Romany pro divky

Romany pro divky

LÁSKA SILNĚJŠÍ NEŽ DROGY
V malém městě žil chlapec který žil v paneláku a jmenoval se Alan Horník. A je ho matka dělala v bance a je ho otec pracoval v Lisovnách. Ale oni byli rozvedení a ten chlapec bydlel z matkou a jeden čas i z otcem. V 15 letech začal chodit za školu také i z dívkou jme ne m Petra. Po nocích i ve dne si vy dělával po hospodách muzikou protože uměl hrát na kytaru i na klavír. V 19letech si našel otec cizí ženu která měla být jeho druhou matkou. Mu se to moc nelíbilo a proto většinou byl u kámoše a nebo na ulici , 16 zůstal úplně sám tak že začal brát drogy a mezitím byl i sní. Ona to nevěděla .
V Patek Půjdeš semnou nakoupit? Jasně ano mami a vypereš. Ne! Co si říkala? Jo. No proto. Zítra uteču. Povídal Alan Petře.
A kde budeš bydlet? Třeba na nádraží. Máš spacák? Ano mám. A přijdeš zítra? Nevím Alane. Petře. co je? Máš mě ráda? To víš že jo ty moje kuřátko? Tak zatím ahoj. Tak čau.
Petra přišla domů. „Ahoj Puťo. Jak bylo ve škole, a pak v práci?“
Dobře. To jo. Sakra já sem zaspala!
Co to je na tom stole? Ptám se sama sebe. Pak sem z jistila že je to injekční stříkačka. Vedle stojí láhev od piva a také že je Alan pryč. V polospánku si také nevšimla ze ji nechal Alan vzkaz na stole. A hned odešla na koupit do centra a potkala ho tam. Jak si kupuje od nějakého chlápka něco. A když Alan odešel tak se šla to ho chlápka zeptat.
Co že si to koupil? Děvče co jsi nepoznala že prodávám drogy? Nechceš lásko? Vole vždyť ho zabíjíš! Dobře já už mu ty drogu neprodám! To je dobře. A neříkej my lásko! Dobře! A nech mě jít. Ahoj Petro jak žiješ? No – no mám – mám se – se do – do – b – b – ře – ře. Co děláš Petro? No – no mám – mám se – se do – do – b – b – ře – ře. A co pláčeš? To – to ni – ni – c – c. Prosím pověz mi co se děje. Op – ra – vdu to – to ch – ceš vě – dět – dět? To se ví že ano. Možná že ti po můžu. Tak – tak do – bře. Můj – můj k – luk –luk be – re dr – ogy – ogy. Co si povídala?Ano – ano je – je to – to pr – av – da. Jak dlouho to víš? Dn – es sem – sem rá – no sem – sem to – to zj – ís – ti – la. A co on? On – on to – to ne – ví. Prosím tě Petro jdi domů a dej se dohromady. Vždyť ty máš na lepšího než je on. Do – b – b – rá. Dobře. Ahoj tak co jak ses měl? Sakra kdes byla?! Co je ti do to ho. Sakra kdes byla?! Tak řekneš mě to konečně! Doře Alane dobře! Na koupit. Nelži mi. Prosím tě tak semnou nemluv. To je moje má věc jak z tebou budu mluvit! Luis halo! Jsi tam? Ano co je? A kdo to je? Haló! Polož to! Slyšíš polož to! Dobře! Dobře! A pojď sem. Ne! Pojď sem! Nech mě to bolí! Ne já nechci s tebou do postele! Ne! To vy že chceš a pojď. Ne! A vysvlékni se nebo to udělám sám! Ne! Tak dobře. Polož se! Nech mě být. Au tobolí! Pojď sem kočko! A teď si budeme hrát! Jak já budu chtít. Ne prosím ne! Ale ano budeme. Ty si hezky lehneš a já si budu hrát. Ne! Tak ty nechceš? Tak já ti pomůžu!(Alan jí chyt za ruky a dal jí je do zadu aby se nemohla bránit a přivázal jí je lanem ruce k posteli. Nohy ji roztah a též jí je zavázal aby s ně my nemohla kopat. Odešel do koupelny tam si pich Kokain a za chvíli se vrátil. Petra ho prosila aby jí nechal byt a jak bude hodná a všechno možný jen aby si to Alan ještě rozmyslel. Ale to se Alanovi nelíbilo tak jí jednu natáhl tak že ji tekla až krev z úst. Poté si na ní sed a začal jí líbat prsa. Poté je ho ruce zamířily na je ji ňadra ona začala křičet. Poté ji zavázal ústa šátkem aby nemohla křičet. Začal jí líbat prsa rukama zamířil směrem k nohám a jak ji je nechal mírně roztáhnuté tak si sed těsně na kraj postele , sklonil se a začal ji jů lízat. Poté je ji poštěváčky vzal do úst a chvíli ji jej cumlal pak ho vypliv a když z jistil že Petra opravdu plače tak jí znova ubalil jednu tak až se Petra se otřepala. Poté ji kousl do pravého prsa a ona jen v slzách a ze za vázanými ústy ležela na posteli a jen trpícím pohledem koukala na Alana jak jí ubližuji. Když Alan zjistil že potřebuje další dávku Drogy tak se z vedl a šel do koupelny Petru nechal ležet na posteli s vázanou z modřinou na obličeji a v slzách v očích. Když se vrátil tak si to rozmyslel potom ji rozvázal a s tratil se někam odešel.) Tr! tr! Halo! To – to js –js – em – em já – já Pe –Pe tra –tra. Ahoj to jsem já. Lu –Lu –si –si on –on mě – mě zna –sil –nil. Tak přijď zamnou. Do – do –bř –bř – e – e. Tak čau zatím. ( Když Petra položila sluchátko. Vběhla do chodby obula si kozačky a oblíkla si bundu šalu o motala kolem krku nasadila si rukavice oblékla si kulicha a zamkla byt a šla ze slzami v očích k Lusi do bytu. Když došla k ní tak zazvonila a Lusi jí šla otevřít. Když jí viděla stát u dveří v tomto stavu tak jí chytla za ruku a vtáhla dovnitř a zavřel za sebou dveře. Jak se cítíš? Tak jak nikdy předtím. Já husa že sem se sním nerozešla hned. Vždyť sem ti to říkala že se sním máš rozejít. Už je pozdě. A proč? Pro to že sním čekám dítě. Co si říkala? Ano. a řekla s mu to? Ne. A proč? pro to že. A už se neptej! Tak dobře a teď se hlavně uklidni jo Dobře a promiň. To nic. Ale to mám strach. A nechceš nějaké čas bydlet umě? Dobře tak zatím než to přejde. Víš co? Já to sním zkusím ještě jednou. Tak dobře jak myslíš ale když ně co tak přijď. Tak dobře Lusi. Co je Lusi? Tak zatím! Ahoj. Ahoj Alane si doma! Haló je někdo doma! Kdes byla ty mrcho vždyť sem ti říkal že bez mého vědomi nikam nemáš chodit. Si úplně blbá počkej já tě za tu tvoji neposlušnost potrestám.? Prosím ne! nedělej to Alane já už budu poslušná holčička. Ty tvoje sliby už dávno znám. Áu to bolí! Alan ji chyt za ruku a tah ji do ložnice tam si vzal ten provaz co sním předtím svázal ruce poprvé. Poté co ji je svázal odešel do obýváků dones si šatek kterým Petře strčil do úst poté vzal nůž kterým ji rozřezal je ji rolák pod kterým měla jen podprsenku z tílkem. Když jí ten rolák konečně rozřezal tak z jistil že to tak jednoduchý nebude pro to že má na sobe ještě košilku a podprsenku kterou měla vzadu na zapínáni. Tak jí otočil na břicho tílko ji nařízl a rozepnul ručně a podprsenku ji násilím rozepnul pro to že se neustale vrtěla a kroutila.On jak byla svázaná tak jí Alan krutě kousl do pravého prsa. Když tak nad ní klečel a jak jí kousal do jejich rozbolavěních prsou tak se jí pohled do její ho obličeje který měla plný slz. Potom vzal nuž a rozřezal její tanga které jí v křečí řezali do stehen. Když je konečně měl rozřezané tak se sklonil podíval se jí na je jí vagínu která byla strachem stáhla stehnama k sobě. On jen řek.
Tak teď si jdu dát svou denní dávku lokajnu.
Který měl nachystaný v koupelně na svém oblíbeném místě. Když se konečně nadopoval své dávky která mu chyběla tak se vrátil spět k Petře která se v posteli neustale vrtěla a strachy chvěla. On k ni přistoupil a praštil jí přes obličej a potom si na ni vylez, sed si jí na nohy a sklonil se nad ni a lízal jí na ňadrech která měla i tak dost poškozená od je ho věčného kousaní a líbaní. Když to ho měl dost vzal její stehna roztah jí její křečovité stehna poté se sklonil se ze s vím prstem který měl nachystaný aby jí jej strčil ho do je ji pochvy která byla sucha a nepřipravená k je ho sexuelním hrám. Petra jen tiše ležela a na tváři modřinu která se jí vytvořila při tom jak jí Alan uhodil. A když se konečně Alan dostal dovnitř tak ji surově zmáčkl. Ona jen vykřikla au. Potom co jí to udělal tak se sklonil nad ní olízl jí vagínu jeho hnusným jazykem který měl drsný od toho jak pořád lízal obaly od cigaret které si sám balil. Ona jen tiše ležela a plakala. Když už měl Alan dost tak jí rozvázal ruce , ústa a jen řek. Tak teď tě propouštím pro to že si mě přestala bavit ale příště si tě dám jako dezert větší porci tvého těla a tvých ňader. Tak teď Chci být sám mě nech být. Petra odešla z pláčem z jejích společného bytu v rukou nesla své rozřezané šaty které ji Alan rozřezal. Na ulici potkala svou nejlepší kámošku Evu. Ahoj Petro. A – a – ho – j – j E – e – vo – vo. Co se stalo Petro? Kde – je kde – je Lu – si? Doma proč? a vůbec ty se celá chvěješ. A proč si nahá Pane Bože? Na – na nic – nic se –se ne – ne – pt – ej a – a od – veť mě – mě za –za Lu – si. Tak dobře ale slib my že my to taky řekneš. Sl –ib – ují. Hele víš co běž domů zatím a mi se tam dostavíme. Tak dobrá. Když Petra dorazila domů tak si řekla. Musím za jít do koupelny. Ne! Haló Lusi! Sakra zvedni to! Co je , co se děje? Alan. Co se sním stalo?! On – on se – se př – ed – ro – go – val – val př – iť se – sem ho – ne - m! Dobře. Ahoj tak co voláš sanitu? Ne – ne. Já – já se – sem v – v tom – tom zm – at – ku na – na to – to za – po – mě –la. Nic se děje. 155 Dr.! Halo! Ano. máme tu z drogovaného kluka. Počkejte chvíli , zatím nic nedělejte. Dobře. Dr.! dále! Tak kde je? V koupelně. Dobře. Zavolali jste v čas. Jinak by byl už za chvíli po smrti. A co je sním? Je jen v komatu. Prosím kdo je jeho néjbliší? Já! Jak se jmenuješ slečno? Petra. Petro prosím vás poťte s námi. Dobře , Lusi prosím uklidíš to tu? Ok. Dík. Není zač. Pozor! Vezeme těžký případ je tu primář? Halo! Ano už jde. Co se děje? Vezeme případ , předrogovál se. Prosím jak se jmenuje té? Petra. Petro mi ho až se probere a dá se trochu do hromady do léčebny? Souhlasím. Dobře. Petro Co je? Já ho nemám ráda. Co že? Ano. jak dlouho to víš. Právě sem to z jí sítila. A co to maličké? Tomu prostě a jednoduše neřeknu koho je. A co když se bude ptát? Tak mu budu lhát. A nebo mu řeknu v pravdu ale až bude velké. Tak fajn. A kde jako chceš bydlet. To ještě nevím ale nejspíš se přestěhuji spět k rodičům. Hele kdybys sis to s tím stěhováním teda nerozmyslela nedala bys my ten tvůj byt k užívání? Proč ne že stejně mě neustále připomíná to ho hnusáka Alana.Tak fajn jsme domluveni. Jo a nábytek si může k lidně i ze vším všudy nechat. Pořád by my ho to připomínalo. A co to tvé dítě? Jo a s tím půjdu na potrat. Co to nemyslíš vážně? Ano myslím. Hele vyš co ještě si to rozmysli. Si teď velkém šoku tak mluvíš tak to. To teda ne! A vůbec je to Alanovo děcko a já ho nechci pro to že by my ho pořád připomínal. Víš co dám ti návrh. Jaký? Nos ho v sobě celých devět měsíců a jestli si to doté doby nerozmyslíš což ty né tak my ho potom můžeš dát. Tak to souhlasím.( Po devíti měsících. )Áú to bolí. Peťo co se děje? Mě strašně bolí břich a teče mě krev z vagíny. Co? Ano. Pane Bože ty rodíš. Jak dlouho tě to už bolí? Půl hodiny. A proč si nic neřekla? Pro to že sem to nevěděla. Tak fajn. 155 Dr.! Halo! Dobrý den prosím vás mohly byste přijet na ulici Komenského? Ano proč ne že. Mám tu rodící dívku a už je to časté. Už moc časté. Tak jí polož do vany a vydržte my za chvíli dorazíme. Dr.! Dále tak jí ukaž. Tam v koupelně. Tak fajn. Slečno teď vás to sice bude bolet ale musíte to vydržet. Áú já to Lusi nevydržím! Zatlač ještě jednou a už to bude. Jé vy máte krásnou holčičku. Jak se bude jmenovat? Odneste to dítě pryč! Pane na Nebi vy díž to? Slečno. Já? Ano vy.Vmete si ji do náruče. Vlastní matka ji nechce ani vidět. Lusi a je tvoje. Jak ji budeš říkat to už je jen na tobě. Bude se jmenovat Samanta. Se my. Tak fajn je teď jen tvoje.
( O rok později )
V patek
Mam schůzku z dívkou. Ondro co to mu říkáš? To je dobře Alane že sis konečně našel dívku. A jak se jmenuje ta tvá dívka? Kery. To je hezké jméno. Že jo mě se také líbí. V Patek jedem do kina nechceš jít s námi. Tak dobře. A v kolik? 1:00 hod. večer. A kde žiješ? U kámoše. A jak se jmenuje ten tvůj kámoš? Ondřej. A já zas bydlím z kámoškou Boženou. Alane tak co dnes půjdeme do to do kina? Ano Kery. Mámy. Co je? Co si mám obléct? Víš co obleč si lacláče z trikem co máš na něm napsáno. Jsi lásko si sám já ti pomohu od toho. Dobře. A kam jdeš? Do kina. Dobře. Tak mami já už musím letět je 10:50. Ahoj Alane. Ahoj ty můj kvítku medoví. Co si to řekl? No Alane? No to co si slyšela. To si moc hodný. Tu kytku si nemusel dík. Od té doby co jsem tě uviděl tak už vím co jsem ti chtěl. A vůbec jsem se do tebe zamiloval. Ano? Kery sem blíž. Co je? Tady máš prstýnek. Moc ti děkuji. Alane. Kery co je? Pojď ke mě blíž. Neboj se. Tu máš pusu mám tě moc rád Kerý. Mám tě moc ráda Alane. Moc opravdu moc lásko ahoj. Mami ahoj! Alane ahoj. Jaký byl ten film? Hezký. Alane. Ano Paní Vaňková? Máš rodiče?
Zeptala se Paní Vaňková která nevěděla že ho rodiče opustily v době kdy to nejvíc potřeboval.
Alane neplač. Kery on pláče proč? To taky nevím? Alane proč pláčeš? Pro to že já nemám mámu a táta mě nechce znáti. To my je líto. Kery. Co je Alane? Mami co je Kery? Mužů jít z Alanem? To se zeptej táty. Tato co ty na to říkáš? Můžeš. Díky táto. Alane já můžu jít z tebou. To je fajn. Děkujeme. Není zač. Mám chuť jít s tebou do parku. Co? Do parku. Dobrá. A co sis myslela? Že tě ti řeknu? A bych s tebou šla do postele. Ne, prosím tě vždyť se ještě ani pořádně neznáme.
A tak šly spolu do parku. Jak tak spolů šly vedli se přitom za ruce a povídali si spolů. Alan jí je mě hladil sví mi prstamy a přitom se mírně usmíval. Ale stejně měl skloněnou hlavu. Pro to že se styděl za svou minulost.
Co je?
Zeptala se tiše Kery.
Nic to ho si nevšímej.
řekl Alan. A seděli spolu.
O tři roky později.
Ahoj lásko. Ahoj Kery. ahoj kotě, kotě máš kamarádku v práci? Ano. Proč? Pro to že přišla za tebou. Ahoj Semy. Ahoj Kery. co je? Aleš si našel práci a já čekám rodinu. A taky sem viděla tu první dívku od Alana.
A ona mi říkala že potratila a když sem se jí zeptala s kým to čekala to dítě tak mi řekla že to měla z Alanem. Když sem řekla že je mi to líto. Ona mi řekla že jí ne. A když jsem se jí zeptala.
A proč Kery?
Tak mi řekla že ji znásilnil.
A proč? Pro to že byl z drogovaný. Ahoj Alane. Ahoj Kery. Alane na stole máš jídlo. Díky zlatíčko. Není zač ty můj kvítku. Alane. Ano. Nevyspíš se semnou? Co říkáš? Ano to se ví že jo na tu chvíli sem se těšil co nejvíce. Tak pojď! Dobře. Počkej běž se zatím vy slít. Já počkám na tebe broučku. Broučku já už jdu! Poť sem ke mě sedni si. Alane prosím rozepni mi tu podprsenku. Dobře kotě. Ty krásně voníš lásko. Na tady máš šatek. Díky Kery. A co jako sním. Můžeš si ho nechat. Tak dík. Tobě to ale sluší když si nahá. Prosím tě to si myslel ze srandy. Co se červenáš? Co se směješ? Ale nic. To je dobře Alane. Co je? Já ti budu říkat tulipánku. Dobře zlato. Já zas tě nazvu růžičkou. Máš co si chtěl. Poj´d do té postele tulipánku. Tak jdeme růžičko. Lehni si na záda. Dobře kotě. Já ti zavážu ruce. Dobrá. Dej mi kotě pusu. Tak si lehni na mě zlato. Kery jak ti to tak sluší. Jak si ně žně líbezná. A tvá prsa jsou krásná. Tvá kůže je jemná. Jak si sametová kvítku medový. Polib mě na prsa já budu poslouchat jak ti buší srdce. Lásko mám tě rád. Já tě také strašně miluji. A chci si tě vzít. Prosím vezmeš si mě zlato? Miluji tě. Lásko máš kondom? To ví že jo kotě. Líbej mě, objímej mě s celého srdce. Jsem ti nadosah lásko. Na to tu chvíli jsem čekala nejvíc pro to že jsem ještě panna. Kotě vezmeš si mě? Co? Ano vezmu si tě. Kuřátko prosím tě dej mi pusu. Dobře kotě. Máš ji mít. Máš mě rád? A když jo tak ukaž jak. Ty moje zlatičko přitul se ke mě ty můj kvítku. Lásko zdělej si ten kondom. Tak dobrá má to mít. Chci totiž mít dítě. Dobře. Co máš za lůbem? To ti nepovím lásko. Lásko to je při jemné. Ne to lechtá. No ano lásko můžeš mě hladit. Při je mě hladit. A budeme si hrát lásko. Teď sem bezmocní jak si mě svázala. Máš co jiní ne. Vlezeme si pod peřinu. Jo lásko. To je lepší kotě. To se mi víc líbí. A je to víc romantické. Jo? Myslíš. Ta noc je dnes ale dlouhá a moc hezká. Dik. Že se ti to líbilo. Ty můj hlupáčku to ví že se my to s tebou líbí a jak. To sem rád. Je ono je už ráno. Já musím jít. Nechoď ještě Alane. Dnes buď semnou celí den v posteli prosím. Zůstaň zde já se vrátím. Dobře lásko. Dr.! Dr.! Halo. Ano. Mami se ž tam ty? Ano ahoj. Kery co je, stalo se ně co? Alan mě včera u včera požádal o ruku. Mami já musím končit o se už vrátil. Tak ahoj. Tak čau mami. Tak si lehni a budeme pokračovat. Alane ach ano to je přijemny. Ach to je dobře lásko. Ještě prosím. Ano, ano lásko líbej mě obymej mě. Tak máš cos chtěla.
druhý den po noci a dni.
Alane ten včerejšek byl moc hezký. Tak si ho mužem zas z vopakovati. Klidně. Dnes. Tak dobře princezno. Co je lásko dej mi polibek. Tady ho máš. Dík princi. Ty můj princi vysněný. Na tebe jsem čekala tak dlouho.
O měsíc později
Mami já čekám z Alanem dítě. To je dobře. Hlavně že se máte rádi. Táto co je mámo naše dcera je těhotná. ( o pět měsíců později ) Dobrý den. Ahoj Kery co si přeješ? Pane doktore já bych chtěla vědět jestli mám holčičku nebo chlapečka. Dobře Kery. tak si lehni maminko. Tak za chvíli vám to povím. Bude to chlapec. Dík Pane doktore. Nashledanou Pane doktore. Nashledanou slečno.
O den později
Alane pod sem. Co je Kery? Jsem těhotná. Co lásko? Ano. A odkdy to víš? Od včerejška. Lásko to bylo to překvapení? No ano. To si hodná že smi to řekla až teď, lásko moc tě miluji a moc o tebe stojím. Jo? Tak poť se semnou milovat. Tak dobře. Miláčku. Co je zlatíčko? Mám moc ráda. A já tě mám také moc rád. Ty moje kotě poť jsem. A vyslékni se úplně do na ha. Pověz jak mě máš rád zlatíčko? Mám tě rád nadevše na světě lásko moje a dám ti co budeš chtít. Dobře lásko, mám tě rád lásko má milovaná.( o devět měsíců později Alane.
Co se děje růžičko moje? Já budu rodit už to na mě jde. Já zavolám doktora. Dobře. 155. dr.! Dr.! Halo je tam někdo? Ano honem sem přijeďte, mám tu ženu co bude rodí. Tak nic nedělejte. Tak dobře. Alane. Co je? Pojedeš semnou? To se ví že jo a hlavně lež v klidu. Dobře. Tak kde máme tu ženu? Tady. Že já vás znám, no jasně. Vy jste ten kluk co byl u nás. Já si vás pamatuji. Můžu jet s vámi? Tak jo. Tak maminko a teď hlavně zhluboka dýchejte. Tak dobře a už tam budeme? Už jsme tu. Alane zůstaňte tu. Dobrý den Paní Vaňková. Ahoj Alane. Kery je právě nasále. Tak jak si žijete? Dobře. Tak tatínku máte chlapečka. Já sem babičkou. Ahoj kery jak se cítíš? Dobře miláčku zítra půjdu domů. To je dobře. Ty moje květinko. Už se těším. Pane doktore ty naše děti se mají ale rádi, co. On jí řek květinko. No vidíte to máte to tu.
Druhý den) kery jaké mu dáme jméno? Alanek. Dobrá. Alane pojď sem. Dej mi pusu. Máš cos chtěla. Vyslékni si to tričko. Dobrá jak myslíš. Máš co si chtěl. Tam je postel tak tam jdi lásko. Já ještě musím na krmit malého. Dobrá. Už si hotová? Ano. Tak pojď lásko. Už jdu miláčku. Lehni si na záda. Lásko prosím tě pomož my s tím vy slikáním. Jak si přeješ. Zlatičko. Ty si se š tak sexy lásko. Moc tě miluji. Mám rád tvé nahé hezoučké tělo. Mám chuť tě líbat. Mu že š lásko. Co chceš? Dík kotě.
Otři roky později.
Mami, tatí. Co je Alanku? půjdu do školky? Ano půjdeš. Hurá! Ty se tam tak těšíš co? Ano.
druhý den
Ahoj Verunko. Ahoj Alanku. Verunko co je? Já ti něco povím. A co mi chceš? Ty máš krásné oči. Co se červenáš? Já se trošku stydím. Po prázdninách jdeme do školy. Já vím. Alanku. Co je Verunko? Dáš mi pusinku? Tak jo. Kvítku medoví to se nikdo nedoví. Co si to řek Alanku? Já tě mám rád.
Opět let později.
Veroniko máš ještě ten prsten? Ano Alane. Já tě miluji. Pamatuješ to dle si my naposled řekl když ti bylo šest let. A vůbec já tě také Alanku. Mámo. Co je Alanku? Od kdy si chodila z tátou? Od devatenácti. Co tak pozdě? No co sis myslel? Ale nic. V pátek jdeme s tátou do kina. Můžu byt doma sám a pozvat si kámožku a může u nás přespat? Jestli jí to rodiče, té tvé kámožky dovolí tak jo. Dík. Verunko zeptej se mámy jestli můžeš spát u nás a řekni mamce že naše rodiče ti to dovolily. Tak jo Alanku a dík.
O tři dny později.
Ahoj mámo. Ahoj Alanku tak co jdete do to ho kina? Ano mámo. Dr.! Dále. Ahoj Alanku. Ahoj Verunko zůstaneš u nás? Ano. Tak jdeš Verčo? Nashledanou. Ahoj zatím. Alanku. Co si přeješ Verunko? Dej mi pusu lásko. Tak jo Alanku máš ji mít. Pojď sem přitul se ke mě lásko. Alanku já tě miluji s celého srdce. Já také Verunko. Dobrý večer. Ahoj na čem jste byli? Na Titaniku. Víš o tom že jsem na tom z Alanovým otcem byla a to mu bylo osumnást let. Vážně Paní Horká? No tak jděte už spát. Alanku. Ano mam! Spíš na zemi. Ano mami.
O tři roky později
Ahoj Verunko. Ahoj Alanku. Pojď sem kotě. Co si přeješ Alane? Pojď mi dat pusu. Máš to máš to mít lásko. Alane co bas říkal na to kdybych ti řekla že se s tebou chci vzít a žít v jednom bytě. To je nejlepší nápad co tě v té to mohl napadnout. Za to dostaneš pusu. Dík lásko moje. Mami. Co je Verčo? Můžu žít z Alane žít pod jednou střechou? Ano. Mámo. Co je Alanku. Můžu žít z Verčou pod jednou střechou.? Ano. Veru ahoj. Ahoj Alane. Veroniko já sem nám sehnal byt. To je dobře.
Opět týdnů později) Verunko. Co je Alane? Pojď mi říct jak mě máš rád. Nadevše na světě. Díky ovečko. Máš má ovečko dávno spát. Ale pod tou podmínkou že půjdeš se mnou. Moc rád. Dík to měla byt poklona? Ano lásko. Miláčku nechceš se mnou do postele? No zlatičko proč ne. Tak v pátek. Proč? Naši půjdou na zábavu do Vídně. Dobře lásko.
O dva dny později
Ahoj Alane mějte se tu moc dobře vrátíme se zítra večer. Ahoj mámo. Tr! Dále. Nazdárek zlatíčko. Ahoj kotě. Alane zlatičko poj´d si se mnou pohrát. Jak si přeješ lásko máš cos chtěla kotě. Pojď se pomalu vyslíkati lásko má. Pomůžeš mi miláčku? To se ví že jo lásko. Pojď sem ke mě blíž lásko má. Co je, miláčku můžeš mě líbat. Můžeš si mě hýčkat. Jsem jen celá své kráse. Pojď na to dám ti chceš i třeba sex lásko má. Pojď si mě hýčkati můžeš mě hýčkat můžeš mě mít u sebe. U vidíš co ti dám a jak ti to dám. Moc o tebe stojím. Dám ti sex dam ti co budeš chtít a jak to budeš ctít. Tak pojď květinko. Jsem hravá , jsem sexy. Jo tak pojď. Jak to máš rada? Pomalu a vsedě. Dobrá Veru. Milá Verunko máš mě ráda? Ano kotě. Ty si tak líbezná a tak krásně voníš. Tvé rty sou tak sladké třešně co sládnou víc a víc. Lehni si na záda. Dobrá kotě . Ty můj kvítku medoví to se nikdo nedoví. Já vím lásko.
O dva dny později.
Ahoj Verčo. Čau Alane. Tak co jak se ti líbil ten večer? Ten Patek myslíš? Ano. Bylo to moc krásný. Pojď ke mě blíž. No nestyď se jsme tu jen my dva, ty a já. Tak pojď jsem kotě. Tak dobře. Dej my pusu. Och líbej mě kotě. Nechceš si to ještě zopakovat? Proč ne. Tak si lehni a z hoď ze sebe vše co máš na sobě lásko. Uděláš to Půjdeme do sprchy? Jo. Vše co si budeš přát. Ano co koly? Dík lásko. Verčo si už! Ano Alane, už jdu lásko. Sundej si ten župan Verčo. Já se trošku teď stydím. Proč by ses styděla? Já sama neví. Tak si ten župan z dělej. Já ti trošku pomůžu. Je ty si moc hezká. Tak pojď se mnou do té sprchy. O to je moc krásné lásko moje. Sluníčko ty si tak krásná kdy si mokrá. Polib mě. Kam chceš? To je úplně jedno kam si vybereš sama. Tak jo teda. Ó to je moc příjemné když mě líbáš po celém těle.
O pár minut později.
už si utřená?! Ano lásko už jsem! Tak pojď už sem nedočkaví. Tak sem tady. Je tobě to sluší v tom županu. A už sem ti taky řek že máš krásné dlouhé vlasy? Ne ještě nikdy. Lehni si zamnou do postele a zdělej si ten župan. Jé ty si tak nádherná a ty tvoje hnědé oči. Vždycky ti podlehnu lásko.
O rok později
Věru vezmeš si mě? Ano vezmu. Alane.
Konec
Autor Milagros Poslusna Kočička, 26.07.2010
Přečteno 518x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí