zeptal se Patrik.
„ Nic jen že jsi křičel. A proč vůbec? Dnes jsem potkal osudovou lásku. A jak se ta tajemná jmenuje? To právě nevím mami. No a jak tedy výš že je to osudová láska?? Na jedno Patrikovi zazvonil mobil. Máma tedy odešla. Patrik tedy zvedl mobil. Halo kdo je? Tady neznáma. Co, a kde jste vzala moje číslo? Dostala sem se k němu přes seznam na internetu. Aha, co potřebujete krásná neznáma? Chtěla bych vás vidět. Ano není problém a prosím tikej mi. Dora. V tom přišel otec. A vytrhl ji mobil z ruky a hodil ji ho na zem.
„ Co se děje?“
Otec Denisu chytl a ona začaly křičet. Kdes byla ty kurvičko a s kým si to telefonovala?
„ Nikde jsem nebyla a teď jsem z nikým netelefonovala. Nikdo. Nelži jo! Já tě slyšel! Tak dobrá mluvila jsem s kamarádem. Jakým!? Neznáš ho. Lžeš!“
Chytl Denisu a hodil ji na postel, strhl z ní šaty a znásilnil ji. Denisa si tedy z balila oblečení a o půlnoci otevřela okno a skočila do záhonu růží. Pak se zvedla ze ze mně a také své kufry. Jak tak Denisa pře lízala plot tak se tam mezitím objevil její otec.
„ Hele kam jdeš s tím kufrem Deniso! Nech mně byt! Au to bolí! Né prosím né! Tak ty budeš zlobit ty malá děvko! To si vypiješ! Křičel a táhl ji s pátky do sklepa. Áu to bolí! Né já nechci! Ale ano hezky my ukážeš své přirození! Né! Jak to že né! Mám krámy. Ale i tak bych stejně utekla. Tak to si myslíš! Držel ji a táhl ji do sklepa. Tam ji donutil aby se převlíkla. Podal ji černé šaty a řekl ji.
„Převleč se.“
Ona nechtěla.
„ Né já se neobleču.“
On ji chytl praštil ji a sám ji do těch šatu oblékl. Po chvíli ji chytl připoutal ji ke zdi a začal ji bičovat. Mlátil ji tak dlouho dokud ona sama mu neřekla dost.
„ Dam ti co budeš chtít jen mně prosím přestaň už bit. Prosím!! Obleč si je a pořádně.“
On ji odpoutal, a ona si musela ty šaty. Pochvíli znovu začal bičovat. Ona křičela. Pak ji chytl za rameno a za cloumal sní. A řekl ji ať se vysvlékne.
„ Hele vysvlékni se děvko.“
Ona se tedy vysvlékla a on ji chytl a hodil ji na postel. Ona ho prosila škemrala o odpuštění a o to aby ji pustil.
„ Prosím, prosím pust mně. To bolí. Budeš dělat co já ti řeknu ty couro.“
Jak tak ji držel hodil ji na postel. Rozevřel ji nohy a olízl je ji vaginu a v tu chvíli ji strčil prst do vnitř. Ona zakřičela a cukla sebou. Když už toho měl dost chytl ji a vyhodil ji s postele. Pak usnul. Ona se oblékla vzala si věci a šla domu. Cestou domu potkala toho tajemného kluka.
„ Krásná neznáma jak se máš?? Moc dobře ne a vůbec co je tobě dotoč!?!?!? On ji chytl a ona se otočila a jednu mu ubalila. Pak se mu vyvlíkla z rukou a utekla a spadla. Mladík ji došel a z ohnul se a podal ji ruku a zvedl ji.
„ Co chceš?! Nic jen ti chci pomoct. Mně? Mně už nikdo ne pomůže. Ale pomůže. A kdo? Já. To sem tedy zvědavá jak. Sedni si sem na beton a já to ošetřím.“ Vytáhl z batohu dezinfekci a leukoplast. Vlhkým ubrouskem ji otřel tu ránu pak ji zastříkal dezinfekci ránu. A kolem rány ji kolem rání ji to znova utřel a zalepil ji to. Denisa se na něj usmála a jen řekla.
„Děkuji.“
Pak seskočila s betonu a šla směrem do tmavé uličky tam kde se na zemi válely fenci a bezdovci. V tom se za ní objevil její kluk.
„ Ahoj babe. Ahoj Adame. Chceš čouda babe?? No dala bych si.“
Vzal jednu tedy ze suchých cigár zapálil ji a dal ju Denisy. Denisa si párkrát potáhla a pak se jí zatočila hlava a upadla naštěstí Adamovi do náruče. Adam ji držel v náruči a nesl ji do budovy. Kde ji minule znásilnil. Ale protože teď byla Denisa s fetovaná tak mu to bylo fuk zda to Denisa bude chtít nebo ne. Opřel ji o zeď a když z jistil že Denisa nemá kalhotky tak ji dvakrát třikrát přejel rukou přes vaginu a po chvíli si rozepnul kalhoty a vyndal si penis z kalhot. Zarazil jej dovnitř. Jak tak Denisa stala opřená o zeď a Adam ji pomalu a jistě přiražen tak se Denisa pomalu a jistě začala střízlivět. Když už byla úplně střízlivá začala křičet jak bolestí tak i jak ho žádala aby ji pustil. Prosím, prosím Adame prosím. To bolí. Prosím! Aú!! Neřvi ty kurvičko.“
Chytl ji až ji udělal modřinu pod okem. Pak dokončil to co začal. Poté ji pustil a odešel. Ona se oblékla a zabalila se znova z nova tašku a utekla a utíkala směrem na nádraží. Když tam doběhla koupila si lístek na vlak a už byla na nástupišti když vtom se tam objevil ten neznámí kluk. Patrik.
„ Ahoj Deniso.“
Denisa se otočila spatřila za sebou Patrika.
„ Hej kam jdeš?“
Deniso kam jdeš?!
Zeptal se Patrik. Ona na něj začala křičet.
„ Co je ti dotoč a vůbec odejdi.“
Ona se otočila a šla okus dál. Pak si sedla na židli v kavárně a začala brečet. Patrik k ní přišel blíž a ona ho přesto odstrčila a on spadl na zem.
„ Co to děláš?? Hele nech mně bit jo.“
Jak tak ji držel cítil jak se chvěje. Držel ji a pak ji jen řekl.
„ Pojď bydlet ke mně.“
Nabídl ji to. Chvíli nechtěla ale pak řekla že jo.
“ Tak dobře souhlasím.“
Vzala své kufry a šly jak šli tak ji spadli na zem a tak je Patrik zvedl a zahákl je za berle a nesl je on. Když došli k němu domů tak ji zavedl do vedlejšího pokoje ona upadla ale na štěstí na gauči a usnula. Pomalu ji pomohl položit pořadně a vyzul ji vyzut tenisky. Denisa spala na tom gauči celé odpoledne když se probudila tak se lekla a snažila se utéct. Ale Patrik ji zavčas chytl pro to že mu málem skočila z balkonu.
„ Co – co to – to d – ě – l – á – š? Co myslíš? Né nech mě! Ne. P – r – o – s – t – ě m – n – ě n – e – ch - b – y – t. Ch – c – i to – to u – d – ě – l – a – t.!!! Né nemůžeš to udělat. Ale – ale m – u – ž – u a –a v – u – b –e – c a – a co – co ty – ty o – o t – o – m v – í - ž? Sice nic ale skus žít. N – e – ch mě – mě b – e – j – t jó – jó!!“
A tak se Denisa z balila a utekla. A Patrik se s chopil a pomalým tempem se za ni rozběhl až ji doběhl
„ Počkej Deniso. Co – co f – ů – r – t ch – c – e – š??!!! N- e – ch mě – mě b – í – t jóó - jóó!!! Deniso pojď ke mně domu. Já ti neublížím neboj.“
Když se na ni tak smutně díval a tak Denisa tedy přikývla.
„ T – a – k t – e – d – y d – o – b – r – á. “
A tedy Patrik vzal Denisiny kufry a šly do domů k Patrikovi.
„ Ahoj mami. Můžeš nám uvařit prosím tě dvě teple kakaa. Dík.“
A tak máma zašla do kuchyně, otevřela lednici vzala mléko postavila jej na kuchyňskou linku vytáhla granko a kastrolek. Nalila mléko do kastrolku a postavila jej na plotnu. Zapnula sporák a chvíli ohřívala mléko poté doně nasýpala granko. Chvíli jej míchala. Když už bylo dostatečně teple vypnula sporák a rozlévala kakao do velkých kafáčku. Potom vzala mísu z bábovkou vše dal na podnos a odnesla to do pokoje. A pak zaklepala. Když se Patrik ozval tak máma vešla položila na stul tác a odešla. Když odešla tak Patrik vzal kakao a bábovku a postavil to před Denisu. Denisa se chvíli smutně koukala ale přesto mu poděkovala.
„ D – ě – k – u – j – i v – á – m j – s – e – m v – e – l – i – c – e p – o – t – ě – š – e – n – a.“
Patrik jen tiše nahlížel jak Denisa ji. V tu chvíli se Denisa usmála a polohlasně řekla.
„ M – ň – a – m to – to b – y – l – o d – o – b – r – é m – ň – a – m.“
Patrik se začal za dveřmi smát. Denisa se zvedla a že půjde ven. Jenomže co se nestalo. Denisa si spletla dveře. A vešla do ložnice rodičům Patrika. Když spatřila rodiče. V tu chvíli vykřikla.
„To né, to né!!“
Patrik vyšel z kuchyně a všiml si Denisy jak stoji u rodičů v ložnici a že ji vyvádí z ložnice jeho máma a usmívá se u toho. Vykládal ji spoustu pěkných věcí aby nebrečela.
„ Ne neplač to se stane. I mě se to také stalo.“
Denisa se tedy usmála a poděkovala.
„Děkuji vám. To nic se neděje pojď si sednout děvče a ty Patriku můžeš zůstat.“
A tak Patrik s Denisou zůstali u mámí. Seděli v kuchyni a máma uvařila kakao až bylo hotové tak je postavila před ně. Sedla si za ně má a také popíjela kakao s nimi. Máma jím podala máslo, rohlíky a marmeládu. Namazala si rohlíky a počkala až Patrik namaže sobě a nejen sám sobě ale i Denise. Denisa poděkovala a začala jist a máma stála opřená o kuchyňskou linku a snídala podruhé. Máma se pak zeptala.
„ Slečno co ráda děláte a odkud jste?? Ja – já sem – sem D – e – n – i – s – a a – a jsem – jsem a – a jsem – jsem o – o d – v – ě u – l – i – c – e d – á – l. A s kým tam bydlíte? Z – z k – l – u – k – e – m. A – d – a – m – e – m. Ne teď budeš bydlet u nás. U nás . Můžeš se k nám Deniso nastěhovat. Opravdu mohu? Děkuji.“
V tu chvíli se Denisa zvedla a utekla než se Patrik s pamatoval a zvedl a vyšel ven na ulici tak Denisa už byla pryč.
„ Deniso! Deniso!“
Ale už bylo pozdě Denisa byla už pryč. A tak se Patrik vrátil s pátky domu ze skloněnou hlavou.
„ Tak co?“
Zeptala se máma.
„ není, u tekla. Aú!“
Ozval se výkřik na sídlišti. A to proto že Adam chytl Denisu za vlasy a táhl ji do sklepa. Tam na ní čekal otec.
„ Kdes byla ty mrcho! V parku. Co??!!! Ano a vůbec co je vám do toho?!! nám hodně a ty nám to teď hezky povíš. Opravdu jsem byla v parku. Nelži! Ne fakt sem byla v parku. Tak dobrá. Ale teď nám hezky ukážeš já se podívám na tvou kočku a kozy.„
ale Adam si vzal nuž a rozřezal ji oblečení. Pak ji znásilnily a nakonec odešli Denisa se oblékla lehla si do postele v posteli proplakala celou noc. K ránu usnula a spala. Ráno se probudila. Z balila si z bitek věcí a vzala tužku a papír a začala psát.
„ :milá mami z lítostí ti oznamuji že odcházím z domů. Moc tě mám ráda tak ti nechci ublížit a tak tě na to připravuji. DĚKUJI TI ZA POCHOPENÍ.:“
Když do psala vzkaz vzala izolepů a papírek přilepila na lednici a odešla. Utíkala přes celé sídliště až doběhla k tomu místu kde nikdo není. Tam se posadila celá u dýchaná na patník a křičela vzteky. V tom ji uslyšel Adam a došel k ní.
„Ahoj Deniso, co ty tady? Já- já tu – tu s – e – d – i – m. A – a p – ř – e – m – y – š – l – í – m. Co – co b – u – d – e – m d – ě – l – a – t? P – r – o – č? Jen tak budeš pro mě pracovat. T – a – k d – o – b – r – á.
A tak ji Adam chytl za ruku a šli spolu temnou ulicí až došli k bordelu. Tam si Adam vytáhl peněženku a držící Denisu za ruku vláčel dovnitř když se přesto Denisa se bránila. Ale pak ji to už bylo jedno. V tom se tam objevila bordel mama.
„ Ahoj Adame co potřebuješ?? dovedl sem ti další kočku do krámu, nechceš?? Bože to vy že chci každá kurva je my dobrá. Hele ale musím si zavolat bráchovi. Tak dobrá. Kamile! Co je? Aleno? Máme tu další zboží chceš vidět?? to vy že jo. Tak ukaž tu krasavici.“
Adam ji chytl za ruku a postavil ji před sebe.
„ To je ona?? Ahoj. Liby se ti? Jo máš velice dobry vkus. Tak ale mrkneme se. Vysvleč se kočko. Né!! Jak ne?! Ano ty se prostě vysvlékneš ne to bude ještě horši a my to uděláme za tebe a bude to bolet. T – a – k t – e – d – y d – o – b – ř – e už – už m – l – č – í – m.“
A tak se začala vysvlékat. A plakala u toho.
„ Nefňukej a dělej jo!!“
Když už byla hotová tak ji chytl za prso a pomačkal ji ho.
„ Au to bolí!!“
Zakřičela.
„ Neřvi laskavě jo. To – to b – o – l – í! Hold si budeš muset zvyknout ty kurvičko. D – o – b – ř – e už – už m – l – č – í – m. Pojď ještě blíž. D – o – b – r – á.“
A tak přistoupila blíž. On ju chytl mezi nohama. Denisa jen mlčky stála a utírala si slzy. Kamil ji držel mezi nohama a Denisa jen mlčky stála. Když ju Kamil konečně pustil říkal.
„ Hele Adame já si ji položím zde na stul a ještě se podíváme se jak vypadá v rozkroku ale v leže.
„ Néé! To nesmíte!!! to bolí!!! drž hubu děvko a drž. Adame podrž my ji.“
Kamil si podal injekční stříkačku z jehlou. A oni ji píchli co si k do ramene. Když se Denisa uklidnila, roztáhl ji nohy, po chvíli ji z a strčil dovnitř dva prsty a pak je vyndal.
To je bude moje zboží je dobrá.“
Adam jen kývl hlavou a vzal si tašku s penězi a odešel.
„ A ty se teď hezky půjdeš domů a zítra tě chci vidět na nádraží je ti to jasné.“
Denisa šla z taškou na zádech a se spacákem v ruce až došla tam kde byla minulé odpoledne. Chvíli stála a pak si sedla a batoh ze spacákem položila vedle sebe. Pote jej rozdělala a lehla si do něj. Ležela a koukala se jen tak. Na ulici v štěkali psi, mrouskali kočky a sem tam bylo slyšet křik když v tom se ozvala velká rána. Denisa se strašně lekla ale v za pěti nato usnula. Ráno ji probudilo čísik lízaní po obličeji. Ona se otočila a lekla se. Když se otočila stalo nad ní malé štěně Huski.
„ Co ty tady děláš??“
Zeptal se udiveně.
„ Běž pryč kšá!! Tak běž co jsem ti řekla. No tak běž.“
Hodila po něm suchým rohlíkem. Ale on se nedala a rohlík ze žrala.
„ Tak dobře zůstaň ale jen chvíli pak musíš jít. Huski na ni koukal smutně že Denisa nakonec řekla.
„ Dobrá smíš zůstat.“
A tak štěně zůstal začal ji olizovat obličej a začal ho hladit. Lehl si vedle si vedle Denisy a leže. Denisy sedící na spacáku hladila a něco povídala. Pes spokoje ležel. Jednou vešla ven se s vím štěnětem , najednou ji někdo chytl. Byl to Adam. Rozmachem nohy odkopl štěně pryč.
„ Co – co to – to d – ě – l – á – š??!!! Uvidíš čupko.“
Adam ji chytl za ruku a táhl ji do bordelu. Denisa se mu vytrhla z rukou a utekla. Utíkala a potkal ji dýler drog a zeptal se ji.
„Nechceš koks?? jo proč ne. Za kolik??? za 10.000. Co?? Ano. Tak šup kočko. Tak dobře.“
Tak zaplatila a on ji dal koks. Odešla za roh do uličky kde pravidelně chodila. Tam si sedla na zem a rozdělala ten sáček měla v batohu misku k jídlu vytáhla jej a na sypala do ní koks. A začala šňupat.
„ Hoj číčo!“
Ozval se za ní jaky si k kluk v šeru.
„ Co je??“
Zeptala se Denisa.
„ Chceš si zašukat?? Né a vůbec jdi do píče vole.“
Řekla Denisa a dala si šňupla. V tom se za ni objevil blíž tak ji chytl a táhl ji do auta. Tam ji začal osahávat a ona sebou cukala.
„ nevrť se děvko nebo tě zabiji.“
Vytáhl nuž a strčil ji jej pod krk. Pak ji zastrčil ruku pod pod tričko a našel její prso.
„ jé ty jsi ale číča a jaké máš kozy.“
Poté vyndal ruku z trička a zajel sní pod sukni kterou měla. Poté době kdy dělala prostitutku. Mírně ji ju nadzvedl sukni a strčil ji ruku do kalhotek.
„ Je ty máš jemnou kundičku. Hned se kouknu jak vypadá.“
Ale přesto ji prvně připoutal ruce ke klice od dveří. Poté nastoupil do předu a dal centrální zamykání a nastartoval auto a odjel sní směrem k lesu kde stal srub a v něm přebývala sekta. Od táhl ji dovnitř a objednal si pokoj. Tam ji připoutal ke zdi. Odešel a pak za sebou zamknoul. Ze šel ze schodu a potkal na schodech zrovna tu kurvičku z pasákem které hledal.
„ Jé to je ale náhoda zrovna vás hledám. Mám pro vás zboží. Tak to je fajn. A kde ho máš?? v tom posledním pokoji.“
A tak vešli do pokoje a uviděli připoutanou Denisu.
„ No tedy ty máš ale dobry vkus. Tak tu bereme bez váhání.“
A tak odešel a ti dva tam zůstaly. Ta děvka podotkla.
„ to je ale maso. To tedy ano.“
odpověděl pasák.
„ Už si jí testoval?? Ne i jo. Jak jo i né? Osahl sem siji jinak nic víc. Jaká je? Má něžné prsa a hlubokou kůndu. Dobrá tak mi si ji tedy necháme. Tak fajn je vaše máte ji mít.“
Díler ji tam nechal. Oni za ní zaplatily a on odešel. Denisa tam zůstala připoutaná na poutek u zdi a strašně křičela.
„Co tak ječíš děvko vždyť jsi si to vybrala.“
Chytl ji za prso a chvíli ji držel. Ta malá stala z boku klekla si strčila ruku mezi nohy a na sahala je jí vagimu a zmáčkla ji ju.
„ Hej!!! To bolí!!! to nás nezajímá my si chceme užit. Chytl svou děvku za ruku otočil ji k sobě obličejem zajel ji rukou pod sukni. A ona se jen sebou zacloumala. Denisa se jen bez braně koukala jak si ti dva užívají. A pro to že ji předtím nacpal roubyk do úst tak nemohla křičet. Poté něco děvce zašeptal do ucha a vyndal jí penis z vaginy. Ona se zvedla. Ta druhá přišla chytla Denisu za prso zmáčkla ji ho a jen se zašklebila. Pak si klekla si a pak ji začala kousat. Denisa brečela a prosila je aď přestanou.
„ Prosím, prosím půste mě prosím já to nechci.“
On stál kousek od ní jak mile se ta děvka otočila tak co si k řekla. Tak Denisu praštil pěstí do břicha a jen dodal.
„ Moje holčička kňourání nesnáší. Že kočko. Ano.„
Dodala drsním hlasem. A odstrčila ho a jen vzala bič a začala ji týrat. Chvíli ji bila a potom ji odpoutala a chytla. Hodila sní na stůl.
„ Drž ji ať sebou nehází. Bude ju to bolet.“
David ji chytl a držel ji ve svých pažích. Marcela ji chytla nohy a roztáhla ji je. David vzal něco čím ji s působoval bolest. Pak ji pomalu zastrčila celou ruku dovnitř. Ona křičela, pak ji vyndala ruku a strčila ji dovnitř penis a znásilňoval ji. Denisa křičela. Pak ji pustil. Ona se oblíkla a utekla.
„ Ona nám utekla. Nech ji ať jde ona se vrátí. Denisa se chce proběhnout.
„ A tak ji nechali jít. Cestou potkala Renatu s Jankem a s ní my šel i Patrik.
„ Hele slečno neznáme se?? Né!!! Nepamatují si!!! Ale ano viděli. A kde ne patu ji si!!!??? Ale ano byla byla si umně doma a moje máma ti vařila kakao. Né nepamatují si, a vůbec neotravuj furt!!! Janko prosím řekněte ji něco. Co když my o tom nic nevíme. Slečno já si dokonce pamatuji jak se jmenujete. Tak schválně? Denisa. Jak to víš??!!!“
Už sem vás viděla. To je možné od cekla a utekla. Za rohem na ni čekali znovu.
ysw„Tak pojď už dost nadýchala čerstvého vzduchu a mužem začít. Odvezte ji do mého hotýlku. Tam ji holky s krotí.“
a tak ji chytli a šoupli ji do auta a jeli sní do bordelu. Tam už na ní čekaly děvčata.
„ Ahojky kočky.“
pozdravil je.
„Dovedl sem vám hračičku a zároveň malou žákyňku a budete ji zaučovat. Kamilo vem si ji na starosti. A ukaž ji kde bude bydlet. Dobrá. „
A tak Kamila chytla Denisu za ruku a odtáhla ji do malého tmavého pokoje. „Hele pust mě.“
ona ji praštila a táhla ji dovnitř. Když se ji to podařilo zatáhnout zabouchla za ní dveře a zamkla ji. Denisa zalezla do rohu a začala plakat. V tom se tam zas někdo objevil. A to byla jiná děvka. Hodila po ní šaty a jen dodala.
„To si oblečeš a pohni si čeká nás dnes večer vzácná návštěva.“
Denisa se podívala ke dveřím. A pak se zvedla a začala se oblékat. Jak se oblékala tak tam vešel jeden ze zákazníku. Podíval se na ní odešel pryč. Když už byla Denisa oblečená tak přišla domu. Dole na ní už čekala kurvička která se oni měla postarat. A pro to že se bála tak si ta žena pro ní došla.
„Pohni jo dlouho čekat nebudou jo.“
Denisa vzala kabelku a šly společně dolu. Dole na ní čekali už zákaznici. A tak Denisa ač nechtěla tak musela jít. A tak šly do vedlejší místnosti a už tam na ní čekaly ti chlapi. Ten jeden z nich zvedl hlavu a prohlídl si Denisu.
„Hele kluci co je to za kurvičku ta bude moje.“
Dodal ten jeden z nich a usmál se. Řekl a vystrčil ji ze dveří. Jeden ji chytl jedné strany a ten druhý z té druhé a vedly ji sebou. Když tam došly tak ti chlápci čekali. Jeden z nich řekl. „ Hele koukejte co to vedou za kurvičku. Je pěkná co? To tedy jo a ty je ji kozy. Jaky má.“
Ti dva co ji vedli do ní strčily a ona šla po sále až došla k nim. Jeden z nich se zvedl a chytl ji za zadek a jen řekl.
„ Tu jsem přesně chtěl. A co ty??“
Zeptal se toho druhého.
„ Tomáš pravdu má krásny zadek a určitě bude mít krásné kozy a tu její píču. Hned se podíváme co ty nato?? Jo proč né.“
A tak jeden z nich držel tak aby sebou ne cukala a ten druhy se sni snažil strhávat šaty. Ona začala křičet. Jeden z nich ji praštil a jen řekl.
„ Kurvičko drž hubu a stůj. Nebo to bude ještě horší.“
A tak ji ten jeden držel a když se tomu druhému ji podařilo vysvléct tak měla na sobě jen spodní prádlo.
„Hele brácho to je ale kurvička ta má ale velké cecky, tak se mrkneme jaké sou a trošku si s ní my pohrajeme a poplácáme ji na nich. Co ty nato?? Jo proč ne muže to byt legrace.“
A tak ji vzali, každý za jedno prso a tam ji začali osahávat a Denisa začala znova křičet. Jeden z nich Denisu znova praštil. Pak ji strčil roubík do úst a jen řekli.
„ A teď budeš konečně ticho.“
Denisa stala při tisklá ke zdi a v očích měla slzy. Jeden z nich strčil Denisy ruku do kalhotek. Jen řekl.
„Hej brácho koukni jakou má kunu.“
Ten druhy ji stáhl kalhotky a ještě ji strhl podprsenku. Až byla Denisa úplně nahá.
„Hele vidíš to brácho to je kus. To tedy jo a jaké má kozy a píču. To tedy jo.“
A tak ji držel. když se mu podařilo ji vysvlečen tak měla na sobě jen spodní prádlo.
„Hele brácho to je kurvička ta je ale má velké cecky. Tak se mrkneme jaké je ta coura má a trochu si s ně my pohrajeme a poplácáme ji je. Co ty nato?? Jo proč ne může to byt legrace.“
A tak ji vzali a připoutali ji ke zdi. Tam ji začali osahávat ona začala křičet znova. Jeden z nich Denisu znovu praštil. Poté ji strčil roubík do úst a jen řekl.
„ A teď budeš konečně s tichá.“
Denisa stále křičela a v očích měla slzy jeden strčil ruku do kalhotek a jen řekl.
„ Hele brácho podívej jakou má kundičku.“
Ten druhý ji stáhl kalhotky a ten první ji zas trhl podprsenku. Až byla Denisa úplně nahá.
„ Hele vidíš to brácho to je kůs. To tedy je a jaké má kozy a píču. To tedy jo.“
Jeden z ních k ní přišel blíž šáhl ji na prsa. Druhou rukou ji zajel mezi nohy a jen řekl.
“ Má ju velkou můžeme začít.”
Jeden znich spatřil velky dřevěny stůl. Ten druhý jí opřel o ten stůl nadzvedl ji sukni a zarazil ji ho do je ji ho přirození. Začal to sní dělat. A ten druhý ji sundal roubik a zarazil jí penis do úst. A tak Denisy nic jiného nezbilo než se nechat ošoustat. Když už byli hotovi. Jeden s nich ji vzal hodil ji do postele tam to sní dokončily. Pak odešli a šéfovi to ho bordelu zaplatily. Šéf po chvíli došel do pokoje kde ležela nahá Denisa. Osahal ji a drsně ji ošoustal a pak ji jen řekl.
„ Jdi už dnes už tě nepotřebuji ale zítra zas přijď v sedům ať tu jsi zas.“
Denisa se oblékla a vyšla z bordelu a utíkala. Jak tak utíkala tak dlouho v tom ji spatřil Patrik který na chodníku drndal kočárek své sestry. Ona běžela po chodníku vtom do něj vrazila a vzbudila malého synovce.
„ Do prdele nu umíš dávat bacha??!!!“
Vykřikla a zvedla se ze země a běžela dál.
„ Hej!! „
Zakřičel za ní a ona se otočila a jen řekla.
„ Co chceš?? jdi si po s vích jo?.“
A tak Denisa šla domu a celou cestu brečela. Když došla domů odemykala byt a už na ní za dveřmi čekal Adam.
„ Kdes sakra byla tak dlouho?! N – i – k – d – e k – d – e m – y – s – l – í – š že – že s – e – m t – a – k m – o – h – l – a si – si b – y – t? Kde??!! V – V b – o – r – d – e – l – u. Co?!! Ano – ano. Aú – aú to – to b – o – l – í!! tak ty nepřestaneš??!!!!!“
Chytl ji za vlasy a táhl ji do ložnice tam sní hodil na postel a za bouchnul za sebou a za mknůl dveře a vrhl se na ni. Ona se bránila a strašlivě křičela ale nebylo ji to nic platné. A tak ji Adam začal strhávat šaty. V tom tam přišla Marcela.
„ Co to máš za hračku Adame?? to co ty máš ráda Marciku.“
A tak Adam vystrčil Denisu před sebe.
“ Ty jóó!! ty ju tu máš zas znovu a dokonce nahou. Vezmi si ji je tvoje.“
A tak Marcela Denisu připoutala k posteli. A roztáhla ji nohy.
„ Hele ta má ale kůndu. To tedy jo. Já si ji dám a pak bude tvá.“
A tak Marcela chytla Denisu chytla za vlasy a zaklonil ji hlavu. Vtom ji kousla do krku a Denisa zakřičela.
„AÚ AÚ!! TO – TO B – O – L – Í!! JÁ – JÁ N – E – CH – C – I TO – TO B – O – L – Í!!! Neřvi ty kurvo nebo to bude bolet a ještě víc bolet. Né – né p – r – o – s – í – m né – né!!!! Já sem ti snad něco říkala, né?? Proseni ti nepomůže.“
A tak Marcela chytla Denisu za prsa a cukla s ní. Denisa zaječela bolesti. Marcela Denisu praštila. Znovu ji praštila a Denisa si začala zvykat. Najednou Marcela odešla a Denisa se odpoutala oblékla se a utekla. Běžela po silnici když vtom projel kolem kamion s pivem. Kamion zastavil a řidič vymotal okýnko. A zakřičel.
„ Hej kurvičko zašukáš si!!!!!???? „
Chvíli se ošívala ale pak si vzpomněla na Adama.
„ Tak dobrá.“
A tak Denisa otevřela dveře od kamionu a nastoupila.
„ Kam vlastně jedem?? uvidíš číčo.“
Když dojeli do prvního do města hledal nějaký hotel. V tom objevil malí hotel a tam zaplatil za pokoj. Když jej zaplatil chytl Denisu za ruku a táhl ji do to ho pokoje. Byl to malí modře vymalovaní a závěsy měl také modré. Denisa si sedla na postel a on si nalil sklenici wisky. Když ji vypil tak ji vrátil spět na noční stolek k láhvě wisky. Zvedl se a přistoupil blíž a sáhl na ní a ona sebou cukla.
„ Copak malička co se ti nelíbí??“
Zeptal se ten zákazník. Poté ji znova chytl za paži, přitáhl ji k sobě. Ona se jen zamračila a cukla sebou podruhé a vtom ji chytl pořádně a zatahal ji ke zdi a jen řekl.
„ Tak a teď budeš dělat co budu chtít. Prosím né prosím. “
A tak ji chytl a hodil ji na postel a než se Denisa nadála tak na ní ležel. Začal si rozepínat kalhoty a vytáhl svůj penis. Ona sebou cukala ale nemohla sebou hnout on ji rozepnul první knoflík na blůze ale prso se mu nepovedlo na sahat a zahlídnout. Vtom se rozlobyl a blůzu ji roztrhl. Když konečně zahlídl je jí jedno s jejich prsou. Naklonil se a chytl jej za něj a pořádně ji ho zmačkl. Pak se sklonil a vtom Denisu kousl do prsa a praštil ji přes tvář. V tom vytáhl kapse kapesníky a přivázal připoutal ji ruce k posteli. Když ji už konečně ovládl tak na ní vylezl a narval ji přirození násilím dovnitř. Ona zakřičela bolesti.
„ Aú aú! Neřvi tak ty kurvo.“
A tak Denisa ležela ten chlápek si užíval. Když už bylo po všem vstal natáhl si kalhoty a Denisy rozvázal ruce a vzal bundu a odešel. Nastole nechal ležet 10 000 a odešel. Když se Denisa z pamatovala zvedla se vzala prachy a dole už na ní čekal, Adam s Marcelou.
„Ahoj číčo tak co jak sis to užila?? Jděte do prdele.“
Odcekla a snažila se utíct ale bohužel se ji to nepovedlo. Marcela ji chytla a praštila ji. Denisa zakřičela.
„ Aú to bolí!! to je správně. To je pro to že aby sis zapamatovala že nesmíš vyvádět. Víš že si moje. Co? Co tvoje sem? Courá!!! A tak Marcela chytla Denisu a táhla ji pryč. Když nedávala Marcela pozor tak se ji vyvlíkla z rukou a utekla. Utíkala tak dlouho a daleko kam jen mohla kam to bylo jen možné. Když v tom znovu vrazila do to ho kluka na chodníku. Byl to zas Patrik. Kterého před nedávnem málem srazila na zem.
„ Héj davej bacha!!“
Zakřičel Patrik.
„ Co děláš??“
Denisa se otočila znovu spatřila Patrika . Patrik se nešikovně otočil a upadl na zem. Denisa se sklonila a podala mu ruku a pomohla mu vstát. Děkuji ti Deniso. J – a – k v – í – š j – a – k se se j – m – e – n – u – j – i. N – e – b – o s – p – í – š j – a – k v – í – š že – že se – se j – m – e – n – u – j – i D – e – n – i – s – a?? už jsem tě jednou viděl. A – a k – d – e j – s – m – e se – se m – o – h – l – i v – i – d – ě – t?? Je to asi tři měsíce s pátky, ty si mě nepamatuješ?? Né – ne a – a p – r – o – č b – y – c – h m - ě – l – a? Jo – jo aha – aha už – už si – si v – z – p – o – m – í – á – m. T – e – b – e j – s – e – m s – r – a – z – i – l – a na – na k – o – l – e – n – a na – na ch – o – d – n – b – n – i – k – u. Né – né??!! Ano, ano máš pravdu. To jsem byl já. Nechceš odejít se mnou?? ale předtím my prosím ale pomůžeš vstát sté ze mně.“
A tak Denisa se sklonila a podala mu ruku a jednu z jeho berlí. Patrik se mezitím zvedl. Patrik se jí mezitím koukl do očí a uviděl v nich smutek a stud.
„ Co se děje Deniso?? N – i – c. D – i – n – ě – k – a – m.“
Otočila se a utekla a Patrik se otočil a zakřičel.
„ Hej počkej!!!!“
Ale Denisa se nezastavila.
„ Hej tak stůj!!!“
Ale Denisa už zmizela za rohem. Patrik se tedy otočil a odešel domů. Doma si sedla na židli vyzul si tenisky vysvlékl si bundu mikinu a poté se z vedl a vzal si berle a odešel do pokojíku. Tam si sedl na postel a pustil Hip Hop. Poslouchal jej a přitom stále myslel na Denisu.
„ Patriku!!!“
Ozvala se sestra Zonka.
„ Co je? Pojď jsem. Už jdu!“
Patrik se zvedl a šel za sestrou Zonkou.
„ Co potřebuješ?? přišla za tebou nějaká dívka a tvrdí že tě zná a prý přišla za tebou. Co??!!! Ano.„
A tak Patrik šel ke dveřím a když a když je otevřel zjistil že stoji Denisa. „ Co tu děláš?? Né – né m – á – m k – a – m j – í - t. Tak pojď dál můžeš bydlet zatím umě. T – a – k d – o – b – ř – e. A teď ti segra ukaž prosím kde bude spát. Hele nemám kam. Tak může spát u tebe. Dobře brácho.“
A tak Zonka nabídla Denisy že muže oni spát v pokoji.
„ Deniso poť sem! A – n – o!!“
Zavolala na ní Zonislava. A tak se Denisa zvedla a odešla ze Zonkou. Zonka ji mezitím ustlala v postel. A poté po ní hodila rifle a triko s mikinou. Patrik mezitím čekal v kuchyni. Denisa se Převlíkla a Zonka ji dala věci do pračky.
„ Deniso mohu se tě na něco zeptat?? A – n – o p – r – o – č né – né. Co děláš že si byla tak oblečená? A kde tě vlastně brácha splašil?? na chodníku. Co? Srazila mně na zem.“
Ozvalo se z kuchyně.
„ Co? Hí! Hí! Hí! No co se směješ?? je to tak. A co hodláš dělat teď Patriku?? nevím Zonko. P – a – t – r – i – k – u! P – a – t – r – i – k – u! Co je Deniso. U – ž j – s – e – m h – o – t – o – v – á. Tak pojď sem do obýváku.“
A tak Denisa vyšla ze Zončiního pokojíku.
„ Jú ty si ale kočka! Co – co!! říkám že ti to moc sluší. Ne – ne. S – e – m o – š – k – l – i – v – á. Ale houby, právě že jsi moc hezká. Segra poť sem! Co je??!! že to Denise sluší?? to tedy jo.
„ kam jdeš??“
Zeptal se Patrik.
„ J – d – u do – do k – o – u – p – e – l – n – y. K – d – e m – á – t – e v – l – a – s – t – n – ě k – o – u – p – e – l – n – u? Je hned u kuchyně. D – i – k. Není zač.“
Denisa odešla do koupelny. A Zonislava šlí sní.
„ počkej Deniso co to máš za ty modřiny?? na těle a tu jizvu na zádech? T – o m – y u – d – ě – l – a – l m – ů – j k – l – u – k a – a j – e – h – o k – a – m – a – r – á – d – i s – s k – a – m – a – r – á – d – k – o – u. V to případě to není žádní tvůj přítel ale pořádní šmejd. Né – né n – e – n – í to – to š – m – e – j – d. Je – je to – to m – ů – j k – l – u – k. Jo a jak to že tedy tě prodává za prachy do bordelu? Né – ne já – já už – už m – u – s – í – m j – í – t. No nikam nepůjdeš.“
Snažil se ji zastavit ale marně. Stejně utekla a už se nevrátila. Nechala tam kabelku své oblečení.
„ A co teď??“
řekl Patrik. Denisa stála v parku a přemýšlela co udělá. A tak se rozhodla že půjde na dálnici. A tak zašla prvního obchodu z oblečením a koupila si nejkratší sukni které tam měli. Zaplatila a šla dal do nejblyšího obchodu tam si koupila uplé trička , boty na potpatkách a spodní prádlo s krajkami. Zaplatila a odešla. Ještě se stavila v drogerii a tam si koupila šminky. Teš zaplatila poděkovala a odešla. Šla na jedno wc v jednom obchodním domě. Vysvlékla se své šaty strčila do batohu a oblékla si tu červenou sukni, červené upnuté tričko. V jednom malém obchůdku ukradla kabelku a utekla.
„ Hej!!!!“
Zavolal za ní prodavač.
„ Slečno co tak kdyby jste tu kabelku zaplatila. Jdi do prdele!!“
Zařvala na něj a utekla. Když došla až na dálnici tak si stoupla k první ceduli v tom za ní zastavilo první auto. Z okýnka vykoukl mladík. Mohlo mu byt zhruba kolem 30 let.
„ Hej číčo dáš si zaplatím!!!“
Denisa chvíli stála a přemýšlela ale pak řekla.
„ Jo.“
Atak tedy otevřela dveře od auta, a vlezli si dovnitř. Mladík nastartoval a sjel z dálnice do nejblišího města. Tam zastavil u jednoho hotelu. Tam si objednal pokoj.
„ Prosím chtěl bych pokoj na jeden den. Dobrá. Děkuji. Tu máte klíče.“
Poděkoval a zaplatil. Denisa s ním odešla na pokoj. Milan za sebou zavřel dveře a Denisa zůstala stát uprostřed pokoje.
„ Jak se jmenuješ číčo??“
Zeptal se ji Milan.
„ Já sem Denisa.“
Odpověděla mu na otázku.
„ Ukaž já se podívám jaké máš kozičky a píču.“
A protože už ji to bylo všechno jedno sundala si ramínko od trička.
„ Tak a teď se mrknu na tvé celé kozičky.“
A tak ji pomalu vysvlékal její tričko. Když spatřil je ji prsa. Chytl ji za jedno z jejich ňader. Ona zakřičela ale on ji utišil. Chytl ji ještě jednou ale to ji už bylo jedno. A tak si Milan začal hrát s jejími prsy ona se chvíli bránila po chvíli ji to bylo jedno. Sedla si na stul a řekla.
„ Tak co ty nato kdybys mně ošoustal??“
On se na ní podíval a jen řekl.
„Tak my ukaž my přirození chci tě vidět nahou.“
A tak se Denisa vysvlékla do naha a stála předním nahá.
„ Hej ty si ale krásná kurva.“
Denisiny dlouhé vlasy zakrývaly její prsa. Milan ji odhrnul jednu půlku jejích vlasu a objevil její prso. Pohladil ji jej a pak jej mačkat. Ona začala křičet a on ji praštil. Najednou ji chytl a hodil sní na postel. Denisa se chvíli snažila bránit ale nešlo to a proto že se nemohla bránit a tak ji Marcel připoutal k posteli.
„ Tak a teď si moje a já si s tebou užiji a ty budeš moje otrokyně. Né prosím, né!! ale ano. Tak a teď si budeme hrát.“
Milan si na ní sedl a začal jí lízat prsa. Najednou se snížil a začal ji lízat a kousat pak došel až dolu. Tam ji kousl a poté ji zastrčil ji prst dovnitř. Chvíli ji ju prstil a pak si rozepnul kalhoty vytáhl svůj penis a začal ji to dovnitř a začal ju mrdat. Denisa se chvěla a zároveň si to i užívala. Když už hotoví zaplatil oblékl se a odešel. Denisa ležela v pokoji na nočním stolku leželo 9000.Kč Denisa se zvedla oblékla se vzala peníze a vypařila se. Zašla do prvního obchodu a začala nakupovat. Koupila si ŠATY, SUKNĚ, TRIČKA, BOTY, PUNČOCHY, SVŮDNÉ SPODNÍ PRÁDLO. Prvně si vybrala šaty, byli černé a v jiných barvách, dlouhé. V jiném obchodě si koupila sukně. Dlouhé a i minisukně. V obuvi si koupila kozačky, a boty na podpatcích. V jenem obchodě tam kde prodávali spodní prádlo. Pak se rozhlédla a uviděla punčochy. Koupila si je a také si vybrala podkolenky. Zaplatila a odešla. Šla domů. Když došla domu už na ní tam čekal Adam.
„ Kdes byla ty kurvo!! N – a – k – u – p – o – v – a – t, p – r – o – č?? čekám tu na tebe už čtyři hodiny. Co tam máš v těch kabelách?? N – i – c. Nelži ty kurvo, ukaž.“
Z hodil ji tašky na zem až se ji všechno stoho vysypalo na zem.
„ Kdes to vzala??!! K – o – u – p – i – l – a. Nelži!!Já – já n – e – l – ž – u. Máš milence, co??!!! Né – né n – e – m – á – m.“
Adam ji krutě přitáhl k sobě a praštil ji. Ona začala křičet. Adam ji praštil podruhé pak ji sebou táhl do ložnice. Tam ji povalil na postel a začal zni strhávat šaty. V tom si vytáhl z kalhot penis a zarazil jej do ní. Znásilnil ji a odešel. Denisa se oblékla a odešla znova na svůj chodník a začala šlapat a stopovala u nájezdu u dálnice si stopla první auto které právě sjíždělo z dálnice. Bez rozmyslu nastoupila a oba spolu odjeli po dálnici pryč. Denisa řekla.
„ O – d – v – e – z mě – mě co – co n – e – j – d – á – l od – od t – o – h – o to – to m – i – z – e – r – n – é – h – o m – ě – s – t – a. Co pak?? Co pak?? Cos provedla že tak najednou utíkáš??? A co pak ty kufry. N – e – p – t – e – j se – se a – a j – e – ď. Tak dobrá.“
A tak ten neznámí mladík jel co nejdál. Přijeli k jednomu městu kousek od hranic. Denisa vystoupila a šla. A šla kráčela směrem za plot a tam se taje mě protáhla plotem a utekla takže nikdo nic neviděl. V tom stopla první auto které projelo kolem. Začala mluvit Francouzky. A on ji odpověděl. Poté ji odvezl pryč. Francouzky pronesla. Zastavte. Francouzky poděkovala a odešla. V ruce držela kabele z oblečením. A na ramenou měla zavěšenou kabelku. Slzy měla v očích a šla vtom vrazila do nějakého Francouze a on do ni, ona upadla na zem Francouzky řekla.
„ Jdi do prdele!! Né počkej já chci s tebou mluvit. Né už sem ti jednou říkala jdi do prdele!!! zvedla se a snažila se odejít. Ale nešlo to. Do prdele!! tak sakra zvedni mě!!“
zakřičela a snažila se vstát. Snažila se ale nějak ji to nešlo tak ji ten Francouz pomohl vstát ona Francouzky poděkovala.
„ Děkuji.“
a on jen kývl. Denisa odcházela a on za ní zavolal Francouzky.
„ Hej kočko kam jdeš? Pojď bydlet ke mně!! Né – né m – u – s – í – m j – í – t si – si v – y – d – ě – l – á – v – a – t. Proč?? A – a n – e – ch – c – i v – á – s o – t – r – a – v – o – v – a – t. Ne ty neotravuješ. T – a – k d – o – b – r – á.“
A tak se Denisa zvedla a šla s tím Francouzem domů. A jak tak šli tak seji o pčas na něco zeptal. Ona o pčas zas odpověděla. A tak šli až došly ke krásnému domů k de bydlel. Tam ji u bydlel ve svém pokoji a donesl ji pár oblečení po své sestře. A pronesl neboj se mě.
„Neboj se mě a to oblečeni si můžeš klidně nechat. Jo a přijď dolů na jídlo. D – ě – k – u – j – i ti – ti a – l – e n – e – v – í – m j – a – k ti – ti to – to m – á – m v – r – á – t – i – m a j – a – k b – y – ch se – se ti – ti m – o – h – l – a o – d – v – ě – č – i – t – m?? to ne musíš. Já to dělám rád a navíc se my moc líbíš. Si sympatická žena. D – ě – k – u – j – i. Není zač a neděkuj my prosím. D – o – b – r – á, d – o – b – r – á. Tak pojď se mnou budeš bydlet u mé sestry má v pokoji jedno volné místo a volnou i postel. D – o – b – r – á ale – ale j – e – n si – si v – e – z – m – u s – v – é v – ě – c – i a – a p – ů – j – d – e – m – e. Dobrá. Já počkám.“
A tak se tentokrát se Denisa z balila a šla s Patrikem domů. Když už byli doma u Patrika tak ji Patrik uvařil kakao. Pak se usmál a zeptal se.
„ Hele Deniso nechceš se mnou chodit?? Moc se my líbiš. Né! Né!“
Odsekla mu a utekla. Nechala na stole své rozpité kakao a veškeré své věci tam nechala. Tak že i kabelku ale ale peníze které měla ty ji zůstaly v kapsy. A tekla do uličky kde chodivá. Tam ju potkal Adam ji chytl rukami ona se nechala aniž by věděla kdo to je. Jak ji držel stáhl ji k sobě. Chytl ji za ruce a začal na ní křičet a byt ji. Snažila se bránit ale nebylo ji to nic platné. Adam ji neustále víc a víc bil. Až byla Denisa úplně vyčerpaná tak ji chytl a píchnůl ji drogu do ramene a začal ji ubližovat. V tom tam přišla Marcela a zeptala se.
„ Co to děláš a koho to zas máš?? užívám si a mám naši hračku. Kterou?? Tu co se ti tolik minule líbila. Jú! Tak šup sem sni. Hele připoutej ji, já si sní už poradím.“
Na postel roztáhnul ji nohy a Marcela na ní vyskočila. Adam seděl v křesle a koukal na Marcelu jak si užívá a kouřil u toho trávu. V tom se Denisa probrala a začala křičet. Adam ji chytl a znovu ji píchnul další dávku a tím ji uklidnil. Marcela se dala do to ho do čeho chtěla. Zvedla ji sukni a stáhla ji kalhotky a začala ji lízat přirození. Poté ji zastrčila prst dovnitř a pak jej znova vyndala strčila jej Adamovi do úst. Adam ji olízl prsty a jen podotknul pořádně ji ju u mi není to ono. Naši chlapci by přeci nechtěli tak špinavou kurvu.“
A tak Marcela děla vše co ji Adam řekl. Začala ji vysvlékat a kousat a žužlat. Když se dostala spět k přirození začala jej olizovat a kousat. Pak se začala vztekat.
„ Kurva roztáhni ty kurvě pořádně ty nohy ať se tam lepe dostanu.“
Jak tak ji Adam roztahoval ty nohy tak ji Marcela přitom pořádně roztáhla přirození a zastrčila ji tam skoro celí jazyk. Začala ji ju lízat, jak tak ji ju olizovala tak Denisa u toho křičela. V tom ji Adam narval penis do úst. Tím ji umlčel a ona se nemohla bránit a tak sebou přestala cukat. Když už bylo po všem tak odešly. Denisa tam zůstala sama ze slzami v očích. V tu chvíli se zvedla a šla si pro své věci . Nakonec se oblékla a proto že už to dávno vzdala tak odjela za město a tam začala stopovat. Za chvíli si stopla první kamion a nasedla do něj.
„ Ahoj číčo. Ahoj!! Čau chceš šukat??„
Zeptal se a šahnul ji na koleno a trochu víš. Vzhledem k tomu že už ji bylo vše už jedno tak na něj kývla hlavou. Že jo.
„ Jo.“
a tak on zastavil na prvním odpočívadle které našel a otevřel kamion zezadu. A vešli dovnitř a Denisa si vykasala sukni výš a vytáhla si triko které měla nad pupík. Jak tam tak stála on se na ní koukal. Pak k ní přišel blíž a začal ji na prsa. Jak tak ji na ně sahal, zjístil že má na prsou tetováni.
„ Číčo co to máš na těch zádech?? Kurvu! Proč?? kdes k tomu přišla?? To my udělali v bordelu. V jakém?? To neřeš, prostě v bordelu. Nebudeme kecat chceš si přeci zapíchat?? Ano. Tak pojď. Aď se smím podívat jak ti to jde.nechse překvapit avubec nebum pořád kecat.“
A tak se Denisa zvedla a šla kněmu blíž. Když kněmu došla tak si předněj stoupla začala se vysvlékat když už byla nahá tak se zvedla a stála.
„ Co tak koukaš? Pocem.
Řekl a chytl ji za ruku a tzathl ji do postele tam ji ošukal a odešel ale na stole ji nechal peníze. Denisa se obléíkla a zbalila těch 10000 a odešla. Šla po chodníku a potkala Patrika.
„A -h – o – j P – a – t – r – i – k – u.“
Pozdravila zvedla hlavu a pousmála se. On ji teš pozdravil a usmál se na ni. A jen řekl
„Půjdeš tedy ke mně.“
A tak tedy šli. Denisa si cestou aniž by si to ho Patrik všiml koupila kokain. V tu chvíli si Patrik všiml že tam Denisa není.
„ Hej Deniso!! Deniso kdesi???!!!“
Ale Denisa už byla pryč. A tak se Patrik otočil a smutně odešel domu. Měl skloněnou hlavu a ničemu nerozuměl. Pořád jen přemýšlel natím jak ji získat na svou stranu. Ale protože nevědě kde ji hledat tak šel domu. Doma si lehl do postele. Denisa venku se rozhodla že půjde za s vím pasákem. A že si nechá udělat tetováni a že bude poslušnou šlapkou. A tak tedy šla do tmavé uličky. Kde na ní už čekal Adam z dvojka kurvičkami. Seděli na zemi a kouřili trávu. Jedna z ních si všimla Denisy a řekla.
„ hele kdo jde, naše malá kurvička.“
Když ji tak vidím mám chuť si zapíchat nechceš Adame???“
Adam jen kývl hlavou že jo. Jednu z nich chytl a poté i Denisu a zašel s ně mi za routa rohem chytl Denisu a přitáhl ji ke zdi tam ji Adam sáhl mezi nohy a jen řekl.
„ tak pojď dáme se do to ho.“
Kurvička která s ně mi stala na chvíli odešla pryč. A nechala je tam být o samotě.“
Adam Denisu osahával a Denisa se neustále bránila.
„ Pust mě! Áu tak pust mě sakra to bolí. Prosím…!“
Adam ji udeřil a jen řekl.
„ Budeš už kurva s ticha??!! Já tě potřebuji.“
Zachvěli přišel jakýsik chlápek a začal si ji prohlížet. Po chvíli odtáhl pryč. Do černého pokoje. Tam ji hodily na postel Adam ji vyhrnul sukni a dahlii pod kalhotky. A nasahal je ji přirození. Denisa stále plakala a prosila ale nebylo ji to nic platné. On ji stále ubližoval. Za rohem na ně čekal jakysík feťál. Adam vylezl z vekách rezavých vrat a zařval.
„ co chceš??!!! Prý tu máš nějakou kurvičku?? Ano, ano mám. A můžeš my ji ukázat? Jo proč né.“
A tak zašli za roh kde na ně už čekal Adam s polonahou Denisou.
„ Tak ukaž jaká je? Tak dobrá.“
Adam ji vzal kolem pasu a za vlasy a vystrčil ji před sebe. Ona tam jen tak stála. Ve spodním prádle a roztržením trikem a trženou sukni.
„ Tak co, tak co tomu říkáš kámo??? Dobry, dost dobrá kurva. Muže byt tvá jen s táči zaplatit. Kolik to děla??? 10.000 babek. A dej si bacha je hodně zákeřná. A rada kouše a škrábe. Neboj já si sní poradím. Hela kámo nemáš tu někde obojek a vodítko?? Jo, proč??? Tak my jej půjč. Proč?? Tu máš.“
A tak ten cizí chlápek nasadil Denisy obojek. A vedl ji pochodně směrem k jednomu starému za tuchlému pokoji kde byla bila jedna skříň jedna stará rozvrzaná postel a jedna stará židle. Alex ji chytl a posadil ji na židli a chvíli se na ní díval. Pak vzal bičik a začal ji byčovat. A protože měl rád když ho ženy prosí aby to nedělal tak i u Denisy to vyžadovala.
„ Tak kočko teď budeš hodná prosit nebo si svůj díl vyberu jinak. Tak ti říkám buď poslušná a dělej co bud chtít. Né, prosím né. Já nechci. No vidíš jak to jde. Prosím né já nechci!! No vidíš jak ti to jde brouku.“
Atak se Alex vyžíval na tom jak tak ji bičoval a pochvíli se na ní podíval A jen řekl.
„Tak co bejbi? Jak se ti to líbí? Ne – ne n – e – l – í – b – y se – se my – my to – to. Ale,ale panence se to nelíbí“
Denisa se začal bránit. Kopala a sem tam i kousla.
„ Tak ty koušeš a škrábeš jen počkej ty jedna dračice.“
Alex ji odpoutal od židle a hodil ji nepostel.
„Co to děláš pust mě doprdele!! Hele mlč jo čúzo!!! Aú to bolí, pust mě!!!“
Alex ji chytl praštil ji a začal ji poté poutat k posteli která byla celá od prachu.
„ Fuj to je ale hnus!! Vžď je to plné prachu!!! Mlč a drž kočičko nebo to bude bolet!!!“
Denisa ho kopla ale Alex ji praštil a jen řekl.
„ Tak ty si nedáš pokoj. Tak se teď koukni co se teď bude dít ze zlobivejma holčičkami.“
A tak se Alex naštval a chytl ji za ruky a připoutal ji je. A koukal ji na roztržené tričko podzněj vykukovala jedno z jejich prsou. A on si to ho všiml a sáhnul ji na něj. Ona mu plivla do obličeje a on ji udeřil. Chvíli ji mlátil a pochvíli vytáhl nuž a řízl do levého prsa a vyřízl ji na něj ten samí znak který měl na svém prsu. Ona brečela a žadonila. Nakonec vytáhl jakousik věc a vrazil ji judo přirození. A chvíli si sní pohrával pak ten předmět vytáhl a pak se sklonil a začal ji ju lízat a kousat ji do ní. Denisa křičela a prosila a proto že se mu to líbilo když ženy křičí a prosí. Tak přidal na tempu.“
„Tak teď si jen křič. No vidíš jak ti to jde.“
Denisa křičela a prosila. Poté ji do přirození zarazil penis a začal ji šukat. Ona křičela a plakala ale Alex nepřestával. Když už byl hotoví tak po ní hodil dekou a jen řekl.
„ Tak už jsem hotoví, můžeš.“
A tak se Denisa pořádně zabalila do deky a utíkala pryč. Utíkala přes půl města. Jak tak utíkala, plakala toho a nevěděla kam se má vrátit. Strašně pršelo a ona byla celá promočená a polonahá. Vtom zalezla do prvního paneláku který viděla. Zaběhla do kočárkárny a tam si ustlala na zemi. V tu chvíli náhodou to byl panelák kde bydlel Patrik. Vtom Patrik a jeho máma šli dovnitř šli to tiš věšet prádlo. Když vešly dovnitř tak si Patrik všiml že na zem leží postava. Patrik vzal jednu ze svých berli a opatrně sní do Denisu odkryl. Když z jistil že je to Denisa tak se vyděsil a s tratil rovnováhu a upadl na zem a máma se také strašně polekala
„ Co děláš Patriku na té zemi?? Nic mami jen že tu dívku na zemi znám. Kdo to je že ji hladíš po vlasech a znovu přikrýváš?? To je přeci Denisa. Tak ji Patriku probuď ať jde s námi domů.“
Jak tak Patrik klečel na zemi a hladil Denisu po vlasech a šeptal ji do ucha aby v stávala.
„ Deniso vstávej, no tak Deniso v stávej.“
Denisa se probudila strašně se lekla.
„ Co to je?“
Ohnala se rukou a praštila Patrika přes obličej. Patrik sebou cukl.
„ Krucíš co děláš?“
Denisa pořádně zvedla hlavu. V tu chvíli spatřila Patrika.
„ Hej Deniso vstávej. T – a – k d – o – b – r – á. A – a v – ů – b – e – c co – co c – h – c – e – š? Chci ti pomoct né – né já – já n – é – c – h – c – i. A – a v –ů – b – e – c n – e – o – t – r – a – v – u – j a – a v – y – p – a – d – n – i!! A – a n – e – o – t – r – a – v – u – j!!!“
Denisa vstala a odešla než se Patrik z pamatoval tak Denisa už byla fuč. A tak Patrik sklonil hlavu a smutně odcházel domů. Doma na něj už čekala sestra Soňa.
„ Ahoj brácha.“
Pozdravila ho Soňa. Patrik se otočil a jen mál rukou a zašel do svého pokoje tam si sedl ke svému stolu a začal si kreslit ženu. A bylo to přesně ta samá žena kterou potkal na ulici. V tom se mezi dveřima objevila Soňa. Stála tam a koukala tam a koukala na Patrika. Jak kreslí portrét ženy. Ale u Patrika to nebývá zvykem pro to že. Protože Patrik zásadně postavy nekreslí.
„ Hej brácha co to maluješ??? Co je ti do toho!!“
Když se Soňa zeptala tak se na ní Patrik rozkřičel. Poté Patrik odpověděl.
„ Patriku co je?? No tak Patriku co se děje ??“
Zeptala se ho Soňa.
„ No tak dobrá, ale mohu tě obejmout?? Ano proč ne.“
A tak si Soňa sedla vedle Patrika a objala jej a začala hladit jeho dlouhé vlasy. Patrik ji hlavou ležel v klíně a brečel jak malí kluk.
„ Nebreč.“
Uklidňovala jej Soňa. V tom zazvonil telefon a Soňa jej zvedla mobil a zeptala se.
„ Kdo je tam?? Kdo je tu?? D – e – n – i – s – a. co potřebujete?? Je – je tam – tam P – a – t – r – i –k?? Ano proč?? M – ů – ž – e j – í – t d – o – l – ů. Ano proč ne. Počkejte já mu to vyřídím.“
A tak Soňa položila sluchátko a šla za Patrikem. Do pokoje. V pokojíku tu seděl a ubrečení Patrik a smutně se na ní zadíval. Soňa se vedle něj posadila Patrika. Patrik ji objal. Soňa jen řekla.
“Že tě zná a že tě chce vidět. Čeká na tebe před vchodem. „
Patrik se vytrhl sestře z náruče a vzal berle a šel rychlím krokem ven. Před bytem málem srazil svou mámu. Ani se neotočil.
„ Hej!“
Oto čila se máma zavolala na něj.
Ale Patrik už byl pryč. Máma spatřila mezi dveřmi Soňu jak tam stojí a sleduje Patrika. V tom si všimla že odchází bosi.
„ Soňo kam šel Patrik? Ven proč?? Volá mu ta holka kterou hledá. Aha. Ale on se neobul. Hej Patriku!!! Patriku!!!!“
Volala na něj máma ale Patrik už byl pryč. Když. Přiběhl ke vchodu baráku tak ji spatřil jak sedí na chodníku a v ruce drží misku ze sáčkem a snažila se jej rozdělat.
„Hej!“
Zakřičel na ní. Ona se otočila a měla celí nos rudí. V očích měla slzy.
„Hej stůj!!!“
Volal na ní když tam tak stála. Ona se na něj podívala a pak se jen začala smát a utekla. Patrik se na ní díval a bylo mu ji líto. Vtom ho kdosi šťouchl do ramena Patrik se otočil ca jen řekl.
„ Hej kdo si??“
V tom se Denisa otočila a uviděla Adama.
„ Co – co tu – tu d – ě – l – á – š A – d – a – m – e?? Jdu si pro tebe. Ale, ale holčička se my spírá.zasloužila by pár mazadel. Né – né p – r – o – s – í – m, ne – ne. Ale ano. Tak a jdeme. Au – au to – to b – o – l – í!!“
V Tom ji Adam zatáhl do jaké si k černé stodoly. Kde nikdo nebyl. Ale bylo tam jen seno. On sní tam hodil a začal ji znásilňovat. Bil ji tak dlouho dokud se Denisa se přestala bránit. Poté ji nožem rozřezal tričko tak ji stáhl sukni a strhl z ní kalhotky. Až byla Denisa u plně nahá tak v tom na ní skočil. A začal ji ojíždět. Denisa křičela. Adam ji občas praštil. V tom se mu Denisa vytrhla z křečovitých paží. Snažila se utéct ale nepovedlo se ji to.
„ Tak ty chceš utéct ty mrcho??!! No počkej.“
Adam zvedl telefon vymačkal číslo na Marcelu.
„ Tr!! Tr!!“
Marcela zvedla telefon a řekla.
„ Ano.tady Adam miláčku. Co potřebuješ zlatičko?? Tam tu pro tebe zas tu hračku. Jú to je paráda. Tak já jdu za tebou. Kde jsi?? V té velké stodole. Fajn.“
A tak Adam zavěsil a čekal. Pak se tam objevila Marcela.
„ Ahojky miláčku. Ahoj zlato. Kde máš tu kurvičku?? Tamhle vevnitř.“
Adam otevřel vrata od stodol Denisa se snažila utéct. Ale nepovedlo se ji to. On ji chytl za ruku a odtáhl ji dovnitř. Ona začala křičet ale on ji začal mlátit.
„ Au – au to – to b – o – l – í!! Tak sakra to bolí!!! Buď ticho!!! Vyš co jsem ti řekl??!! P – r – o – s – í – m p – u – s – t mě – mě Tak dobrá ale uděláš co budu chtít. Ale jestli to neuděláš tak víš co tě muže čekat. Jo – jo. A – l – e p – u – s – t mě – mě p – r – o – s – í – m to – to b – o – l – í!!! Ne, ne udělám to. A teď půjdeš!!! Au – au to – to b – o – l – í!!! Drž zobák a drž. Marcelo pojď sem!!!! Ano miláčku. pomůžeš my ji s krotit. No vidíš a nato jsem zrovna myslela. Tak ukaž jak dnes vypadá.. Tak se koukni.“
Adam vzal Denisu a vystrčil ji před sebe.
„ Hele Denisa!“
Vykřikla natčená Marcela. Poté ji chytla za ruku a zatáhla ji do stodoly. Tam uviděla spousty sena a dvě krátké lana.
„ Hej broučku pomož my ji přivázat ať sebou tolik necuká nebo ji to bude bolet víc než teď.“
Atak ji Adam držel a Marcela ji osahávala. Pak zní strhla šaty a zůstali na ni jen plavky. Denisa křičela. Ale Adam ji z hodil na zem a začal ji přivazovat ke stolu. A ona neustále křičela. Až už byl Adam hotovím tak si klekl a roztáhl Denisy nohy a začal ji ubližovat. A pak ji z pomocí Marceli znásilnil. poté ji praštil a jen řekl. Běž už tě nepotřebujeme ale večer přijď mám pro tebe zákazníka.“
A tak Denisa. Denisu rozvázali. Denisa v zápětí zvedla a sebrala oblečení a utekla. Když tak utíkala tak si všimla nějakého chlápka s taškou chytla jej okradla. Sebrala mu kabelku a utekla. Za rohem v tmavé ulici. Vybrakovala mu kabelu peněženku si nechal a zbytek hodil do kontejneru. Pak si pak si koupila kokain a šla dovnitř. Tam si sedla a vytáhla nádobičko a začala si chystat drogu. Když už měla vše hotovo tak se sklonila a začala šňupat. Vtom ji spatřil kamarád Adama.
„ Hele kočko tu děláš?? Jak vidíš. Šňupám. Dej my jo. Né, nikam ne. Ale ano půjdeš.“
Chytl ji a zatáhl ji do budovy tam Denisu tam ji znásilnil. Denisa se zvedla a šla směrem k dálnici. Tam se postavila vytáhla jedno ze s vích a mávla rukou. Zachvěli na to někdo zastavil. Ale nebyl to jen to tak někdo. Byl to samotní král Irska. Vystoupil z limuzíny a nabídnul Denisy krásny palác ale Denisa jen mávla rukou a utekla. Jak tak utíkala vtom ji napadlo že by mohla zajit do té uličky kam chodívá tak často. Když tam zašla uviděla prvního skejťáka hned jej z balila a řekla.
„ Brouku nechceš si zapíchat??“
On ji odpověděl.
„ Ano proč že ne.“
Atak šly do jeho auta. A ona si lehla na zadní sedadlo auta a čekala co bude dál. Když se rozhodl co udělá tak přistoupil blíž a jen řekl.
„ Tak a teď se ti podívám na tu tvou piču.“
Vlezl si za ni do zadu do auta a roztrhl ji blůzku. Podíval se na ní a jen řekl.
„ Jak tak koukám tak vidím že máš nádherné kozičky. Co kdybych si s nimi trochu pohrál“
Denisa jen tiše kývla hlavou a jen řekla.
„ proč ne že.“
A tak on si slezl na zem pře sedadla v zadu u předního sedadla a začal ji strkat penis do přirození. Denisa tentokrát vůbec nebránila jen si to začala užívat. Chlápek později začal mlátit. V tom se Denisa začala bránit. Ale protože se mu to nelíbilo zarazil ji penis do přirození. Denisa se chvíli bránila ale vzápětí to pochopila že je to marné, se bránit.
„Tak co číčo?? Jak se ti to líbí??“
Zeptal se ji.
„ Je to hezké.“
Odpověděla mu nato Denisa. A protože byla zdrogovaná tak ji to bylo jedno. A tak ten muž si sni dělal co chtěl. Denisa jen ležela a on zatím si sní užíval. Když už byl hotoví tak jen řekl.
„ už sem hotov. Tu máš prachy.“
A tak Denisa si vzala prachy a odešla. Šla po cestě odkud předtím přišla a v tu chvíli ji zastavilo auto. A vystoupil z něj nějaký kluk a z balil ji. A odtáhl ji někam pryč kde na něj čekal už nějaká žena.
„ Kdo jsi a dej my pokoj!!!“
Křičela na ni Denisa. Ale žena ji nevnímala. Za rohem na ni čekal chlápek a vzal si od té ženy Denisu a ji dal peníze. A Denisu si odtáhl do auta odjel sní pryč až do Německa. A odnesla Adamovi peníze a jen řekla.
„Tak a je zařízeno.“
Denisa si teprve po přejezdu přes hranice uvědomila co se stalo. Adam ji totiž prodal jako otrokyni. A kurvičku.
„Hej pustíte mě prosí. Chci domů.ne právě jsem tě koupil a nehodlám se tě už nikdy vzdát. A navíc jsi moc hezká. Moc se mi líbíš a byla by škoda tě s tratit. Né prostě sem řekl né a tak sem to řekl. Prosím, prosím. Půste mě. Au to bolí půste mě!! Né a neřvi!!“
Denisa si všimla na polici pistol a tak když se ten muž otočil tak ji sebrala a namířila ji na něj a vystřelila. A trefila ho do ramene. On začal děsně zuřit a vztekat se.
„ Ty kurvo cos to provedla!!! Podívej se co jsi udělala???!!!!!“
Denisa ho okradla pistol si nechala a utekla. Utíkala tak dlouho dokud jen mohla. Stopla si první auto které jelo spět do je ji zemně odkud poházela. A tak jen řekla.
“Odvezte mě někam daleko kam jen to jde.“
Slečna se na ní podívala a řekla.
“Slečno co se vám stalo?? Dyť si s fetovaná. Nic.“
Otcekla a řekla.
„ Zastavte.“
Slečna zastavila ona vystoupila a utekla. Jak tak utíkala tak potkala vojáka.
„Hej brouku nechceš???“
Zavolal na něj a ukázala mu prso. On se otočil a řekl.
„Ano proč ne pojď.“
A tak Denisa šla. Jak tak šli potkali ještě pár vojáku. Denisa se culila a jen řekla. Chcete?? Jeden z nich řekl proč ne. A zeptal se.
„ kam jdete Patře?? Do pokoje ke mě. Chceš taky??? Mohu, rád bych ji taky měl. Tak fajn pojď.“
A tak šli k němu do pokoje. A když tam došli nikdo tam nebyl. Vzali první postel která jim přišla pod ruku a z hodily zní peřiny. Poté se Denisa posadila. A seděla a čekala. Co bude dál. V tom jeden z nich vylezl na postel a objal je ji tělo ze zadu. Poté ji začal vyhrnovat tričko a ten druhy z nich začal ji je masírovat. Ona seděla a tentokrát se nebránila bylo ji to už jedno.
„ Hej bejbi pojď zahoustám si.“
Řekl ten jede a skolil ji na postel a začal se vysvlékat. Když už byl nahý tak řekl.
„Tak bejbi vysvleč se.“
A tak se Denisa vysvlékla a jeden z nich ji začal o šukávat. Když byl hotoví tak se vystřídal s tím druhým a oba si to užili a Denisa si tím vydělala na další kokain. Pak se oblékla vzala peníze a odešla. šla na nádraží a odjela do města odkud pocházela. A také odkud utekla. Odjela první vlakem který mířil do to ho města. Když tam dojela tak tam na ní už čekal Adam. Hned ji chytl za ruku a přitlačil ji ke zdi. A začal na ní křičet.
Kdes byla ty mrchó. Ty si myslíš že se mě jen tak zbavíš??!!
Autor Milagros Poslusná, 29.06.2010
Přečteno 1040x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí